Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
Rosssi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Rosssi »

Gratuluju, jakou to ma naslednou vyhodu. Snizi ti pojistku na 1/12 a je sance pri pripadne nehode, ze se skoda bude vypocitavat nejak jinak ?


_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip VolvoCesky
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 5447
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Psáry u Prahy
Vůz: V70XC & 2x 240

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Petr Marek »

Pojistku to sníží, ale ne o tolik - to bych musel mít zelená véčka, ale to je u auta, které je na bílých nesmysl, který nevyváží ani dálnice zadarmo pro držitele véček. Hlavní důvod malé testace je to, že ti pojišťovna při případné havárii neseškrtá plnění z povinného ručení viníka amortizací, protože podle tabulek pojišťoven je auto 30+ prakticky vrak před rozpadnutím s nulovou hodnotou.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +475000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW70

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: okolí Svitav
Vůz: xc60 awd D5 Rdesign 158kw/215hp

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od zdenal111 »

Dnes úprava kapoty --Comfortmat D2 snižuje vibrace a rezonance, zadeklováno ještě orig.krytem na spony :good: motor je znatelně tišší
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je a není Golf GTi 1.8t 20v ,Mini Cooper ,

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2443
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
Bydliště: Praha východ

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od PetrXC70 »

Tak ještě alespoň prostor pod torpédem :good:
_________________
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: okolí Svitav
Vůz: xc60 awd D5 Rdesign 158kw/215hp

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od zdenal111 »

Jjo a ještě do dveří,kufru,poděhy,stropnice,podlaha..... :%) nekonečný seriál :unknown:
mám na torpédo přichystáno už Comfortmat Neoprene , ale čas .... :D
_________________
je a není Golf GTi 1.8t 20v ,Mini Cooper ,

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2443
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
Bydliště: Praha východ

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od PetrXC70 »

Rozumim, tlumení na střechu sem měl uložený asi půl roku :D
_________________
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 12320
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Dneska jsem zjistil, že mi nefunguje bazmek na obrázku. Je to zpětný ventil držící podtlak v posilovači. A jak jsem to zjistil? No málem natvrdo. :D Neboli na křižovatce jsem šlápnul na plyn, abych se vešel za auto co se zrovna rozjíždělo, ale ten blb to na poslední chvíli zašlápnul (místa bylo i na mě ještě dost). No a když jsem na tu brzdu hamstnul taky tak byla úplně tvrdá. Naštěstí jsem to i tak ubrzdil, ale myslím, že půlkama bych v tu chvíli štípnul 15mm kulatinu. :crazy:
No další cesta již probíhala v pohodě, tak jsem se jal zjišťovat co se děje a zjistil jsem, že když přidávám plyn, tak je brzda tvrdá, ale když brzdím motorem, nebo jedu bez plynu, tak to normálně brzdí.
Tak mi to doma nedalo a bádal jsem dál. Můj první odhad byl děravý posilovač, ale toto se neprokázalo, páč po vysátí hubou podtlak držel. Dalším bádáním bylo zjištěno, že podtlak zmizí skoro ihned po chcípnutí motoru - brzda ztvrdne. No a pak už jenom zbývalo najít co to způsobí a až po chvíli jsem zjistil, že za to může již výše zmíněný bazmek.
Ten jsem si půjčil z auta, co tu mám na opravu a hle, najednou to zase funguje.
Jsem zvědavý jestli to není i původce drobného zakolísání výkonu v kopci, které již nějakou dobu pozoruji. Uvidím zítra, až pojedu do práce. :twisted:

.
zpěťák.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zpět na „Jak co vyladit???“