V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
- Autor
- Zpráva
#1 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Pěkný den,
od začátku se mi V90 hrozně libí, bohužel je to auto mimo moje finanční možnosti.
Teď mám ale pocit, že se situace mění a nejlevnější kousky V90 v zahraničí se dostávají na ceny Superbů a Passatů, na které jsem taky koukal.
S čím ale nemám zkušenost a mám pocit, že to prostě nejde dohledat, jsou pozáruční náklady spojené s provozováním V90. Asi kvůli tomu, že to není běžné auto v čr, nebo si ho nepořizují lidé, co mají hluboko do kapsy jako já.
Má tu někdo zkušenosti, nebo umí poradit.. Pokud bych koupil D3/D4 v automatu s nájezdem 150k+ Km.. Jaké může mít toto auto náklady? Kolik stojí rozvody? Jaké jsou intervaly výměn komponentů? Musím měnit spojku? Převodovku? Zvládne mi to auto opravit neautorizovaný autoservis?
Také jsem četl, že je lepší se vyhnout první edici.. Dá se říci od jakého měsíce je již dobré auto vybírat?
Auto kupuji s výhledem minimálně 4 let, teoreticky mi nedělá problém ho dojezdit, než bude dávat smysl pořízení elektroauta. Roční nájezd je pro mě 25 000km.
Už nějakou dobu je na mobile de inzerát na V90 s nájezdem přes 500k KM, tedy to auto musí něco vydržet ne?
https://bit.ly/3o7wDwc
Moc děkuji za rady!
od začátku se mi V90 hrozně libí, bohužel je to auto mimo moje finanční možnosti.
Teď mám ale pocit, že se situace mění a nejlevnější kousky V90 v zahraničí se dostávají na ceny Superbů a Passatů, na které jsem taky koukal.
S čím ale nemám zkušenost a mám pocit, že to prostě nejde dohledat, jsou pozáruční náklady spojené s provozováním V90. Asi kvůli tomu, že to není běžné auto v čr, nebo si ho nepořizují lidé, co mají hluboko do kapsy jako já.
Má tu někdo zkušenosti, nebo umí poradit.. Pokud bych koupil D3/D4 v automatu s nájezdem 150k+ Km.. Jaké může mít toto auto náklady? Kolik stojí rozvody? Jaké jsou intervaly výměn komponentů? Musím měnit spojku? Převodovku? Zvládne mi to auto opravit neautorizovaný autoservis?
Také jsem četl, že je lepší se vyhnout první edici.. Dá se říci od jakého měsíce je již dobré auto vybírat?
Auto kupuji s výhledem minimálně 4 let, teoreticky mi nedělá problém ho dojezdit, než bude dávat smysl pořízení elektroauta. Roční nájezd je pro mě 25 000km.
Už nějakou dobu je na mobile de inzerát na V90 s nájezdem přes 500k KM, tedy to auto musí něco vydržet ne?
https://bit.ly/3o7wDwc
Moc děkuji za rady!
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#2 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
"co mají hluboko do kapsy jako já. "
To je cesta do záhuby. Přátelská rada. Auto s tak vysokým litrovým výkonem, velkou pohotovostní hmotností, velkým nájezdem + připočíst původní cenu, prémii značky a tomu uzpůsobené ceny dílů a oprav..
Jedna věc je chtít, druhá potřebovat a třetí a ta nejzásadnější je, že pokud něco chci, ale nejsem si jistej, že to finančně zvládnu, tak je úplně jasné, že to zvládnout nejde. Tohle je auto, kde nikoho nesmí překvapit, že jede na servis a je to za 30 jak nic.
Přátelsky doporučuji vybrat něco jiného. Aby se totiž z lásky nestala nenávist. Jedno takové auto jsem taky měl.
To je cesta do záhuby. Přátelská rada. Auto s tak vysokým litrovým výkonem, velkou pohotovostní hmotností, velkým nájezdem + připočíst původní cenu, prémii značky a tomu uzpůsobené ceny dílů a oprav..
Jedna věc je chtít, druhá potřebovat a třetí a ta nejzásadnější je, že pokud něco chci, ale nejsem si jistej, že to finančně zvládnu, tak je úplně jasné, že to zvládnout nejde. Tohle je auto, kde nikoho nesmí překvapit, že jede na servis a je to za 30 jak nic.
Přátelsky doporučuji vybrat něco jiného. Aby se totiž z lásky nestala nenávist. Jedno takové auto jsem taky měl.
#3 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Díky za radu,
možná jsem tu cenu až moc zdůrazňoval. Hluboko do kapsy neznamená, že na to nemám, ale že nerad utrácím peníze zbytečně..
Každopádně jde mi o srovnání s koncernem, které si dokážu představit a spočítat. Mohou se ceny pohybovat podobně, nebo je volvo prostě dražší na údržu než passat/superb?
Díky
možná jsem tu cenu až moc zdůrazňoval. Hluboko do kapsy neznamená, že na to nemám, ale že nerad utrácím peníze zbytečně..
Každopádně jde mi o srovnání s koncernem, které si dokážu představit a spočítat. Mohou se ceny pohybovat podobně, nebo je volvo prostě dražší na údržu než passat/superb?
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#4 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Koupit si volvo jsou vždy zbytečně utracené peníze...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Najdi si mechanika kterému věříš a potom se ho zeptej jestli ti to bude opravovat. Za mě základ. Ja takhle šel za svým a říkám "Umíte to servisovat ?" ... "Řekněte si budete to dělat vy...". představa, že si koupím auto a pak budu hledat servis je podle mě špatná. Jakmile najdeš servis, tak se zeptej kolik na to stojí brzdy , rozvody, atd a zvaž jestli se to vyplatí.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 11 kvě 2021 08:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#6 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Proto je lepší si Volvo ukrást !
Penek prej doma parkuje nějakou škatuli...
Penek prej doma parkuje nějakou škatuli...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Premiová ojetina evropského původu nebude nikdy lowcost auto.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Pokud na to koukáš čistě nákladově, tak tě koncern vyjde v průměru líp na servisu. Pak je otázka jednotlivýho kusu, která náklady umí hýbat v rozsahu klidně stonásobku jinýho kusu.
Pokud budeš mít kliku, můžeš spokojeně jezdit několik stovek tisíc km. Pokud budeš mít smůlu, bude to ze servisu do servisu.
Osobně, doporučuju si počkat na nějakej tobě vyhovující kus z volvo selekt, viz topic kolegy s V40cc. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=929811#p929811
Tyhle "nový" auta umí pozlobit a pak je do každý kapsy hluboko. Ale když funguje vše OK, tak je to radost.
Pokud budeš mít kliku, můžeš spokojeně jezdit několik stovek tisíc km. Pokud budeš mít smůlu, bude to ze servisu do servisu.
Osobně, doporučuju si počkat na nějakej tobě vyhovující kus z volvo selekt, viz topic kolegy s V40cc. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=929811#p929811
Tyhle "nový" auta umí pozlobit a pak je do každý kapsy hluboko. Ale když funguje vše OK, tak je to radost.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#9 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Je z Prahy, se servisem tedy problém nebude.
Pokud se mu líbí design V90, což předpokládám, že ano a nechce jezdit v tuctovém superbu, passatu,.. proč ne?
Po*rat se může kdykoliv, cokoliv.
Raději si koupím něco co se mi líbí, když na to mám a užívám si to, než ustoupit a pak si vyčítat, proč vlastně jezdím v passatu, když nemusím.
Pokud se mu líbí design V90, což předpokládám, že ano a nechce jezdit v tuctovém superbu, passatu,.. proč ne?
Po*rat se může kdykoliv, cokoliv.
Raději si koupím něco co se mi líbí, když na to mám a užívám si to, než ustoupit a pak si vyčítat, proč vlastně jezdím v passatu, když nemusím.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#10 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
šel bych do benzínu, David Patočka tu psal že jsou v celku bezproblémové
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
No zkus se zeptat, jak "dobře" se tuty auta servisujou...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#12 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Tak v autorizáku snad musí/ měli by umět, ne?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3371
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#13 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Za 1800Kc/hodinu
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
no hlavně na jakoukoliv kravinu motor ven (a to se pak tech 1800/hod projeví), přístup jak k penězum... sem se optal v T6r, kde vedle pěkný krabice stála V90 s VEA motorem... nebyly to pěkný slova na adresu novýho auta.
Prostě pokrok nezastavíš a je tam víc a víc vychytávek, který se prostě umí i pokazit.
Prostě pokrok nezastavíš a je tam víc a víc vychytávek, který se prostě umí i pokazit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#15 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Tak to je špatné, v tom případě si V8 nechám co to půjde.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#16 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
U volva jsem si vždy vybíral spíš prémiovější benzíny - 850 R, V70T5, C70T5, V70IIR
A přesedlával do novější a novějších modelů s tím jak stárly a jejich kupní cena klesala.
Nicméně můžu potvrdit, že s každým novějším modelem je cena servisu o něco dražší - i když auto kupuji jako 16 let starou ojedinu.
Novější auta mají více a více elektroniky a ta je stále dražší -resp. odpovídá ceně nového auta. Bohužel některá ta elektronika je pro provoz esenciální a musí se koupit. K tomu je už nevyhnutná trvalá potřeba SW či adaptace přes diagnostiku, což taky leze do peněz. Takže z mého pohledu nerozhodují ani tak ty bytelné části auta jako brzdy, ramena, tlumiče, silentbloky ale právě ta elektronika, kde to pak může být finanční problém.
Různé servomotorky, všemožné čidla, spínače či mikrospínače, mraky řídících jednotek čehokoliv - od ABS, přes ESP, SRS, haldex, CEM, xenony, atd... to je to, co uživatele spolehlivě nakrkne a vysosá z peněz u prémiových značek.
A přesedlával do novější a novějších modelů s tím jak stárly a jejich kupní cena klesala.
Nicméně můžu potvrdit, že s každým novějším modelem je cena servisu o něco dražší - i když auto kupuji jako 16 let starou ojedinu.
Novější auta mají více a více elektroniky a ta je stále dražší -resp. odpovídá ceně nového auta. Bohužel některá ta elektronika je pro provoz esenciální a musí se koupit. K tomu je už nevyhnutná trvalá potřeba SW či adaptace přes diagnostiku, což taky leze do peněz. Takže z mého pohledu nerozhodují ani tak ty bytelné části auta jako brzdy, ramena, tlumiče, silentbloky ale právě ta elektronika, kde to pak může být finanční problém.
Různé servomotorky, všemožné čidla, spínače či mikrospínače, mraky řídících jednotek čehokoliv - od ABS, přes ESP, SRS, haldex, CEM, xenony, atd... to je to, co uživatele spolehlivě nakrkne a vysosá z peněz u prémiových značek.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#17 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Poptával jsme pro kamaráda v autorizáku S90. To, že chce T6 (tedy benzín) jen chválili, jelikož autorizák přiznává, že diesly a je jedno zda slabý D3, D4 či D 5,jsou loterií. V XC90 diesel nedoporučují, v S/V90 je to na pováženou. Prostě ten motor při váze a požadovaném výkonu trpí a vždy něco odejde - nějaké trubky na sání apod. Je to jen otázka zda po desítkách tisících km či v první stovce tisíc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#18 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Vidím jen ,,S90,, ,, kamarád,, ,,T6,, = Pinďa ??
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#19 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Sherlock Holmes z F-M
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#20 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Vidím jen to důležité
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#21 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#22 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Ja bych kupoval...Mam ted doma mimo Volvo jeste VW Golf Plus...Stydim se s tim vyjet. Je to proste rozdil. Kup si V90...Ja si ji koupim jednou taky,v CC...To je jiste...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#23 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
I já mám v plánu za pár let vyměnit XC70 za V90 CC.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#24 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
A já mám v plánu svou V70 II jezdit ještě v důchodu !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#25 V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Asi takhle z pohledu autorizáku:
Pravidelná servisní prohlídka v intervalu 30.000km / 1 rok:
lichý rok provozu - "malý" servis (motor. olej + filtr, kabinový filtr, kontrola vozu) = 9 - 10.000,-
sudý rok provozu - "velký" servis (motor. olej + všechny filtry, popř. svíčky + olej v automatu, kontrola vozu) = 15 - 16.000,-
Oleje je 5,5 litru u nafty, 6 litrů u benzínu. U MY20 a novějších je i u nafty 6 litrů.
Dále brzdy dle opotřebení př. náprava komplet desky a kotouče 15.000,-, zadní náprava to samý. Počítat s tím, že je to těžké auto, má velké brzdy
a auto si díky bezpeč. systémům často přibržďuje samo, takže opotřebení je větší a rychlejší než u starých aut.
Náplně v Haldexu a zadním difu se v rámci servis. prohlídky nemění.
Rozvody se dělají u nafty po 150.000 km, u benzínu po 240.000 km. Cena cca 14.000,- .
Na auto mladší 4 let autorizák nedává slevu, u starších je to pak podle věku 15% - 25%. To se týká všech prací a dílů, nejen rozvodů.
Počítej s tím, že pokud bylo auto ve vlastnictví leasingové společnosti, tak se s největší pravděpodobností neměnil olej v automatu. Nechtějí to totiž platit.
Dále počítej s tím, že auto je plné elektroniky a plné všech možných jednotek a každá má svůj vlastní SW, které strejda v garáži nenahraje.
Pravidelná servisní prohlídka v intervalu 30.000km / 1 rok:
lichý rok provozu - "malý" servis (motor. olej + filtr, kabinový filtr, kontrola vozu) = 9 - 10.000,-
sudý rok provozu - "velký" servis (motor. olej + všechny filtry, popř. svíčky + olej v automatu, kontrola vozu) = 15 - 16.000,-
Oleje je 5,5 litru u nafty, 6 litrů u benzínu. U MY20 a novějších je i u nafty 6 litrů.
Dále brzdy dle opotřebení př. náprava komplet desky a kotouče 15.000,-, zadní náprava to samý. Počítat s tím, že je to těžké auto, má velké brzdy
a auto si díky bezpeč. systémům často přibržďuje samo, takže opotřebení je větší a rychlejší než u starých aut.
Náplně v Haldexu a zadním difu se v rámci servis. prohlídky nemění.
Rozvody se dělají u nafty po 150.000 km, u benzínu po 240.000 km. Cena cca 14.000,- .
Na auto mladší 4 let autorizák nedává slevu, u starších je to pak podle věku 15% - 25%. To se týká všech prací a dílů, nejen rozvodů.
Počítej s tím, že pokud bylo auto ve vlastnictví leasingové společnosti, tak se s největší pravděpodobností neměnil olej v automatu. Nechtějí to totiž platit.
Dále počítej s tím, že auto je plné elektroniky a plné všech možných jednotek a každá má svůj vlastní SW, které strejda v garáži nenahraje.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek