Samosvor do 700/900
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
Samosvor do 700/900
Jelikož už mám ve svým devítikilu nějaký ty koně navíc, tak přišlo na řadu vyřešit diferenciál a to nějakým samosvorem. Momentálně mám g80, ale ten jak je známo není na klouzání. Tak řeším co pořídit, zavářku nechci. Víte někdo o nějakým samosvoru co se by šel sehnat ? Slyšel jsem o true trac, máte někdo s ním zkušenost ? Jinak v budoucnu bude můj g80 na prodej
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Samosvor do 700/900
Já mam ve skříni tohle: Dana 30, 3.73 & Up, Eaton Truetrac Limited-Slip Differential with Heavy Preload For Racing
Kupoval jsem to proto, že to je asi to nejlepší, co se dá normálně koupit. Je to navždy, koně to unese všechny, co tam kdy budu schopnej poslat a kamarád měl volno v kufru cestou z USA
To jen abys věděl, na co šetřit
Další variantou je aussie locker, kterej na běžný ježdění fakt nechceš.
No a pak nějaký levnější.
Doporučuju, aby sis nejdřív ujasnil, co vlastně chceš, protože diferáků je spousta druhů a každej umí velmi dobře něco a to ostatní moc ne...
Osobně bych ti doporučil to co mam já, případně zůstat u toho, co máš a koukat po repas sadě, až ohobluješ lamely.
Kupoval jsem to proto, že to je asi to nejlepší, co se dá normálně koupit. Je to navždy, koně to unese všechny, co tam kdy budu schopnej poslat a kamarád měl volno v kufru cestou z USA
To jen abys věděl, na co šetřit
Další variantou je aussie locker, kterej na běžný ježdění fakt nechceš.
No a pak nějaký levnější.
Doporučuju, aby sis nejdřív ujasnil, co vlastně chceš, protože diferáků je spousta druhů a každej umí velmi dobře něco a to ostatní moc ne...
Osobně bych ti doporučil to co mam já, případně zůstat u toho, co máš a koukat po repas sadě, až ohobluješ lamely.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
Samosvor do 700/900
To asi bude doprava pomalu dražší než on viď ? No s g80 to není nic moc když po 40 km/h vypne. Já fakt hledám samosvor s velkou svorností u kterýho když se protočí jedno kolo, tak se sepne.
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
Samosvor do 700/900
Našel jsem ještě tenhle:
https://www.shopbhp.com/products/blackline-volvo-140-240-740-940-lsd-limited-slip-diff?fbclid=IwAR0XIbUbsM78-rC0Tcjqj9vBgib4NIIb83AzpIfMNPQdMiYfFFnbWSEtC30_aem_ARmjdnOvtpBbbhqcfYJy4tMWvYETeGCa9nucBc6Zwjw9iVPDq7FVbdmQq3AtBHQeZRI
Otázka je, jak to bude s dopravou
https://www.shopbhp.com/products/blackline-volvo-140-240-740-940-lsd-limited-slip-diff?fbclid=IwAR0XIbUbsM78-rC0Tcjqj9vBgib4NIIb83AzpIfMNPQdMiYfFFnbWSEtC30_aem_ARmjdnOvtpBbbhqcfYJy4tMWvYETeGCa9nucBc6Zwjw9iVPDq7FVbdmQq3AtBHQeZRI
Otázka je, jak to bude s dopravou
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Samosvor do 700/900
Tak to neporadim, značka mi nic neřiká, což nic neznamená.
Jinak vypínání při překročení 40km/h je snadný zrušit, odřízneš v diferáku to závaží, který to svírání vypíná.
Jinak vypínání při překročení 40km/h je snadný zrušit, odřízneš v diferáku to závaží, který to svírání vypíná.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Samosvor do 700/900
Nebo https://www.classicswede.org/shop/quaife-limited-slip-differential-1030-1031-axle-lsd?c=6063c90a2882c - systém stejný jako u Truetracu.
S dopravou to bude uplně stejné jako z USA.
G80 to odříznuté závaží nemá moc rád a často se pak rozletí.
S dopravou to bude uplně stejné jako z USA.
G80 to odříznuté závaží nemá moc rád a často se pak rozletí.
-
Online
- Příspěvky: 725
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Samosvor do 700/900
Asi nejvíc typů samosvorů (Torsen, Aussi atd...) jsem našel na BakaxelDelar. https://bakaxel.se/product-category/diffsparrar-diffbromsar/ Nedávno jsem od nich chtěl vzít ten můj intercooler a možná si od nich něco vezmu v budoucnu. Je to asi nejlepší švédský eshop na tuning. Vyráběji i hodně svých věcí na volva.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé