![Fool :fool:](./images/smilies/fool.gif)
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Ahoj, tak si jdu zase pro radu
Už delší dobu řeším na mé S70 B5254T AWD manuál vibrace při vyšších rychlostech. Od cca 100-120km/h auto začíná dost vibrovat a s rychlostí se vibrace razantně zhoršují. Ve 150km/h už má člověk fakt hodně nepříjemné pocity. Volant se hodně klepe, přístrojovka celá vrže a poskakuje. Dvakrát na mě v posledních 14 dnech vyskočila tahle kombinace varovných světýlek. Poprvé to zhaslo cca po půl hodině a déle jak týden bylo v pohodě. Teď se to rozsvítilo znovu a zatím stále svítí. Na netu se mi nějak tahle kombinace nedaří najít. Nepozná z toho někdo něco? Souvisí to s vibracema v rychlosti nebo nějaký další problém? Zkoušel jsem dvoje sady kol, oboje vyvážené, nepomohlo. Díky za všechny rady a nápady!
![Fool :fool:](./images/smilies/fool.gif)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) honzakubel dne 26 pro 2022 17:09, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Kontrolky nejspíše jednotka ABS (propájet) a vibrace nakopané kola nebo ti upadlo závaží.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Jo zapomněl jsem dodat, zkoušel jsem 2 sady kol. Oboje vyvážené.
-
Offline
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Kontrolky souhlas s Petrem, vibrace budou kardanem....říká moje křišťálová koule
Buďto střední uložení, nebo klouby ...
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Co třeba poloosy nebo nějaké čidlo/kroužek poloosy?
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
x 3
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
A poloosy jsi zkousel pretahnout?
Jak se to chova, kdyz to roztocis s kolama ve vzduchu?
Jak se to chova, kdyz to roztocis s kolama ve vzduchu?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Muze to delat i visco spojka https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=85709
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Sákra, to se nám to nějak hromadí a nic z toho není easy fix
achjo
Zkusím na to jít nějak postupně vyřazovací metodou.
Kardan byl měněný minulým majitelem, ale za nějaký slušný použitý kus takže nelze vyloučit.
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Zkusím na to jít nějak postupně vyřazovací metodou.
Kardan byl měněný minulým majitelem, ale za nějaký slušný použitý kus takže nelze vyloučit.
-
Offline
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Zajímavé info o visko, na to se zkusim taky zaměřit.
Nechal jsem repasovat kardan, ale auto pořád divně vibruje.
Tak zkusim prověřit i to visko. Jednu navíc mám ve skládku
Kdysi mi v servisu měnili ložisko na visko, protože hučelo...ale kdo ví jak to poskládali.
Nechal jsem repasovat kardan, ale auto pořád divně vibruje.
Tak zkusim prověřit i to visko. Jednu navíc mám ve skládku
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
A díky tomu tématu na Mathews Volvo Site jsem konečně pochopil proč je zadní náprava na P80 AWD každý rok jiná
Apparently, Volvo was dealing with vibration issues on AWD cars right from the beginning of P80 production, because they made numerous changes throughout each model year trying to address this.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Apparently, Volvo was dealing with vibration issues on AWD cars right from the beginning of P80 production, because they made numerous changes throughout each model year trying to address this.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
A ještě mě napadá otázka - liší se úroveň vibrací podle úrovně sešlápnutí plynu?
Podle mých zkušenosti:
- velké vibrace pod plným plynem = poloosa
- vibrace podobné bez ohledu na plyn = kardan, visko, prostě AWD...
Ale samozřejmě to může být všechno jinak![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
P.S. Kdybys to chtěl zahodit do kopřiv, tak já to na díly vemu![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Podle mých zkušenosti:
- velké vibrace pod plným plynem = poloosa
- vibrace podobné bez ohledu na plyn = kardan, visko, prostě AWD...
Ale samozřejmě to může být všechno jinak
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
P.S. Kdybys to chtěl zahodit do kopřiv, tak já to na díly vemu
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Neboj se, tak vzacný auto rozhodně do kopřiv házet nebudu
Plyn na to podle mně nemá vliv, jen rychlost a všiml jsem si, že to možná není jenom tak, že čím rychleji tím větší vibrace. Při poslední jízdě to třeba vibrovalo při 105km/h víc a okolo 130km/h zase ustalo. Zvláštní...
Každopádně update k těm kontrolkám a budíkům. Během delší cesty jsem stavěl na pumpě a po znovunastartování nefungoval tachometr, jen otáčkoměr, neukazovalo to ani průměrnou a aktuální spotřebu a hlavně auto cuklo při každém stlačení spojky a při každém dotyku plynu. Zastavil jsem, chcipnul jsem, po 3 minutach nastartoval a bylo to v pohodě. Poukazuje to taky na tu ABS jednotku?
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Plyn na to podle mně nemá vliv, jen rychlost a všiml jsem si, že to možná není jenom tak, že čím rychleji tím větší vibrace. Při poslední jízdě to třeba vibrovalo při 105km/h víc a okolo 130km/h zase ustalo. Zvláštní...
Každopádně update k těm kontrolkám a budíkům. Během delší cesty jsem stavěl na pumpě a po znovunastartování nefungoval tachometr, jen otáčkoměr, neukazovalo to ani průměrnou a aktuální spotřebu a hlavně auto cuklo při každém stlačení spojky a při každém dotyku plynu. Zastavil jsem, chcipnul jsem, po 3 minutach nastartoval a bylo to v pohodě. Poukazuje to taky na tu ABS jednotku?
-
Offline
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Až na to cukání ano, nefunkční tachometr je častý a typický symptom té jednotky. To cukání nevim, já to nikdy nepotkal, ale možná to s tim taky může souviset.
Jinak s vibracema na tom budu podobně, až se k tomu dostanu, tak zkusim ještě shodit kardan a zjistit jestli se to změní. Ale kdo ví kdy to bude![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Jinak s vibracema na tom budu podobně, až se k tomu dostanu, tak zkusim ještě shodit kardan a zjistit jestli se to změní. Ale kdo ví kdy to bude
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3385
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Vadna abs jednotla ti vypne i rychlomer, ale motor cukat nezacne.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Tak jsem vytahnul jednotku a co nevidim, nekdo uz to delal
je videt, ze byla rozdelana. Je teda mozny, ze se to zase pokazilo
. Trosku me mate proc je na tom P2. Měl bych dotaz. Jak to je s kompatibilitou? Potrebuju sehnat nejakou nahradni pro pripad, ze by se tahle znicila pri oprave. Sedi to pouze z AWD nebo muzu hledat i u FWD aut, pripadne motorizace ma taky odlisne verze?? Diky za pripadnou radu.
![Shocked :shock:](./images/smilies/shok.gif)
![Fool :fool:](./images/smilies/fool.gif)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 337
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Jen moje myšlenka, není ten nápis P2 spíš PZ? Že to třeba hlásilo chybu PZ čidla ABS...
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Kralupy
- Vůz: XC90 D5 AWD 2010
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
a nezalezi to treba i na tom, jestli jedes do kopce (kdy si auto pomaha zadkem) nebo po rovine?honzakubel píše: ↑01 led 2023 21:02 Neboj se, tak vzacný auto rozhodně do kopřiv házet nebudu![]()
![]()
Plyn na to podle mně nemá vliv, jen rychlost a všiml jsem si, že to možná není jenom tak, že čím rychleji tím větší vibrace. Při poslední jízdě to třeba vibrovalo při 105km/h víc a okolo 130km/h zase ustalo. Zvláštní...
mam nejspis na XC90 neco podobneho a je to vyrazne vic citit pri jizde do kopce.
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Zkusím se na to zaměřit a vyzkoušet ten kopec až vyřeším tu ABS jednotku a dám vědět.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Světe div se, ABS jednotka vyměněná a kontrolky i rychloměr a "cukací mod" se uklidnily. Byla to opravdu ABS jednotka.
Teď už jenom ty vibrace v rychlosti. Ty jsou stále.
Teď už jenom ty vibrace v rychlosti. Ty jsou stále.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Vůz: Volvo S70 B5254T AWD manuál
Kombinace varovných kontrolek S70 AWD manuál, vibrace ve vysoké rychlosti
Vyzkoušeno a vibruje to stejně možná i víc cestou z kopce dolů bez výrazného plynu v cca 108km/h než do stejného kopce nahorů pod plynem.Max007 píše: ↑13 led 2023 09:32a nezalezi to treba i na tom, jestli jedes do kopce (kdy si auto pomaha zadkem) nebo po rovine?honzakubel píše: ↑01 led 2023 21:02 Neboj se, tak vzacný auto rozhodně do kopřiv házet nebudu![]()
![]()
Plyn na to podle mně nemá vliv, jen rychlost a všiml jsem si, že to možná není jenom tak, že čím rychleji tím větší vibrace. Při poslední jízdě to třeba vibrovalo při 105km/h víc a okolo 130km/h zase ustalo. Zvláštní...
mam nejspis na XC90 neco podobneho a je to vyrazne vic citit pri jizde do kopce.
Tím bych asi mohl vyřadit ty poloosy, když u nich se projevuje plyn.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]