A pro provozovane vozy v90cc a v dieslu to je dobre nebo spatne? Ja jsem vcera jel po D11 a D5. Na jedne natahovali na podval Enyaq a na druhe dalnici Teslu...Tak vam pratele nevim,co dale v motorismu ocekavat...
_________________ Když petr marek neunese pravdu edituje a maže cizí posty. To jest známka lepšího osobního charakteru a demokratického smýšlení dospělého jedince.
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Jasper píše: 16 srp 2023 22:03
A pro provozovane vozy v90cc a v dieslu to je dobre nebo spatne? Ja jsem vcera jel po D11 a D5. Na jedne natahovali na podval Enyaq a na druhe dalnici Teslu...Tak vam pratele nevim,co dale v motorismu ocekavat...
A kolik spalovacích aut se denně natahuje na dálnici?
Kdyby se dělala V90CC v elektru tak za mě proč ne. Jenom mam pocit, že se dělají buď nízke sedany, nebo SUV. I prodeje V60CC a V90CC ukazují, že o to asi není zájem
Jasper píše: 16 srp 2023 22:03
A pro provozovane vozy v90cc a v dieslu to je dobre nebo spatne? Ja jsem vcera jel po D11 a D5. Na jedne natahovali na podval Enyaq a na druhe dalnici Teslu...Tak vam pratele nevim,co dale v motorismu ocekavat...
A kolik spalovacích aut se denně natahuje na dálnici?
Cestou z Hr pouze jediné a zrovna xc60 jako moje..
Na lince v belgii montují chinu na platformě xc40 a ta má veliké prodeje takže jim to vlastně jede.
Jedna stojí na přípravném volvo parkovišti za Průhonicema a už je možná jako ojetina na stránkách volva pruhonice. Nějaký ling něco ,ale nenašel jsem na něm opticky chybu..
Až na to, že tahle “china”, mimochodem značka se jmenuje Lynk&Co, a ta auta byla vyvinuta stejně jako Volvo v Göteborgu, se nemontujou v Gentu. Tam se montuje pouze XC40 a C40.
v našem posledním newsletteru, který se týkal konce dieselových motorizací a modelu V90, jsme se dopustili hned několika nepřesností, a to zejména ve spojitosti s modelem V90, který v plug-in hybridní variantě i nadále zůstává v nabídce vozů Volvo. Neberte tak prosím předchozí newsletter 100% doslovně. Slibujeme, že se polepšíme.
Pep píše: 22 srp 2023 22:10
Až na to, že tahle “china”, mimochodem značka se jmenuje Lynk&Co, a ta auta byla vyvinuta stejně jako Volvo v Göteborgu, se nemontujou v Gentu. Tam se montuje pouze XC40 a C40.
Dle výrobce se montují na stejné lince s xc40 v Belgii pokud neměly v časopise chybu.