Motorky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#1026 Motorky
Ono jde i o to jestli bys jezdil nekam blbnout na trať a nebo enduro vejlety v lesích. Tam se vcelku 4t hodí a hlavně se startérem. Když jsme jezdily stráně které nešli vylézt pěšky a chcíplo to tak měl šanci jen ten se startérem. Za mne je největší přednost 2t ta nízká hmotnost.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 60
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#1027 Motorky
Trať ani omylem...To není nic pro mě. Já jsem jezdil lesní výlety XR600R a to bylo sice mýtické kladivo, ale to chce celýho chlapa s velmi dobrou fyzičkou a aby to s ním nemávalo úplně jak s hadrem, tak alespoň 100Kg a to já jsem neměl. Navíc kdo to kdy měl, nemůže mi jinak, než potvrdit, že seřídit to tak, aby to chytalo i studený i teplý dá práci (a je to stejný jako u TT600R apod.) Mě to teda nakonec všechno hrálo jak mělo, ale když jseš vyšťavenej, teče ti pot z helmy, stojíš v potoku, kde ti to chcíplo a máš to startovat "kick startem", tak to dnes už vím, že to je přesně to, co nechci. Bylo to skvělý, mělo to brutální koule, ale 2x stačilo (protože jednou ne, tak jsem si ji koupil znova )
Chci (případně) lehké, hravé moto, kde preferuji a obstojný podvozek trakci před výkonem a hlukem.
Moje XR600R spouštěla při mírné jízdě ulicí alarmy okolo stojících vozidel...Takže jízda po lese byla fakt na ho****....Toto už nechci
Tuhle jsem značně renovoval včetně toho, že jsem si na ní sehnal vidle z CRF a ladil to nějak, aby to na tu těžkou potvoru fungovalo. Tyhle 600cc kladiva mají hodně co do sebe, ale já už na to nemám se takhle dřít
Chci (případně) lehké, hravé moto, kde preferuji a obstojný podvozek trakci před výkonem a hlukem.
Moje XR600R spouštěla při mírné jízdě ulicí alarmy okolo stojících vozidel...Takže jízda po lese byla fakt na ho****....Toto už nechci
Tuhle jsem značně renovoval včetně toho, že jsem si na ní sehnal vidle z CRF a ladil to nějak, aby to na tu těžkou potvoru fungovalo. Tyhle 600cc kladiva mají hodně co do sebe, ale já už na to nemám se takhle dřít
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#1028 Motorky
Ta beta musí být moc zábavná, tahle varianta už přívěru má ale řekl bych že dnes už to bude bez problemová záležitost. Párkrát jsem se svezl na slapackove motorce a musím uznat že je to hodně dobrý, ty motory jsou moc příjemné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#1029 Motorky
Betu ma soused, musim ho prekecat aby mi to pujcil. Tesim se na to.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#1030 Motorky
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 60
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#1031 Motorky
Mel jsem nasledovnika. Kawu Zr7. Motor byl vlastne Zephyr. Prijemne svezeni. Motor sice slaboch takovej, ale zas to jelo jak diesel na jakykoliv kvalt a furt idealni i pro zacatecnika,nehlede na objem 750
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 386
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#1032 Motorky
To mi pripomina moju bývalú Suzuki GSX 1400. Čistokrvný autobus.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#1033 Motorky
Tak když se za to tahá, tak se to taky umí rozjet, brácha na bandasce mi neujíždí, ale fakt je, že to svádí spíš ke kochací jízdě. Ale já moc na kochání nejsem, tak mu dávám za uši a přemejšlim, jak to trochu probrat
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 301
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
#1034 Motorky
Nazdar borci potrebujem poradiť, akú helmu používate ? Intergálnu ci výklopnú či preklop? dikes ktorá značka je podľa Vás top ?
S pozdravom Martin
S pozdravom Martin
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#1035 Motorky
Záleží na co jí máš. Já osobně bych nevzal nic jiného než lehkou integrálku s d-krouzky. Značka určitě něco zavedeného ne žádný lidl atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#1036 Motorky
Jezdil jsem integrální lacinou Shark Ridill, byla za tu cenu ok. Pak jsem chtěl lepší tišší a výklopnou helmu, tak jsem si v krámu zkoušel Shoei Neotec 2 a ta se mi fakt moc líbila, ale kvůli ceně jsem do ní nešel. Pak jsem chtěl vyzkoušet Schubert C3, protože na ní bylo spousta chvály a na netu byla v akci, ale v krámu jsem natrefil jenom na C5, kterou jsem si zkoušel a docela dobrý, ale Shoei za mě teda lepší. No nakonec jsem si tu C3 objednal a jezdím v ní, ale je mi trochu těsná a furt mi připadá o level horší než Shoei, takže příště zvolím buď tu a nebo Nolan, ten se mi v krámu taky líbil. Ten Schubert je teď v akci v Geneze. No a asi bych nedoporučil Skorpion, osobní zkušenost s ním nemám ale z diskuzí mi přijde, že na něj většina lidí nadává.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 301
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
#1037 Motorky
Ďakujem za info každý chváli Shoei Neotec 2 pozeral som borcov na Geneze velký makreting na Schubert C5 / podla mana velká kritika na dosadanie plexi / carbon ci necarbon ? kamos velmi chvali AGV. Borci na Afrike ake maju ?
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#1038 Motorky
Ahoj, měl jsem Arai tu nejvyšší řadu replika Moto GP, že bych se z toho posadil na zadek se říci nedá ale posloužila. Mám jí dodnes jako záložní.
Pak jsem měl Shoei Neotec vyklopku, tam potěšil integrovaný sluneční vizor, ale nakonec se tak nějak dorozpadla.
Teď mám Scorpion karbonovou překlopku.
Výhoda ve váze a v tom že je to homologované i na jízdu s překlopením dozadu. Což se Shoei nesmíš. Ani mezi semafory po městě.
Ale taky to není helma že bych řekl že u ní skončím a koupím znovu.
Tak si vem prostě co ti sedí a je příjemné. Stejně bys jí za 5 let měl vyměnit...
Pak jsem měl Shoei Neotec vyklopku, tam potěšil integrovaný sluneční vizor, ale nakonec se tak nějak dorozpadla.
Teď mám Scorpion karbonovou překlopku.
Výhoda ve váze a v tom že je to homologované i na jízdu s překlopením dozadu. Což se Shoei nesmíš. Ani mezi semafory po městě.
Ale taky to není helma že bych řekl že u ní skončím a koupím znovu.
Tak si vem prostě co ti sedí a je příjemné. Stejně bys jí za 5 let měl vyměnit...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 301
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
#1039 Motorky
Hajčus dík za vysvetlenie. Preklopka ci integral ?
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#1040 Motorky
Za mne skořepinu minimálně - na hlavě mi už praskl carbon/kevlar , dd kroužky. Vzít i v potaz váhu, zorné pole, aerodynamiku, ventilaci. Shoei je kvalita , měl jsem xr1000 Us verzi a dobrá, ale když to srovnám s AGV K5 která se dá sehnat pod 10k tak mi na používání přijde o třídu vejš. Fakt nevím co bych jí vytkl nebo co bych chtěl zlepšit - mám dvě a pecka. Poměr cena /výkon super, i skvěle větrá - to Italové umějí.
Edit - integrál určitě, ale musí hlavně sedět jak má což má každej trochu jinak takže prostě nějakou značkovou a pak podle hlavy, oni kvalitní helmy se prakticky nevytlačí jak někteří prodejci tvrdí že to pak sedne. To není jako s rukavicema.
Edit - integrál určitě, ale musí hlavně sedět jak má což má každej trochu jinak takže prostě nějakou značkovou a pak podle hlavy, oni kvalitní helmy se prakticky nevytlačí jak někteří prodejci tvrdí že to pak sedne. To není jako s rukavicema.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#1041 Motorky
Mam nejajou Shark preklopku asi za 10K a spokojenost. Take se da s ni jezdit s preklopenou, to je opravdu hodne prijemne.
Nosim bryle, takze preklopka je za me velmi pohodlna.
Ja se v integralce proste moc necejtim.
Nosim bryle, takze preklopka je za me velmi pohodlna.
Ja se v integralce proste moc necejtim.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#1042 Motorky
Já jdu po hmotnosti a proto preklopky a všechny jiné vymoženosti vynechávám. Tu hmotnost řeším hlavně kvůli pádům a následnému přetížení nevzal bych na hlavu nic nad 1300g. Taky všem vřele doporučuji pořídit si airbag. I ten základní na šňůru udělá hodně muziky, mám už čtvrtý a stojí to za to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#1043 Motorky
Přesně tak hmotnost a také hluk. Bejvá tam horší aerodynamika. Také záchranáři nemusí bejt zběhlý v sundání.
O airbagu už dlouho uvažuji - dneska se ceny šňůrového s inteligentním docela přibližují.
I jsem v tom jeden čas dost ležel, koukal testy, recenze a když jsem nakonec vybral tak zase moc velká cena na pořízení a reaktivaci.
Máš nějaký tip na funkční vestu případně na co si dát pozor?
Chtěl bych vestu přez bundu, ale zase to nesmí plandat a třepat se. Přes 200 jezdím často a na naháči je to pak nepříjemné.
O airbagu už dlouho uvažuji - dneska se ceny šňůrového s inteligentním docela přibližují.
I jsem v tom jeden čas dost ležel, koukal testy, recenze a když jsem nakonec vybral tak zase moc velká cena na pořízení a reaktivaci.
Máš nějaký tip na funkční vestu případně na co si dát pozor?
Chtěl bych vestu přez bundu, ale zase to nesmí plandat a třepat se. Přes 200 jezdím často a na naháči je to pak nepříjemné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#1044 Motorky
Osobně mám vyzkoušené 2x původní hitair ještě z Japonska to byly ještě ty plandavé teď mám už druhou hit air rs1 je sice menší, ale na kombinéze sedí mnohem lépe.
Co se týká výdrže a reaktivace záleží na pádu. Jedna vydržela 3x někdy jen 1x. Až vyrostu z kombinézy půjdu do nového hubika s vestavěným tech-airem.
Co se týká výdrže a reaktivace záleží na pádu. Jedna vydržela 3x někdy jen 1x. Až vyrostu z kombinézy půjdu do nového hubika s vestavěným tech-airem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5045
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#1045 Motorky
Ad Airbag, kluci co jezdí si to hooodně chválí.
Ad 5 let. Proč bys měl po 5 letech měnit helmu? Max bude smrdět, kW ten obal by měl být přeci furt stejný.
Ad hmotnosti. Má pravdu předseda!
Ad 5 let. Proč bys měl po 5 letech měnit helmu? Max bude smrdět, kW ten obal by měl být přeci furt stejný.
Ad hmotnosti. Má pravdu předseda!
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 12088
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1046 Motorky
Já koupil před 15ti lety jetou shojku, mam na ní najeto cca 50tkm a jedinej důvod, proč bych jí měnil, je aerodynamika, protože ten rambajs mi nedělá dobře a špunty mít nemůžu. Ještě jsem vnitřek nikdy nečistil ani nepral, protože VŽDY mám na sobě kuklu. Jinak viz Vapík, kvůli bezpečnosti jedině integrálku, nebo na machrování mam ještě původního kokosa
Pro mě je nový helmy škoda, protože furt někde brkám makovicí, jak chodim s helmou na palici, abych ji netahal v rukách, když potřebuju zamykat, nést doklady apod.
Pro mě je nový helmy škoda, protože furt někde brkám makovicí, jak chodim s helmou na palici, abych ji netahal v rukách, když potřebuju zamykat, nést doklady apod.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#1047 Motorky
Na shoei se dělá protihluk deflektor - utesni mezeru u krku a je to fakt rozdil. Pokud ho ještě někde najdu tak to ho můžu věnovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#1048 Motorky
Mrknu na to. Já chci vestu abych ji mohl vzit když jedu v létě nalehko pro rohlíky.Vapik píše: ↑13 čer 2023 22:39 Osobně mám vyzkoušené 2x původní hitair ještě z Japonska to byly ještě ty plandavé teď mám už druhou hit air rs1 je sice menší, ale na kombinéze sedí mnohem lépe.
Co se týká výdrže a reaktivace záleží na pádu. Jedna vydržela 3x někdy jen 1x. Až vyrostu z kombinézy půjdu do nového hubika s vestavěným tech-airem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 12088
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1049 Motorky
Jojo, ten mam koupenej a nasazenej, nicméně moc mi nepomohl, spíš vůbec, rozdíl jsem nezpozoroval.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#1050 Motorky
Munga: Tak potom doporučuju MLV-2 tu má táta a má hodně nastavovacích prvků, takže významně méně plandá. Když se stavíš v Praze v prodejně M-Style tak můžeš vyzkoušet na prodejně mají všechny varianty. Tátovi jsem kupoval verzi s LUMIDEXEM a je to prakticky černošedá vesta, která, ale výrazně reflexně svítí když je nasvícená. Na to když tak koukni je to mnohem lepší než toxicky zelená varianta.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek