440 turbo -kolisa volnobeh

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#26 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Jirrka »

Ja jeste uvidim jestli to taky neni jen prechodny, ale zkontroloval byhc tak jeste tesnost priruby vyfuku. Kdyby to prisavalo vzduch tak by pak kecala lambda. Ten ventil by nemusel byt drahej.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#27 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od berzerker »

no ked o tom hovoris tak som si spomenul ze tam naozaj taka mini diera je, uplne som na to zabudol...tam vzadu zvrchu niekde nad turbom...len je potom divne, ze obcas je volnobeh aj ok, skor by som cakal ze bude zly stále...ale kazdopadne ju treba zapchat.
Je aj nejake ine riesenie než to nechat zvarit/vymenit ? Volaky vysokotepelny sajrajt alebo take nieco?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 25
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Krupka

#28 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od diablo000111 »

podobny problem ma kamarad na 460, je to jednobodovy vstrik, za studena i za tepla porad drzi stejny otacky nekde kolem 1600, nema tam volnpobezny ventil ale krokovy moturek volnobehu, mel sem odpojeny konektor, pri vypnutem zapalovani ukazuje 1kabel 0v, 2 - 5,2v, 3 - 5,6v, 4 - 2,4v, po nastartovani 1 - 0,2v ostatni hodnoty se nezmenily, nemel sem moc casu to studovat o vikendu to rozeberu a zkusim jestli vubec ten moturek pracuje.
A ted se chci zeptat treba nekdo to uz resil, nevite jaky ma vyt odpor na tom moturku????

viz. info viewtopic.php?f=50&t=10009&p=105993#p105993
_________________
460 TD, modra nemetal 94

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 682
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Tom480 »

berzerker píše:... ja stale tipujem volnobezny ventil..neviete kolko stoji novy?
zitra ti to reknu, v servisu mi ho vymeni... pry cca 4-5 tisic.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#30 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od lucki »

Nieco podobne to robi aj mne, ale za studena. akonahle mi palubny pocitac skoci z rezimu COLD na nejaku meratelnu teplotu, tak je vsetko ok. az na to ze to este asi 2km na volnobehu strasne cmudi, ale to je detail ;D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#31 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Jirrka »

zkouseli jste vymenit to teplotni cidlo za 300,-?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 682
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Tom480 »

Jirrka píše:zkouseli jste vymenit to teplotni cidlo za 300,-?
V servisu mi rekli, ze je to zarucene ten volnobezny ventil... Lambdu uz mam novou, takze pokud to nebude ten ventil ale cidlo za 300,-, tak asi budu dost rozlobeny...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#33 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Jirrka »

Motorek zlobi v kazdym pripade. Jde o to jak hodne to kolisa. Me to kolisalo trochu a pak se to zacalo zhorsovat. Tak jsem vymenil cidlo a zase to kolisalo jen trochu. Volnobeh je soucinost urcite minimalne techto dvou soucasti. ja zacal tou nejlevnejsi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 25
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Krupka

#34 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od diablo000111 »

cena regulatoru volnobehu na 460 je 4400,- tak na 440 bude asi stejna
_________________
460 TD, modra nemetal 94

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#35 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Jirrka »

Jj. Jak jde o motorky je to strasne drahy a neseszenes jinak nez v originale vetsinou asi od Bosche.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#36 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od berzerker »

Jirrka píše:zkouseli jste vymenit to teplotni cidlo za 300,-?
zkoušeli, ziadny ucinok :mad:

este takto

volnobezny ventil je to iste ako "volnobezny motorek" ???
pokial viem, tak ja tam mam len ten ventil ( B18FT)
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#37 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Jirrka »

Samo, ze ventil. Myslel jsem motorky vseobecne. Ventil je taky nejaka forma el. motorky myslim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 682
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Tom480 »

Tom480 píše:
Jirrka píše:zkouseli jste vymenit to teplotni cidlo za 300,-?
V servisu mi rekli, ze je to zarucene ten volnobezny ventil... Lambdu uz mam novou, takze pokud to nebude ten ventil ale cidlo za 300,-, tak asi budu dost rozlobeny...
Asi bych zkusil vyměnit to čidlo, protože výměna volnoběžného ventilu nepomohla, jen místo kolísání mezi 1500-1800 ot/min je to stabilně 1600 ot/min. :twisted:
Jirrko, můžeš mi poradit, kde se dá to čidlo teploty sehnat? Jestli se nepletu, tak tys ho už měnil?
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#39 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od lucki »

Vymenil som cidlo a ziadna zmena. Servisak mi navrhol este vycistit klapku a motorcek. ale myslim ze to nebude ono. mozu to byt sviecky?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#40 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od berzerker »

sviecky skor nie...ale tu klapku by som dal vycistit
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 25
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Krupka

#41 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od diablo000111 »

berzerker jak si dopad, uz to mas oki???
_________________
460 TD, modra nemetal 94

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#42 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od berzerker »

nie, kolisem si dalej :?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#43 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od lucki »

MasacreStN píše:kamarat mi steloval spojku otacky mi padli na 1400
skusal si ich znizit srobovakom na otackovom srobe?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#44 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od Jirrka »

tím se kolísání neupraví. Pouze, kdyby někdo měl stabilní vysoké otáčky tak to tam upraví. Ale stojí to za vyčištění. já tam měl pěknej brajgl.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 25
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Krupka

#45 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od diablo000111 »

berzerker píše:nie, kolisem si dalej :?
mas na motoru otresovy cidlo??? zkus ho odpojit a chvili jezdit bez nej
_________________
460 TD, modra nemetal 94

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#46 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od lucki »

Jirrka píše:tím se kolísání neupraví. Pouze, kdyby někdo měl stabilní vysoké otáčky tak to tam upraví.
no sak som to aj tak myslel.

ak chces, mozem ti dat foto...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#47 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od berzerker »

diablo000111 píše:
berzerker píše:nie, kolisem si dalej :?
mas na motoru otresovy cidlo??? zkus ho odpojit a chvili jezdit bez nej
ktore myslis? senzor klepania?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 25
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Krupka

#48 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od diablo000111 »

jo presne
_________________
460 TD, modra nemetal 94

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#49 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od berzerker »

tebe to pomohlo? mne sa nezda , ze by to mohlo ovplyvnit volnobeh, ale skusit to mozem...
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#50 440 turbo -kolisa volnobeh

Příspěvek od T440 »

To zemnenie elektriky od motora si prešiel ? Stále by to mohlo byť ono....
(píšeš, že sa Ti to načas "ukľudnilo" a potom zase začalo blbnúť )

pozrel si konektor na ECU motora ? Aj keď tam to býva zvyčajne OK.

BTW: ešte taká blbosť, skús pár krát točiť hore-dole, hore-dole, hore-dole ( no proste viac krát :-) ) tým štelovacím šróbom na otáčky a skús ho nechať v INEJ polohe ako doteraz. Sleduj ako sa zmení chovanie motora ( možno nijak :-D ) ..... ( len si nejak poznač pôvodnú polohu, aj keď mám pocit, že s tým už musel krútiť každý, kto sa o niečo na tom motore snažil.... )
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“