Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak jsem tady tak dlouho radil kolem domácích spotřebičů, až se mi jeden taky pos.al. Sušička Beko s kompresorem během sušení občas začne ječet jak pavián, chvíli ječí, přestane, za chvíli začne, přestane a tak stále dokola. Přijde mi, že ten zvuk nemá nic společného s otáčením bubnu či fukarem vzduchu přes buben, tipuju na 99% čerpadlo kondenzátu, respektive jeho ložisko. Co by mě ale zajímalo a neznám odpověď je větrák na přední straně sušky který má za úkol chlazení kompresoru. Když jsem hledal zdroj hluku, větrák stál. Nemá někdo zkušenost, jestli má větrák čidlo a spíná jenom při určité teplotě kompresoru? V opačném případě je ten můj větrák KO a kompresor z toho může být docela smutný...
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Předpokládám, že myslíš tenhle:
Od čeho se spíná bohužel nevím, sušičku jsem zatím (ťuk ťuk) rozebírat nemusel. Asi Ti to nepomůže, ale náhodně jsem vypozoroval, že neběží trvale, ale když je sušička na provozní teplotě, tak spíná v intervalech a to poměrně často.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
@Tomas78, díky, taky už jsem zjistil, zašel jsem se párkrát během sušení podívat a načapal jsem ho v chodu, takže je OK. Zítra s juniorem sundáme sušku z pračky, odneseme někam kde je víc místa a podívám se na čerpadlo kondenzátu.
-
Offline
- Příspěvky: 2227
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Teď máme tu ultrasonickou čističku tak příště dovez , na řepku to maká skvěle.Romulusw píše: 27 led 2023 08:25Já oživoval loni jednu dvestěšestku, která deset let stála.yebat píše: 26 led 2023 20:12 Takhle jsem vzdal ten karburátor do ,,babety''. Když už jsem tomu věnoval volnej čas, třetí den, co jsem přijel z práce, řekl jsem si nasrat a objednal novej...
Úplně zalepené sítko kohoutu v nádrži (nějakým rosolem z oleje a řepky) a všechny "dirky" v karbu. Jo a taky bylo v háji to tyristorový zapalování (popraskané a nefunkční. Vyrobil jsem provizorní
a babetka jela jak z praku. Majitel si koupil nové a vesele drandí.
-
Offline
- Příspěvky: 5619
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
No, a když opravím ještě tu druhou, co mi leží v dílně na stole vedle úhlovky
, tak už to nebudu ani muset nikam vozit.
Mně se v tý zimě nechce ani vylézat od krbu

Mně se v tý zimě nechce ani vylézat od krbu

-
Offline
- Příspěvky: 2227
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak ji přivezu já 

-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@ren: není zač, rádo se stalo 
Nechci opravdu vypadat, že beru provize od odkazu níže - vůbec ne, ale kdyby jsi sháněl nějaké díly, tak mají fakt široký sortiment a za pár korun. Dá se tam koupit leccos (já kupoval urvaný madlo na dveře a filtr). Něco se však ale vzhledem k ceně nevyplatí a něco ani sehnat nejde (třeba jsem nenašel řídící moduly).
https://www.elektra-dvorak.cz/

Nechci opravdu vypadat, že beru provize od odkazu níže - vůbec ne, ale kdyby jsi sháněl nějaké díly, tak mají fakt široký sortiment a za pár korun. Dá se tam koupit leccos (já kupoval urvaný madlo na dveře a filtr). Něco se však ale vzhledem k ceně nevyplatí a něco ani sehnat nejde (třeba jsem nenašel řídící moduly).
https://www.elektra-dvorak.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já docela často beru u kupaoprav.cz, jednou jsem nevědě kudy kam s řídící jednotkou v myčce a našel jsem tenhle odkaz https://www.kselectronic.cz/opravy-ridicich-jednotek/, ale nakonec jsem vyřešil problém sám, takže reference dát nemůžu.
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahoj, děkuji za odkaz - super, hned si to hodím do "oblíbených" - to se hodí vědět 

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 437
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Čau ako je to s repasom riadenia na P2? Dá sa zrepasovať? Niekde som tu čítal, že nie je možné objednať tesnenia, že to taloši prestali vyrábať.
Uvažujem nad výmenou XC90 za totok.
Uvažujem nad výmenou XC90 za totok.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14324
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Repas se už zase dá pořešit, ale je to na delší dobu, no. Holt jsi měsíc bez auta.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3491
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
to jako fakt za tu cenu?
i s těma kolama?
proč tam svítí ten červený trojúhelník?
i s těma kolama?

proč tam svítí ten červený trojúhelník?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14324
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Otevřené dveře řidiče. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3491
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
to nesvítí oranžově?
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Předface červeně 

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 3491
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
aha, matně si teď vybavuju, že starší ročníky to mají červeně 

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 437
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
To je pre mňa prijateľné. Jazdiť mám čím. Takže rozmýšľam.raolsa píše: 30 led 2023 11:01 Repas se už zase dá pořešit, ale je to na delší dobu, no. Holt jsi měsíc bez auta.
Kola ma nezaujímajú. Cena je asi diskutabilná, to vždy. Ale skôr mi ide o kombináciu benzín-strešné okno-bufík-4x4. Niečo také hľadám už dlhšie.Tod2 píše: 30 led 2023 11:01 to jako fakt za tu cenu?
i s těma kolama?
proč tam svítí ten červený trojúhelník?
A trojuholník - presne ako písali vyššie. Otvorené dvere.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Za mě, OR se mi vždy líbily
nádherný interiér
(i volant vypadá měněný? že je velké logo? nevím).
Pokud se pořeší řízení tak pak už jen co životnost awd a automatu.
Ručka snad bude to nejmenší, je tam buben a většinou nestačí vyměnit pouze obložení, ale musí se dát i nové kotouče.
Pokud se pohne s cenou na řekněme 90K, něco do toho vrazíš, mohla by nám v okolí začít jezdit pěkná OR



Pokud se pořeší řízení tak pak už jen co životnost awd a automatu.
Ručka snad bude to nejmenší, je tam buben a většinou nestačí vyměnit pouze obložení, ale musí se dát i nové kotouče.
Pokud se pohne s cenou na řekněme 90K, něco do toho vrazíš, mohla by nám v okolí začít jezdit pěkná OR


_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12974
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Protože jsou otevřený dveře.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak auto od té doby zatím startuje, ale dneska se objevila hláška Battery Low Voltage. Zase s tím jela manželka (kupodivu se všechny problémy s autem stávají jí a ne mě), a vzpomněla si, že stejná hláška se jí zobrazila i tehdy, jak to nestartovalo. Ovšem dneska, když se jí ta hláška zobrazila, to startovat nezkoušela, to zapla klíček jen proto, aby se podívala na hodiny. Takže ani nevím, jestli by to zase blblo. No a asi za hodinu, když už s tím jela domů, tam ta hláška zase nebyla. Já jsem následně zjistil, že se mi vymazala paměť sedačky. Zrcátka si to ale pamatuje (stejně tak hodiny zůstaly, předvolby rádia taky..). No měřil jsem baterii při vypnutém motoru, to měla asi 12,6V a při nastartovanym motoru to ukázalo 14,3V. Alternátor jsem před lety dával repasovat a baterie má lehce přes dva roky, Exide. Je fakt, že s tím poslední dobou jezdíme pouze vzdálenosti kolem 7 až 20km, nicméně baterie točí startérem normální rychlostí, žádné mletí z posledního.Laurel píše: 07 led 2023 13:18 Ve čtvrtek mi volala manželka do práce, že jí nestartuje s60. Strčí klíček, všechno normálně funguje, ale v poloze start se nic nestane. O čtvrt hodiny později mi volala, že to funguje a dojela domu. Zkoušel jsem to několikrát startovat, a pokaždý to šlo, ačkoliv se mi zdá, že je tam někdy nějaké drobné zpoždění mezi otočením klíčku a sepnutím startéru. Díval jsem se do diagnostiky, a ta nepíše nic. Vada imobilizéru by něco napsala?
Startér sem před necelými dvěma lety dával novej (repasovaný orig). Původní se rozbil stejným způsobem, při startování začalo být zpoždění, až jednoho dne přestal startovat úplně![]()

