Motorky

  • Autor
  • Zpráva
Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 1900
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#1026 Motorky

Příspěvek od Munga »

Ono jde i o to jestli bys jezdil nekam blbnout na trať a nebo enduro vejlety v lesích. Tam se vcelku 4t hodí a hlavně se startérem. Když jsme jezdily stráně které nešli vylézt pěšky a chcíplo to tak měl šanci jen ten se startérem. Za mne je největší přednost 2t ta nízká hmotnost.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 60
Příspěvky: 2164
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1027 Motorky

Příspěvek od jirka87 »

Trať ani omylem...To není nic pro mě. Já jsem jezdil lesní výlety XR600R a to bylo sice mýtické kladivo, ale to chce celýho chlapa s velmi dobrou fyzičkou a aby to s ním nemávalo úplně jak s hadrem, tak alespoň 100Kg a to já jsem neměl. Navíc kdo to kdy měl, nemůže mi jinak, než potvrdit, že seřídit to tak, aby to chytalo i studený i teplý dá práci (a je to stejný jako u TT600R apod.) Mě to teda nakonec všechno hrálo jak mělo, ale když jseš vyšťavenej, teče ti pot z helmy, stojíš v potoku, kde ti to chcíplo a máš to startovat "kick startem", tak to dnes už vím, že to je přesně to, co nechci. Bylo to skvělý, mělo to brutální koule, ale 2x stačilo (protože jednou ne, tak jsem si ji koupil znova :-D )

Chci (případně) lehké, hravé moto, kde preferuji a obstojný podvozek trakci před výkonem a hlukem.

Moje XR600R spouštěla při mírné jízdě ulicí alarmy okolo stojících vozidel...Takže jízda po lese byla fakt na ho****....Toto už nechci

Tuhle jsem značně renovoval včetně toho, že jsem si na ní sehnal vidle z CRF a ladil to nějak, aby to na tu těžkou potvoru fungovalo. Tyhle 600cc kladiva mají hodně co do sebe, ale já už na to nemám se takhle dřít :D
Přílohy
20150506_153337.jpg

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2925
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#1028 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Ta beta musí být moc zábavná, tahle varianta už přívěru má ale řekl bych že dnes už to bude bez problemová záležitost. Párkrát jsem se svezl na slapackove motorce a musím uznat že je to hodně dobrý, ty motory jsou moc příjemné.

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 1290
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#1029 Motorky

Příspěvek od xSam »

Betu ma soused, musim ho prekecat aby mi to pujcil. Tesim se na to.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 457
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#1030 Motorky

Příspěvek od Laurel »

DSC_0557.JPG
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 60
Příspěvky: 2164
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1031 Motorky

Příspěvek od jirka87 »

Mel jsem nasledovnika. Kawu Zr7. Motor byl vlastne Zephyr. Prijemne svezeni. Motor sice slaboch takovej, ale zas to jelo jak diesel na jakykoliv kvalt a furt :) idealni i pro zacatecnika,nehlede na objem 750

Weight
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 386
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

#1032 Motorky

Příspěvek od Weight »

To mi pripomina moju bývalú Suzuki GSX 1400. Čistokrvný autobus.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 457
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#1033 Motorky

Příspěvek od Laurel »

Tak když se za to tahá, tak se to taky umí rozjet, brácha na bandasce mi neujíždí, ale fakt je, že to svádí spíš ke kochací jízdě. Ale já moc na kochání nejsem, tak mu dávám za uši a přemejšlim, jak to trochu probrat 😁
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 301
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

#1034 Motorky

Příspěvek od zorg1 »

Nazdar borci potrebujem poradiť, akú helmu používate ? Intergálnu ci výklopnú či preklop? dikes ktorá značka je podľa Vás top ?
S pozdravom Martin
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2925
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#1035 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Záleží na co jí máš. Já osobně bych nevzal nic jiného než lehkou integrálku s d-krouzky. Značka určitě něco zavedeného ne žádný lidl atd.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 457
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#1036 Motorky

Příspěvek od Laurel »

Jezdil jsem integrální lacinou Shark Ridill, byla za tu cenu ok. Pak jsem chtěl lepší tišší a výklopnou helmu, tak jsem si v krámu zkoušel Shoei Neotec 2 a ta se mi fakt moc líbila, ale kvůli ceně jsem do ní nešel. Pak jsem chtěl vyzkoušet Schubert C3, protože na ní bylo spousta chvály a na netu byla v akci, ale v krámu jsem natrefil jenom na C5, kterou jsem si zkoušel a docela dobrý, ale Shoei za mě teda lepší. No nakonec jsem si tu C3 objednal a jezdím v ní, ale je mi trochu těsná a furt mi připadá o level horší než Shoei, takže příště zvolím buď tu a nebo Nolan, ten se mi v krámu taky líbil. Ten Schubert je teď v akci v Geneze. No a asi bych nedoporučil Skorpion, osobní zkušenost s ním nemám ale z diskuzí mi přijde, že na něj většina lidí nadává.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 301
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

#1037 Motorky

Příspěvek od zorg1 »

Ďakujem za info každý chváli Shoei Neotec 2 pozeral som borcov na Geneze velký makreting na Schubert C5 / podla mana velká kritika na dosadanie plexi / carbon ci necarbon ? kamos velmi chvali AGV. Borci na Afrike ake maju ?
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 50
Příspěvky: 2364
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#1038 Motorky

Příspěvek od Hájčus »

Ahoj, měl jsem Arai tu nejvyšší řadu replika Moto GP, že bych se z toho posadil na zadek se říci nedá ale posloužila. Mám jí dodnes jako záložní.
Pak jsem měl Shoei Neotec vyklopku, tam potěšil integrovaný sluneční vizor, ale nakonec se tak nějak dorozpadla.
Teď mám Scorpion karbonovou překlopku.
Výhoda ve váze a v tom že je to homologované i na jízdu s překlopením dozadu. Což se Shoei nesmíš. Ani mezi semafory po městě.
Ale taky to není helma že bych řekl že u ní skončím a koupím znovu.
Tak si vem prostě co ti sedí a je příjemné. Stejně bys jí za 5 let měl vyměnit...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 301
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

#1039 Motorky

Příspěvek od zorg1 »

Hajčus dík za vysvetlenie. Preklopka ci integral ?
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 1900
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#1040 Motorky

Příspěvek od Munga »

Za mne skořepinu minimálně - na hlavě mi už praskl carbon/kevlar , dd kroužky. Vzít i v potaz váhu, zorné pole, aerodynamiku, ventilaci. Shoei je kvalita , měl jsem xr1000 Us verzi a dobrá, ale když to srovnám s AGV K5 která se dá sehnat pod 10k tak mi na používání přijde o třídu vejš. Fakt nevím co bych jí vytkl nebo co bych chtěl zlepšit - mám dvě a pecka. Poměr cena /výkon super, i skvěle větrá - to Italové umějí.
Edit - integrál určitě, ale musí hlavně sedět jak má což má každej trochu jinak takže prostě nějakou značkovou a pak podle hlavy, oni kvalitní helmy se prakticky nevytlačí jak někteří prodejci tvrdí že to pak sedne. To není jako s rukavicema.

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 1290
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#1041 Motorky

Příspěvek od xSam »

Mam nejajou Shark preklopku asi za 10K a spokojenost. Take se da s ni jezdit s preklopenou, to je opravdu hodne prijemne.
Nosim bryle, takze preklopka je za me velmi pohodlna.
Ja se v integralce proste moc necejtim.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2925
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#1042 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Já jdu po hmotnosti a proto preklopky a všechny jiné vymoženosti vynechávám. Tu hmotnost řeším hlavně kvůli pádům a následnému přetížení nevzal bych na hlavu nic nad 1300g. Taky všem vřele doporučuji pořídit si airbag. I ten základní na šňůru udělá hodně muziky, mám už čtvrtý a stojí to za to.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 1900
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#1043 Motorky

Příspěvek od Munga »

Přesně tak hmotnost a také hluk. Bejvá tam horší aerodynamika. Také záchranáři nemusí bejt zběhlý v sundání.

O airbagu už dlouho uvažuji - dneska se ceny šňůrového s inteligentním docela přibližují.
I jsem v tom jeden čas dost ležel, koukal testy, recenze a když jsem nakonec vybral tak zase moc velká cena na pořízení a reaktivaci.
Máš nějaký tip na funkční vestu případně na co si dát pozor?
Chtěl bych vestu přez bundu, ale zase to nesmí plandat a třepat se. Přes 200 jezdím často a na naháči je to pak nepříjemné.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2925
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#1044 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Osobně mám vyzkoušené 2x původní hitair ještě z Japonska to byly ještě ty plandavé teď mám už druhou hit air rs1 je sice menší, ale na kombinéze sedí mnohem lépe.
Co se týká výdrže a reaktivace záleží na pádu. Jedna vydržela 3x někdy jen 1x. Až vyrostu z kombinézy půjdu do nového hubika s vestavěným tech-airem.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 5045
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#1045 Motorky

Příspěvek od python.p »

Ad Airbag, kluci co jezdí si to hooodně chválí.

Ad 5 let. Proč bys měl po 5 letech měnit helmu? Max bude smrdět, kW ten obal by měl být přeci furt stejný.

Ad hmotnosti. Má pravdu předseda!
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 12088
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1046 Motorky

Příspěvek od Urvanej »

Já koupil před 15ti lety jetou shojku, mam na ní najeto cca 50tkm a jedinej důvod, proč bych jí měnil, je aerodynamika, protože ten rambajs mi nedělá dobře a špunty mít nemůžu. Ještě jsem vnitřek nikdy nečistil ani nepral, protože VŽDY mám na sobě kuklu. Jinak viz Vapík, kvůli bezpečnosti jedině integrálku, nebo na machrování mam ještě původního kokosa :-D
Pro mě je nový helmy škoda, protože furt někde brkám makovicí, jak chodim s helmou na palici, abych ji netahal v rukách, když potřebuju zamykat, nést doklady apod. :lol:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 1900
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#1047 Motorky

Příspěvek od Munga »

Na shoei se dělá protihluk deflektor - utesni mezeru u krku a je to fakt rozdil. Pokud ho ještě někde najdu tak to ho můžu věnovat.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 1900
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#1048 Motorky

Příspěvek od Munga »

Vapik píše: 13 čer 2023 22:39 Osobně mám vyzkoušené 2x původní hitair ještě z Japonska to byly ještě ty plandavé teď mám už druhou hit air rs1 je sice menší, ale na kombinéze sedí mnohem lépe.
Co se týká výdrže a reaktivace záleží na pádu. Jedna vydržela 3x někdy jen 1x. Až vyrostu z kombinézy půjdu do nového hubika s vestavěným tech-airem.
Mrknu na to. Já chci vestu abych ji mohl vzit když jedu v létě nalehko pro rohlíky.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 12088
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1049 Motorky

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, ten mam koupenej a nasazenej, nicméně moc mi nepomohl, spíš vůbec, rozdíl jsem nezpozoroval.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2925
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#1050 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Munga: Tak potom doporučuju MLV-2 tu má táta a má hodně nastavovacích prvků, takže významně méně plandá. Když se stavíš v Praze v prodejně M-Style tak můžeš vyzkoušet na prodejně mají všechny varianty. Tátovi jsem kupoval verzi s LUMIDEXEM a je to prakticky černošedá vesta, která, ale výrazně reflexně svítí když je nasvícená. Na to když tak koukni je to mnohem lepší než toxicky zelená varianta.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Naše a vaše motorky, kola“