Volvo 940 vs. Renault Modus

Odkazy na ruzna videa - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#76 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Jarda S40 »

dali píše:
Jarda S40 píše:P.S. Chystám úpravu svých starších Volv na 5* dle NCAP doděláním té kouzelné traverzy ala Modus. Pak sem dám ukázky ;-) A potom ať se Modus a spol třesou! :lol:
Přesně! :palec: Když jsou na trhu EURO2 konverzní sady, konverzní filtry pevných částic atd, tak proč neudělat konverzní sadu na *****EURONCAP. A nechal bych tu traverzu pěkně venku na odiv. :mrgreen:
Akorát mě Jardo napadá, že za ochranu chodců ti asi dodatečně nějakou tu hvězdičku seberou. :lol:
Neseberou, není z čeho. Každopádně získám podstatné a důležité 3 body za akusticko-optickou indikaci nezapnutých pásů :lol:
Jinak to bude (spíše skoro je) zevnitř vozu. No ono to vlastně není ani tak traverza jako spíš trojúhelník či jehlan a není tak úplně napříč, ale spíše podél. Nejspíš bych to přirovnal k šípovému sněhovému pluhu nebo zkosení panciře u obrněnců. Prostě to bude případné frontální ataky přesměrovávat na stranu mimo životní zóny automobilu. Takže s nějakým přesazením mohou jít do pr....!
Jako konverzní tuningový kit k tomu možno dodělat cosi jako ostruhu na přídích antických válečných lodí.
Vidím to sice na 5* po úpravě, ale jde jen o kvalifikovaný odhad, který se zcela nevyrovná empirické metodě NCAP. No v nejhorším případě 460-ka s 4* je taky dobrá, ne???

GDPR_user

#77 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:
dali píše: Přesně! :palec: Když jsou na trhu EURO2 konverzní sady, konverzní filtry pevných částic atd, tak proč neudělat konverzní sadu na *****EURONCAP. A nechal bych tu traverzu pěkně venku na odiv. :mrgreen:
Akorát mě Jardo napadá, že za ochranu chodců ti asi dodatečně nějakou tu hvězdičku seberou. :lol:
Neseberou, není z čeho. Každopádně získám podstatné a důležité 3 body za akusticko-optickou indikaci nezapnutých pásů :lol:
Jinak to bude (spíše skoro je) zevnitř vozu. No ono to vlastně není ani tak traverza jako spíš trojúhelník či jehlan a není tak úplně napříč, ale spíše podél. Nejspíš bych to přirovnal k šípovému sněhovému pluhu nebo zkosení panciře u obrněnců. Prostě to bude případné frontální ataky přesměrovávat na stranu mimo životní zóny automobilu. Takže s nějakým přesazením mohou jít do pr....!
Jako konverzní tuningový kit k tomu možno dodělat cosi jako ostruhu na přídích antických válečných lodí.
Vidím to sice na 5* po úpravě, ale jde jen o kvalifikovaný odhad, který se zcela nevyrovná empirické metodě NCAP. No v nejhorším případě 460-ka s 4* je taky dobrá, ne???
Tu ostruhu snad měly i některé staré ameriky. :palec:

No nic beru COčko a jdu dovařit hvězdičky(traverzy)
Co to zkombinovat s rotačními kotouči ve předu,které by potencionální překážku rozřezaly??? :prace: :prace: :prace:
Případně s kombinací semtexu a směrovanou náloží?? :kuch: :kuch:

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#78 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Jarda S40 »

Hele Martine, co je z Emeriky je na prd! :evil: Teď letěj Euro NCAP! Vlatně ba ani ty ne. Co je platné, že podle emerickejch statistik za dobu prodeje Dvojek v USA nedošlo k jediné jejich havárii se smrtí pasažérů, když 5-tá rychlost (nebo třída??) nám ukazujou něco zcela jného??? :lol:
Vem traverzy, CO-čko a pojď lovit Moduse!
P.S. že já blbec prodal bagr :roll:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#79 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od dali »

Třeba by pomhlo něco jako naváděcí světla na ranveji (projektor kterej by promítal body na silnici) aby se Modus trefil 100% čelně. Ušetřilo by se tim spousta váhy. ;-)

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#80 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od HonzaA »

Připojuji zajímavý příspěvek z debaty pod tímto videem na autowebu. Co vy na to?

autor: ivan
datum: včera, 8:54
Re: ale no tak...
Ten test měl ukázat asi to, že délka deformační zóny není rozhodující. Modus jí má na délku asi tak třetinovou ve srovnání s tím volvem

autor: Pkod
datum: dnes, 8:41
Re: Re: ale no tak...

No to ale rozhodne neukazal. Jak jiz pojmenovani napovida, deformacni zona je od toho aby se deformovala, coz se take u volva stalo. Vysledne pretizeni na posadku neni uvadene ale pri narazu do pevne prekazky na tom bude delsi def. zona volva lepe ac neni tak propracovana. Dalsi vec je ze def. zony starsich aut jsou pocitane na 50km/h. Pri vetsine dopravnich nehod zabiji pretizeni a v tomto pripade na tom byl modus urcite hur.

Srovnavat auto s podelne ulozenym motorem a pricne je take zavadejici hlavne v pripade narazu s velkym presahem kdy modus je schopen pres agregaty a pod. prenest cast energie i na protejsi stranu. U volva mel sanci se uplatnit pouze jeden z nosniku.

S nehvodne provedenym testem souvisi i hodnoceni poskozeni bocni casti volva, ktere bylo zpusobeno rotaci modusu. Pasazeri modusu by pri teto rotaci zcela jiste meli vazne poskozenou krcni pater proti cemuz je byt vazna zlomenina nohy dobrym vysledkem (viz hlava figuriny ktera vyletne pri narazu z bozniho okna modusu).

Hodnotit narazovy test aut podle vnejsiho stavu auta je hluboko zakoreneny nesmysl.

Rozsah skod na volvu je navic zpusoben ve prospech novejsiho modusu. Modus totiz ma deformacni zony tuzsi aby zabranil vniknuti a deformaci prostoru pro cestujici. V praxi pri narazu do pevne prekazky je to velky nedostatek, pri narazu do "kvalitni" deformacni zony druheho auta se energie modusu mari v def zone volva. To je krasne videt na zpomalenem videu. Modus svou deformacni zonu vycerpal uz nekde na urovni 1/3 deformacni zony volva, dalsi energie se mari jiz jen na ukor volva a to jeste jen male casti deformacni zony. Modus pri tom jiz pod znacnym bocnim uhlem vyuziva jeste vetsi cast sve deformacni zony. Tedy volvo s tomto konkretnim pripade prohralo aby zachranilo posadku modusu. Priste vsak modus takove "stesti" mit nemusi a posadka zemre v dusledku vysokeho pretizeni byt nebude interier poskozen.

Abych nebyl pochopen spatne. Nemam mic proti modernim autum, ale je jednoznacnym faktem ze bezpecnost auta pri narazu je dana hlavne delkou deformacnich zon tedy vlastne pretizenim. Moderni auto s dlouhou deformacni zonou volvo urcite pokori. Hlavnim nedostatkem volva o podobne konstruovanych aut je nezpevneny prostor pro cestujici, ktery by zabranil deformacim interieru v posledni fazi narazu kdy uz jsou deformacni zony vycerpany. Nadruhou stranu je podle konstrukteru mozna lepsi prijit o nohy nez zemrit na tezka vnitrni zraneni a podle toho bylo volvo navrzeno.

Dovoluju si tvrdit ze tento test byl pripravem ve snaze zvisit prodeje malych aut. Nemuze vsak nikteram presvedcit objektivne smyslejici zakazniky.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#81 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Jarda S40 »

No v podstatě bych řekl, že ten citovaný přízpěvek tvrdí totéž co já a někteří další zde. Té hlavy z okénka jsem si nevšiml :oops: Ale on tomu asi nerozumí.

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#82 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Jarda S40 »

Zajímavej pohled se objevil u konkurence Renault fóra http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=13466 Až mě překvapil.

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#83 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od tnemec »

HonzaA píše:Připojuji zajímavý příspěvek z debaty pod tímto videem na autowebu. Co vy na to?

autor: ivan
datum: včera, 8:54
Re: ale no tak...
Ten test měl ukázat asi to, že délka deformační zóny není rozhodující. Modus jí má na délku asi tak třetinovou ve srovnání s tím volvem

autor: Pkod
datum: dnes, 8:41
Re: Re: ale no tak...

No to ale rozhodne neukazal. Jak jiz pojmenovani napovida, deformacni zona je od toho aby se deformovala, coz se take u volva stalo. Vysledne pretizeni na posadku neni uvadene ale pri narazu do pevne prekazky na tom bude delsi def. zona volva lepe ac neni tak propracovana. Dalsi vec je ze def. zony starsich aut jsou pocitane na 50km/h. Pri vetsine dopravnich nehod zabiji pretizeni a v tomto pripade na tom byl modus urcite hur.

Srovnavat auto s podelne ulozenym motorem a pricne je take zavadejici hlavne v pripade narazu s velkym presahem kdy modus je schopen pres agregaty a pod. prenest cast energie i na protejsi stranu. U volva mel sanci se uplatnit pouze jeden z nosniku.

S nehvodne provedenym testem souvisi i hodnoceni poskozeni bocni casti volva, ktere bylo zpusobeno rotaci modusu. Pasazeri modusu by pri teto rotaci zcela jiste meli vazne poskozenou krcni pater proti cemuz je byt vazna zlomenina nohy dobrym vysledkem (viz hlava figuriny ktera vyletne pri narazu z bozniho okna modusu).

Hodnotit narazovy test aut podle vnejsiho stavu auta je hluboko zakoreneny nesmysl.

Rozsah skod na volvu je navic zpusoben ve prospech novejsiho modusu. Modus totiz ma deformacni zony tuzsi aby zabranil vniknuti a deformaci prostoru pro cestujici. V praxi pri narazu do pevne prekazky je to velky nedostatek, pri narazu do "kvalitni" deformacni zony druheho auta se energie modusu mari v def zone volva. To je krasne videt na zpomalenem videu. Modus svou deformacni zonu vycerpal uz nekde na urovni 1/3 deformacni zony volva, dalsi energie se mari jiz jen na ukor volva a to jeste jen male casti deformacni zony. Modus pri tom jiz pod znacnym bocnim uhlem vyuziva jeste vetsi cast sve deformacni zony. Tedy volvo s tomto konkretnim pripade prohralo aby zachranilo posadku modusu. Priste vsak modus takove "stesti" mit nemusi a posadka zemre v dusledku vysokeho pretizeni byt nebude interier poskozen.

Abych nebyl pochopen spatne. Nemam mic proti modernim autum, ale je jednoznacnym faktem ze bezpecnost auta pri narazu je dana hlavne delkou deformacnich zon tedy vlastne pretizenim. Moderni auto s dlouhou deformacni zonou volvo urcite pokori. Hlavnim nedostatkem volva o podobne konstruovanych aut je nezpevneny prostor pro cestujici, ktery by zabranil deformacim interieru v posledni fazi narazu kdy uz jsou deformacni zony vycerpany. Nadruhou stranu je podle konstrukteru mozna lepsi prijit o nohy nez zemrit na tezka vnitrni zraneni a podle toho bylo volvo navrzeno.

Dovoluju si tvrdit ze tento test byl pripravem ve snaze zvisit prodeje malych aut. Nemuze vsak nikteram presvedcit objektivne smyslejici zakazniky.
Dovolím si s pánem nesouhlasit. Pracuje s dojmy, nikoli s fakty... argumentace viz výše, nechci se opakovat.

To, že je ten test pro Volvo nevýhodný? Samozřejmě. Ale přesně takové nehody se stávají, není to fér... ale prostě se stávají, ať chceme nebo ne. Hlinka by taky dopadl lépe, kdyby měl pásy a toho náklaďáka trefil větší částí auta. Jenže umřel...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#84 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Drtic »

Uz to tady nekdo rikal...ale prislo mi ze to ostatni opomenuli a diskutuji dal - ten Modus je na tom ve vysledku stejne jako Volvo - v zaberu je videt, ze ma natlacenou palubovku na koleno. Stejne jako Volvo. Akorat, ze na posadku ve Volvu pusobi daleko mensi pretizeni prave diky tomu, ze se na nem neco deformuje. Modus ma pevnou kastli - to je super ale naraz potom urve posadce vsechny organy a to uz je horsi..takze osobne bych to videl jako plichtu - bezpecnost sla dopredu ale maly auta nikdy nebudou dostatecne bezpecny, nemaj prece co mackat ( kdyz nepocitam kapotu protijedoucich) :idea:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#85 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od tnemec »

Drtic píše:Uz to tady nekdo rikal...ale prislo mi ze to ostatni opomenuli a diskutuji dal - ten Modus je na tom ve vysledku stejne jako Volvo - v zaberu je videt, ze ma natlacenou palubovku na koleno. Stejne jako Volvo. Akorat, ze na posadku ve Volvu pusobi daleko mensi pretizeni prave diky tomu, ze se na nem neco deformuje. Modus ma pevnou kastli - to je super ale naraz potom urve posadce vsechny organy a to uz je horsi..takze osobne bych to videl jako plichtu - bezpecnost sla dopredu ale maly auta nikdy nebudou dostatecne bezpecny, nemaj prece co mackat ( kdyz nepocitam kapotu protijedoucich) :idea:
To je právě to, co není pravda.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#86 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od dali »

tnemec píše:
Drtic píše:Uz to tady nekdo rikal...ale prislo mi ze to ostatni opomenuli a diskutuji dal - ten Modus je na tom ve vysledku stejne jako Volvo - v zaberu je videt, ze ma natlacenou palubovku na koleno. Stejne jako Volvo. Akorat, ze na posadku ve Volvu pusobi daleko mensi pretizeni prave diky tomu, ze se na nem neco deformuje. Modus ma pevnou kastli - to je super ale naraz potom urve posadce vsechny organy a to uz je horsi..takze osobne bych to videl jako plichtu - bezpecnost sla dopredu ale maly auta nikdy nebudou dostatecne bezpecny, nemaj prece co mackat ( kdyz nepocitam kapotu protijedoucich) :idea:
To je právě to, co není pravda.
Přesně. Podle mě při nárazu působí na orgány osádky jak modusu tak 940 přibližně stejný přetížení (který jen tak mimochodem zmírnila deformační zóna tý 940). Na lámání chleba by asi došlo při srážce dvou Modusů, případně nárazu Modusu do betonovýho bloku.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#87 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od HonzaA »

Ano, jde o to, kde se ta energie vybije a když se k tomu nabídne deformační zóna protijedoucího auta, oslavujeme bezpečnost malých nebezpečných šmejdů. Je vidět, kam "bezpečnost" aut spěje. Doufám, že přijde doba, kdy tyhle malý m*dky nebudou mít na čem parazitovat a lidi zase dostanou rozum.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#88 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od HonzaA »

Jinak průměrně inteligentnímu člověku se znalostí základů fyziky a konstrukce automobilů musel být výsledek dopředu naprosto jasný, natož odborníkům, takže test je jen a pouze účelový. To by mně zajímalo, kolik lidí se kvůli tomu zabije, až si pořídí superbezpečný Modus a narazí do něčeho, co nebude mít deformační zónu, která by uhla.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#89 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Jarda S40 »

Podel mého názoru a jak já vidím to video, tak zpomalení Modusu je značně větší oproti Volvu. Je to jasně vidět, modus se nadzvedává a otáčí kolem osy, dokonce jakoby šel trochu dozadu. Takže přetížení osádky je jasně daleko větší v Modusu. Nevidím na videu žádně měření jednotlivých bodů figurín, jak je tomu u testů NCAP. Pokud tam je, tak komentátor o naměřených hodnotách nic neříká. Jinak souhlasím s HonzouA a dodávám - byly doby, kdy by takto nebezpečná auta jako Modus nepřipustili do provozu. Dnes jsou všici zblblí hvězdičkovými crashtesty a na nic jiného se nemyslí. Taky by bylo dobré porovnat výsledky u "Evropského provedení aut", tedy když by náraz šel u Modusu na převodovku a ne na motor. Ta je o dost nižší a lépe se "sbalí pod vůz".

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#90 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Lachtan »

No, ať se na to dívám jak chci, tak bych nechtěl sedět ani v jednom, resp. ani v jednom autě absolovovat takovouhle kraksnu - fakt je to šlupka 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#91 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Jarda S40 »

Lachtan píše:No, ať se na to dívám jak chci, tak bych nechtěl sedět ani v jednom, resp. ani v jednom autě absolovovat takovouhle kraksnu - fakt je to šlupka 8)
:palec:Tak tak, staré moudro právě říká raději uhnout kamkoliv do příkopu než čelní srážku. A v příkopu tě už Volvo podrží a ochrání. (Když tam nebude strom)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#92 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od tnemec »

Lachtan píše:No, ať se na to dívám jak chci, tak bych nechtěl sedět ani v jednom, resp. ani v jednom autě absolovovat takovouhle kraksnu - fakt je to šlupka 8)
A přitom, když jedeš 64 km/h, jako bys skoro stál, co...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

elde
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V70 II TDI
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#93 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od elde »

Bobika píše:... že po shlédnutí videa (pokud bylo vše košér) bych již starší Volvo řady 9 a 7 nechtěl.
A ja zase jo. Priste, az ten modus potka misto devitky strom, zed, ci nejake male ultramoderni a ultrabezpecne auto, tak uz deformacni zonu Volva nevyuzije, protoze ta tam nebude. Navic ta energie se musi nekde projevit, pokud uz neni co muchlat, pak se musi pouzit na neco jineho, treba na pretizeni.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#94 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od tnemec »

Líbí se mi, jak tady krásně fungujou kyselý hrozny :-)
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Pablo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#95 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Pablo »

Líbí? :twisted:
Jináč natočený je to moc pěkně. Asi jim to dalo docela prácičku. Jen ten bordel jestli tam nenechali... :D
_________________
945GL B230FD/M47 1993

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#96 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Lachtan »

A kolik hvězdiček má tenhle "<>car" ??? :D :D :D
Přílohy
asi_renault.jpg
asi_renault.jpg (74.41 KiB) Zobrazeno 2584 x
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#97 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od HonzaA »

Ten kůň má na Renault poměrně dlouhou deformační zónu, to bude asi nějakej nóbl model.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#98 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od eLzyx »

I když ... včera jsem potkal jednoho rencka a u mne v garáži by mu to slušelo :shock: - Renault Clio V6 Sport (3.0L V6 255k při 7150 ot/min, 300 Nm při 4650 ot/min) - nářezová kára, zvlášť ten motor hned za předníma sedačkama musí být masakr

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#99 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od drewid »

No ale dojezd to ma tak 14km pac nezbylo misto na nadrz :mrgreen:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#100 Volvo 940 vs. Renault Modus

Příspěvek od Drtic »

A kam bych do toho nalozil stafle? :lol: Nene, clio ne...leda zadarmo, prodat a investovat do volvika :razz:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Video“