Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6086
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Haben »

U té atmo se fakt nemá víceméně co podělat. Jen upozorním, že i tato atmo není pro neustále hrkání po městě ideální. Začne se zanášet odvětrávání klikovky = začne papkat olej. Takže je jí pak potřeba vyčistit (pokud to jde), nebo dát novou. A je zase klid :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Kein »

Dá se ta Cemka nějak na první pohled zjistit? Jinak jo, je to ona
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Nosound89 »

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Urvanej »

Je to na ní vidět, většinou, Jen jí musíš vypárat, otevřít a zkouknout. Nic co by šlo udělat na prohlídce. Na druhou stranu to neni likvidační oprava, navíc se oprava snad vždy podaří, pokud se odhalí a řeší včas.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Kein »

No tak jsem to zkouknul a asi ji nechám někomu jinýmu. Estetika je horší než jsem čekal (PZ blatník už začíná kvést, někdo to zamaloval tužkou - asi největší věc co mi vadila) jinak obitý ze všech stran nejvíc pravá strana, auto podle mě uplně nejede a dost řve ( ale možná jen můj dojem jsem zvyklý na S80), pod plynem občas cukne, (asi svíčky), rozpadá se PP zrcátko a loupe se z něj barva, je tuhá spojka, jestli se někdy měnila se neví, klima klimuje, ale dost hlučně cvaká spojka klimy, servo asi ok, olej v něm je čistý ale málo a kdo ví jestli správný (měl by být červený nemýlím li se), závada alarmu, ale to je nepodstatný, interiér ošmatlaný, ale kdyby se pořádně vyčistil tak asi ok, jako u každýho béžového, PP okno spolujezdce bude čekat minimálně výměna silonů. kopou brzdy nebo uložení předních ramen. šprcka na volantu (nesnáším), stav volantu neznámý, dveře spolujezdce mrtvé, ale to majitel inzeroval, STK do března, prasklé čelní sklo - ťupka, ale může se rozjet. Za jízdy furt něco někde fučelo jak kdyby to někde netěsnilo, ale neřešil jsem to zase tak, lak jsem taky neměřil u auta za 55tis s 300tis na hrbu, to asi nemá úplně smysl. Motor umytý, takže únik jsem nikde moc neměl šanci zpozorovat, na zvedáku to taky nebylo,

Co je pozitivní: otáčky drží, měrka oleje nekouří, palubák se ještě nerozsypal, CEMka asi ok zatím. podvozek zdá se pevný, ale vrzne, zadní brzdy nový, stříbrná barva - hodně estetiky jde snadno zamaskovat.

Majitel si ho cení na 55tis a míň už ne. Za tolik to kupoval před rokem a dal do něj 25tis. Já bych za něj dal max 40tis a užíval jako daily car na doježdění s tím, že by se udělal olej a brzdy/ramena, víc se do toho vysypávat asi není dobrý nápad, výbava nic moc, takže není důvod z toho dělat leštěnku. Z pěti metrů vypadá hezky, z jednoho metru je lepší se na něj dívat z pěti metrů.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Kein »

Koukám, ještě na tuto, ale focené je to kalkulačkou a zdá se mi, že interiér je ze dvou odstínů
https://auto.bazos.cz/inzerat/156075942/volvo-s60-24-benzin.php
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Nitty
Offline
Příspěvky: 222
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S80

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Nitty »

2.4i jsou pěkné v Německu za slušný peníz
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+

norbi3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 94
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Zvolen
Vůz: S60 D5 136 kw
Bydliště: SK - Zvolen

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od norbi3 »

Zdravím. Nebol náhodou nekdo omrknut toto vozidlo?

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18998617
Vypada celkom slusne ale je dosť dlho inzerovane.
Pretahl som ho aj cez Cebiu a nejak neverim ze za 3 roky ani kilometer. Pripadne ak ho vie niekto podrobne preveriť samozrejme za prislusnu odmenu budem rad
Diky
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar

Martin.N
Offline
Příspěvky: 54
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: XC70 D5

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Martin.N »

Zdravím, ahoj, na prodej se objevila XC70ka, která se mi celkem líbí. Chci se na ní jet podívat, rád bych s sebou někoho s diagnostikou a nejlépe zároveň někoho kdo ví, co zkontrolovat a kam se kouknout. Je tu nějaký Hradečák, který by byl ochoten mi tento týden pomoci?
https://auto.bazos.cz/inzerat/157172941/volvo-xc-70-cross-country-awd.php

Dawe
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Mazda3

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Dawe »

Ahoj chlapi,
chci se zeptat, jedu se podívat na tuto XC70, na co se zaměřit? Auto je sice původem z Itálie, ale vypadá že dostávalo základní péči.
https://auto.bazos.cz/inzerat/158806512/volvo-xc70-24-d5-136kw-4x4-automat-xenony-kuze-r2008.php

Děkuji David

Sadam
Offline
Příspěvky: 73
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: XC60 D3, D5204T7, 2015

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Sadam »

Ahoj,
hlavne si prever ako velmi bolo búrané pretože už z fotiek vidno že predný nárazník má inú farbu ako zvyšok karosérie (ani poriadne nelicuje s karosériou), pravé predné svetlo tiež vyzerá že je nové (lebo ľavé má matné sklo), hlavica radiacej páky je tiež nová (taká sa dávala cca od roku 2012).

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Nosound89 »

Nová hlavice na staré řadičce vypadá fakt divně :D
Jinak chybí levá krytka ostřikovače (jestli nebylo třeba bourané).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Dawe
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Mazda3

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Dawe »

Díky moc borci, úplně jsem to zazdil, budu to s majitelem řešit. Ještě se Vás chci zeptat, když vás mám takto na "drátě"... co si myslíte o tomto? Nájezd to má pořádnej, ale jinak hezké
https://auto.bazos.cz/inzerat/159633051/volvo-xc60-4x4-24-151kw-spolehlive-auto.php

Děkuji mockrát, vaše rady mi šetří peněženku :D

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5576
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Romulusw »

Jak bych si naftu nekoupil, tak tohodle bych se nebál (pokud jde ověřit ten servis).

tiktak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 21 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od tiktak »

Dawe píše: 29 říj 2022 17:29 Díky moc borci, úplně jsem to zazdil, budu to s majitelem řešit. Ještě se Vás chci zeptat, když vás mám takto na "drátě"... co si myslíte o tomto? Nájezd to má pořádnej, ale jinak hezké
https://auto.bazos.cz/inzerat/159633051/volvo-xc60-4x4-24-151kw-spolehlive-auto.php

Děkuji mockrát, vaše rady mi šetří peněženku :D
Cena velmi dobrá, na první pohled to vypadá moc pěkně, výbava hodně slušná až nadstandardní, ale...

Na tomhle autě bude extrémně záležet, jak je servisované a co všechno bylo děláno a vyměněno, protože ten nájezd.

Je tam Four-C vzduchovej podvozek (pokud na výměnu, tak buď za ranec nebo nechat "vypnout" a dát normální tlumiče. Haldex 4x4, ... další možné větší investice, jak se sypou motory u tohohle dvouturba nevím, ale při tom nájezdu tam asi něco už dělaného být muselo.
Tedy pokud to auto má opravdu ověřenou servisní historii a bylo tam toho alespoň půlku problematického nedávno už vyměněno, pak OK, pokud to čeká na velký servis tlumičů, haldexu, turba atd., pak do toho klidně v podstatě jednou tolik můžeš nacpat.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od raolsa »

Vzduchovej podvozek tam určitě není. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

tiktak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 21 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od tiktak »

raolsa píše: 29 říj 2022 18:23 Vzduchovej podvozek tam určitě není. :D
Adaptivní, spokojenej? :D
Furt je to jeden tlumič s prací minimálně za 10 a více - to je hlavní problém.
Koukal jsem letmo na ceny a XC60 v podobné výbavě choděj o cca. 100t vejš, takže to nebude asi jen kvůli nájezdu...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 741
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od zdenal111 »

No pokud to měl v rukách autorizovaný servis volvo tak za mě nebrat. Uřčitě nedělal olej v haldexu,interval oleje v motoru po 30ti i více ts.km,o úhlovce ani nemluvě a diferák olej to je tabu..4x4 možná vůbec nafakčí ,,tisícihran smetenej,,jak palí dpf atd.páč ta cena je hodně líbívá ... vem k tomu znalého kdo má xc60 ...dobrýmu motoru garda km nevadí...Poněvač kdyby to bylo všecko cajk ta to má o hodně větší cenu :) a pokut tohle všecko maká tak luxus kár D5 ber všema deseti :Yahoo!:
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 29 říj 2022 18:51, celkem upraveno 5 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

Sadam
Offline
Příspěvky: 73
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Vůz: XC60 D3, D5204T7, 2015

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Sadam »

A pokiaľ dobre vidím nie je tam BLIS, ani navigácia ani cúvacia kamera ani DVD, ani Driver Alert Control (DAC), ani natáčacie xenony (len obyčajné) a ani adaptívny tempomat. Predpokladám že popis inzerátu je skopírovaný z iného inzerátu

Dawe
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Mazda3

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Dawe »

Super, děkuji za Vaše reakce upustil jsem od koupi té xc60. Uvidím, jak se majitel vyjádří k havárce té XC70.

misatenko
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: XC90 3.2

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od misatenko »

Zdravím vás. Chcel by som si kúpiť XC90 3.2 benzin /LPG, 4x4 automat, 270000 km, 2007, pôvod USA. Na čo si dať pozor? Čo si všímať? Tieto motory nie sú až tak rozšírené v jazdenkach ako 2.5T či 2.9. Aká je dostupnosť a ceny ND? Sú nejaké odlišnosti medzi USA a EUR verziami? Mám trochu obavy, čo ma môže postrehnúť? Máte skúsenosti? Ďakujem.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Urvanej »

Všechno už je tu popsáno.
Motor ok.
USA má panel ve F, spotřebu v mpg a radio ladi jinak frekvence. F se naučíš a zbytek by mělo jít sw pořešit.
Jo a do usa se dělala i fwd verze a to fakt nechceš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Nikkki
Offline
Příspěvky: 100
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: České Budějovice / Dresden
Vůz: Xc70 D5 MY2003

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Nikkki »

Dobrý večer, má smysl koupit xc70, 2003, 120kw, D5, automat.
Doloženo 340.000, po výměně rozvodů. Pravidelný servis. 2.majitel. Udržované auto, jede dobře, automat řadí, necuká, motor se neklepe. Technická ještě 1 rok. Euro 3. Jakou můžu nabídnout cenu? Nebo je to pastička? Jediné co chybí jsou stěrače světlometů.
Díky za info...
_________________
XC70 D5 2003

amddawe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 307
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od amddawe »

myslím že většina těchto aut bude mít dnes více jak 300 000 km. Že je to E3 může být výhoda - absence DPF, klapek. Pokud je to auto udržované, servisované tak si nemyslím že by to měla být past. Ale doporučuji si na prohlídku vzít někoho kdo autum rozumí a zná volva, má diagnostiku. Cenotvorba záleží na stavu, podíval bych se za kolik se prodávají podobné kusy (jen pozor někdy ceny na bazarech nemusí znamenat, že se za to skutečně prodá).

Nikkki
Offline
Příspěvky: 100
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: České Budějovice / Dresden
Vůz: Xc70 D5 MY2003

Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Příspěvek od Nikkki »

Díky za názor, třeba se ještě někdo přidá a zachrání hloupou blondýnu.
Dnes jsem s autem pojezdila 2x cca hodinu.
Auto jede celkem v pohodě, klidně, po startu se chvilku cukala ručička otáčkoměru, ale pak se to srovnalo a byla jsem překvapená, že je docela tichý. Motor se neklepe.
Převodovka řadí normálně, klick down sepne podle rychlosti cca 2500-2800 ot. Manuálně řadí 1-3 taky jak má, na 3 se umí rozjet.
Pak se mi ale stalo, že když jsem stála na světlech tak cca po 15ti?vteřinách chtěl automat vyřadit do neutrálu? a nepěkně to v převodovce cuklo, určitě to tak nemá být. Když jsem se rozjela, zařadil 1 s cuknutím, ale pak už řadil normálně. Převodovka už byla zahřátá. Nahlásil chybu převodovky. Ale řadil pak normálně. Dojela jsem s tím na diagnostiku, chyba d12e, nedostupná funkce neutrálu. Technik to vymazal a vyrazila jsem znovu jezdit. Už chybu znovu nenahlásil, i když se při stání na D choval stejně (blbě).
Auto má vybavení Premium, D 2,4. 300.000, 2.rozvody hotové spolu s dekarbonizací motoru při 260tis.
K autu je celý štos účtů a podle nich byla náplň převodovky dělaná před dvěma roky. Tažné zařízení je skoro nepoužívané.
Jinak mi přijde, že jede tak jak má, do 150 zrychluje s chutí, ale pak už volněji... I při 170ti byl stabilní.
Nefunguje modul rádia a navi, obrazovka nevyleze a přepínač na volantu nereaguje, rádio jen svítí a nehraje.. čtečka CD v kufru disk slupne i vyplivne.
Jinak diagnostika nepíše nic, kromě prasklé parkovací žárovky. Cena bude příznivá, ale ta převodovka mě trochu straší.
Nevím zda do toho jít, roky jezdím Jeep Cherokee, hranatý, ale ten se už nedělá a taky stěží koupí. A tak hledám alternativu. Poraďte, budu ráda za každý názor.
_________________
XC70 D5 2003

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé