Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#1 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od wickey »

Prisel na psa a mraz a musim menit kotouce. Mel uz jsem vybrany typ, ktere jsou drazkovany a tak vrtany - ALE..
kamarad je ma na cecku a jak si sedli brzdy tak mu to zacalo pri przdeni klepkat - jakoby bylo slyset to jak prechazi platnicka pres drazky..

ja bych to mit v aute nemohl, protoze bych se zblaznil z toho zvuku :D

ma s tim nekdo obdobnou zkusenost, nebo to klepkani muze byt zpusobeno necim jinym?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user

#2 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:Prisel na psa a mraz a musim menit kotouce. Mel uz jsem vybrany typ, ktere jsou drazkovany a tak vrtany - ALE..
kamarad je ma na cecku a jak si sedli brzdy tak mu to zacalo pri przdeni klepkat - jakoby bylo slyset to jak prechazi platnicka pres drazky..

ja bych to mit v aute nemohl, protoze bych se zblaznil z toho zvuku :D

ma s tim nekdo obdobnou zkusenost, nebo to klepkani muze byt zpusobeno necim jinym?
Záleží na tom,jak to je drážkované.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#3 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od wickey »

nejako takhle to vypada

Obrázek
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user

#4 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:nejako takhle to vypada

Obrázek
Mám to na autě a nemám s tím problém.

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#5 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od st_Andy »

Tak dej dirovane a nedrazkované :Bravo: :D neklepou a to odvetravani by melo prezit i vetsi naklad..
tot Zimmermanny - ale nekombinuj s Bosh deskama.. za horka si celkem radi zapiskaj :pardon:
Přílohy
Zimmermann 302 (medium).jpg
Zimmermann 302 (medium).jpg (71.06 KiB) Zobrazeno 10855 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 136
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#6 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Ray Doyle »

A řešili jste někdo třeba nějaký Big Brake Kit? Lepší kotouče a desky jsou určitě výhoda, ale zas takový zázraky se std brzdičem to stejně neudělá.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#7 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Boss »

Ja som mal na prvej V70- ke iba drážkované bez dier, asi ATE vyššiu triedu, a maximálna spokojnosť.
Brzdilo to super a žiadne pazvuky neboli.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

element5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

#8 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od element5 »

Tak já mám pouze drážkované - brzdí výborně, ale ty zvuky, co při tom vydávají... :(
TarOx G88
TarOx G88
4a10f9f12e6bd.jpg (49.09 KiB) Zobrazeno 10800 x
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#9 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Boss »

Ja som mal drážky v tvare lúčov do oblúka a super.
Podobné ako na obrázku
Přílohy
drážk_kotúč.jpg
drážk_kotúč.jpg (9.06 KiB) Zobrazeno 10796 x
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od jarek.krizan »

Drážky pokud nemají vydávat zvuky, nesmí být rovné. Pravidelnost rovného drážkování vyrábí kmitání desek v uložení a to bývá slyšet.
Desky Bosch a kotouče Zimmermany nejsou problém, ale Bosch na to vyrábí speciální desky. myslím že je značí Premium.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#11 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

Ray Doyle píše:A řešili jste někdo třeba nějaký Big Brake Kit? Lepší kotouče a desky jsou určitě výhoda, ale zas takový zázraky se std brzdičem to stejně neudělá.
To si jen myslíš Brzdný účinek mi připomíná,jako když jsem zbrousil desky a brzdilo mi to kov na kov.

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#12 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od st_Andy »

Ray Doyle píše:A řešili jste někdo třeba nějaký Big Brake Kit? Lepší kotouče a desky jsou určitě výhoda, ale zas takový zázraky se std brzdičem to stejně neudělá.
U koutoucu by to melo byt stejny (302mm), nevim jak je to s brzdicema jestli jsou vicpistikove jak origo, ale urco to dela vic firem. jak to sleduji mnoho erek ma nahodene AP brzdy. Jak to hamuje bohuzel (zatim) nevim, ale investice je to docela slusna.. 8) :Bravo:
Přílohy
Ap racing brakes.JPG
Ap racing brakes.JPG (63.49 KiB) Zobrazeno 10751 x
porsche brakes (Small).jpg
porsche brakes (Small).jpg (34.61 KiB) Zobrazeno 10751 x
brembo brakes.JPG
brembo brakes.JPG (23.88 KiB) Zobrazeno 10751 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 136
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#13 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Ray Doyle »

AP racing jsou myslím 320 nebo 325 mm a mají 4pístky. A stojí hroznej ranec :twisted:
IPD dělá kity s Porsche brzdiči - 330 mm taky 4 pístky. A sotjí už rozumnější peníz, ale stejně moc.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#14 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od st_Andy »

Ray Doyle píše:AP racing jsou myslím 320 nebo 325 mm a mají 4pístky. A stojí hroznej ranec :twisted:
IPD dělá kity s Porsche brzdiči - 330 mm taky 4 pístky. A sotjí už rozumnější peníz, ale stejně moc.
Mas recht, AP dela 325mm disky :good: Tady je to moc hezky rozepsane jak doslo k seriovemu upgradu:

http://www.volvoclub.org.uk/850_70_brakes.shtml

Pisou tam taky ze upgrade brzd z 280 na 302mm se zacal seriove montovat na zaklade pozadavek a poznatku Policajtu jezdicich 850/70, byl pozorovan nizsi brzdni ucinek po vicenasobnem brzdeni z vyssich rychlosti, tak se zvetsil kotouc ale brzdic zustal stejnej, jenom se odsadil, pridali se jeste silnejsi hadice. Na 70R to slo pak uz seriove.

AP Kit obsahuje celou konverzni sadu komplet: 325mm dirovane disky, 4-pistkove brzdice, tvrdsi desky, oceli potahnute hadicky, vymezovaci podlozky a dokonce DOT 5.1 kapalinu. Pry je to spomezi konkurence kompletu nejvic muziky za rozumny peniz, to mozna vysvetluje proc jsou k videni nejcastejc. Na zimni 16" se pak ale musi zapomenout :twisted:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 136
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#15 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Ray Doyle »

Jo, tak to už jsem taky četl. AP by semi líbily, bohužel to pro mě není až tak rozumný peníz. Takže jsem na vážkách, jestli přejít jen na 302 mm nebo šáhnout po nějakém kitu. Teoreticky mám doma ještě z bývalý 9-5aero brzdiče na kotouče 308 mm (dával jsem tenkrát D2 kit). Jenže zrovna u brzd se mi moc bastlit a improvizovat nechce :no:
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#16 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

st_Andy píše:Tak dej dirovane a nedrazkované :Bravo: :D neklepou a to odvetravani by melo prezit i vetsi naklad..
tot Zimmermanny - ale nekombinuj s Bosh deskama.. za horka si celkem radi zapiskaj :pardon:
+1... taky mám 302 děrovaný Zimmermanny + origo Volvo desky. Chce to ale koupit origo 16" desky na C70. Vyšlo to na úplnej smích, kotouče mě tenkrát vyšly snad 3000,- dneska jsem je našel za nejlevnějc 144 Euro za oba + 2 kusy kotvy co drží brzdič, tuším 3200,-. Paradoxně největší investice byl nucenej přechod z 15"zimáků na 16". Já bohužel měl jen 15" destičky, takže při další výměně musím nechat stočit vzniklej rantl a dát tam 16", ale i tak brzdy zdaleka tolik nevadnou jako původní 15" 280mm konfigurace. Dokonce (a to si za rámeček nedám) 1 kotouč rozpálenej doběla ve zdraví přežil nouzový vychlazení hrouduou sněhu, když se mi zahryznul pístek a potřeboval jsem dojet.
Konverze z 280 na 302 je nejvíc muziky za nejmíň peněz.
Jinak kvalitu bych hodnotil:
-ATE 280mm, zohýbaly se po pečlivým zajetí při nájezdu 3000km,
-origo Volvo 280mm (výrobce taky ATE, ale trochu jinej level) zohýbaly se po cca 30tkm, nutno dodat, až po osazení auta lepším podvozkem....
-Zimmermann děrovaný 302 mm, najeto víc jak 25 tkm a i po výše popsaných příhodách stále drží, ťuk ťuk... :wink:

Pak je na 850/starou 70další origo konverzní sada 320mm 17", to jsou ty takzvaný policejní brzdy, nikoli 302mm! Sada používá stále stejnej brzdič, což je špatně (jak já ty m**ky nenávidím, už snad třikrát jsem ho měl zahryzlej), 320 kotouče (s tímhle offsetem a průměrem existujou pouze v origu) obrovský destičky (skoro bych se bál nerovnoměrnýho přítlaku) a jiný kotvy a hadice.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#17 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od wickey »

dali to se mi nezda, na vsech anglickych forech se jako o policejnich brzdach pise o 302kach..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#18 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

Já viděl v Německu 320 na prodej, a bylo u toho napsáno Polizeibremsen. Možnost je, že 302 = policejní brzdy na 850, 320 totéž na S/V70.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#19 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od wickey »

jelikoz v UK ty auta jako policejne opravdu jezdily, veril bych vic anglicke verzi :)
kazdopadne na 302ky je prestavba v radu tisicikorun, na 320ky je to kolem 700 eur minimum.

ted zpatky k memu dotazu - komu jeste delaji drazkovane kotouce divne zvuky? Je to opravdu zpusobene rovinou drazek?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#20 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od st_Andy »

wickey píše:dali to se mi nezda, na vsech anglickych forech se jako o policejnich brzdach pise o 302kach..
presne tak, i v tom clanku co jsem sem zavesil se pise o policejnich jako o 302mm http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.volvoclub.org.uk%2F850_70_brakes.shtml&sl=en&tl=cs
vsechny sluzebni vozy tam meli 16" Perfa u ktorych je 302mm s brzdicema na milimetry natesno.. 320 by se pod ne nevesli.
Přílohy
police.jpg
police.jpg (54.01 KiB) Zobrazeno 10668 x

element5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

#21 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od element5 »

dali píše:Pak je na 850/starou 70další origo konverzní sada 320mm 17", to jsou ty takzvaný policejní brzdy, nikoli 302mm! Sada používá stále stejnej brzdič, což je špatně (jak já ty m**ky nenávidím, už snad třikrát jsem ho měl zahryzlej), 320 kotouče (s tímhle offsetem a průměrem existujou pouze v origu) obrovský destičky (skoro bych se bál nerovnoměrnýho přítlaku) a jiný kotvy a hadice.
Dali, tohle se mi taky nezdá. Když jsem na eRku měnil brzdy, sjel sem všechna možná fóra a o origo 320mm kotoučích na 70 I jsem nikde nic nenašel...
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#22 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

element5 píše:Dali, tohle se mi taky nezdá. Když jsem na eRku měnil brzdy, sjel sem všechna možná fóra a o origo 320mm kotoučích na 70 I jsem nikde nic nenašel...
Zjevně po večerech neslintáš nad správnýma brožurama :wink: http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/pdf/X70.pdf
Strana 893. Na autě to má tady z fóra hpridal na C70.
Tady je o tom nějaký psaní: narozdíl od od toho co píšou a fotek v tom PDF mi připadá, že Hynek má standartní brzdiče: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=5882&start=900

Za ty policejní brzdy si sypu popel na hlavu, ale opravdu jsem to pod tímhle názvem viděl na prodej. Třeba s těma 17"/320 jezdili jen tajný policajti, že se o tom tolik neví :green: Nebo taky švédský policajti vs UK může bejt rozdíl co měli a neměli k dispozici.
Naposledy upravil(a) dali dne 02 dub 2010 21:29, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#23 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od lucki »

vazne maju vrtane brzdice lepsi ucinok? sa mi verit nechce. velkost to ano a este k tomu aku, ale vrtanie...

wickey: fuj, taky tuningovy NEORIGINALNY diel by si si dal na tvoje Rko... ale fuj.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#24 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Peťo »

lucki píše:vazne maju vrtane brzdice lepsi ucinok? sa mi verit nechce. velkost to ano a este k tomu aku, ale vrtanie...

wickey: fuj, taky tuningovy NEORIGINALNY diel by si si dal na tvoje Rko... ale fuj.
On ho tam už má nie? :crazy: ale toto nieje tuning, ak áno tak takýto tuning sa mi páči. :good:
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

GDPR_user

#25 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

lucki píše:vazne maju vrtane brzdice lepsi ucinok? sa mi verit nechce. velkost to ano a este k tomu aku, ale vrtanie...

wickey: fuj, taky tuningovy NEORIGINALNY diel by si si dal na tvoje Rko... ale fuj.
Účinnost mají stejnou,ale nemají tak brzy sklon k fadingu..
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“