Galerka závoďáka VRZČ

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Tradičně už jen doplním, že s diferákem nic nebylo, kromě urezlé tyčky odvětrání, takže jsme trousili olej v ostrých levých zatáčkách, a po otevření jsme navíc zjistili, že nám čidlo rychlosti škrtá o svoje ozubené kolo a ještě ke všemu máme zcela zarezlý vypouštěcí šroub. Nic z toho nebrání využití a plnému nasazení, nicméně to odvětrání jsme opravili, olej vyměnili a vyčistili obal difu.
PZ brzdič nás trápil v mostě, trochu nám to blilo brzdovku a nevěděli jsme, co se děje, a to sme dávali 2023 uplně nový, abychom měli klid. Po důkladnějším průzkumu tekla brzdovka mezi půlkama brzdiče. Po rozborce se zjistilo, že jeden okroužek je asi o 0,3 mm menší než ten druhý. Nalezen starší funkční, vyměněn za prcka, složeno, odvzdušněno a snad bude klid.
Trable se spojkou z posledních závodů jsme přičetli náhodnému jevu, protože spojka nevykazuje žádný problém s chodem pedálu, kéž by takhle šly všechny moje spojky... takže jsme to pěkně odignorovali.
K přesunu olejového filtru jsme přistoupili proto, že chceme měřit tlak a teplotu oleje, protože po tech cca 600km nám 10w40 tsi od ravenolu pěkně zčernal. Když jsme předtím jezdili na mobil 5w50, nebo mogul extreme 10w40, tak se to nedělo. Nojo, ale redukce pod filtr znemožní následnou montáž filtru a origo redukce pro turbomotory zase koliduje se svodama. Takže se filtr přendá na podběh, kde byla baterie a bude tam hafo místa na případnou další montáž odbočky do chladiče. A hlavně, čidlo se nebude klepat na motoru, kde občas umí i upadnout nebo umřít.
Už zbejvá to "jen" dotáhnout a doladit detaily, protože redukce byly moc dlouhý, nebo krátký a po nastartování tekl olej proudem :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3375
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

Pěkná práce :good:
Měl bych dotaz na hadice, jaké jste použili? Mam už dlouho nachystaný materiál na přesunutí filtru na 2jz a už jsem ho tam jednou i měl. Použil jsem hydraulické hadice s lisovanými koncovkami, ale mají moc velký vnější průměr a celkově se mi to vůbec nelíbilo. Díky

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Hele koupil jsem to na ebayi od číňana jako kit. Teď jsem kontroloval a je to velikost na fitinky AN10. Píšou tam nylon raided a maji uvnitř nějakej drátěnej xindl. Hyudraulika asi nemá smysl, kolik tam je, 10bar max, spíš tak 7.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3375
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

To bude velice bodované taky mam an10. Hen jsem to nasál po částech a něco vyráběl. Tak vezmu taky tu hadici od Číňana. Ja tu hydrauliku zkoušel z důvodu dostupnosti udělal mi to bracha.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8253
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Závodění na Autodromu Most si už bohužel nejspíš nezopakujeme a Polygon Vysoké Mýto, kam se šestihodinovka přesunula, je spíš pro motokáry než pro rozměrné Volvo 940.

Tak jsme si tuto sobotu užili Trackday na velkém prostoru letištní plochy u obce Lnáře, který pořádali kluci z Driving's Cool.

Zhruba kilometrový okruh vytyčený kužely se dopoledne jezdil proti směru hodinových, odpoledne se směr jízdy otočil. To je fajn, aspoň se vyrovnalo zatížení pneu, kterým mizel vzorek před očima.

Devítka opět zvládla dalších šest hodin v rychlém závodním tempu bez jediného zaváhání a spotřebovala prakticky do nuly jen další pneumatiky a zadní brzdové destičky. Ty přední kupodivu tolik ani při ostrém tempu nemizely.

Zde jsou nějaké momentky z přípravy:


DSC01292.JPG
DSC01295.JPG


Díky velkorysému prostoru v kufrech Volv 2/7/9 máme po x akcích skvěle vybavenou mobilní dílnu se vším potřebným. Tentokrát však nebylo téměř nic zapotřebí.

Nikdy se ale nesmí zapomenout na nejdůležitější nástroj:


DSC01323.JPG


A jde se na to:


DSC01322.JPG
DSC01293.JPG
DSC01296.JPG
DSC01297.JPG
DSC01298.JPG
DSC01302.JPG
DSC01303.JPG
DSC01304.JPG
DSC01314.JPG
DSC01315.JPG
DSC01317.JPG
DSC01318.JPG


A je tady šachovnicový prapor. Šest hodin uplynulo neskutečně rychle.


DSC01325.JPG


Vše uklidit, naložit Závoďák a zběžně zrekapitulovat závodní den.


DSC01312.JPG


Kam se ty zadní destičky poděly?!


DSC01327.JPG


Ohledně pneumatik ještě doplním, že vzadu se skvěle osvědčily Continentaly Premium Contact 5 205/55R16V

Vepředu jsme začínali s Kleberama Dynaxer HP3 ve stejném rozměru. Dopadly takto:


DSC01321.JPG


Po přezutí na Micheliny Primacy HP 225/45R17W se jízdní vlastnosti posunuly o neskutečný kus dopředu.



A zde je ještě několik momentek z improvizovaného paddocku:


DSC01307.JPG
DSC01308.JPG
DSC01319.JPG
DSC01324.JPG


A také jsme měli návštěvu. V Teamu VRZČ je však vše a vždy v nejlepším pořádku!


DSC01311.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Mě bavila nejvíc ta variabilita aut na trati... se závoďákem tam pokaždý jezdila jiná auta. Pouze ten náš chudáček byl furt na trati, zatímco ostatní dali pár kol a pak jeli chladit, odpočívat... :twisted:
Opět se ukázalo, že gumy jsou alfa a omega, protože dynaxery byly vzorkem skoro nový, ale plnoletý a auto na nich bylo nedotáčivostí až otravný. Contíky, co zbyly z Mostu, na zadku prostě držely a až přefouknutí na 2,8 s Michelinama vepředu udělalo auto neutrálním.
Chlápek co tak drandil s motokárou s motorem 600ccm si se všema hrál... 63let mu je a furt jak malej smrad :D
Jo a spojka, co zlobila v Mostě, asi dostala rozum a držela fest. :thumbup:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Petr Marek píše: 15 pro 2024 11:33 Voko bere!

Tak by se dalo shrnout naše letošní závodění, které se z mnoha důvodů smrsklo na premiéru a derniéru zároveň na Šestihodinovku na Autodromu Most...
Jsem koukal do Gumbalkánský Galerky a vyhráli jsme první foto! :good: Asi jsme opravdu značně postižený :-D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Jinak jsme předminulý víkend auto tak nějak připravili, i druhou sedačku poladili, a až v Sosnové (teď v sobotu) osadili. A musim si postěžovat, abychom to auto stihli dodělat, tak jsem vstával ráno ve 4, aby byl ještě na místě před začátkem čas, a ten zbytek lumpů dorazil, až když už jsem to v půl desátý měl skoro hotový! :lol:
Pobavila perlička, kdy jsem dorazil první v 8:16 (akce od 9) a ptal jsem se, proč jen 10 jízd na okruhu... No pane, to Vám to auto stejně dýl nevydrží... PCHE!! :twisted: Ale opravdu nakonec jsme stihli asi jen 8, ostatní jezdili málo, tak to brzo utnuli.
Jak jsme s Petrem zmiňovali v tématu D5T5, tak to bylo moc pěkný a až na klasický odplivnutí přebytku oleje ze serva, kdy vždy co před "závodem" dolejeme auto usype na původní hladinu a pak už drží, se nic zvláštního nestalo a auto kroužilo a kroužilo. Jen ty gumy no, zase tam zustaly, i když dráty zatím vidět nejsou :-D
Nájezd odhaduju něco kolem 200km.
Obrázek
Obrázek


PS: Petr Marek po kontrole počtu nálepek konstatoval, že Závoďák má za sebou už 24h+ brutálního nasazení, tak snad dá alespoň ještě jednou tolik!

Logan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 539
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Logan »

sd_25 (477).jpg
sd_25 (337).jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
▀▄▀▄ V70/2010 ▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940 "XC"/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex:S80 3.2/2007 S80 T6/2004 C70C/2001 V70 R/1999 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od LUBOŠ »

Tak gratuluji k vydrži auta, ale i servismenů. :beer:
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

FrantaB
Offline
Příspěvky: 775
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od FrantaB »

Moc hezký :-) Hlavně ta šestihodinovka.
Odplivnutí oleje ze serva-máte na něm origo velikost kladky kolem 130 mm, nebo aftermarket 152-155 mm? Každopádně naohýbat cca. 2 m měděné trubky na chladivo klimy s vnitřkem 8 a zapojit to do vracečky jako chladič by, při mých nedávných zkušenostech, podle všeho udělalo docela rozdíl...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Když ona ta teplota neni ani moc vysoká, tipuju tak 70°C. Ale kouknout se po větší kladce asi můžeme, to je dobrej nápad, díky.
BTW na MFiFčera maji hezký fotky, a ze Závoďáka udělali sedmikilo :-D

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Tak kdyby někdo chtěl dojet fandit, nebo čekal updaty, tak auto pojede 25.10. 6h v Mejtě a pak 15.11. 6h v Mostě. Sice startovný vyletělo nahoru nechutně, ale ta zábava za to stojí. :good:

f.e.e.t
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1560
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od f.e.e.t »

To Mýto bych možná dojel na čumendu. To mám hodinku jízdy.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6288
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od python.p »

Urvanej píše: 23 črc 2025 19:32 Tak kdyby někdo chtěl dojet fandit, nebo čekal updaty, tak auto pojede 25.10. 6h v Mejtě a pak 15.11. 6h v Mostě. Sice startovný vyletělo nahoru nechutně, ale ta zábava za to stojí. :good:
Peníze to sype, tak proč by to nemohlo sypat víc. :)

Borci měli dobrej nápad a teď si myslím, že už do práce chodit nemusí.... :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Co mam info já, tak nemáš pravdu tak uplně, tady je problém trochu někde jinde a to novým managementem v Mostě a pruděním oněch nastěhovaných obyvatel v okolí na minimalizaci počtu akcí. Asi je to složitý, nic s tim neuděláme a tak je třeba se s tím smířit a zařídit se podle toho.
Pro mě je Most asi nejlepší, co jsem měl možnost jet, jednak je dost dlouhý k tomu, že se auta na dráze rozptýlí a druhak jsou tam jak rychlý sekce, tak pomalý technický, zkrátka ze všeho něco.
Mě bavila ta šotolina historicky v Rappolzu, dveřma napřed mě prostě baví víc, než grip vždy a všude. Ale to, co je běžně k mání amatérsky, jsou všechno v podstatě destruction derby.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6288
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od python.p »

Jasný Most je Most, to už se tady řešilo.

Ale vem si klasiku Gumbalkan, jakou s tím teď mají organizaci a kolik to stojí. Já jim to neberu - naopak to cením. :) Nemyslím jen teď ten závod, ale obecně celou značku.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Gumbalkán výlety mě nechávaji v klidu, protože to vnímám jako bandu managerů, co si chtěji zkusit dobrodrůžo, na který nemaji ani auto ani skill a končí to tím, že zcela popírají původní myšlenku, a jezdí to čtyřkolkama apod., čest výjimkám. Hlavně teda jsem trochu přírodně zaměřenej a když vidim některý fotky, kterýma se ještě chlubí, kde je rozvoráno od auta, odpadky za nima, olej po zemi... :bad:
No nic, nechme toho. Další update Závoďáka se blíží :twisted:

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6288
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od python.p »

Jop, tohle asi mohlo být fajn, než se z toho stala masová záležitost... Naštěstí jsou jiné méně komerční, více příroda friendly atd... :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8253
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Tak určitě a budu konkrétní: https://vsudedoma.eu/
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Logan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 539
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Logan »

Jen si dovolím jako "veterán" Gumbalkánu pár vět: Je to, bohužel tak, jak píše Tomáš. První ročník byl skvělej - málo aut a vesměs slušní lidé, co chtěli zažít to dobrodružství za pár korun. Teď už je z toho masovka a přijde mi, že koncentrace "hovad" je rok od roku větší - i proto my už nejezdíme (sice jsme hovada, ale dovolím si tvrdit, že hovada s hranicemi). Chápu to i z pohledu pořadatelů, co si z toho udělali živobytí a proto tu masovost dopustili. Prvotní myšlenka byla ale skvělá a jsem rád, že jsme u toho byli.

Sorry za OT, závoďák je boží!
_________________
▀▄▀▄ V70/2010 ▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940 "XC"/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex:S80 3.2/2007 S80 T6/2004 C70C/2001 V70 R/1999 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6288
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od python.p »

Když už jsme OT, tak tohle mi podle povídání atd přišlo už 3 roky zpět - Matěj mi to vyvracel... nicméně chtěl jsem vzít prcky trochu dobrodrůžo, ale bez těch hovad by to bylo lepší. Takže ještě že existují ty alternativy, kdybych to auto měl kam dát, tak tu "XC" vezmu a za rok jedu s prckama na RustVenture nebo třeba Call of South.

Sorry Účko, ale můžeš to šoupnout jinam. :P
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Stalin