Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#1 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Prisel na psa a mraz a musim menit kotouce. Mel uz jsem vybrany typ, ktere jsou drazkovany a tak vrtany - ALE..
kamarad je ma na cecku a jak si sedli brzdy tak mu to zacalo pri przdeni klepkat - jakoby bylo slyset to jak prechazi platnicka pres drazky..
ja bych to mit v aute nemohl, protoze bych se zblaznil z toho zvuku
ma s tim nekdo obdobnou zkusenost, nebo to klepkani muze byt zpusobeno necim jinym?
kamarad je ma na cecku a jak si sedli brzdy tak mu to zacalo pri przdeni klepkat - jakoby bylo slyset to jak prechazi platnicka pres drazky..
ja bych to mit v aute nemohl, protoze bych se zblaznil z toho zvuku
ma s tim nekdo obdobnou zkusenost, nebo to klepkani muze byt zpusobeno necim jinym?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#2 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Záleží na tom,jak to je drážkované.wickey píše:Prisel na psa a mraz a musim menit kotouce. Mel uz jsem vybrany typ, ktere jsou drazkovany a tak vrtany - ALE..
kamarad je ma na cecku a jak si sedli brzdy tak mu to zacalo pri przdeni klepkat - jakoby bylo slyset to jak prechazi platnicka pres drazky..
ja bych to mit v aute nemohl, protoze bych se zblaznil z toho zvuku
ma s tim nekdo obdobnou zkusenost, nebo to klepkani muze byt zpusobeno necim jinym?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#3 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
nejako takhle to vypada
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#4 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Mám to na autě a nemám s tím problém.wickey píše:nejako takhle to vypada
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#5 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Tak dej dirovane a nedrazkované neklepou a to odvetravani by melo prezit i vetsi naklad..
tot Zimmermanny - ale nekombinuj s Bosh deskama.. za horka si celkem radi zapiskaj
tot Zimmermanny - ale nekombinuj s Bosh deskama.. za horka si celkem radi zapiskaj
- Přílohy
-
- Zimmermann 302 (medium).jpg (71.06 KiB) Zobrazeno 10855 x
#6 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
A řešili jste někdo třeba nějaký Big Brake Kit? Lepší kotouče a desky jsou určitě výhoda, ale zas takový zázraky se std brzdičem to stejně neudělá.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#7 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Ja som mal na prvej V70- ke iba drážkované bez dier, asi ATE vyššiu triedu, a maximálna spokojnosť.
Brzdilo to super a žiadne pazvuky neboli.
Brzdilo to super a žiadne pazvuky neboli.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#8 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Tak já mám pouze drážkované - brzdí výborně, ale ty zvuky, co při tom vydávají...
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#9 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Ja som mal drážky v tvare lúčov do oblúka a super.
Podobné ako na obrázku
Podobné ako na obrázku
- Přílohy
-
- drážk_kotúč.jpg (9.06 KiB) Zobrazeno 10796 x
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Drážky pokud nemají vydávat zvuky, nesmí být rovné. Pravidelnost rovného drážkování vyrábí kmitání desek v uložení a to bývá slyšet.
Desky Bosch a kotouče Zimmermany nejsou problém, ale Bosch na to vyrábí speciální desky. myslím že je značí Premium.
Desky Bosch a kotouče Zimmermany nejsou problém, ale Bosch na to vyrábí speciální desky. myslím že je značí Premium.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#11 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
To si jen myslíš Brzdný účinek mi připomíná,jako když jsem zbrousil desky a brzdilo mi to kov na kov.Ray Doyle píše:A řešili jste někdo třeba nějaký Big Brake Kit? Lepší kotouče a desky jsou určitě výhoda, ale zas takový zázraky se std brzdičem to stejně neudělá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#12 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
U koutoucu by to melo byt stejny (302mm), nevim jak je to s brzdicema jestli jsou vicpistikove jak origo, ale urco to dela vic firem. jak to sleduji mnoho erek ma nahodene AP brzdy. Jak to hamuje bohuzel (zatim) nevim, ale investice je to docela slusna..Ray Doyle píše:A řešili jste někdo třeba nějaký Big Brake Kit? Lepší kotouče a desky jsou určitě výhoda, ale zas takový zázraky se std brzdičem to stejně neudělá.
- Přílohy
-
- Ap racing brakes.JPG (63.49 KiB) Zobrazeno 10751 x
-
- porsche brakes (Small).jpg (34.61 KiB) Zobrazeno 10751 x
-
- brembo brakes.JPG (23.88 KiB) Zobrazeno 10751 x
#13 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
AP racing jsou myslím 320 nebo 325 mm a mají 4pístky. A stojí hroznej ranec
IPD dělá kity s Porsche brzdiči - 330 mm taky 4 pístky. A sotjí už rozumnější peníz, ale stejně moc.
IPD dělá kity s Porsche brzdiči - 330 mm taky 4 pístky. A sotjí už rozumnější peníz, ale stejně moc.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#14 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Mas recht, AP dela 325mm disky Tady je to moc hezky rozepsane jak doslo k seriovemu upgradu:Ray Doyle píše:AP racing jsou myslím 320 nebo 325 mm a mají 4pístky. A stojí hroznej ranec
IPD dělá kity s Porsche brzdiči - 330 mm taky 4 pístky. A sotjí už rozumnější peníz, ale stejně moc.
http://www.volvoclub.org.uk/850_70_brakes.shtml
Pisou tam taky ze upgrade brzd z 280 na 302mm se zacal seriove montovat na zaklade pozadavek a poznatku Policajtu jezdicich 850/70, byl pozorovan nizsi brzdni ucinek po vicenasobnem brzdeni z vyssich rychlosti, tak se zvetsil kotouc ale brzdic zustal stejnej, jenom se odsadil, pridali se jeste silnejsi hadice. Na 70R to slo pak uz seriove.
AP Kit obsahuje celou konverzni sadu komplet: 325mm dirovane disky, 4-pistkove brzdice, tvrdsi desky, oceli potahnute hadicky, vymezovaci podlozky a dokonce DOT 5.1 kapalinu. Pry je to spomezi konkurence kompletu nejvic muziky za rozumny peniz, to mozna vysvetluje proc jsou k videni nejcastejc. Na zimni 16" se pak ale musi zapomenout
#15 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Jo, tak to už jsem taky četl. AP by semi líbily, bohužel to pro mě není až tak rozumný peníz. Takže jsem na vážkách, jestli přejít jen na 302 mm nebo šáhnout po nějakém kitu. Teoreticky mám doma ještě z bývalý 9-5aero brzdiče na kotouče 308 mm (dával jsem tenkrát D2 kit). Jenže zrovna u brzd se mi moc bastlit a improvizovat nechcest_Andy píše: http://www.volvoclub.org.uk/850_70_brakes.shtml
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#16 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
+1... taky mám 302 děrovaný Zimmermanny + origo Volvo desky. Chce to ale koupit origo 16" desky na C70. Vyšlo to na úplnej smích, kotouče mě tenkrát vyšly snad 3000,- dneska jsem je našel za nejlevnějc 144 Euro za oba + 2 kusy kotvy co drží brzdič, tuším 3200,-. Paradoxně největší investice byl nucenej přechod z 15"zimáků na 16". Já bohužel měl jen 15" destičky, takže při další výměně musím nechat stočit vzniklej rantl a dát tam 16", ale i tak brzdy zdaleka tolik nevadnou jako původní 15" 280mm konfigurace. Dokonce (a to si za rámeček nedám) 1 kotouč rozpálenej doběla ve zdraví přežil nouzový vychlazení hrouduou sněhu, když se mi zahryznul pístek a potřeboval jsem dojet.st_Andy píše:Tak dej dirovane a nedrazkované neklepou a to odvetravani by melo prezit i vetsi naklad..
tot Zimmermanny - ale nekombinuj s Bosh deskama.. za horka si celkem radi zapiskaj
Konverze z 280 na 302 je nejvíc muziky za nejmíň peněz.
Jinak kvalitu bych hodnotil:
-ATE 280mm, zohýbaly se po pečlivým zajetí při nájezdu 3000km,
-origo Volvo 280mm (výrobce taky ATE, ale trochu jinej level) zohýbaly se po cca 30tkm, nutno dodat, až po osazení auta lepším podvozkem....
-Zimmermann děrovaný 302 mm, najeto víc jak 25 tkm a i po výše popsaných příhodách stále drží, ťuk ťuk...
Pak je na 850/starou 70další origo konverzní sada 320mm 17", to jsou ty takzvaný policejní brzdy, nikoli 302mm! Sada používá stále stejnej brzdič, což je špatně (jak já ty m**ky nenávidím, už snad třikrát jsem ho měl zahryzlej), 320 kotouče (s tímhle offsetem a průměrem existujou pouze v origu) obrovský destičky (skoro bych se bál nerovnoměrnýho přítlaku) a jiný kotvy a hadice.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#17 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
dali to se mi nezda, na vsech anglickych forech se jako o policejnich brzdach pise o 302kach..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#18 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Já viděl v Německu 320 na prodej, a bylo u toho napsáno Polizeibremsen. Možnost je, že 302 = policejní brzdy na 850, 320 totéž na S/V70.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#19 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
jelikoz v UK ty auta jako policejne opravdu jezdily, veril bych vic anglicke verzi
kazdopadne na 302ky je prestavba v radu tisicikorun, na 320ky je to kolem 700 eur minimum.
ted zpatky k memu dotazu - komu jeste delaji drazkovane kotouce divne zvuky? Je to opravdu zpusobene rovinou drazek?
kazdopadne na 302ky je prestavba v radu tisicikorun, na 320ky je to kolem 700 eur minimum.
ted zpatky k memu dotazu - komu jeste delaji drazkovane kotouce divne zvuky? Je to opravdu zpusobene rovinou drazek?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#20 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
presne tak, i v tom clanku co jsem sem zavesil se pise o policejnich jako o 302mm http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.volvoclub.org.uk%2F850_70_brakes.shtml&sl=en&tl=cswickey píše:dali to se mi nezda, na vsech anglickych forech se jako o policejnich brzdach pise o 302kach..
vsechny sluzebni vozy tam meli 16" Perfa u ktorych je 302mm s brzdicema na milimetry natesno.. 320 by se pod ne nevesli.
- Přílohy
-
- police.jpg (54.01 KiB) Zobrazeno 10668 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#21 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Dali, tohle se mi taky nezdá. Když jsem na eRku měnil brzdy, sjel sem všechna možná fóra a o origo 320mm kotoučích na 70 I jsem nikde nic nenašel...dali píše:Pak je na 850/starou 70další origo konverzní sada 320mm 17", to jsou ty takzvaný policejní brzdy, nikoli 302mm! Sada používá stále stejnej brzdič, což je špatně (jak já ty m**ky nenávidím, už snad třikrát jsem ho měl zahryzlej), 320 kotouče (s tímhle offsetem a průměrem existujou pouze v origu) obrovský destičky (skoro bych se bál nerovnoměrnýho přítlaku) a jiný kotvy a hadice.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#22 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Zjevně po večerech neslintáš nad správnýma brožurama http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/pdf/X70.pdfelement5 píše:Dali, tohle se mi taky nezdá. Když jsem na eRku měnil brzdy, sjel sem všechna možná fóra a o origo 320mm kotoučích na 70 I jsem nikde nic nenašel...
Strana 893. Na autě to má tady z fóra hpridal na C70.
Tady je o tom nějaký psaní: narozdíl od od toho co píšou a fotek v tom PDF mi připadá, že Hynek má standartní brzdiče: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=5882&start=900
Za ty policejní brzdy si sypu popel na hlavu, ale opravdu jsem to pod tímhle názvem viděl na prodej. Třeba s těma 17"/320 jezdili jen tajný policajti, že se o tom tolik neví Nebo taky švédský policajti vs UK může bejt rozdíl co měli a neměli k dispozici.
Naposledy upravil(a) dali dne 02 dub 2010 21:29, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#23 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
vazne maju vrtane brzdice lepsi ucinok? sa mi verit nechce. velkost to ano a este k tomu aku, ale vrtanie...
wickey: fuj, taky tuningovy NEORIGINALNY diel by si si dal na tvoje Rko... ale fuj.
wickey: fuj, taky tuningovy NEORIGINALNY diel by si si dal na tvoje Rko... ale fuj.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#24 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
On ho tam už má nie? ale toto nieje tuning, ak áno tak takýto tuning sa mi páči.lucki píše:vazne maju vrtane brzdice lepsi ucinok? sa mi verit nechce. velkost to ano a este k tomu aku, ale vrtanie...
wickey: fuj, taky tuningovy NEORIGINALNY diel by si si dal na tvoje Rko... ale fuj.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
#25 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Účinnost mají stejnou,ale nemají tak brzy sklon k fadingu..lucki píše:vazne maju vrtane brzdice lepsi ucinok? sa mi verit nechce. velkost to ano a este k tomu aku, ale vrtanie...
wickey: fuj, taky tuningovy NEORIGINALNY diel by si si dal na tvoje Rko... ale fuj.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 1372 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5
-
- 9 Odpovědi
- 272 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ELARY
-
- 9 Odpovědi
- 612 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 3 Odpovědi
- 476 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 3 Odpovědi
- 1158 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ..::Philip::..