už delší dobu si pohrávám s myšlenkou swapu B5254T v S70 99 AWD manuál za nějaký lepší motor z T5 (B5234T3, B5244T5..) auto mám jako víkendovku a takový "projekt" kupoval jsem ho už s myšlenkou, že bych ho chtěl upravovat. Z B5254T toho moc nezískám a bohužel jsem dnes zjistil, že je podpálený ventil (v AV dílech oprava cca 30K). Teď je ten zlomový moment se rozhodnout. Buď nasypu do B5254T a nechám si zajít chuť a nebo? Zajímal by mě názor někoho chytřejšího. Jak moc je takový swap komplikovaný a náročný? Je to velký průser nebo se s tím dá pracovat? Hodně se mi líbí představa S70 T5 s AWD
Swap motoru B5254T v S70 AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Zdravím,
už delší dobu si pohrávám s myšlenkou swapu B5254T v S70 99 AWD manuál za nějaký lepší motor z T5 (B5234T3, B5244T5..) auto mám jako víkendovku a takový "projekt" kupoval jsem ho už s myšlenkou, že bych ho chtěl upravovat. Z B5254T toho moc nezískám a bohužel jsem dnes zjistil, že je podpálený ventil (v AV dílech oprava cca 30K). Teď je ten zlomový moment se rozhodnout. Buď nasypu do B5254T a nechám si zajít chuť a nebo? Zajímal by mě názor někoho chytřejšího. Jak moc je takový swap komplikovaný a náročný? Je to velký průser nebo se s tím dá pracovat? Hodně se mi líbí představa S70 T5 s AWD
kdyžtak mě uzeměte. Díky
už delší dobu si pohrávám s myšlenkou swapu B5254T v S70 99 AWD manuál za nějaký lepší motor z T5 (B5234T3, B5244T5..) auto mám jako víkendovku a takový "projekt" kupoval jsem ho už s myšlenkou, že bych ho chtěl upravovat. Z B5254T toho moc nezískám a bohužel jsem dnes zjistil, že je podpálený ventil (v AV dílech oprava cca 30K). Teď je ten zlomový moment se rozhodnout. Buď nasypu do B5254T a nechám si zajít chuť a nebo? Zajímal by mě názor někoho chytřejšího. Jak moc je takový swap komplikovaný a náročný? Je to velký průser nebo se s tím dá pracovat? Hodně se mi líbí představa S70 T5 s AWD
-
Online
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Nevidím v tom problém, akorát pak poladit řídící jednotku. Druhá věc je ten t5 motor sehnat.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Koukal jsem, že v polsku na OLX.pl nějaké jsou a nebo holt chvíli počkat než se něco naskytne.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Třeba
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v70-s60-c70-s70-silnik-2-3-t5-b5234t3-ID6Ekjcw.html?fbclid=IwAR2BoywD9oR7fISsO6hv9BDvN1MwDBA53PVABTxHirOFYCfZ4hp9bhhZhrM
https://www.olx.pl/d/oferta/volvo-s60-v70-2-3-t5-250-km-silnik-b5234t3-CID5-IDSERJ4.html
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v70-s60-c70-s70-silnik-2-3-t5-b5234t3-ID6E4yg4.html
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v70-s60-c70-s70-silnik-2-3-t5-b5234t3-ID6Ekjcw.html?fbclid=IwAR2BoywD9oR7fISsO6hv9BDvN1MwDBA53PVABTxHirOFYCfZ4hp9bhhZhrM
https://www.olx.pl/d/oferta/volvo-s60-v70-2-3-t5-250-km-silnik-b5234t3-CID5-IDSERJ4.html
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v70-s60-c70-s70-silnik-2-3-t5-b5234t3-ID6E4yg4.html
-
Offline
- Příspěvky: 1182
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Já bych to nedělal, na projekt bych pořídil něco jiného a zbytek bych mě prodal
(AWD díly do zásoby se mi pořád hodí 
.
.
Ale teď prakticky, řekl bych že v tom může zahučet dost peněz - za slušný motor si 20-30k lidé řeknou, práce s dopravou, výměnou, adaptací na vše ostatní (lanko vs. ETM, specifické AWD díly každý rok jiné).
Technicky to asi půjde, jen si nejsem jistý s kompatibilitou těch AWD věcí (ale možná se jen zbytečně bojim).
Nicméně bych taky to B5254T úplně neshazoval, není to úplně nejlepší motor, ale jestli se nepletu tak se tu nedávno potulovala S70 také s B5254T naladěná snad okolo 300bhp - bohužel ale skončilo pod kudlou (kvůli problému na motoru)
P.S. To co jsi posílal jsou podle mě motory z P2, ne? Nebo se pletu? Tuší někdo jak moc jsou rozdílné? Pocitově si myslím, že tam může být rozdílů víc.
.
.
Ale teď prakticky, řekl bych že v tom může zahučet dost peněz - za slušný motor si 20-30k lidé řeknou, práce s dopravou, výměnou, adaptací na vše ostatní (lanko vs. ETM, specifické AWD díly každý rok jiné).
Technicky to asi půjde, jen si nejsem jistý s kompatibilitou těch AWD věcí (ale možná se jen zbytečně bojim).
Nicméně bych taky to B5254T úplně neshazoval, není to úplně nejlepší motor, ale jestli se nepletu tak se tu nedávno potulovala S70 také s B5254T naladěná snad okolo 300bhp - bohužel ale skončilo pod kudlou (kvůli problému na motoru)
P.S. To co jsi posílal jsou podle mě motory z P2, ne? Nebo se pletu? Tuší někdo jak moc jsou rozdílné? Pocitově si myslím, že tam může být rozdílů víc.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 1182
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Jo pro inspiraci/pobavení - jeden můj oblíbený odkaz popisující rozdíly AWD dílů na P80 https://www.swedespeed.com/threads/98-00-awd-component-parts-listings.163864/
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 821
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Zdar! Taky se koukni, kolik vydrží max. to AWD. AWD třeba v Rku by mělo být nejsilnější a stejně to není nic moc. To AWD, co máš ty v autě bude asi odolné ještě míň a mělo by potom smysl mít motorově např. 350HP, když to AWD vydrží jen max. 250HP? Na novějších volvech to vlastně odchází v polovičce v sérii - se 160HP. Odolnost nic moc. A dál bych si zjistil odolnost tvojí převodovky-ta je na řadě hned za tím(jaká tam vlastně je)?
.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Swap motoru B5254T v S70 AWD
´99 2,5T už bude me7 s el. klapkou, jediný na co bych si dal pozor u motorů z P2 je vvt, nejsem si jistý jestli pak nebylo na obou vačkách?
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Pro Spy: Pod kudlu určitě nepůjde, to by byla hrozná škoda.
Ano, klapku to má el.
Typ převodovky určím jak? Je to 99 rok 5kvalt.
S AWD a převodovkou se právě nejvíc obávám a nemám ponětí o jejich limitech. Proto se ptám jestli se s tím někdo už nesetkal. Nebo neměl podobně blbej nápad.
Ano, klapku to má el.
Typ převodovky určím jak? Je to 99 rok 5kvalt.
S AWD a převodovkou se právě nejvíc obávám a nemám ponětí o jejich limitech. Proto se ptám jestli se s tím někdo už nesetkal. Nebo neměl podobně blbej nápad.
-
Online
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Samozřejmě awd pak bude nejslabší článek, záleží co z toho chceš dostat, pokud bude ten 2,5T otevřený a nainstalují se vložky mezi válce (https://auto.bazos.cz/inzerat/162421112/bbockmode-plech-st225.php) nějakých 300 koní by taky neměl být problém.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Hmm, všude jsem četl, že se B5254T na úpravy nehodí a každý odrazuje. S 300hp bych byl spokojený.
Tyhle blockmode plechy vypadají dost zajímavě
o limitech bloku jsem právě četl nejvíc.
Tyhle blockmode plechy vypadají dost zajímavě
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Swap motoru B5254T v S70 AWD
B5234t ma od 99+ vzdy VVT jen na jedne vacce. Jediny rozdil je u P2 motoru vedeni vody k turbu, ktere jde z druhe strany a je treba upravit trubky, protoze nesedi vyvody na tele turbodmychadla. Ostatni je plug & play vcetne toho, ze je mozne ponechat puvodni kabelovy svazek.peter cz píše: 30 led 2023 15:53 ´99 2,5T už bude me7 s el. klapkou, jediný na co bych si dal pozor u motorů z P2 je vvt, nejsem si jistý jestli pak nebylo na obou vačkách?
Bohuzel mladsi T5 se zvysenym zdvihovym objemem uz maji VVT na obou vackach a budou se v P80 rozchazet podstatne hure.
Přidáno za 3 minuty 32 sekund:
Pokud jde o 2,3t, tak jediny rozdil lehce komplikujici swsp je vedeni vody k turbu. Pak, pokud si dobre vzpominam, ma cidlo vacky jiny konektor, ale krom neho je identicke jako na P80, takze se da prehodit z puvodniho motoru.spy píše: 30 led 2023 15:48 …
P.S. To co jsi posílal jsou podle mě motory z P2, ne? Nebo se pletu? Tuší někdo jak moc jsou rozdílné? Pocitově si myslím, že tam může být rozdílů víc.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Swap motoru B5254T v S70 AWD
BTW jak by (ne)byl problem AWD prekopat na staly 4x4?
Pacz uz sem nad tim taky premejslel...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Swap motoru B5254T v S70 AWD
Osobne se obavam, ze na stalou ctyrkolu nemas dost odolnou uhlovku. :/
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

