Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
davidmara
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70 D5

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od davidmara »

Demontaz A/C jednotky. Zdar lidi, chystam se demontovat panel klima jednotky, abych vycistil ten odpor a vetracek kontroly teploty - je plny prachu, nasel jsem ruzne navody. Nekdo rika ze se musi odpojit pred odpojenim jednotky minus baterky jinak se aktivuje chybove hlaseni airbagu ktere je pak resetovatelne jenom v autorizaku, jinde jsem zas nasel informaci ze v zadnem pripade baterii neodpojovat ale dat klic do polohy II a nechat svitit parkovaci svetla, protoze kdyz baterku odpojim a pak pripojim hrozi ze tenhle odpor merici teplotu odejde. Tak nevim ktery zpusob zvolit? Odpojit minus baterky nebo baterku neodpojovat, ale pred odpojenim klima jednotky dat klic do polohy II a nechat svitit parkovaci svetla? Predem diky...

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14269
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od raolsa »

Stačí když při demontáži nebudeš zapínat klíček, pak se nic nestane. Ale jestli chceš mít jistotu tak odpoj baterii. Rozhodně nedávat klíč do polohy II a odpojovat jednotku tím si na 100% kontrolku airbagu aktivuješ. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

davidmara
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70 D5

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od davidmara »

hmm, diky za tip :-) Tak asi radsi odpojim i tu baterku, staci odpojit minus? Nebo ji mam odpojit celou..

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14269
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od raolsa »

Stačí mínus
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

davidmara
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70 D5

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od davidmara »

Narazil jsem na potiz, mam totiz automat - abych cely ten mega blok s radiem HU 850 a klima jednotkou mohl vyndat musim dat radici paku automatu na N nebo D, jinak to proste nevyndam, protoze tam ta radici paka vadi, jenze abych to dal na N nebo D musim mit klic v zapalovani a mit pozici II jinak s pakou nepohnu.Jedina polohy paky abych mohl klic zapalovani dat ho do polohy I a vyndat je poloha radici paky P (parking), jenze pri teto poloze ten blok s radiem a klima jednotkou proste pres tu radici paku nevyndam. Jenze kdyz to tedy udelam takhle a odpojim klima jednotku pri klici zapalovani v poloze II (abych tedy mohl mit paku vzadu na N nebo D) nejspis mi naskoci chybove hlaseni airbagu. Ma to nejake reseni? Jsou kabely k radiu a klima jednotce dost dlouhe abych mohl cele to monstrum vyndat a dat bokem pri klici v poloze II a tim padem radici pace na N nebo D, nasledne az ten blok vyndam a dam stranou zaradil na automatu P a vytahl klic abych to pak mohl odpojit? Nebo jak to resite?

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1140
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od nebel »

Nepíše se v uživatelské příručce o možnosti nouzového odblokování páky z P polohy? P3 už to umí, využil jsem to při koupi své nepojízdné, kdy jsme ji natahovali navijákem na podvalník. S trochou štěstí by to mohla umět i P2.

Edit: manuál (pro V70 MY 2004) nic neříká, ale podle youtube a P2 znalých stačí sundat horní/boční kryt a odblokovat pojistku ručně - tuhle info ale dávám bez záruky
https://m.youtube.com/watch?v=4j6LKQyvCf4
Naposledy upravil(a) nebel dne 21 pro 2022 16:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Giew
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 643
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od Giew »

A nebo sundat kulisu? Pomůže to trochu?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14269
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od raolsa »

Tak tam dej D a pak odpoj baterii. A až to vyčistíš a dáš zpět tak zase baterii připoj.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

davidmara
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70 D5

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od davidmara »

raols: a jses si jistej ze se nemuze nic stat? Zkousel to tu nekdo odpojit baterku pri klici v poloze II?

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14269
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od raolsa »

Jo nic se nestane.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

davidmara
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70 D5

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od davidmara »

Tady je to docela dobre popsany na vice modelech. Me se tyka ten posledni. Akorat mi to nejnak nejde stlacit dolu
https://www.youcanic.com/get-volvo-out-park-shifter-stuck-park/

davidmara
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70 D5

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od davidmara »

tady to je dost podobny taky. https://www.youtube.com/watch?v=UJzk2BJEJgo

davidmara
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70 D5

Odpojeni klima jednotky XC 70 2007

Příspěvek od davidmara »

Zaver: Nakonec je v jednoduchosti krasa. U Volva XC II s touto radici pakou co mam ja se i po odpojeni baterky da pri vlozenem klici na stupen II u autoimaticke prevodovky preradit, takze jsem nemusel nic nikde mackat ani hledat gear unlock, ktery tam normalne u tohohle razeni pristupny neni, stacilo odpojit minus baterky, vlozit klic, dat na II a pri zmackle brzde a zatazene rucce normalne zaradit D abych ziskal dost prostoru k vyjmuti celeho bloku radia s klimajednotkou. Plati ale i puvodni tip - pokud chcete odemknout razeni abyste z nejakeho jineho duvodu preradit na jiny stupen nez P, pak plati zmacknuti bileho plastu viz muj obrazek v predchozich komentech v tomto prispevku. Musite demontovat kryt kolem radici paky a na ůlevem boku uvnitr razeni uvidite bily vystupk. Ten musite dlouhym zsim sroubovakem stlacit uplne dolu. Pokud ale jde jen o to ze chcete odpojit obvody auta od elektriny a preradit kvuli vyjmuti bloku radia a klimajednotky - stacoi, jak jsem psal, proste jen odpojit minus na baterce, vlozit klic, dat do polohy II, zmacknout brzdu a normalne preradit kamkoli chcete.Akorat pak az budete chtit opet zapojit minus na bateerce nezapomente zpet zaradit do P a vytahnout klicek - je to bezpecnejsi nez to pripojit natvrdo pri klici v poloze II, ale ikdyby jste zapomeli, sance ze se neco stane je mala, ja to ted delal vickratb jednou jsem zappomel a nic neodeslo ani mi nenaskocilo zadne chybove hlaseni.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé