Haben - Petin hybridní Yaris
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Ty kráso, to bude jistě polep, ale žlutá křiklavá tomu sluší.
Pomalu sbíráme zkušenosti a sepisuji si + a -. Aktuálně ujeto něco přes 200 km, jak vyjedeme první nádrž, hodím sem první postřehy.
Pomalu sbíráme zkušenosti a sepisuji si + a -. Aktuálně ujeto něco přes 200 km, jak vyjedeme první nádrž, hodím sem první postřehy.
-
Offline
- Příspěvky: 211
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
-
Offline
- Příspěvky: 1373
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
Haben - Petin hybridní Yaris
Dneska jsem si na tebe vzpomněl. Vyprávěl mi bývalý kolega z práce jak zaplatil absurdní pokutu za stání na místě pro invalidy. Nechal auto na úplně prázdném parkovišti hned za vjezdem a namalovaného vozejku si nevšimnul. Mazal do noční lékárny a když se vrátil, městský strážník měl jasno
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Tady jsme si to troufli. Je to misto pro invalidy na mycce. Vedle stojan na vysavani kobercu. Proste misto pro invalidy udelane jen aby se vyhovelo zakonum…
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S60 2.5T AWD
Haben - Petin hybridní Yaris
Já teď potkal takový podobný.
Akorát ty tvoje černý kola...
Nemůžu si pomoct, mám radši klasický stříbrný. Černý mi připadají, že i když tam jsou třeba sedmnáctky, tak vidím černý patnactkovy plecháče.
Akorát ty tvoje černý kola...
Nemůžu si pomoct, mám radši klasický stříbrný. Černý mi připadají, že i když tam jsou třeba sedmnáctky, tak vidím černý patnactkovy plecháče.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 2.5T AWD 2007
Ford Fiesta 1.3 2003
S60 2.5T AWD 2007
Ford Fiesta 1.3 2003
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Ja jsem za cerne rad. Nejde na nich videt brzdovy prach. Navic na aute jen kombinace 2 barev - cerna bila a nenarusuje to treti.
Ale kazdy to ma jinak. U zimaku se musim smirit se stribrno cernym designem.
Ale kazdy to ma jinak. U zimaku se musim smirit se stribrno cernym designem.
-
Online
- Příspěvky: 5450
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Haben - Petin hybridní Yaris
Takhle si jí dnes valím 150km/hod po D6 s V60 a najednou se v rychlým jen mihl Yaris GR. Kurňa to byl fofr.
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Tak od 13.4. včera provedeno první tankování. Peťa tedy vydrží po městě poskakovat na jednu nádrž cca měsíc a půl. Ujeto 555 km, spotřebováno 27,8 l MOLácké stovky. Průměrná spotřeba tedy 5,01 litru, palubák ukazoval 4,8 l. Věříme, že spotřeba po cca 2000 km trošku spadne, až se motor trošku zajede.
V EV (elektrickém) módu se jezdilo 60% času, což vychází na 53% ujeté vzdálenosti, tedy 294 km bez paliva
Typický profil trasy je někde mezi 3 - 8 km. Jen 1x jsme jeli 20+20 km v kuse.
Pokud jede Peťa ráno do práce ty 3 km, tak i když je to z kopce, tak auto si nastartuje a cca první kilometr jede na benzín, pak už na elektřinu (záleží na stavu nabití baterie, každý den je to trochu jinak rozložené) a výsledkem je po 3 km průměrná spotřeba 4,5 l/100 km, na elektřinu ujede 47% cesty.
Když jede odpoledne domů, tak protože je to do kopce, tak na elektřinu jede jen 36% cesty a průměrka je 7,7 l/100 km. Když však jede na druhou pobočku 8 km vzdálenou, pak už je to jiná. Spotřeba cestou do práce klesá na 3,8 l/100 km při 63% v EV módu, cestou z práce na 4,1 l/100 km, čas v EV módu 55%. Je tedy patrné, že hybrid ve městě funguje. Ale ne na trasy do 3 km. Je potřeba s ním jezdit větší vzdálenosti.
Postřehy po 47 dnech vlastnictví:
Když si mám vybrat, čím pojedu, zvolím Yarise oproti služební Octavii: je výrazně tišší, nic tu nevrže, nic nebouchá na podvozku.
Když jedu Yarisem, jsem vyklidněný. Říká se, že hybridy mění řidiče. Nevím, jak to dělají, ale potvrzuji všemi dvaceti. Nikam nespěchám, jedu plynule, těší mě dosahovat nižší spotřeby a co největšího podílu elektrické jízdy.
Když jedu Octavii, jsem výrazně “agresivnější” všichni mě zdržují. Tak to bylo i dřív a zůstalo to - asi nějaká tajná síla koncernu.
V Octavii hned po startu vypnu start stop, v Yarisu to ani nejde, ale vůbec mi to nevadí. O startu či vypnutí motoru člověk absolutně neví, kromě toho, že se mírně začne linout zvuk motoru. V Octavii start i stop zatřepe hnusně s autem.
PLUSY:
1) auto je pro nás velikostně dostačující: do kufru se pěkně vlezou dvě banánové krabice vedle sebe, i na mega nákup pro 4 osoby kufr dostatečný. Místa na zadních sedadlech více jak v C30 či ve V70 II - na fotce řídí Peťa, sedím za ní, oba máme 170 cm. I ten úhel otevření není úplně tragický, ale mohl by být lepší - zatím do tapecírunku při nastupování nekopeme. 2) Tichost vozu: takový klid na palubě jsem ještě nezažil. A to díky tichému motoru. Ani hluk od kol není, na kategorii auta, velký. Oproti Octavii je od podvozku auto o krapet hlučnější, ale tichost nevrzajícího interiéru, motoru, nulových vibrací je příjemná.
Podvozek: Podvozek tlumí nerovnosti daleko lépe než Octavia (obojí mají R17). Ne že by byl Yaris plavnější, ale neozvývají se takové rány od kol, podvozek si je jistý. Projet s autem kruháč či prudší zatáčku je radost, malá hmotnost a jistota podvozku vykrouží bez pištění pneumatik požadovaný oblouk. Auto se minimálně naklání - naladění podvozku co se týče míry komfortu a jízdních vlastností je velice pěkně udělané.
eCVT převodovka: tak plynulé rozjezdy, popojetí na centimeter přesně, to se může jít koncernové DSG ale i hydroměnič zahrabat. Žádné kopnutí, žádné trhání krkem, žádné prodlevy.
Adaptivní tempomat: funguje spolehlivě i ve městě. Jen je potřeba navolit odstup na nejnižší možnou vzdálenost. Jako není to úplně optimální, sám bych brzdil více plynule, ale není to nepoužitelně moc hrrr. Fajn je, že Yaris zastaví cca 7 m za vozem a pokud se kolona pohne do cca 15 sec, sám se opět rozjede. Když je stání delší, stačí brknout do plynu a rozjede se na poslední nastavenou rychlost. Osobně bych se rozjížděl o něco dynamičtěji, zrychlování je takové vlažné (asi s ohledem na spotřebu = rozjet se čistě na elektriku). Mám sice pocit, že zdržuji provoz, ale asi ne. Nikdo se na mě nelepí, netroubí, nepředjíždí.
https://youtu.be/-POflWDt7CA
Držení v pruzích: jo funguje jakž takž, ale někdy je otravný, jindy příjemný - platí pro město. Výsledkem je, že jej při aktivním tempomatu nevypínám - jinak aktivní není. Na dálnici to bude určitě fajn pomocník.
https://youtu.be/5Nsf-uw1yP8
MyT aplikace: v zimě a parném létě bomba si připravit přes appku na dálku interiér, buď vyhřeješ nebo vychladíš - bez příplatku. Veškeré statistiky jízd, paráda, připravím si trasu a pošlu si jí do auta. Pár vylepšení by se našlo, ale to přijde, je to softwarová appka a ta se snadno zaktualizuje.
Hudba: na to, že jsme se nedočkali díky vyřazení z prodeje prémiovějšího JBL, to hraje zcela přijatelně, i basová složka tam je - možná ještě vytlumím přes léto dveře a zase to o kousek povyskočí.
Head-up display: fakt příjemné, zpočátku mi to tahalo oči, nyní ok, to důležité má člověk furt před očima - aktuální ryhchlost, maximální povolenou, otáčkoměr MÍNUSY:
Nedostatečná ochrana disků od lemu pneumatik: Tady bude stačit jednou zaparkování u patníku a bude odraný disk - to se u městského auta moc nepovedlo Úhel otevření zadních dveří: je fakt mizerný, nastupující si musí dávat pozor, aby nekopl do výplní dveří - tady budou šrámy asi přibývat nejrychleji, zatím ale ok. Kufr a většina odkládacích prostor není polstrovaná jako v Octavii. Je to lesklý tvrdý plast. V kufru tedy budou časem šrámy na bočních plastech - tady se to dá tolerovat, to nemá člověk na očích. Ale nepolstrované odkládací prostory = hrkání věcí, brzy budou asi šrámy - tam kde to šlo, jsme to vyřešili výrobou polstrování. Octavia i případné nepolstrované části má ze strukturovaného a odolnějšího materiálu. Head-up display a polarizační brýle si nerozumí
Rozdíl brzdění mezi rekuperací a brzdami: prostě je tam znát, když člověk trefí přesně rozmezí, kdy začne auto nejdříve brzdit rekuperací a do sekundy přejde na brzdy, je tam cítit změna, kopnutí v brzdě a rozdílný účinek. Není to naštěstí pokaždé ale třeba ve 3 bržděních z 10.
Mechanismus zamykací záklopky pásu na zadních sedadlech je tak citlivý, že když se jede po špatné zazáplatované cestě, tak je nemožné se připoutat. Pás se furt zasekává a nejde vytáhnout.
Připojování mobilu k infotainmentu funguje ok, ale furt se hlásí jako host. Aby se načetl manželčin profil, pak se musí vždy naskenovat párovací QR kód - řešíme s Toyotou a neví, co s tím.
Klavírní lak na spojleru pátých dveří, jak jsou světla. Tam se drží tolik špíny, že se to nedá udržovat čisté, ani tvrdý vosk to nevyřešil
Rozdílná barva laku na plastu a plechu při určitém slunečním záření: byli jsme to už reklamovat a nic se s tím nedá dělat, dělají to všechny Toyoty, co na showroomu měli. Když je pod mrakem, tak jde vidět patrný rozdíl, když trošku svítí nebo plně svítí, pak je barva stejná. Umýt bílou perleť nestačí jen šampónem a wapkou: je potřeba vzít následně i houbu a stáhnout černou mastnotu. A to je na autě tvrdý vosk - holt to jde vidět. O černé perleťové střeše nemluvě... Ale tak to jsme vyřešili vlastnotělně vyrobenou pracovní silou
V EV (elektrickém) módu se jezdilo 60% času, což vychází na 53% ujeté vzdálenosti, tedy 294 km bez paliva
Typický profil trasy je někde mezi 3 - 8 km. Jen 1x jsme jeli 20+20 km v kuse.
Pokud jede Peťa ráno do práce ty 3 km, tak i když je to z kopce, tak auto si nastartuje a cca první kilometr jede na benzín, pak už na elektřinu (záleží na stavu nabití baterie, každý den je to trochu jinak rozložené) a výsledkem je po 3 km průměrná spotřeba 4,5 l/100 km, na elektřinu ujede 47% cesty.
Když jede odpoledne domů, tak protože je to do kopce, tak na elektřinu jede jen 36% cesty a průměrka je 7,7 l/100 km. Když však jede na druhou pobočku 8 km vzdálenou, pak už je to jiná. Spotřeba cestou do práce klesá na 3,8 l/100 km při 63% v EV módu, cestou z práce na 4,1 l/100 km, čas v EV módu 55%. Je tedy patrné, že hybrid ve městě funguje. Ale ne na trasy do 3 km. Je potřeba s ním jezdit větší vzdálenosti.
Postřehy po 47 dnech vlastnictví:
Když si mám vybrat, čím pojedu, zvolím Yarise oproti služební Octavii: je výrazně tišší, nic tu nevrže, nic nebouchá na podvozku.
Když jedu Yarisem, jsem vyklidněný. Říká se, že hybridy mění řidiče. Nevím, jak to dělají, ale potvrzuji všemi dvaceti. Nikam nespěchám, jedu plynule, těší mě dosahovat nižší spotřeby a co největšího podílu elektrické jízdy.
Když jedu Octavii, jsem výrazně “agresivnější” všichni mě zdržují. Tak to bylo i dřív a zůstalo to - asi nějaká tajná síla koncernu.
V Octavii hned po startu vypnu start stop, v Yarisu to ani nejde, ale vůbec mi to nevadí. O startu či vypnutí motoru člověk absolutně neví, kromě toho, že se mírně začne linout zvuk motoru. V Octavii start i stop zatřepe hnusně s autem.
PLUSY:
1) auto je pro nás velikostně dostačující: do kufru se pěkně vlezou dvě banánové krabice vedle sebe, i na mega nákup pro 4 osoby kufr dostatečný. Místa na zadních sedadlech více jak v C30 či ve V70 II - na fotce řídí Peťa, sedím za ní, oba máme 170 cm. I ten úhel otevření není úplně tragický, ale mohl by být lepší - zatím do tapecírunku při nastupování nekopeme. 2) Tichost vozu: takový klid na palubě jsem ještě nezažil. A to díky tichému motoru. Ani hluk od kol není, na kategorii auta, velký. Oproti Octavii je od podvozku auto o krapet hlučnější, ale tichost nevrzajícího interiéru, motoru, nulových vibrací je příjemná.
Podvozek: Podvozek tlumí nerovnosti daleko lépe než Octavia (obojí mají R17). Ne že by byl Yaris plavnější, ale neozvývají se takové rány od kol, podvozek si je jistý. Projet s autem kruháč či prudší zatáčku je radost, malá hmotnost a jistota podvozku vykrouží bez pištění pneumatik požadovaný oblouk. Auto se minimálně naklání - naladění podvozku co se týče míry komfortu a jízdních vlastností je velice pěkně udělané.
eCVT převodovka: tak plynulé rozjezdy, popojetí na centimeter přesně, to se může jít koncernové DSG ale i hydroměnič zahrabat. Žádné kopnutí, žádné trhání krkem, žádné prodlevy.
Adaptivní tempomat: funguje spolehlivě i ve městě. Jen je potřeba navolit odstup na nejnižší možnou vzdálenost. Jako není to úplně optimální, sám bych brzdil více plynule, ale není to nepoužitelně moc hrrr. Fajn je, že Yaris zastaví cca 7 m za vozem a pokud se kolona pohne do cca 15 sec, sám se opět rozjede. Když je stání delší, stačí brknout do plynu a rozjede se na poslední nastavenou rychlost. Osobně bych se rozjížděl o něco dynamičtěji, zrychlování je takové vlažné (asi s ohledem na spotřebu = rozjet se čistě na elektriku). Mám sice pocit, že zdržuji provoz, ale asi ne. Nikdo se na mě nelepí, netroubí, nepředjíždí.
https://youtu.be/-POflWDt7CA
Držení v pruzích: jo funguje jakž takž, ale někdy je otravný, jindy příjemný - platí pro město. Výsledkem je, že jej při aktivním tempomatu nevypínám - jinak aktivní není. Na dálnici to bude určitě fajn pomocník.
https://youtu.be/5Nsf-uw1yP8
MyT aplikace: v zimě a parném létě bomba si připravit přes appku na dálku interiér, buď vyhřeješ nebo vychladíš - bez příplatku. Veškeré statistiky jízd, paráda, připravím si trasu a pošlu si jí do auta. Pár vylepšení by se našlo, ale to přijde, je to softwarová appka a ta se snadno zaktualizuje.
Hudba: na to, že jsme se nedočkali díky vyřazení z prodeje prémiovějšího JBL, to hraje zcela přijatelně, i basová složka tam je - možná ještě vytlumím přes léto dveře a zase to o kousek povyskočí.
Head-up display: fakt příjemné, zpočátku mi to tahalo oči, nyní ok, to důležité má člověk furt před očima - aktuální ryhchlost, maximální povolenou, otáčkoměr MÍNUSY:
Nedostatečná ochrana disků od lemu pneumatik: Tady bude stačit jednou zaparkování u patníku a bude odraný disk - to se u městského auta moc nepovedlo Úhel otevření zadních dveří: je fakt mizerný, nastupující si musí dávat pozor, aby nekopl do výplní dveří - tady budou šrámy asi přibývat nejrychleji, zatím ale ok. Kufr a většina odkládacích prostor není polstrovaná jako v Octavii. Je to lesklý tvrdý plast. V kufru tedy budou časem šrámy na bočních plastech - tady se to dá tolerovat, to nemá člověk na očích. Ale nepolstrované odkládací prostory = hrkání věcí, brzy budou asi šrámy - tam kde to šlo, jsme to vyřešili výrobou polstrování. Octavia i případné nepolstrované části má ze strukturovaného a odolnějšího materiálu. Head-up display a polarizační brýle si nerozumí
Rozdíl brzdění mezi rekuperací a brzdami: prostě je tam znát, když člověk trefí přesně rozmezí, kdy začne auto nejdříve brzdit rekuperací a do sekundy přejde na brzdy, je tam cítit změna, kopnutí v brzdě a rozdílný účinek. Není to naštěstí pokaždé ale třeba ve 3 bržděních z 10.
Mechanismus zamykací záklopky pásu na zadních sedadlech je tak citlivý, že když se jede po špatné zazáplatované cestě, tak je nemožné se připoutat. Pás se furt zasekává a nejde vytáhnout.
Připojování mobilu k infotainmentu funguje ok, ale furt se hlásí jako host. Aby se načetl manželčin profil, pak se musí vždy naskenovat párovací QR kód - řešíme s Toyotou a neví, co s tím.
Klavírní lak na spojleru pátých dveří, jak jsou světla. Tam se drží tolik špíny, že se to nedá udržovat čisté, ani tvrdý vosk to nevyřešil
Rozdílná barva laku na plastu a plechu při určitém slunečním záření: byli jsme to už reklamovat a nic se s tím nedá dělat, dělají to všechny Toyoty, co na showroomu měli. Když je pod mrakem, tak jde vidět patrný rozdíl, když trošku svítí nebo plně svítí, pak je barva stejná. Umýt bílou perleť nestačí jen šampónem a wapkou: je potřeba vzít následně i houbu a stáhnout černou mastnotu. A to je na autě tvrdý vosk - holt to jde vidět. O černé perleťové střeše nemluvě... Ale tak to jsme vyřešili vlastnotělně vyrobenou pracovní silou
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Haben - Petin hybridní Yaris
Martine taky mam bilou perlet a je to tak, ale navic, jak jiste vis, auto se na primem slunci umyvat nema
Jinak fajn recenze, zda se mi ale, ze se od dob THS II moc nezmenilo, uz tehdy to umelo co popisujes, no ale nepopisujes co se deje, kdyz po tom aute zacnes neco chtit…a tam se taky nic nezmenilo, nelitostne kviceni v otackach je proste dani za ecvt. U yarisu jiste taky vid? A neomlouvej to tim, ze jsi vyklidnenej, souhlasim, ze k tomu hybrid az magicky svadi, ale nekdy na to proste dupnout chces/musis a pak je to tam uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii a moc
Ale fajn, ze to plni co jste od toho cekali, preju at to vydrzi
Jinak fajn recenze, zda se mi ale, ze se od dob THS II moc nezmenilo, uz tehdy to umelo co popisujes, no ale nepopisujes co se deje, kdyz po tom aute zacnes neco chtit…a tam se taky nic nezmenilo, nelitostne kviceni v otackach je proste dani za ecvt. U yarisu jiste taky vid? A neomlouvej to tim, ze jsi vyklidnenej, souhlasim, ze k tomu hybrid az magicky svadi, ale nekdy na to proste dupnout chces/musis a pak je to tam uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii a moc
Ale fajn, ze to plni co jste od toho cekali, preju at to vydrzi
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Kdyby hadice dosáhla do stínu, bude synek umývat ve stínu
To kvičení při plném plynu tam asi určitě bude, ale zatím jsme prostě neměli tu potřebu takto déle zrychlovat. A ani nechci auto prvních 1 000 km drtit. Až odjedeme třetí nádrž, natočím kvílení při akceleraci.
To kvičení při plném plynu tam asi určitě bude, ale zatím jsme prostě neměli tu potřebu takto déle zrychlovat. A ani nechci auto prvních 1 000 km drtit. Až odjedeme třetí nádrž, natočím kvílení při akceleraci.
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Haben - Petin hybridní Yaris
Škoda, ještě chvíli vydržet a mohlo být ještě větší prééééé
https://www.garaz.cz/clanek/novinky-facelift-pro-toyotu-yaris-dostane-novy-silnejsi-motor-a-sam-zastavi-kdyz-se-vam-udela-spatne-21010381#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest220_personal_layout_2_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
https://www.garaz.cz/clanek/novinky-facelift-pro-toyotu-yaris-dostane-novy-silnejsi-motor-a-sam-zastavi-kdyz-se-vam-udela-spatne-21010381#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest220_personal_layout_2_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
četl jsem před hodinkou... no kdybychom čekali na to červené, tak už bude tento facelift, to je pravda
Větší výkon o 15 koní a o 35 Nm víc krouťáku na elektromotoru by bylo asi fajn, více síly je vždy příjemné. Jen je otázkou, jak to odnese výdrž baterie, když to bude muset více ládovat a zda nestoupne spotřeba. O navýšení kapacity baterie nemluví - to by bylo fajn, ať těch elektrokilometrů je ještě více. Ve finále na město více výkonu netřeba, takže mě to úplně nevhání slzy do očí...
Co je plus, tak ovládací tlačítko hlasitosti na infotainmentu - to je lepší jak HW tlačítka + a -. Opět vidím osazení bezdrátovým nabíjením - chudák, kdo to objedná a opět nebudou na to komponenty. Tohoto je však škoda
USB-C porty neřeším, nový display před volantem asi bude mít přehlednější palubní PC, ale ta grafika displayů se mi oproti našim displayům v kruhových budících se mi nelíbí - vypadá to jako každé jiné nové auto.
Až budou mít auto na showroomu, půjdu se podívat, zda vyřešili malý otevírací úhel dveří - tady by inovaci provést měli.
Větší výkon o 15 koní a o 35 Nm víc krouťáku na elektromotoru by bylo asi fajn, více síly je vždy příjemné. Jen je otázkou, jak to odnese výdrž baterie, když to bude muset více ládovat a zda nestoupne spotřeba. O navýšení kapacity baterie nemluví - to by bylo fajn, ať těch elektrokilometrů je ještě více. Ve finále na město více výkonu netřeba, takže mě to úplně nevhání slzy do očí...
Co je plus, tak ovládací tlačítko hlasitosti na infotainmentu - to je lepší jak HW tlačítka + a -. Opět vidím osazení bezdrátovým nabíjením - chudák, kdo to objedná a opět nebudou na to komponenty. Tohoto je však škoda
USB-C porty neřeším, nový display před volantem asi bude mít přehlednější palubní PC, ale ta grafika displayů se mi oproti našim displayům v kruhových budících se mi nelíbí - vypadá to jako každé jiné nové auto.
Až budou mít auto na showroomu, půjdu se podívat, zda vyřešili malý otevírací úhel dveří - tady by inovaci provést měli.
-
Offline
- Příspěvky: 580
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
Haben - Petin hybridní Yaris
Ja ted jezdil skoro 3 mesice uplne novou corollu cross 2.0 hybrid 145kw, tak trosku zabrdnu s moji zkusenosti s hybridem a toyotou:
- za cca 4tis km jsem mel prumerku 6,4l real a auto jsem vubec fakt nesetril (ale ze fakt ) - baterkovy odpich a zrychleni je navykove. Koukam ze s timto 68kw mas 5l... to je celkem dost v porovnani kdyz jeste zvazim ze s tim jezdis jako v zabehu a yariska ma o 400kg mene
- ecvt je super, zadne stupne, slapnes sa to a tahne to. Zvukovy doprovod wrrrrrrrrrrrrr tam proste je dost znat, pedal na podlahu znamena okamzite otacky 4-5-6 tisic a odhlucneni motoru je fakt bida
- udrzovani v pruhu + adaptivni tempomat je fajn, na volant das nejake zavazi a jeden klidne tisic km po dalnici
- crosska je naladena dost komfortne a pritom se nenaklani, nemas pocit ze vyletis ze zatacky. Yariska je o kus mensi auto, zakonite bude trochu vic drncat, ale s octavii jsem nejel asi nikdy tak neumim porovnat
- odhlucneni od podvozku pri prejezdu vymolu a pod je super, podvozek mekoucky. Odhlucneni pri 130kmh na dalnici uz je ale bida...
- za cca 4tis km jsem mel prumerku 6,4l real a auto jsem vubec fakt nesetril (ale ze fakt ) - baterkovy odpich a zrychleni je navykove. Koukam ze s timto 68kw mas 5l... to je celkem dost v porovnani kdyz jeste zvazim ze s tim jezdis jako v zabehu a yariska ma o 400kg mene
- ecvt je super, zadne stupne, slapnes sa to a tahne to. Zvukovy doprovod wrrrrrrrrrrrrr tam proste je dost znat, pedal na podlahu znamena okamzite otacky 4-5-6 tisic a odhlucneni motoru je fakt bida
- udrzovani v pruhu + adaptivni tempomat je fajn, na volant das nejake zavazi a jeden klidne tisic km po dalnici
- crosska je naladena dost komfortne a pritom se nenaklani, nemas pocit ze vyletis ze zatacky. Yariska je o kus mensi auto, zakonite bude trochu vic drncat, ale s octavii jsem nejel asi nikdy tak neumim porovnat
- odhlucneni od podvozku pri prejezdu vymolu a pod je super, podvozek mekoucky. Odhlucneni pri 130kmh na dalnici uz je ale bida...
-
Offline
- Příspěvky: 732
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Haben - Petin hybridní Yaris
Nejeli jste nedávno kolem Hradce?
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-jaguar-na-hradecku-zavodil-s-toyotou-pak-havaroval-a-ridic-utekl-40435717
Policisté zjistili, že řidič jaguaru měl od Rohenic až do Libřic závodit s osobním vozidlem značky Toyota Yaris v bílé barvě.
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-jaguar-na-hradecku-zavodil-s-toyotou-pak-havaroval-a-ridic-utekl-40435717
Policisté zjistili, že řidič jaguaru měl od Rohenic až do Libřic závodit s osobním vozidlem značky Toyota Yaris v bílé barvě.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Diky za info. Budu si muset vic Petu hlidat
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
V tomto týdnu nás bude čekat druhé tankování, aktuálně máme ujeto 1 150 km.
Dali jsme jednu dlouhou trasu - Zlín - Havířov - Zlín. Dle palubáku vždy za 4,1 l na sto. Mimo dálnici, po okreskách, nebyli jsme brzdou provozu, pár předjíždění bylo, rychlost mírně nad limity.
Při této cestě jsme si všimli ale několika věcí, tak jsme s tím šli do Toyoty - je to 14 dní a bez odpovědí - asi se na to ještě nikdo od roku 2020, kdy auto vyjelo na trhy, neptal
1) Toyota navigace neumí hlasové povely, máte-li nastaven jazyk auta na češtinu - WTF? Prý to umí jen v anglické mutaci
2) Toyota navigace neumí automaticky dle okolního světla přepínat mezi tmavou a světlou variantou - WTF? Je to vázané na tmavé/světlé provedení infotainmentu. Jako ano, mohu si dát automatickou změnu podbarvení celého infotainmentu, ale ta světlá varianta je tak jasná, že to vadí i za ostrého slunce. Proč nerozdělí nastavení navigace a infotainmentu?
3) Přepínání mezi připojeným primárním a sekundárním telefonem k infotainmentu je obtížné - člověk musí do menu, nastavení telefonu a vybrat primární ze spárovaných a připojených zařízeních. Takže asi 6 kliknutí. Koncern to má na jedno tlačítko na obrazovce telefonu.
4) Zadní repro ve dveřích hraje tak slabě, že vlastně člověk sedící vzadu slyší vše jen zepředu - jak nastavit? No to asi nejde, odpověď.
5) Pokud vypnu hlídání pásů na zadních sedadlech, tak sice mě auto neupozorňuje při vysedání, ať zkontroluji zadní sedadla, ale pískat to bude při jízdě furt, když jsou tam děti a když se např. některé odepne za jízdy, aby si podalo něco ze země - hned to naplno řve - hodně otravné. Toto jde vyřešit naštěstí vypnutím přes diagnostiku - to uděláme.
6) Mám-li zapnutý adaptivní tempomat, jedu po klikatější okresce a auto se vyhoupne na horizont, zpravidla začne pípat. Co se děje, nikdo neví, páč se nerozsvítí žádná kontrolka ani se neobjeví hláška.
7) 2 měsíce od nákupu vozu není Toyota schopná vyřešit přihlašování mobilního telefonu k účtu MyT - vždy se přihlásí mobil jako host = nemáte v autě zaslané trasy do navigace a další customizace.
Jo, jsou to drobnosti, to co je v infotainmentu se snad podaří vyřešit nějakou aktualizací, ale sere to, když jiné automobilky to vyřešené mají.
Jinak vše ostatní fajn - vyřešit tyto chybky a jsme plně spokojení. Např. oproti koncernu funguje keyless 100% spolehlivě. Octavia mi občas nechce přes keyless otevřít, musím na 5x a pak stejně vytáhnu dálkáč.
Jedna ze včerejška od Petiné práce.
Dali jsme jednu dlouhou trasu - Zlín - Havířov - Zlín. Dle palubáku vždy za 4,1 l na sto. Mimo dálnici, po okreskách, nebyli jsme brzdou provozu, pár předjíždění bylo, rychlost mírně nad limity.
Při této cestě jsme si všimli ale několika věcí, tak jsme s tím šli do Toyoty - je to 14 dní a bez odpovědí - asi se na to ještě nikdo od roku 2020, kdy auto vyjelo na trhy, neptal
1) Toyota navigace neumí hlasové povely, máte-li nastaven jazyk auta na češtinu - WTF? Prý to umí jen v anglické mutaci
2) Toyota navigace neumí automaticky dle okolního světla přepínat mezi tmavou a světlou variantou - WTF? Je to vázané na tmavé/světlé provedení infotainmentu. Jako ano, mohu si dát automatickou změnu podbarvení celého infotainmentu, ale ta světlá varianta je tak jasná, že to vadí i za ostrého slunce. Proč nerozdělí nastavení navigace a infotainmentu?
3) Přepínání mezi připojeným primárním a sekundárním telefonem k infotainmentu je obtížné - člověk musí do menu, nastavení telefonu a vybrat primární ze spárovaných a připojených zařízeních. Takže asi 6 kliknutí. Koncern to má na jedno tlačítko na obrazovce telefonu.
4) Zadní repro ve dveřích hraje tak slabě, že vlastně člověk sedící vzadu slyší vše jen zepředu - jak nastavit? No to asi nejde, odpověď.
5) Pokud vypnu hlídání pásů na zadních sedadlech, tak sice mě auto neupozorňuje při vysedání, ať zkontroluji zadní sedadla, ale pískat to bude při jízdě furt, když jsou tam děti a když se např. některé odepne za jízdy, aby si podalo něco ze země - hned to naplno řve - hodně otravné. Toto jde vyřešit naštěstí vypnutím přes diagnostiku - to uděláme.
6) Mám-li zapnutý adaptivní tempomat, jedu po klikatější okresce a auto se vyhoupne na horizont, zpravidla začne pípat. Co se děje, nikdo neví, páč se nerozsvítí žádná kontrolka ani se neobjeví hláška.
7) 2 měsíce od nákupu vozu není Toyota schopná vyřešit přihlašování mobilního telefonu k účtu MyT - vždy se přihlásí mobil jako host = nemáte v autě zaslané trasy do navigace a další customizace.
Jo, jsou to drobnosti, to co je v infotainmentu se snad podaří vyřešit nějakou aktualizací, ale sere to, když jiné automobilky to vyřešené mají.
Jinak vše ostatní fajn - vyřešit tyto chybky a jsme plně spokojení. Např. oproti koncernu funguje keyless 100% spolehlivě. Octavia mi občas nechce přes keyless otevřít, musím na 5x a pak stejně vytáhnu dálkáč.
Jedna ze včerejška od Petiné práce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 690
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Haben - Petin hybridní Yaris
Na něco málo ti odpovím... Corolla, ale systém je stejný, máme podobné problémy.
MyT jsem zavrhl hned po měsíci, nějak mě ta aplikace neoslovila. Neviděl jsem důvod to využívat.
S tím přepínáním den/noc, jak máš nastavenou intenzitu osvětlení budíků/ palubní desky? Já to mám na minimum a pak to přepínání funguje jak u budíku tak displeje.
Telefon mám na kabelu a několikrát za jízdu mi vypadne android, už sem to řešil a taky nevědí. Několikrát změna kabelu a nějak to nepomohlo. Jinak připojení přes bluetooth funguje v pohodě.
Repro, to je kapitola sama pro sebe. Dost vážně přemýšlím o výměně za lepší.
Pásy na zadních sedadlech, to je taky masakr. Mám dvě dětské sedačky a stačí hodit mezi ně baťoh a už to řve, ať se připoutáš. Nebo sedí jeden člověk vzadu a dáš vedle sebe věci a řve to taktéž....
Jakou vzdálenost máte nastavenou mezi auty u tempomatu? Mě to taky dělalo neplechu, nastavím si vždy tu nejkratší a je to v pohodě. Podle mě ta čidla mají moc velký záběr.
MyT jsem zavrhl hned po měsíci, nějak mě ta aplikace neoslovila. Neviděl jsem důvod to využívat.
S tím přepínáním den/noc, jak máš nastavenou intenzitu osvětlení budíků/ palubní desky? Já to mám na minimum a pak to přepínání funguje jak u budíku tak displeje.
Telefon mám na kabelu a několikrát za jízdu mi vypadne android, už sem to řešil a taky nevědí. Několikrát změna kabelu a nějak to nepomohlo. Jinak připojení přes bluetooth funguje v pohodě.
Repro, to je kapitola sama pro sebe. Dost vážně přemýšlím o výměně za lepší.
Pásy na zadních sedadlech, to je taky masakr. Mám dvě dětské sedačky a stačí hodit mezi ně baťoh a už to řve, ať se připoutáš. Nebo sedí jeden člověk vzadu a dáš vedle sebe věci a řve to taktéž....
Jakou vzdálenost máte nastavenou mezi auty u tempomatu? Mě to taky dělalo neplechu, nastavím si vždy tu nejkratší a je to v pohodě. Podle mě ta čidla mají moc velký záběr.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Online
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
Haben - Petin hybridní Yaris
Ještě že nic z toho nepotřebuju/nechci.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7819
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Haben - Petin hybridní Yaris
Asi tak!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Jinak máme za sebou tedy druhé tankování, najeto 1 180 km a tentokrát si auto řeklo o 4,6 l PHM na sto.Airbus380 píše: ↑26 čer 2023 11:24 Na něco málo ti odpovím... Corolla, ale systém je stejný, máme podobné problémy.
MyT jsem zavrhl hned po měsíci, nějak mě ta aplikace neoslovila. Neviděl jsem důvod to využívat. Za mě je na ní fajn právě posílání přepřipravených map do auta + odemykání/zamykání na dálku + vytápění/chlazení interiéru na dálku + statistiky jízd
S tím přepínáním den/noc, jak máš nastavenou intenzitu osvětlení budíků/ palubní desky? Já to mám na minimum a pak to přepínání funguje jak u budíku tak displeje. to netuším, ale tipnul bych, že intenzita osvětlení budíků je na maximum. Nejsme si vědomí toho, že by tam byla automatická regulace jasu
Telefon mám na kabelu a několikrát za jízdu mi vypadne android, už sem to řešil a taky nevědí. Několikrát změna kabelu a nějak to nepomohlo. Jinak připojení přes bluetooth funguje v pohodě. my máme apple car/android auto bezdrátově. Kupodivu to funguje bezproblémově, spojení nepadá.
Repro, to je kapitola sama pro sebe. Dost vážně přemýšlím o výměně za lepší. jako nehraje to zle, ale Octavia i mnou dodělávané uadio v 940 hrají lépe. Vepředu to je akceptovatelné, vzadu je to potichu. Taky vážně přemýšlím o tom, že na zadní paltu umístím dvoupásmové repro, co mi zbylo z 940. Jsou to ale takově větší oválné krávy, takže zaberovu cca poloviny výhledu zadním oknem. Ale hrají moc pěkně,
Pásy na zadních sedadlech, to je taky masakr. Mám dvě dětské sedačky a stačí hodit mezi ně baťoh a už to řve, ať se připoutáš. Nebo sedí jeden člověk vzadu a dáš vedle sebe věci a řve to taktéž.... tady je řešení upozorňování na nezapnuté pásy na diagnostice vypnout - to nehcáme udělat.
Jakou vzdálenost máte nastavenou mezi auty u tempomatu? Mě to taky dělalo neplechu, nastavím si vždy tu nejkratší a je to v pohodě. Podle mě ta čidla mají moc velký záběr. Mám vždy nastavenou nejkratší vzdálenost. To je za mě tak akorát. Ta střední a nejdelší, to pak nechává nepochopitelně velký rozestup mezi auty - použitelné možná tak na dálnici, ale ne do města či okresku. To se před tebe pak každý furt cpe
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - Petin hybridní Yaris
Zajímavé, my se nemůžete dostat pod 9
Není Toyota jako Toyota
Není Toyota jako Toyota
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
ne nezávidím ti vůbec, lumpe
R-edit trochu se kroť
R-edit trochu se kroť
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - Petin hybridní Yaris
, nemusíš to editovat, stihl jsem ještě,,h*jzla,, .
Já si to pouze projel, ale kupovat bude brácha, jen ještě nevíme jestli GR nebo BRZ.. Nakonfigurovat nové už nejde, takže čekáme kde se naskladní jaká barva.
Edit: vidím, že to byli zelení
Já si to pouze projel, ale kupovat bude brácha, jen ještě nevíme jestli GR nebo BRZ.. Nakonfigurovat nové už nejde, takže čekáme kde se naskladní jaká barva.
Edit: vidím, že to byli zelení
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Krotím se, ale David ví, že jsem to nemyslel urážlivě - ten lump tam prostě nesedí
Pokud z recenzí dobře chápu, tak jasnou volbou by mělo být GR86, neboť BRZ je starší koncepce stejně jako GT86 a ten rozdíl prý je citelný. Tak vyřiď závist. Už je na čase tě navštívit, svézt se v Mustangu a nově tedy zavítat i za tvým bráchou
Pokud z recenzí dobře chápu, tak jasnou volbou by mělo být GR86, neboť BRZ je starší koncepce stejně jako GT86 a ten rozdíl prý je citelný. Tak vyřiď závist. Už je na čase tě navštívit, svézt se v Mustangu a nově tedy zavítat i za tvým bráchou
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - Petin hybridní Yaris
Vůbec ne, nové BRZ je stejné jako GR, rozdíl je pouze v naladění podvozku a nějak jinak těhlice... teď přesně nevím. Ale ve zkratce GR jde jednodušeji hodit do driftu a BRZ lépe drží stopu a nejde tak lehce utrhnout. Uvidíme.. u Toyoty jsou v základu černé kola, Subo má zase červené prošití v interiéru.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Blade, Ejdou Rotacak, Jakub Svoboda, Tod2