Nafta dle EU

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#26 Nafta dle EU

Příspěvek od jarek.krizan »

Raadjeku, vše co se týká vícepalivových motorů Biopowerů apod. spočívá v nastavení výrobcem. U dnešních motorů se dá hodně čarovat s poměrem spotřeba - výkon, příp. kroutící moment. Co se týký nařízení EU o daních z ekopaliv. Zatím jen určuje poměr daňového zatížení mezi benzínem a ekopalivy. Pevná regulace by měla být nejdříve v roce 2010 ale boj s lobismem je asi všude, takže kdo ví jak to dopadne. Momentálně je doporučené aby cena ekopaliva ( méně jak 25% benzínu, nebo nafty ) byla nižší, nebo max. stejná jak cena čistě ropného původu, což prý EU nějakým, mě zatím nejasným způsobem dotuje. Stát si prakticky určuje cenovou politiku sám, ale pokud se bude držet doporučení EU, tak je nějakým způsobem zvýhodněn ( žeby dotace z fondu EU ? )

Až budem sedět s Jardou ve vládě, nebo tam někde, tak budeme mít informace z první ruky, takhle je to moc složité se k nim dostat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#27 Nafta dle EU

Příspěvek od jarek.krizan »

Jarda S40 píše:
jarek.krizan píše:
Klidně, jak tu stranu nazveme a pak jeden malý a jistě nepodstatný detail, kdo to zafinancuje ? :lol:
No voliči, ne ? Jak jinak? Nazveme ji nějak jako "Strana přirozeného běhu života" a do programu si dáme vyznávání klasických hodnot. Zvolej nás všichni dříve narození, dále zelení a potom alkoholici. Jo a Morava půjde za náma, opustí KDU. Tak ještě něco vymyslet pro pivaře - třeba "pryč s řepkou, musíme být soběstační v žitu a chmelu!" To by mohlo zabrat, případně přihodíme daňové zvýhodnění pivovarů. Koho budeme ale prosazovat na Hrad???? Že by Kačenku??? :lol:
Jo a nesmíme zapomenou na Houbaře, jdou taky s náma!
Krásných ženských je tu mezi náma spousta, ale menovat nebudu, už jsem si na svůj obličej zvykl, a nerad bych kvůli nějakému žárlivci o něj přišel :lol: :lol: :lol:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#28 Nafta dle EU

Příspěvek od Jarda S40 »

Jarku, pokud myslíš na návrh Kačenky na Hrad, tak to jsem ji nejmenoval kvůli kráse (přeci jenom tohle už nebaštím). Tam šlo o jiné vlastnosti, ona vypadá i chytrá. Teda ne moc, ale na blondýnu víc než dost a na prazidenta tak akorát. ;-)

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#29 Nafta dle EU

Příspěvek od raadjek »

jarek.krizan píše:Až budem sedět s Jardou ve vládě, nebo tam někde, tak budeme mít informace z první ruky, takhle je to moc složité se k nim dostat.
Dobře, počkám si až budete s Jardou ve vládě a Kačenka bude prezident... :palec: Už teď se těším na podrobnější info.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#30 Nafta dle EU

Příspěvek od Jarda S40 »

raadjek píše:
jarek.krizan píše:Až budem sedět s Jardou ve vládě, nebo tam někde, tak budeme mít informace z první ruky, takhle je to moc složité se k nim dostat.
Dobře, počkám si až budete s Jardou ve vládě a Kačenka bude prezident... :palec: Už teď se těším na podrobnější info.
To už tě nějaké infornace nebudou zajímat. Budeš sedět doma a popíjet kvanta dotované Valašské slivovice, Moravského vína či Českého pivba, dle tvého vkusu. A na to vše nám vydělaj turisti z EU, který k nám pojedou na houby a houbové speciality. Evropu pak zavalíme dotovanými dřevěnými losy. Ze zbytku rozpočti pak dovezeme volva pro každého.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#31 Nafta dle EU

Příspěvek od jarek.krizan »

Ještě si Jardo zapoměl uvést, že slivovici prohlásíme v EU za léčivo, a jako lék ji budeme vyvážet v omezeném množství za těžké euro. :palec:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#32 Nafta dle EU

Příspěvek od Jarda S40 »

Dobrej nápad, ale proč v omezeném množství? A proč jako lék, to by na nás chtěli všelijaké zkoušky. Zavedl bych to jako potravinový doplněk! ;-) Mohla by být na recept a preventivně v období chřipkových epidemií! Na nás a naši slivovicovou vládu je ptačí chřipka krátká! :pij:

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#33 Nafta dle EU

Příspěvek od jarek.krizan »

Jarda S40 píše:Dobrej nápad, ale proč v omezeném množství? A proč jako lék, to by na nás chtěli všelijaké zkoušky. Zavedl bych to jako potravinový doplněk! ;-) Mohla by být na recept a preventivně v období chřipkových epidemií! Na nás a naši slivovicovou vládu je ptačí chřipka krátká! :pij:
Proč v omezeném množství ? Aby byla ceněným a nedostatkovým zbožím a po té patřičně finančně oceněným. A taky proto, že těch stromů zas tolik není, abychom mohli zásobovat celý svět.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“