Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Po skoro dvou letech jsem si udělal drobet času abych představil mojí XC70 III MY2010 s motorizací D5 151kW, AWD a automatickou převodovkou původem z ČR. Sice ji již někteří zde znají, ale galerii zakládám, hlavně abych měl někde pohromadě co vše se dělalo atd.
Po půlročním hledáním nějakého novějšího Volva bez kožených sedaček k nákupu došlo v začátkem září 2016 po předchozí prohlídce na konci srpna. Kupováno přímo od majitele kousek od Zlína, takže mi zůstala krásná Zlínská SPZ. V době koupě bylo najeto doložitelných 158283km a bylo po kompletní výměně brzd ATE a motorového oleje. Jediné co mě zprvu zarazilo bylo to, že je po bouřačce. Ale prodejce byl natolik seriózní a nic neskrýval, takže to byla druhá věta co mi řekl aniž bych se ptal a že už s tím jezdí bez problémů 4tým rokem. Nějaké běžné provozní oděrky na dveřích a naprasklý blinkr v levém zrcátku byly maličkosti. Jako důkaz byla provedena prohlídka v SPX CAR ve Zlíně, kde nenašli vůbec žádné závady natož známky po bouračce a podivovali se kde, že to mělo být bourané a koupi doporučili. Což mi i následně potvrdili i v AVdílech, ale o tom proč jsem si je vybral a s čím sem tam byl popíši později. Dále mi předložil veškeré doklady, faktury servisů, servisní knížku, VTP, protokoly STK atd., také zařídil evidenční kontrolu a natankoval i plnou nádrž na cestu domů jako kompenzaci, že si zaplatím poplatek při převodu.
Ještě jsem dostal sadu zimních pneumatik se vzorkem cca 5,5mm.
Zde je něco málo fotek z prohlídky při koupi. Následně podle času doplním všechen provedený servis či vylepšení do současnosti.
Po půlročním hledáním nějakého novějšího Volva bez kožených sedaček k nákupu došlo v začátkem září 2016 po předchozí prohlídce na konci srpna. Kupováno přímo od majitele kousek od Zlína, takže mi zůstala krásná Zlínská SPZ. V době koupě bylo najeto doložitelných 158283km a bylo po kompletní výměně brzd ATE a motorového oleje. Jediné co mě zprvu zarazilo bylo to, že je po bouřačce. Ale prodejce byl natolik seriózní a nic neskrýval, takže to byla druhá věta co mi řekl aniž bych se ptal a že už s tím jezdí bez problémů 4tým rokem. Nějaké běžné provozní oděrky na dveřích a naprasklý blinkr v levém zrcátku byly maličkosti. Jako důkaz byla provedena prohlídka v SPX CAR ve Zlíně, kde nenašli vůbec žádné závady natož známky po bouračce a podivovali se kde, že to mělo být bourané a koupi doporučili. Což mi i následně potvrdili i v AVdílech, ale o tom proč jsem si je vybral a s čím sem tam byl popíši později. Dále mi předložil veškeré doklady, faktury servisů, servisní knížku, VTP, protokoly STK atd., také zařídil evidenční kontrolu a natankoval i plnou nádrž na cestu domů jako kompenzaci, že si zaplatím poplatek při převodu.
Ještě jsem dostal sadu zimních pneumatik se vzorkem cca 5,5mm.
Zde je něco málo fotek z prohlídky při koupi. Následně podle času doplním všechen provedený servis či vylepšení do současnosti.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 05 srp 2018 20:22, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Jako první věc co mě velmi štvala, ale pouze jen vzhledově byl oloupaný nápis VOLVO ve znaku. Tak jsem jen tak ze srandy napsal do autorizáku v Praze ve Stodůlkách. K mému přepvapení mi napsali žádost o VIN, že prověří možnost výměny zdarma. Takže 23.9.2016 při cestě do Prahy jsem nechal vyměnit zdarma nápis ve znaku.
A jelikož jsem měl na svých autech vždy obě sady pneu obuté na discích tak jsem začal schánět nějaké pěkné origo disky pasující dle TP.
Povedlo se a sehnal jsem sadu disků Valder s rokem výroby 2015 s pneu jiného rozměru na XC60, které se povedly následně výhodně prodat. V té době jsem ještě o Volvoklubu či fóru neměl páru a tak následně jsem zjistil, že jsem kola koupil o Rspeeda z Náchoda, který mi kola zdarma dovezl po cestě do Prahy.
A jelikož jsem měl na svých autech vždy obě sady pneu obuté na discích tak jsem začal schánět nějaké pěkné origo disky pasující dle TP.
Povedlo se a sehnal jsem sadu disků Valder s rokem výroby 2015 s pneu jiného rozměru na XC60, které se povedly následně výhodně prodat. V té době jsem ještě o Volvoklubu či fóru neměl páru a tak následně jsem zjistil, že jsem kola koupil o Rspeeda z Náchoda, který mi kola zdarma dovezl po cestě do Prahy.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 04 srp 2018 22:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Jako první vylepšení byla montáž předních i zadních origo zástěrek které na mě náhodou vykoukli na Bazoši. Pán prodával zadní a po dotazu kdyby měl i přední je našel také. Takže za cenu 1342Kč jsem sehnal oba páry i poštou. Když Volvo chce za jednu sadu krásných cca 1500Kč
a opravil či spíše jen zalil vteřiňákem malou prasklinku v levém blinkru zrcátka.
Jenže to jsem netušil, co mě následně čeká.
Začátkem října ráno sednu do auta a kolem řadicí páky kapičky vody. Tak jsem si zprvu řekl, že se to vysráželo zvnitř. No a po jízdě v dešti mi to bylo už skoro jasné. Teče přes sklo, které se odlepilo v horní části. Skla mám pojištěné, takže proběhla výměna za nové, po konzultaci v místním autoskloservise, zda přelepit či nové. Takže říjen 2016 sakumprásk na pojišťovnu sklo Pilkington 11198 Kč.
Zde se opět potvrdila férovost prodejce. Když jsem mu volal, že do auta teče přes čelní sklo, tak mi chtěl kompenzovat spoluúčast. Jelikož já žádnou nemám, tak nebylo co kompenzovat a moc se mi omlouval.
Navíc odlepené sklo bylo měněno v Autorizáku Volvo.
a opravil či spíše jen zalil vteřiňákem malou prasklinku v levém blinkru zrcátka.
Jenže to jsem netušil, co mě následně čeká.
Začátkem října ráno sednu do auta a kolem řadicí páky kapičky vody. Tak jsem si zprvu řekl, že se to vysráželo zvnitř. No a po jízdě v dešti mi to bylo už skoro jasné. Teče přes sklo, které se odlepilo v horní části. Skla mám pojištěné, takže proběhla výměna za nové, po konzultaci v místním autoskloservise, zda přelepit či nové. Takže říjen 2016 sakumprásk na pojišťovnu sklo Pilkington 11198 Kč.
Zde se opět potvrdila férovost prodejce. Když jsem mu volal, že do auta teče přes čelní sklo, tak mi chtěl kompenzovat spoluúčast. Jelikož já žádnou nemám, tak nebylo co kompenzovat a moc se mi omlouval.
Navíc odlepené sklo bylo měněno v Autorizáku Volvo.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 05 srp 2018 20:19, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5469
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
To zamrzí, ale ten světlý interiér je TOP!
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
No aby toho nebylo málo, tak se během října 2016 začala pomalu ztrácet voda. Vlastně už jsem něco málo dolil cca 14dní po koupi, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornos. Někdy se ujelo 200km na couračkách a dolil jsem 200ml a někdy za 1200km vkuse neubyla ani kapka. Tak jsem začal pomalu pátrat co by to mohlo být a narazil jsem na toto forum a Volvoklub.
A až zde jsem našel vše potřebné informace i problémech 151kW D5 a ztráty vody. Takže následoval test na spaliny který vyšel ve 3 servisech negativně, ale okruh tlakoval hladina se zrácela pod rysku a po otevření víčka voda vystoupala zpět na max.
Tak jsem oslovil 3 zde doporučené servisy a podle reakcí a odpovědí jsem si vybral AVdíly. níže popíši proč zrovna je.
1. Prvně osloven T6R - vzdálenost 72km - zde až po 5 urgencích jsem po 14dnech teprve dostal cenovou nabídku na opravu - ale byla naceněna oprava 136kW D5ky protože jinak si nedokážu vysvětlit proč by mě měli měnit vířiřivé klapky a táhlo u 151kW a dalších věcí použitých pouze u verze 136kW - takže na mě neudělali opravdu dobrý dojem.
2. Auto Stodůlky - vzdálenost 58km- zde to totálně zabili rovnou výměnou bloku motoru s cenu 170.000Kč bez práce.
3. AVdíly - vzdálenost 48km - na dotaz o cenovou nabídku, odpověď do půl dne a popsána do detajlu jak oprava bude probíhat a co vše doporučuje raději vyměnit či udělat aby se k tomu nemuselo vracet později. Navíc jsem mohl auto dovézt hned následují den. Takže za mě D.Průša naprosto profesiolnální přístup k zákazníkovi - v současnosti se jedná ohledně oprav se zaměstanci.
Musím říci, že když jsem se dočetl o praskajících vložkách, tak jsem skoro nespal a neustále čekal na tefon s verdiktem po rozebrání.
K mému štěstí v neštěstí to nakonec bylo opravdu jen těsnění pod hlavou. Odtlakování hlavy OK, vložky válců po kontrole také OK. Ale co nikdo nechápal, jak se ohnuly konce žhavicích svíček.
Taže suma sumárum ve 161831Km se proveldo následující
rovnání bloku
odtlakování a rovnání hlavy + zabroušení sedla ventilů
výměna komplet rozvodů včetně kladek příslušenství a všech řemenů, vodní pumpy
nové těsnění pod hlavou
nové zesílené hlavové šrouby
motorový olej + filtr
nová chladicí kapalina
nové žhavicí svíčky
Co mě, ale opět mile překvapilo a naprosto utvdilo férovost prodávajícího, když jsem ho kontaktoval co se stalo, tak mi nabídl, že mi zaplatí opravu, protože si stál za tím že mi auto prodával v pořádku. Takže zaplatil vše v ceně cca 20tis, rozvody jsem si platil sám.
Blok před a po rovnání
A až zde jsem našel vše potřebné informace i problémech 151kW D5 a ztráty vody. Takže následoval test na spaliny který vyšel ve 3 servisech negativně, ale okruh tlakoval hladina se zrácela pod rysku a po otevření víčka voda vystoupala zpět na max.
Tak jsem oslovil 3 zde doporučené servisy a podle reakcí a odpovědí jsem si vybral AVdíly. níže popíši proč zrovna je.
1. Prvně osloven T6R - vzdálenost 72km - zde až po 5 urgencích jsem po 14dnech teprve dostal cenovou nabídku na opravu - ale byla naceněna oprava 136kW D5ky protože jinak si nedokážu vysvětlit proč by mě měli měnit vířiřivé klapky a táhlo u 151kW a dalších věcí použitých pouze u verze 136kW - takže na mě neudělali opravdu dobrý dojem.
2. Auto Stodůlky - vzdálenost 58km- zde to totálně zabili rovnou výměnou bloku motoru s cenu 170.000Kč bez práce.
3. AVdíly - vzdálenost 48km - na dotaz o cenovou nabídku, odpověď do půl dne a popsána do detajlu jak oprava bude probíhat a co vše doporučuje raději vyměnit či udělat aby se k tomu nemuselo vracet později. Navíc jsem mohl auto dovézt hned následují den. Takže za mě D.Průša naprosto profesiolnální přístup k zákazníkovi - v současnosti se jedná ohledně oprav se zaměstanci.
Musím říci, že když jsem se dočetl o praskajících vložkách, tak jsem skoro nespal a neustále čekal na tefon s verdiktem po rozebrání.
K mému štěstí v neštěstí to nakonec bylo opravdu jen těsnění pod hlavou. Odtlakování hlavy OK, vložky válců po kontrole také OK. Ale co nikdo nechápal, jak se ohnuly konce žhavicích svíček.
Taže suma sumárum ve 161831Km se proveldo následující
rovnání bloku
odtlakování a rovnání hlavy + zabroušení sedla ventilů
výměna komplet rozvodů včetně kladek příslušenství a všech řemenů, vodní pumpy
nové těsnění pod hlavou
nové zesílené hlavové šrouby
motorový olej + filtr
nová chladicí kapalina
nové žhavicí svíčky
Co mě, ale opět mile překvapilo a naprosto utvdilo férovost prodávajícího, když jsem ho kontaktoval co se stalo, tak mi nabídl, že mi zaplatí opravu, protože si stál za tím že mi auto prodával v pořádku. Takže zaplatil vše v ceně cca 20tis, rozvody jsem si platil sám.
Blok před a po rovnání
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 07 srp 2018 17:09, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 200
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Tý jo Kubo ty jsi měl být spisovatel protože každá od tebe podaná informace nemá potřebu dalších otázek. Máš štěstí, že máš kolem sebe více firem z kterých si můžeš vybírat. U nás je pouze Ambo auto tam jsem se dočkal odpovědi na výměnu kladky a řemenů také až po několika dnech a navíc jsem musel ještě kontaktovat telefonicky protože jinak bych se odpovědi dočkal bůh ví kdy a po telefonickém hovoru mi bylo řečeno, že nejdříve srpen, září.
Chápu, že toho může mít servis hodně na práci ale napsat odpověď do mailu ano cenovou nabídku uděláme ale pokud na to spěcháte tak vám nepomůžeme. Taková zpráva zabere 1 min. a člověk hned má jasno.
No tak jsem zajel do cardionu nemůžu říct cena v pohodě ale ten přístup od technika se mi prostě nelíbil. Žádná snaha sdělovat informace v podstatě pouze odpovídal jen na mé otázky. Pak ještě na něco zapomněli atd..... takže tím chci říct buď rád, že máš možnost výběru a máš více možností.
Každopádně díky za info
Chápu, že toho může mít servis hodně na práci ale napsat odpověď do mailu ano cenovou nabídku uděláme ale pokud na to spěcháte tak vám nepomůžeme. Taková zpráva zabere 1 min. a člověk hned má jasno.
No tak jsem zajel do cardionu nemůžu říct cena v pohodě ale ten přístup od technika se mi prostě nelíbil. Žádná snaha sdělovat informace v podstatě pouze odpovídal jen na mé otázky. Pak ještě na něco zapomněli atd..... takže tím chci říct buď rád, že máš možnost výběru a máš více možností.
Každopádně díky za info
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 5469
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Kubo: tak to jsi měl štěstí Já přemýšlím, jestli kontaktovat prodejce s tím mým problémem. Nicméně do motoru není vidět a měl jsem prostě smůlu.
Smidzce: A co Petr Gric? Ten je v Brně a není problém se s ním domluvit na čemkoliv. Nosound89 si ta nechal měnit altík. Chase tam ladí svou C70 a jezdí tam i s XC. Potom ladil Chroustovi tu T5. Je to asi tak 5 minut od Cardionu.
Smidzce: A co Petr Gric? Ten je v Brně a není problém se s ním domluvit na čemkoliv. Nosound89 si ta nechal měnit altík. Chase tam ladí svou C70 a jezdí tam i s XC. Potom ladil Chroustovi tu T5. Je to asi tak 5 minut od Cardionu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 200
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Python.p díky za info myslím, že zde na fóru už jsem toho přečetl celkem dost ale tohle je pro mě úplně nová informace a nikde jsem na ní nenarazil určitě uložím do záložek. A co ten motor jak to vypadá je blbé že to přišlo bez jakéhokoliv varování
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 668
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Perfektně napsáno a zdokumentováno, moc děkuji.
Nápis Volvo ve znaku se mne také loupe, nechal jsem si nový vyrobit jako samolepku v reklamce, ale ještě neměl čas na výměnu.
Přijel na dovolenou na Lipně 21.7. a zjistil prasklé sklo pod stěračem u řidiče (jak jsou ty černé tečky). Prasklina má tvar stoupání od motoru, pak po černých tečkách vodorovně až za konec stěrače a pak dolů. Odjezdil tak celou dovolenou - přijel 4.8. a v pátek mne čeká výměna.
Také když jsem četl zde na fóru o praskajících vložkách, rovněž skoro nespal.
Přeji všem se stejným motorem, aby se nám problémy vyhýbaly.
Nápis Volvo ve znaku se mne také loupe, nechal jsem si nový vyrobit jako samolepku v reklamce, ale ještě neměl čas na výměnu.
Přijel na dovolenou na Lipně 21.7. a zjistil prasklé sklo pod stěračem u řidiče (jak jsou ty černé tečky). Prasklina má tvar stoupání od motoru, pak po černých tečkách vodorovně až za konec stěrače a pak dolů. Odjezdil tak celou dovolenou - přijel 4.8. a v pátek mne čeká výměna.
Také když jsem četl zde na fóru o praskajících vložkách, rovněž skoro nespal.
Přeji všem se stejným motorem, aby se nám problémy vyhýbaly.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Tak spisovací story pokračuje. Auto bylo z opravy vyzvednuto koncem listopadu 2016 a již v servise s ním D.Průša najezdil cca 600km a vše se jevilo OK. Voda drží nic netlakuje prostě super.
Ale aby toho nebyl konec, tak přesně o týden později mi najednou vyskočila tato hláška. Systém chladicí kapaliny doporučen servis.
162600km - Tak bylo v AVdílech vyměněno čidlo teploty.
Mezitím Volvík dostal k Vánocům vanu do kufru a gumové koberečky.
Ale přesně 30.12.2016 se hláška objevila znovu. Tak jsem v půli ledna 2017 opět navštívil AVdíly a tam po napíchnutí na VIDU se ukázalo, že bude asi vadný termostat protože teplota chladicí kapaliny po ujetí 50km byla pouze 40°C. Co bylo divné, že auto normálně topilo, tak se na termostat nepřišlo dříve.
164200km - Krásná modrá krabička za krásných 6000Kč.
a zde je vidět problém proč termostat nefungoval. Vystřelila gumička. Termostat se nedá samostatně vyměnit jelikož je zalisován v tělese. Zde mají 136kW výhodu. Tak to spraví 200Kč a hodina práce.
Ale aby toho nebyl konec, tak přesně o týden později mi najednou vyskočila tato hláška. Systém chladicí kapaliny doporučen servis.
162600km - Tak bylo v AVdílech vyměněno čidlo teploty.
Mezitím Volvík dostal k Vánocům vanu do kufru a gumové koberečky.
Ale přesně 30.12.2016 se hláška objevila znovu. Tak jsem v půli ledna 2017 opět navštívil AVdíly a tam po napíchnutí na VIDU se ukázalo, že bude asi vadný termostat protože teplota chladicí kapaliny po ujetí 50km byla pouze 40°C. Co bylo divné, že auto normálně topilo, tak se na termostat nepřišlo dříve.
164200km - Krásná modrá krabička za krásných 6000Kč.
a zde je vidět problém proč termostat nefungoval. Vystřelila gumička. Termostat se nedá samostatně vyměnit jelikož je zalisován v tělese. Zde mají 136kW výhodu. Tak to spraví 200Kč a hodina práce.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Tak a teď již snad všem závadám konec a odteď pouze běžná údžba.
Březen 2017 výměna vzduchového a kabinového filtru.
165438km - Dále koupeny bezpečnostní šrouby, stěrače, ošetření na kůži a dezinfekce klimatizace ve Volvu Auto Stodůlky
Březen 2017 výměna vzduchového a kabinového filtru.
165438km - Dále koupeny bezpečnostní šrouby, stěrače, ošetření na kůži a dezinfekce klimatizace ve Volvu Auto Stodůlky
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 07 srp 2018 21:31, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Po cestě ze Stodůlek rovnou do AVdílů na další servis který se musel odložit do další výplaty kvůli termostatu.
165452km - Výměna oleje v automatické převodovce s proplachem, výměna oleje v haldexu s filtrem, deferciálu, úhlové převodovce a nakonec olej v servořízení s proplachem kde se ještě dávala nová nádobka. Tu vyndanou si vyčitím a budu následně točit.
Ještě jsem si nechal do petek odlít vzorky olejů abych viděl jak na tom byli. A všechm olej z proplachu automatu, protože se mi bude hodit na mazání řetězu do motorové pily.
1. Dubna 2017 - přezutí letních kol.
A hlavně jsem se zde na fóru dozvěděl, že se nechá hladina motorového oleje zobrazit na palubáku. Pouze pro motory s krátkou měrkou na vaně.
165452km - Výměna oleje v automatické převodovce s proplachem, výměna oleje v haldexu s filtrem, deferciálu, úhlové převodovce a nakonec olej v servořízení s proplachem kde se ještě dávala nová nádobka. Tu vyndanou si vyčitím a budu následně točit.
Ještě jsem si nechal do petek odlít vzorky olejů abych viděl jak na tom byli. A všechm olej z proplachu automatu, protože se mi bude hodit na mazání řetězu do motorové pily.
1. Dubna 2017 - přezutí letních kol.
A hlavně jsem se zde na fóru dozvěděl, že se nechá hladina motorového oleje zobrazit na palubáku. Pouze pro motory s krátkou měrkou na vaně.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
167751km - Konec května 2016 jsem začal pod autem pozorovat kapičky oleje. Po sundání deklu motoru byly vstřiky zality olejem.
Nakonec to byl pouze O-kroužek na hrdle nalévacího víčka.
169000km - První dolití destilky do expanzní nádobky cca 200ml
171500km - druhé dolití do expanzní nádobky cca 150ml
A to už jsem začal nejistět zda se nevrátil problém s motorem. A tak jsem hledal případný únik, stačilo se nahnout pod auto a hned jsem našel problém. Slzící chladič ve spodním růžku. Takže zatím pravidelně 2500 - 3000km dolívám 100ml. Zatím nějak nebyl čas ho vyměnit.
Nakonec to byl pouze O-kroužek na hrdle nalévacího víčka.
169000km - První dolití destilky do expanzní nádobky cca 200ml
171500km - druhé dolití do expanzní nádobky cca 150ml
A to už jsem začal nejistět zda se nevrátil problém s motorem. A tak jsem hledal případný únik, stačilo se nahnout pod auto a hned jsem našel problém. Slzící chladič ve spodním růžku. Takže zatím pravidelně 2500 - 3000km dolívám 100ml. Zatím nějak nebyl čas ho vyměnit.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
177000km - 19.12.2017 - STK + ME naprosto exelentně beze ztráty kytičky
a po STK výměna trysek ostřikovačů.
180000km - březen 2018
a po STK výměna trysek ostřikovačů.
180000km - březen 2018
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 12 srp 2018 21:28, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Květen 2018 - dezinfekce klimatizace + nový pylový filtr.
182900Km - výměna zadních tlumičů. Asi nejvíce co vzniklo za problém, který vlastně chybou někde v katalogu SACHS je popsáno zde a i následné úspěšné vyřešení. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=64782
Tak jen něco málo fotek.
182900Km - výměna zadních tlumičů. Asi nejvíce co vzniklo za problém, který vlastně chybou někde v katalogu SACHS je popsáno zde a i následné úspěšné vyřešení. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=64782
Tak jen něco málo fotek.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Červen 2018 - Facelift řadicí páky na MY2013
Něco málo povídání ještě zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=22&t=63986
Něco málo povídání ještě zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=22&t=63986
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
A další akce která proběhla uplynulý rok 2018, jak již někteří ví, proběhla dostavba NEZÁVISLÉHO TOPENÍ WEBASTO Thermo Top VEVO. Včetně aktivace konfigurace, dvou časovačů, přímý start a vypínatelný automatický příhřev.
Nebyla to ze začátku vůbec žádná sranda, protože co jsem začal zjišťovat, tak nikde vůbec nebyly k nalezení žádné informace jak a kam vůbec připojit elektroinstalaci aby bylo vše jako kdyby auto vyjelo s bufíkem z výroby. Po prvotním zkoumání jsem zjistil, že u P3 není absolutně vůbec žádná elektro příprava jako tomu bývá u P2.
Samotná instalace bufíka jako takového včetně napojení na vodní okruh už byla jen třešnička na dortu. Další kapitolou je vůbec se napojit do nádrže a najít kam se má přišroubovat držák s podávacím čerpadlem. No a po instalaci ŽELEZA přišel na řadu SW, to byla také vcelku prča. Celkem tato akce zabrala skoro 5měsíců. A nyní jsem vlastně shopen vše nainstalovat zpaměti.
Nebyla to ze začátku vůbec žádná sranda, protože co jsem začal zjišťovat, tak nikde vůbec nebyly k nalezení žádné informace jak a kam vůbec připojit elektroinstalaci aby bylo vše jako kdyby auto vyjelo s bufíkem z výroby. Po prvotním zkoumání jsem zjistil, že u P3 není absolutně vůbec žádná elektro příprava jako tomu bývá u P2.
Samotná instalace bufíka jako takového včetně napojení na vodní okruh už byla jen třešnička na dortu. Další kapitolou je vůbec se napojit do nádrže a najít kam se má přišroubovat držák s podávacím čerpadlem. No a po instalaci ŽELEZA přišel na řadu SW, to byla také vcelku prča. Celkem tato akce zabrala skoro 5měsíců. A nyní jsem vlastně shopen vše nainstalovat zpaměti.
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Bravurní vlákno, díky moc
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Až budu mít více času přes zimu, doplním co se událo za poslední rok od dostavby bufíka a ještě popíši dostavbu samotnou.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
Hm, tak jsem vyměnil asi půl auta a mohu říci, že je skoro jak nové.
Jen není nějak nálada to sem vše dopsat.
Jen není nějak nálada to sem vše dopsat.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4296
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
No on ani nebývá ten čas. A když náhodou je chvilka, tak už je večer a jsem utahanej a nechce se mi do toho.
Ale třeba já jsem to spojil s nedělní instalací zde koupeného noťasu a nějaký čas na to padnul, to je fakt.
Ale třeba já jsem to spojil s nedělní instalací zde koupeného noťasu a nějaký čas na to padnul, to je fakt.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Vany