_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemám zkušenosti jako někteří zdejší členové, tak to neber prosím za bernou minci. Vycházím z toho, že máš napětí naprázdno 12.6V, což je úplně ok. Může to být víc věcí - kostra (!!), zoxidovaná pojistka atd. 12V je moc malé napětí a tam každý přechodový odpor je znát (bez přehánění). Klidně to může být ale i baterie - ale chtělo by to testnout se zátěží.
Když budeš měnit, tak originál, stojí o pár korun více, ale dle mne to za to stojí. Jestli s tím jezdíš málo, tak doporučuju dobít "do plných" nějakou inteligentní nabíječkou. Alternátor to takhle dobře nedá, byť tyhle starý systémy nabíjí dobře. Tyhle starý baterky při rozumné údržbě vydrží dlouhé roky.
MOJE STORY: Měl jsem Vartu, auto normálně startovalo. Občas při zastavení škubal automat. Jednou jsem zapadnul a při vyprošťování se mi rozsvítili kontrolky (hrabačka, haldex, uzávěrky.), na VIDĚ spousta chyb. Servismann do mne furt hučel, ať koupím novou baterii. Říkal jsem mu: jsem elektrikář, baterie je ok. Nakonec jsem koupil originál se slevou 25% přes něj. Automat najednou začal řadit "jistěji", škubání vymizelo cca po týdnu. Neříkám, že to u Tebe musí být to samé, jen příklad.
Když budeš měnit, tak originál, stojí o pár korun více, ale dle mne to za to stojí. Jestli s tím jezdíš málo, tak doporučuju dobít "do plných" nějakou inteligentní nabíječkou. Alternátor to takhle dobře nedá, byť tyhle starý systémy nabíjí dobře. Tyhle starý baterky při rozumné údržbě vydrží dlouhé roky.
MOJE STORY: Měl jsem Vartu, auto normálně startovalo. Občas při zastavení škubal automat. Jednou jsem zapadnul a při vyprošťování se mi rozsvítili kontrolky (hrabačka, haldex, uzávěrky.), na VIDĚ spousta chyb. Servismann do mne furt hučel, ať koupím novou baterii. Říkal jsem mu: jsem elektrikář, baterie je ok. Nakonec jsem koupil originál se slevou 25% přes něj. Automat najednou začal řadit "jistěji", škubání vymizelo cca po týdnu. Neříkám, že to u Tebe musí být to samé, jen příklad.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2463
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nestartuje znamena presne co? Cvaka rele? Cvaka starter? Kluci radi naprosto spravne. Kontrola koster,zkontrolovat v tu dobu,kdyz to "nestartuje" jestli jde na starter 12V. A to na jak trvale,tak pri pokusech o start (civka to musi pustit dal).
To samo o sobe neresi hlasku nizkeho napeti baterie. Je treba projit ty kostrici body a nejak se odrazit dal.
Imobilizer a jeho protesty symbolizuje obvykle cerveny klicek na palubce/hlaska palubaku.
12.6V je prakticky idealni stav. Ovsem jen tak samo o sobe to jako udaj o kondici baterie nestaci. Bud zatezak,nebo alespon multimetr a pri startu odecist pokles hodnoty. Jak to pujde hodne dolu, az pod 9.5V, tak je to obvykle uplne spatne, ale muze to zaviset od modelu auta etc...
Edit : kolikrat maji lidi i povoleny kontakt na baterce, pripadne privodni kable v mizernem stavu
To samo o sobe neresi hlasku nizkeho napeti baterie. Je treba projit ty kostrici body a nejak se odrazit dal.
Imobilizer a jeho protesty symbolizuje obvykle cerveny klicek na palubce/hlaska palubaku.
12.6V je prakticky idealni stav. Ovsem jen tak samo o sobe to jako udaj o kondici baterie nestaci. Bud zatezak,nebo alespon multimetr a pri startu odecist pokles hodnoty. Jak to pujde hodne dolu, az pod 9.5V, tak je to obvykle uplne spatne, ale muze to zaviset od modelu auta etc...
Edit : kolikrat maji lidi i povoleny kontakt na baterce, pripadne privodni kable v mizernem stavu
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
No jak jsem psal, ono to nenastartovalo jenom jednou, a já u toho bohužel nebyl. Ale prej to neudělalo vůbec nic, takže asi ani necvaklo.
Taky mi to připadá jak někde nějaký špatný kontakt. Zkusím to projít.
Taky mi to připadá jak někde nějaký špatný kontakt. Zkusím to projít.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2463
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemyslim to zle, ale fakticky stav veci je takovy,ze zenska neslysi co se auta tyce nic. Muze.byt uplne vybita naprava,mlatit to do podlahy a 9 z 10 rekne,ze ji to neprijde divne.
Toto musi clovek bohuzel resit,overovat a nejak si pomoct sam. Ale to neni vypad proti manzelce,ja jen rikam,ze tohle je moje zkusenost
Ja jezdim jednim autem 3roky bez problemu. Sedne do toho manzelka a sviti ji 4poruchy. Sednu tam v zapeti ja a nesviti nic. To nechape clovek tohle
Toto musi clovek bohuzel resit,overovat a nejak si pomoct sam. Ale to neni vypad proti manzelce,ja jen rikam,ze tohle je moje zkusenost
Ja jezdim jednim autem 3roky bez problemu. Sedne do toho manzelka a sviti ji 4poruchy. Sednu tam v zapeti ja a nesviti nic. To nechape clovek tohle
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
No tak přesně takhle to je
Je to primárně moje vozidlo, a já jsem s ním za poslední rok neměl jedinej problém. Ale když s ním jede manželka, tak jí to jednou bezdůvodně zhaslo na průtahu v Karlových Varech - dorazil jsem, normálně nastartoval, a co na to počítač? Mlčí. - potom jí to nenastartuje v práci, potom jí to píše Battery voltage low a vymaže se mi sedačka. Já jí to nebudu půjčovat a budu mít klid.

Naposledy upravil(a) Laurel dne 31 led 2023 08:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé