rozčíslý řemen alternátoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Večer jsem přijel, motor si klidně ševelil. Vypnul jsem a šel domů. Ráno ihned od startu mlácení. Diagnóza - rozčíslý řemen od altíku a kraj mlátil do všeho kolem - proto ty rány. Zajel jsem do kelly a dovezl nový řemen. Při výměně - jak jinak praskl torx v napínáku. Horko těžko jsem nahodil nový řemen a zkusil nastartovat. Ihned rány, jak sviňa. Synátor, co koukal na kliku, říkal, že motor lítal jak utržený ze silentů, Ihned jsem motor zdechnul s představou, že skočily, nevím proč, rozvody. Řemen jsem zase shodil, přitom jsem pohledem zjistil, že je vyosená řemenice napínáku (možná jsem jí vyhnul při pootočení napínáku montpákou. Samotná řemenice napínáku chodila jak nová - bez vůle, bez šustění. Volnoběžka se zdá je v pořádku - když s ní rukou točím, na jednu stranu se protáčí. Ta větší řemenice (nevím k čemu je) pod altíkem se také točí bez pazvuků a je v ose.
Zkusil jsem to natočit bez řemenu - a motor zase tichý, hladký chod, bez pazvuků (hurá). Takže příčina je minimálně v té kladce, kterou jsem ani nezkoušel demontovat, protože při pohledu na ten zarezlý šroub (torx 40) a na to, že tam není místo na běžné nářadí - překáží kastle (navíc auto na zemi), mi bylo jasné, že bych ihned strhnul ten torx.
Tak teď pár otázek:
- Co může způsobovat, že motor s nahozeným řemenem mlátí ještě hlasitějí, než se natlakují hydroštely při jejich výměně. Fakt tvrdý zvuk jak kladivem do kovadliny s tím, že motor lítal jak utržený ze silentů.
- Jak to, že po nastartování bez altíku auto nehlásí chybu dobíjení?
- Nejdou světla na automat (ani obrysovky), palubák hlásí chybu světlometu, žádnou jinou chybu. Při otočením spínače světel na pozičky i na potkávačky, světla svítí normálně. Předpokládám, že to bude absencí altíku.
- Dojedu bez altíku do servisu cca 15 km?
Zkusil jsem to natočit bez řemenu - a motor zase tichý, hladký chod, bez pazvuků (hurá). Takže příčina je minimálně v té kladce, kterou jsem ani nezkoušel demontovat, protože při pohledu na ten zarezlý šroub (torx 40) a na to, že tam není místo na běžné nářadí - překáží kastle (navíc auto na zemi), mi bylo jasné, že bych ihned strhnul ten torx.
Tak teď pár otázek:
- Co může způsobovat, že motor s nahozeným řemenem mlátí ještě hlasitějí, než se natlakují hydroštely při jejich výměně. Fakt tvrdý zvuk jak kladivem do kovadliny s tím, že motor lítal jak utržený ze silentů.
- Jak to, že po nastartování bez altíku auto nehlásí chybu dobíjení?
- Nejdou světla na automat (ani obrysovky), palubák hlásí chybu světlometu, žádnou jinou chybu. Při otočením spínače světel na pozičky i na potkávačky, světla svítí normálně. Předpokládám, že to bude absencí altíku.
- Dojedu bez altíku do servisu cca 15 km?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5753
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
rozčíslý řemen alternátoru
Podle mě bez Altíku vydržíš 45-60 minut (Bez ventilátoru, radia, výhřevu atd ). Jak rychle pojedeš je na tobě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 547
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
rozčíslý řemen alternátoru
Nemůžeš mít kouslou nějakou volnoběžku? Altík/klima...
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Jsou tam 4 řemenice - klika, napínák, altík, a nějaká ta pomocná. Všemi, krom kliky, jsem volně otáčel rukou.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
rozčíslý řemen alternátoru
To druhe je servo.
Ten Torx 40 nemuze byt zarezly!!!
Jinak malou 1/4 golu, 8 orech a do nej 40Torx. Vyjde to akorat.
Ložiska v Altiku jsou OK, radiálně bez vůlí?
Ten Torx 40 nemuze byt zarezly!!!
Jinak malou 1/4 golu, 8 orech a do nej 40Torx. Vyjde to akorat.
Ložiska v Altiku jsou OK, radiálně bez vůlí?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
rozčíslý řemen alternátoru
Když strčíš mezi zadní žebra alternátoru šroubovák a podržíš s ním lopatky větráku, jde s jeho řemenicí na jednu stranu zatočit?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Volnoběžka chodí. Když vezmu řemenici a začnu s ní rukou cukat na obě strany, tak je cítit, jak se na jednu stranu protáčí a na druhou drží.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Já zkoušel nasadit velkou golu. Nandal jsem jí (po úpravě délky torxu), ale neměl jsem odvahu to zkusit povolit. Měl jsem hlavně strach, protože držák torxu je širší, než otvor pro šroub v napínáku a neměl jsem jistotu, že je nástavec ve šroubu nadoraz. Pokud se tam ten ořech 8-čka vejde, tak to zítra zkusím. Teď udím domácí párky, tak nemohu mít ruce od olejeJakub Svoboda píše: 12 lis 2022 15:56 To druhe je servo.
Ten Torx 40 nemuze byt zarezly!!!
Jinak malou 1/4 golu, 8 orech a do nej 40Torx. Vyjde to akorat.
Ložiska v Altiku jsou OK, radiálně bez vůlí?

Jo ložiska v altíku jsem nezkoušel, zítra taky zkontroluju. Dneska na co šáhnu, to zmrvím - bojím se i utřít prd..l, abych neprotrhl papír

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
rozčíslý řemen alternátoru
Jsem ti to došel vyfotit. Abychom si rozuměli.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Však přesně takhle jsem ti rozuměl 
Nastřík jsem to WD, tak se to třeba do zítřka někam prožere

Nastřík jsem to WD, tak se to třeba do zítřka někam prožere
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Tak napínák je venku. V první chvíli jsem si myslel, že je to v prd..i, protože jsem šroub povolil dvěma prsty (kvůli řemenici kliky nebylo místo jí chytnout pořádně), takže jsem si myslel, že jsem strhnul už tak na první pohled nevalné drážky ve šroubu. Možná pomohlo to WD, co jsem tam včera hojně naplival-
Zítra nahodím nový napínák a uvidím. Kontroloval jsem znovu volnoběžku - chodí jako nová. Řemenicí serva jde taky otáčet volně. Jen nevím, co mohlo způsobovat ty strašný rány (odhadem každou otáčku motoru jedna), protože na napínáku jsem taky nic neobjevil. Chodí hladce. Jen je řemenice vyosená, ale "nešmajdá".
Jestli to bude zítra OK, nejraději bych vám, kluci zlatí, poslal domácí zauzené párky, co jsme včera doma zhmotnili
V noci jsem z toho nespal, protože jsem si večer na dobrou noc pustil několik videí, kde se měnil ten napínák a v několika taky rozštípli ten torx na povolení řemene a v jednom strhli šroub, co ho drží tak, jak jsem si myslel, že se to stane i mě.
Zítra nahodím nový napínák a uvidím. Kontroloval jsem znovu volnoběžku - chodí jako nová. Řemenicí serva jde taky otáčet volně. Jen nevím, co mohlo způsobovat ty strašný rány (odhadem každou otáčku motoru jedna), protože na napínáku jsem taky nic neobjevil. Chodí hladce. Jen je řemenice vyosená, ale "nešmajdá".
Jestli to bude zítra OK, nejraději bych vám, kluci zlatí, poslal domácí zauzené párky, co jsme včera doma zhmotnili

V noci jsem z toho nespal, protože jsem si večer na dobrou noc pustil několik videí, kde se měnil ten napínák a v několika taky rozštípli ten torx na povolení řemene a v jednom strhli šroub, co ho drží tak, jak jsem si myslel, že se to stane i mě.

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
rozčíslý řemen alternátoru
Maly momentak a dotahnout na 24Nm
-
Offline
- Příspěvky: 547
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
rozčíslý řemen alternátoru
Jediné,co nejde ověřit je asi klima.. řemenice do sepnutí se protáčí... Tak budu držet palce
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
rozčíslý řemen alternátoru
Hele a nemáš utrženou hlavní řemenici?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Když nastartuju bez řemenu, tak jde motor hladce, hlavní řemenice nekmitá. Jak by byla utržená?
Honem jsem běžel k autu a rukou s řemenicí nikam nehnu.

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
rozčíslý řemen alternátoru
Cca 1cm od vnejsiho okraje je cca 8mm gumy. Tak to jestli neni urvany.
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Ahá, to jsem nekoukal. Žádné gumy jsem si nikde nevšiml. Jó, už jí vidím
Podle fotky to vypadá OK, ale jak jsem říkal - řemenice je pevná, nejde s ní hnout ani o desetinu milimetru nikam.

Podle fotky to vypadá OK, ale jak jsem říkal - řemenice je pevná, nejde s ní hnout ani o desetinu milimetru nikam.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Tak auto jezdí.
Ale nefunguje mi automatické rozsvěcování světel. Předtím, než jsem se začal šťourat v tom řemenu, tak to fungovalo.Palubák žádnou chybu nehlásí, ve Vidě je jen chyba relé pro ostřik světel, ale to mám od začátku, protože mám ostřikování světel zrušený (vytáhlý konektor). Jako by se ta funkce deaktivovala. V manuálu je, že pro aktivaci automatického rozsvícení po nastartování se musí do autorizáku.
Co se mohlo podělat?
Ale nefunguje mi automatické rozsvěcování světel. Předtím, než jsem se začal šťourat v tom řemenu, tak to fungovalo.Palubák žádnou chybu nehlásí, ve Vidě je jen chyba relé pro ostřik světel, ale to mám od začátku, protože mám ostřikování světel zrušený (vytáhlý konektor). Jako by se ta funkce deaktivovala. V manuálu je, že pro aktivaci automatického rozsvícení po nastartování se musí do autorizáku.
Co se mohlo podělat?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
rozčíslý řemen alternátoru
Nemáš vypnutý vypínač? 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Jaký vypínač? Mám tam jen spínač (0,1,2). Na nulu se světla sama rozsvícela po nastartování, teď se tak neděje, nevěda proč.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
rozčíslý řemen alternátoru
No já myslel, že to máš pořád zapnutý na 2, jako všechny Volva, ale je fakt, že tam to svítí i při zapnutém klíčku a nenastartovaném motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Nevím, tak jsem to koupil. V manuálu je napsáno, že jako příplatková výbava je automatické rozsvícení světel po nastartovaném motoru při poloze 0. A je jí v případě zájmu nutné aktivovat v autorizáku. Já jí aktivovanou musel mít, protože celý rok a půl jsem tak jezdil. Přepínač na 0 a o nic se nestaral. Teď musím po nastartování otočit na 2. Rád bych to vrátil do původního stavu. Nevím proč se to vyplo ani jak to zapnout.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
rozčíslý řemen alternátoru
Nech to furt na 2 a nic dal neřeš. Mnoho lidi si to nechava vypinat aby to v 0 nesvitilo.
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
rozčíslý řemen alternátoru
Jasný, ona ta 2 dělá vlastně teď to samé s rozdílem, že při zapnutým klíčku se rozsvítí i bez nastartování.
Stejně by mě aspoň zajímalo, co a proč se změnilo v nastavení světel. Ale to mi asi VolvoBůh nesdělí
Jo a taky by mě zajímalo, proč auto nic nehlásilo, když za běhu motoru nešel alternátor. Ani kontrolka dobíjení se nerozsvítila (pokud vůbec takovou má).
Stejně by mě aspoň zajímalo, co a proč se změnilo v nastavení světel. Ale to mi asi VolvoBůh nesdělí

Jo a taky by mě zajímalo, proč auto nic nehlásilo, když za běhu motoru nešel alternátor. Ani kontrolka dobíjení se nerozsvítila (pokud vůbec takovou má).
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
rozčíslý řemen alternátoru
Divny, dokud nenasturtuji, tak nic v poloze 2 nesviti.
Sviti pouze pokud zapnes polohu 2. zapalování. Tj. Dlouze drzet tlacitko
Sviti pouze pokud zapnes polohu 2. zapalování. Tj. Dlouze drzet tlacitko
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé