Raadjeku, vše co se týká vícepalivových motorů Biopowerů apod. spočívá v nastavení výrobcem. U dnešních motorů se dá hodně čarovat s poměrem spotřeba - výkon, příp. kroutící moment. Co se týký nařízení EU o daních z ekopaliv. Zatím jen určuje poměr daňového zatížení mezi benzínem a ekopalivy. Pevná regulace by měla být nejdříve v roce 2010 ale boj s lobismem je asi všude, takže kdo ví jak to dopadne. Momentálně je doporučené aby cena ekopaliva ( méně jak 25% benzínu, nebo nafty ) byla nižší, nebo max. stejná jak cena čistě ropného původu, což prý EU nějakým, mě zatím nejasným způsobem dotuje. Stát si prakticky určuje cenovou politiku sám, ale pokud se bude držet doporučení EU, tak je nějakým způsobem zvýhodněn ( žeby dotace z fondu EU ? )
Až budem sedět s Jardou ve vládě, nebo tam někde, tak budeme mít informace z první ruky, takhle je to moc složité se k nim dostat.
Nafta dle EU
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#26 Nafta dle EU
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#27 Nafta dle EU
Krásných ženských je tu mezi náma spousta, ale menovat nebudu, už jsem si na svůj obličej zvykl, a nerad bych kvůli nějakému žárlivci o něj přišelJarda S40 píše:No voliči, ne ? Jak jinak? Nazveme ji nějak jako "Strana přirozeného běhu života" a do programu si dáme vyznávání klasických hodnot. Zvolej nás všichni dříve narození, dále zelení a potom alkoholici. Jo a Morava půjde za náma, opustí KDU. Tak ještě něco vymyslet pro pivaře - třeba "pryč s řepkou, musíme být soběstační v žitu a chmelu!" To by mohlo zabrat, případně přihodíme daňové zvýhodnění pivovarů. Koho budeme ale prosazovat na Hrad???? Že by Kačenku???jarek.krizan píše:
Klidně, jak tu stranu nazveme a pak jeden malý a jistě nepodstatný detail, kdo to zafinancuje ?
Jo a nesmíme zapomenou na Houbaře, jdou taky s náma!
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#28 Nafta dle EU
Jarku, pokud myslíš na návrh Kačenky na Hrad, tak to jsem ji nejmenoval kvůli kráse (přeci jenom tohle už nebaštím). Tam šlo o jiné vlastnosti, ona vypadá i chytrá. Teda ne moc, ale na blondýnu víc než dost a na prazidenta tak akorát.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#29 Nafta dle EU
Dobře, počkám si až budete s Jardou ve vládě a Kačenka bude prezident... Už teď se těším na podrobnější info.jarek.krizan píše:Až budem sedět s Jardou ve vládě, nebo tam někde, tak budeme mít informace z první ruky, takhle je to moc složité se k nim dostat.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#30 Nafta dle EU
To už tě nějaké infornace nebudou zajímat. Budeš sedět doma a popíjet kvanta dotované Valašské slivovice, Moravského vína či Českého pivba, dle tvého vkusu. A na to vše nám vydělaj turisti z EU, který k nám pojedou na houby a houbové speciality. Evropu pak zavalíme dotovanými dřevěnými losy. Ze zbytku rozpočti pak dovezeme volva pro každého.raadjek píše:Dobře, počkám si až budete s Jardou ve vládě a Kačenka bude prezident... Už teď se těším na podrobnější info.jarek.krizan píše:Až budem sedět s Jardou ve vládě, nebo tam někde, tak budeme mít informace z první ruky, takhle je to moc složité se k nim dostat.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#31 Nafta dle EU
Ještě si Jardo zapoměl uvést, že slivovici prohlásíme v EU za léčivo, a jako lék ji budeme vyvážet v omezeném množství za těžké euro.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#32 Nafta dle EU
Dobrej nápad, ale proč v omezeném množství? A proč jako lék, to by na nás chtěli všelijaké zkoušky. Zavedl bych to jako potravinový doplněk! Mohla by být na recept a preventivně v období chřipkových epidemií! Na nás a naši slivovicovou vládu je ptačí chřipka krátká! :pij:
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#33 Nafta dle EU
Proč v omezeném množství ? Aby byla ceněným a nedostatkovým zbožím a po té patřičně finančně oceněným. A taky proto, že těch stromů zas tolik není, abychom mohli zásobovat celý svět.Jarda S40 píše:Dobrej nápad, ale proč v omezeném množství? A proč jako lék, to by na nás chtěli všelijaké zkoušky. Zavedl bych to jako potravinový doplněk! Mohla by být na recept a preventivně v období chřipkových epidemií! Na nás a naši slivovicovou vládu je ptačí chřipka krátká! :pij:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 558 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Codyhuman
-
- 0 Odpovědi
- 1065 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 14 Odpovědi
- 1476 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 5 Odpovědi
- 777 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skreči
-
- 3 Odpovědi
- 670 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa