XC 90 D5 AWD vibrace v rychlosti 80 km/h rpm 1800-2000
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Žatec
- Vůz: XC90 D5 136kw
XC 90 D5 AWD vibrace v rychlosti 80km/h 1800 rpm
Zdravím všechny. Při jízdě v rychlosti 80km/h zavibruje celé auto v otáčkách kolem 1800-2000 rpm, zmizí při podražení automatem a přidáním plynu. Mechanik neví po čem jít. Nějaké tipy nebo rady a zkušenosti od vás čím to může být? Silentbloky, uložení kardanu nebo něco jiného? Nechci kupovat díly na všechny možné problémy,abych pak zjistil že problém byl úplně jinde. Díky vám!
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Žatec
- Vůz: XC90 D5 136kw
XC 90 D5 AWD vibrace v rychlosti 80 km/h rpm 1800-2000
Zdravím všechny. Při jízdě v rychlosti 80km/h zavibruje celé auto v otáčkách kolem 1800-2000 rpm, zmizí při podražení automatem a přidáním plynu. Mechanik neví po čem jít. Nějaké tipy nebo rady a zkušenosti od vás čím to může být? Silentbloky, uložení kardanu nebo něco jiného? Nechci kupovat díly na všechny možné problémy,abych pak zjistil že problém byl úplně jinde. Díky vám!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC 90 D5 AWD vibrace v rychlosti 80 km/h rpm 1800-2000
Není třeba psát stejný dotaz několikrát... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
XC 90 D5 AWD vibrace v rychlosti 80 km/h rpm 1800-2000
Švagr to měl takto a byla to pravá poloosa. V70 D5 151kw.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Žatec
- Vůz: XC90 D5 136kw
-
Offline
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
XC 90 D5 AWD vibrace v rychlosti 80 km/h rpm 1800-2000
Dneska jsem se rozhodl vyměnit náboj zadního kola na straně řidiče, povedlo se mi náboj odklepat van , ale za boha nejde vytáhnout homokyneťak z náboje, je to snad zalepení? Stalo se někomu něco takového? Volvo XC90 D5 r.v 06.
. . Nu a porazil jsem ho. . Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Online
- Příspěvky: 3516
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
XC 90 D5 AWD vibrace v rychlosti 80 km/h rpm 1800-2000
Může to být zalepené, protože tam bývá vůle na drážkování a pak to cvaká.
Asi to bude chtít větší kladivo...
Já zase nemohl sundat přední ložiska z těhlice, asi tam byla nějaká vazelína, která vytvrdla a fungovala jako lepidlo, no byl to boj.
Asi to bude chtít větší kladivo...
Já zase nemohl sundat přední ložiska z těhlice, asi tam byla nějaká vazelína, která vytvrdla a fungovala jako lepidlo, no byl to boj.
-
Offline
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
XC 90 D5 AWD vibrace v rychlosti 80 km/h rpm 1800-2000
Ještě že jsem si vzpomněl na zapomenutý stahovák, kladivem to nešlo, na zalepení to nevypadalo jinak stahováku se to povedlo, teda s mým pomocí .
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé