Pozor, nemotat motory a převodovky.
Pokud mluvíme o naftových pětiválcích, tak je tam vždy šestistupňová automatická převodovka TF80 v drobných obměnách až do konce výroby.
A pokud tady zmiňujeme benzínové motory VEA s objemem 1969, což je samozřejmě nový čtyřválec, tak ten až na výjimku v V40 , má vždy
osmistupňový automat TG 81. A spolehlivost ..........ta je u naftového pětiválce a benzínového motoru VEA asi obdobná. Všechno má své
klady i zápory, ale nebál bych se ani jednoho. U pětiválce D5 může vlivem předchozího nešetrného majitele prasknout vložka válce, u benzínového
čtyřválce VEA zase odejde vstřik, a zničí to píst i vložku válce.
V obou případech bych se nebál převodovky, ale zkoumal bych hlavně chod motoru a stav hladiny chladící kapaliny za studena.
Kde je jí málo a je viditelná kolem expanzní nádobky, tak tam se chystá překvapení.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.