Po vcerajsku mam dojem ze ho vymysleli vyrobcovia chladicov aby si zvysili obrat.
Od Lubosa som dostal chladic ktory vykazoval zaujimavu vadu - plastova bocnica sa v spodnej casti zacala oddelovat od ramu chladica, napriek tomu, ze bola on pevne zalisovana. Po rozobrati bola jasna pricina - blato z niekolkonasobnej aplikacie tesniaceho prasku svojim tepelnym roztahovanim posobilo na plastovu bocnicu az ju vylisovalo z uchytenia.
Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
- Přílohy
-
- Chladic_1.jpg (116.82 KiB) Zobrazeno 1601 x
-
- Chladic_2.jpg (101.46 KiB) Zobrazeno 1601 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#2 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
ja poznam variaciu, kedy po nastartovani vyvierala nadobka. ked sa zohrialo vsetko OK...
On sa upchal radiator kurenia natolko ze pri malom okruhu nepustil dostatok vody.
Ale aj toto je pekne
On sa upchal radiator kurenia natolko ze pri malom okruhu nepustil dostatok vody.
Ale aj toto je pekne
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
Já jen nechápu, jak je tohle zachránitelný... dycky sem si myslel, že jakmile to jednou rozebereš, tak už to nikdy nebude držet.
Na druhou stranu je to důkaz, že to umí upchat i poměrně velký díry
Na druhou stranu je to důkaz, že to umí upchat i poměrně velký díry
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
Nezachranoval som ho, resp som to vzdal. A v zbere plasty neberuUrvanej píše:Já jen nechápu, jak je tohle zachránitelný... dycky sem si myslel, že jakmile to jednou rozebereš, tak už to nikdy nebude držet.
Na druhou stranu je to důkaz, že to umí upchat i poměrně velký díry
Asi by to slo zachranit, ale jazdit by som s tym nechcel. Tie Al packy totiz nevydrzia narovnanie a znovu ohnutie, muselo by sa to niecim zaliat, co je dost problem pri teplotnom cyklovani chladica.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#5 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
ked nudza pritlaci, tak sa zachranuje vselico...
Fotky pomaly myznu, no chladic funguje dodnes.
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=17&t=640&p=7929&hilit=chladic#p7929
Fotky pomaly myznu, no chladic funguje dodnes.
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=17&t=640&p=7929&hilit=chladic#p7929
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
Presne o toto som sa asi 2x pokusal, ale na takto starych chladicoch tie nozicky proste nevydrzia. Ono by to slo asi zalepit a potom zdrotovat ale povedal som si ze to nestoji za to riziko.kwiko píše:ked nudza pritlaci, tak sa zachranuje vselico...
Fotky pomaly myznu, no chladic funguje dodnes.
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=17&t=640&p=7929&hilit=chladic#p7929
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
Prasek a peletky jsou hnus, na tom se asi shodnem, ale co rikate na tohle?
Nekde jsem cetl ze koncern GM pridava tenhle typ preventivne primo do prvni naplne v novejch autech...
Nekde jsem cetl ze koncern GM pridava tenhle typ preventivne primo do prvni naplne v novejch autech...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
Tak tahle vada se mi ted taky objevila u sedmicky, spodnich cca 10cm bocnice na obou stranach se zacala oddelovat od ramu a prosakovala tudy voda. Chladic jsem koupil novej a ten starej ze zvedavosti kuchnul. Za dobu myho vlastnictvi tam byl jednou aplikovan praskovej utesnovac (aluseal) a jednou pred 14ti dny tekutej (wynn's). Kazdopadne za tuhle vadu utesnovac nemohl, spis kdysi nejaka nevhodna smes nemrzky co zpusobila objemovou korozi hliniku ktera nadzdvihla tesneni a pod nim to teklo. Nebo mozna proste stari (byl 28 let starej, puvodni).Sergej píše:chladic ktory vykazoval zaujimavu vadu - plastova bocnica sa v spodnej casti zacala oddelovat od ramu chladica, napriek tomu, ze bola on pevne zalisovana.
Potesilo mne ze ani jedna chladici pasaz nebyla ucpana ani zanesena
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Preco pouzivat tesniaci prasok na chladic
Tu nevhodnou směs nemrzky bych spíš tipnul na její absenci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek