D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#1 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
A je to tu zase.... 15 tis km fuc a tak se chystam udelat pravidelny servis. Pak jeste doplnim ceny at maji dalsi vlastnici prehled co je bude/muze stat servis. Navic se chystam na vymenu oleje diferaku a haldexu, ja tem celozivotnim naplnim proste neverim Olej v automatu jsem menil v cca 165 tis, takze pristi servis pujde znova na vymenu . Palivovy filtr jsem nakonec vzal original, druhovyroba byla stejne draha a navic nebyla skladem.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Někdo těm celoživotním náplním snad věří?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#3 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Bohuzel vyrobce
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Ten tomu taky nevěří, ale potřebuje mít co nejnižší servisní náklady po 4 roky a pak prodat nový vůz.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4214
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#5 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
A dále vydělávat na servisu/výměnách dílů.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#6 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Jaký olej dávate do automatické převovovky 8st.?
Jaký objem je v rozvodovce a diferenciálu a jde to vypustit a nebo se to odsává?
Měníte i O kroužky v haldexu?
Jaký objem je v rozvodovce a diferenciálu a jde to vypustit a nebo se to odsává?
Měníte i O kroužky v haldexu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#7 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Od roku 2012 do vseho
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#8 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Jaký objem je v rozvodovce a diferenciálu a jde to vypustit a nebo se to odsává?
Měníte i O kroužky v haldexu?
A ten čistič do oleje funguje?
Měníte i O kroužky v haldexu?
A ten čistič do oleje funguje?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4214
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#9 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Nechci prudit, ale já bych to zkusil takto:
Jakube, děkuji za odpověď.
A poprosím o zodpovězení zbývajících dotazů:
Jaký objem je v rozvodovce a diferenciálu a jde to vypustit a nebo se to odsává?
Měníte i O kroužky v haldexu?
A ten čistič do oleje funguje?
Jakube, děkuji za odpověď.
A poprosím o zodpovězení zbývajících dotazů:
Jaký objem je v rozvodovce a diferenciálu a jde to vypustit a nebo se to odsává?
Měníte i O kroužky v haldexu?
A ten čistič do oleje funguje?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#10 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Pro haldex i diferak ma stacit na vymenu 1L, dnes jsem to nestihnul udelat, pokracovani snad zitra.
Do prevodovky jsem daval nejaky ravenol.... navic vlastne 2 naplne, pac 1 napl jsem pouzil jako proplach a pak az finalni napln. Snad nekde najdu zbytek baleni, abych mohl napsat co to bylo, ale je dost mozne, ze to bude co psal Jakub Svoboda.
Diferak olej jedine odsat, teda podle toho co jsem nasel na webu. Haldex vypada to same, ale mela by jit sundat pumpa haldexu a pres ni by to melo vytect... tak se uvidi. O krouzky haldexu chci zitra overit ve volvu zda lze objednat.
Proplach motoru/oleje, ucinost je mnoo to vi asi jen vyrobce, pulit motor abych se podival na pred a po se mi opravdu nechce , ale ja to proste delam pri kazde vymene.
Do prevodovky jsem daval nejaky ravenol.... navic vlastne 2 naplne, pac 1 napl jsem pouzil jako proplach a pak az finalni napln. Snad nekde najdu zbytek baleni, abych mohl napsat co to bylo, ale je dost mozne, ze to bude co psal Jakub Svoboda.
Diferak olej jedine odsat, teda podle toho co jsem nasel na webu. Haldex vypada to same, ale mela by jit sundat pumpa haldexu a pres ni by to melo vytect... tak se uvidi. O krouzky haldexu chci zitra overit ve volvu zda lze objednat.
Proplach motoru/oleje, ucinost je mnoo to vi asi jen vyrobce, pulit motor abych se podival na pred a po se mi opravdu nechce , ale ja to proste delam pri kazde vymene.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Tak neprud...
Ale uprime, ja osobne mam "problem" spis s presnym opakem, ze furt lidem odpovidate na to samy, co se tu da najit 1000x a jedinej vysledek,
je, ze vznikne 1001. variace...
Ale popel na hlave mam castecne taky, budu muset rozjet KB/Wiki, kam tyhle veci sepsat(na 1. misto) a pak pripadne (hledani neschopne) tazatele tam smerovat a takovehle dotazy mazat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#12 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Děkuji.
Také se na to chystám,ale až bude trochu více teplo.
Ty O kroužky jdou objednat(31325413),ale stojí ranec.
Kupoval jsi těsnění na vypoušták na tu automatickou převodovku ve Volvu?
Jak jsi měřil teplotu oleje v automatu?
Na yotube je několik způsobů výměny ojejů v haldexu a dif někdo jen doleje doplna a někdo i odsává 30ml,ale co je správně nevím jak zjistit.
Také se na to chystám,ale až bude trochu více teplo.
Ty O kroužky jdou objednat(31325413),ale stojí ranec.
Kupoval jsi těsnění na vypoušták na tu automatickou převodovku ve Volvu?
Jak jsi měřil teplotu oleje v automatu?
Na yotube je několik způsobů výměny ojejů v haldexu a dif někdo jen doleje doplna a někdo i odsává 30ml,ale co je správně nevím jak zjistit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#13 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Vymena oleje automatu.... delal jsem to podobne
https://www.youtube.com/watch?v=Q7n4iFW62Nw&t=4s
Tesneni jsem nechal puvodni. Auto jsem vzal na delsi jizdu a poradne ohral, teplotu jsem neresil. Po zahrati jsem do prevodovky opet nalil nejaky proplach, nechal bezet na miste a radil P/R/D. Pak nasledovala 1 napl, jizda, zase zbytek proplachu, razeni na miste a teprv nasledne finalni napl. Pak uz jen projeti s ohratim prevodovky a upusteni oleje na spravnou uroven.
https://volvozone.cz/produkt/repair-kit-volvo-31325413
a nebo
https://www.automobilovedily24.cz/oen/31325413
To vypada jak VW kit
https://www.shopdap.com/0cq-598-305.html
Zitra overim cenu VW...... to by byla kdyby to bylo stejne
https://www.youtube.com/watch?v=Q7n4iFW62Nw&t=4s
Tesneni jsem nechal puvodni. Auto jsem vzal na delsi jizdu a poradne ohral, teplotu jsem neresil. Po zahrati jsem do prevodovky opet nalil nejaky proplach, nechal bezet na miste a radil P/R/D. Pak nasledovala 1 napl, jizda, zase zbytek proplachu, razeni na miste a teprv nasledne finalni napl. Pak uz jen projeti s ohratim prevodovky a upusteni oleje na spravnou uroven.
https://volvozone.cz/produkt/repair-kit-volvo-31325413
a nebo
https://www.automobilovedily24.cz/oen/31325413
To vypada jak VW kit
https://www.shopdap.com/0cq-598-305.html
Zitra overim cenu VW...... to by byla kdyby to bylo stejne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#14 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Tyhle O kroužky jsem nikdy neměnil, není důvod, pokud není mechanik pako.
O kroužek na AT nový není třeba, ale pro klid můžeš.
Ideál začít hladinu hned na 50°C, protože tyto AT mají malý průtok přes měrku a trvá to hodně dlouho a mezitím se olej ohřeje klidně na 60°C
Oleje AWD vždy do plna nic neodsávat
O kroužek na AT nový není třeba, ale pro klid můžeš.
Ideál začít hladinu hned na 50°C, protože tyto AT mají malý průtok přes měrku a trvá to hodně dlouho a mezitím se olej ohřeje klidně na 60°C
Oleje AWD vždy do plna nic neodsávat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#15 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Mělo by to být stejný z Škoda 0CQ598305 je to Kodiaq.
Zrovna u toho haldexu bych ty O kroužky raději vyměnil aby to mělo 100% tlak.
Sítko jinak vyčistit to je jasný
Zrovna u toho haldexu bych ty O kroužky raději vyměnil aby to mělo 100% tlak.
Sítko jinak vyčistit to je jasný
Naposledy upravil(a) ls1 dne 17 dub 2023 21:08, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#16 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Jakub Svoboda diky za info
a co haldex, sundat pumpu pri vymene a vycistit sitko, selsky rozum my rika, ano sundat
a co haldex, sundat pumpu pri vymene a vycistit sitko, selsky rozum my rika, ano sundat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#17 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
ANO - a hlavně vyčistit vnitřek Haldexu po vyndání čerpadla
Jo a ještě máš úhlovou převodovku - zmiňuješ jen Haldex a Diferák. Olej je tam stejný jak do Difu.
Jo a ještě máš úhlovou převodovku - zmiňuješ jen Haldex a Diferák. Olej je tam stejný jak do Difu.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 17 dub 2023 21:11, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Pumpu vždycky sundat, ten bordel tam je neskutečný!
Gumičky jsem nikdy neměnil, sítko taky ne. Stačí vyčistit.
Horší je nezku*vit plastovou zátku na plastovém víku Haldexu.
Gumičky jsem nikdy neměnil, sítko taky ne. Stačí vyčistit.
Horší je nezku*vit plastovou zátku na plastovém víku Haldexu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#19 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Haldex po projetí doplnujete?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#20 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Vse do plna - co neni jasne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#21 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Jakub Svoboda diky za upozorneni na tu uhlovou prevodovku, je videt ze vis o cem mluvis.
Prosim kolik je treba oleje pro vymenu dif a uhl. prevodovky. Aby mi stacil ten 1l
Prosim kolik je treba oleje pro vymenu dif a uhl. prevodovky. Aby mi stacil ten 1l
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#22 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Cca 0,5 - 0,8L na kazdou Dif nebo uhlovka, podle toho kolik se ti povede odsat.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Haldex doplňuji po odvzdusnění diagnostikou, eventuálně po nastartování. Záleží na typu.ls1 píše:Haldex po projetí doplnujete?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#24 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
raolsa hmm nevim co mas za diag, ale s cinskou delphi se kvuli protokolu DOIP co ma SPA platforma neda delat vubec nic . Ale pokud bude auto zvedle na dvojsloupu melo by ho to donutit zapnout ctyrkolku
Jakub Svoboda dekuji, uz jsem si priobjednal 1l navic
Jakub Svoboda dekuji, uz jsem si priobjednal 1l navic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#25 D5 173KW D4204T23 pravidelný servis
Jednoduse jak pises, rozjet to na zvedaku, nebo se jet ostreji projet a pak doplnit.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 40 Odpovědi
- 4215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ls1
-
- 7 Odpovědi
- 3472 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dusan.pazicky
-
- 2 Odpovědi
- 257 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ls1
-
- 6 Odpovědi
- 1133 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaCzada
-
- 0 Odpovědi
- 549 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz