Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#301 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od shalibaba »

Tak o víkendu BG 540 aplikovaná.
Jestli to něco udělalo nevím, protože pak jsem ještě dost oběma směry proplachoval co to šlo.
Drobného bordelu z toho vyteklo dost, hlavně z radiátoru.
Ale můj problém s pozdním přepínáním LPG to nevyřešilo 😭
Uvidím po výměně pumpy.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#302 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Mě zlobilo pozdní zapínáná LPG "ujeté" čidlo teploty z hodnoty. Čidlo je na reduktoru, za normální teploty má kolem 12 kOhm a při přepnutí asi 4k.

Tak jsem k němu paralelně přidal asi 12 kilo a už spíná při 20°C :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#303 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od shalibaba »

Zajímavé řešení, protože čidlo je asi natvrdo v reduktoru.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#304 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Já to nemám natvrdo. Je to váleček průměr 4mm délka 7mm 10cm dvoudrát zakončený konektorem. Ten váleček je do reduktoru zastrčený a drží, že dvěma prsty jde ven.

Asi je to tohle a vylezlo mi to z té mosazi

https://www.luckygas.cz/product/lpg_cng-komponenty/map-senzory_-cidla/snimac-teploty-vody-lovato-smart-rgj-ntc/755
Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13056
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#305 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od raolsa »

V té mosazi to má být zalepené a ta mosaz je v reduktoru na závit. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#306 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Romulusw píše: 01 bře 2021 11:14 Mě zlobilo pozdní zapínáná LPG "ujeté" čidlo teploty z hodnoty. Čidlo je na reduktoru, za normální teploty má kolem 12 kOhm a při přepnutí asi 4k.

Tak jsem k němu paralelně přidal asi 12 kilo a už spíná při 20°C :D
A to je dobre k cemu? Pacz to co to usetri na tech "par metrech", bude ve vysledku min, nez zasirani filtru a vstriku, kdyz tam clovek zene ty sracky nerozpusteny...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13056
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#307 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od raolsa »

Mě to spíná při 20° taky a nějak jsem si nevšiml, že by byly plynové filtry a vstřiky extra špinavý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#308 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

V podstate jde o to same, co zacpavani filtu na nafte.

Ale klidne i jinak: Pri nastaveni nizke teploty, neni motor jeste prohratej a RJ tam bude pres vstriky cpat tolik LPG, ze spotreba bude v tu chvili uplne nekde jinde, takze to vazne nema hlavu a patu.
A urcite nekdo klidne blize rozvede tepelnou ucinnost motoru...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#309 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Já jsem o tom přesně takhle taky přemýšlel, ale to proč jsem to upravoval, byl hlavní důvod, že mě to přepínalo až tak po 20km. A to mi teda krkalo.

Filtry na kapalnou fázi měním po 30tis a kromě takového nahnědlého fleku na vstupu jsou jak nové, takže toho parafínu se zas tak moc nebojím.

A těch 30°C tam jinak mám po dvou km.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13056
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#310 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od raolsa »

Tak určitě to bude mít větší spotřebu při studeném motoru. Ale to má i benzínu.
Nevidím důvod, proč by to na LPG nemohlo přepínat při těch 20° reduktoru. To je zhruba teplota motoru, kdy se odlepí ručička na teploměru a skočí na začátek stupnice. U mě to je po cca 500 metrech v těchto teplotách.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#311 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Jop, ale motor chces co nejdriv ohrat na pracovni teplotu, a ne ho hladit ohrevem LPG. Samozrejme zas urcite nekdo namitne, ze LPG ma vyssi teplotu a pomalejsi horeni...

Romulusw píše: 01 bře 2021 16:21 Já jsem o tom přesně takhle taky přemýšlel, ale to proč jsem to upravoval, byl hlavní důvod, že mě to přepínalo až tak po 20km. A to mi teda krkalo.
To chapu :D



A z uplne jineho soudku: Ono taky do VERVY pridavam jeste dalsi VIF, BG44K, BG 203 CF5, takze taky chci, aby do toho motoru obcas nejakej benzin sel :D Teda kdyz pominu, ze od 4.100ot mam danej privstrik benzinu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1208
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#312 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Používá někdo BG105 na proplach manuálu? Lijete tam celou plechovku bez upuštění, odebrání starého oleje z převodovky?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#313 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Hele já nevím, ale pokud ta almara neměla najeto 200 bez výměny a nikde to neteklo, tak z toho sice vytečou sra.ky, ale moc velké úsady bych tam nečekal.

Rozhodně ne takové, aby to mělo větší vliv než vypláchnutá gufera, která pak začnou téct.

Jestli je ve vypušťáku magnet, tak bych byl úplně v klidu a jen bych vyměnil olej a pak s kratším intervalem.

Ale je to jen taková logická úvaha. Možná jí někdo rozseká, ale od toho tu jsme :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1208
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#314 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Zrovna se chystám na výměnu, minimálně já jsem tam už jednou olej měnil. Ale nakonec jsem teď BG neobjednal... :-D

Zajsoft si dává BG proplach i k snídani, takže jestli mu po tom začala převodovka sama řadit, tak bych to absolvoval u druhého auta ;-)
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#315 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Tak odsati je jistota, ze se to tam vejde. Stejne musis vyndat zatku na naliti, tak proc rovnou neodsat...
Gufera mi to po tom nezacli tyct ani na skrinich co maj najeto 500KKM...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#316 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

A jak jste na tom s magnety ve výpustním šroubu?

Nevím jak jiné typy, ale devadesátka si o vypuštění šroubem přímo říká :)

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#317 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

Manuální převodovky mají poměrně velký kulatý magnet v nejnižší části svého obalu. Akorát se nedá očistit, resp. se k němu nedá dostat bez rozpůlení převodovky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1208
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#318 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Mám M56 a magnetu ve šroubu jsem si nevšiml.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#319 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Fíla má pravdu, magnet je na pevno na dně skříně, je to taková placka o průměru asi 3 cm, takže ty špony stejně nikdo nevypláchne.

Šroub magnet nemá, ale bylo by to asi lepší :(

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#320 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

labanos píše: 31 bře 2021 08:26 Mám M56 a magnetu ve šroubu jsem si nevšiml.
Píšu v obalu, ne ve šroubu :)
Jinak jak píše Romulusw...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1208
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#321 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Chápu, jenom potvrzuju s M56.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1208
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#322 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#323 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od AxE_26 »

Taky jedna zkušenost s BG 245 😀
received_271023051614333.jpeg
received_271023051614333.jpeg (42.92 KiB) Zobrazeno 1447 x
received_2933280763651673.jpeg
received_2933280763651673.jpeg (53.13 KiB) Zobrazeno 1447 x
received_435511564622042.jpeg
received_435511564622042.jpeg (50.2 KiB) Zobrazeno 1447 x
received_459645522131115.jpeg
received_459645522131115.jpeg (56.65 KiB) Zobrazeno 1447 x
Přílohy
received_612161073148789.jpeg
received_612161073148789.jpeg (52.06 KiB) Zobrazeno 1447 x

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 271
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#324 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od amddawe »

pro laika šlo by to prosím vysvětlit? BG 245 jsem dával taky

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1615
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#325 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Kein »

Jednoduše zalepil palivový filtr. Dělá to i VIF. Otázkou je, jestli to filtr neměl vydržet, než se zbortil.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“