Chcípá hajzlík.....
- Autor
- Zpráva
#1 Chcípá hajzlík.....
Zdarec pánové. Tak mám novej problém. Z ničeho nic mi začal chcípat motor, jenže i normálně za jízdy! Na volnoběh zdechne a jde normálně zase nastartovat, za jízdy probliknou všechny kontrolky a chvíli zůstane svítit oranžová kontrolka motoru která pak zhasne. Jen to tak cukne a jede to zase dál. Většinou mi pak nějakou chvíli nefunguje tempomat ale po pár minutách se to zase hodí do normálu... Palubní PC na to nic neříká, tak nevím čím by to mohlo být... Poradíte mi někdo? Mám obavu že když zajedu do servisu a bude vše zrovna fungovat tak jen vyhodím nějaký prachy a na nic tam nepřijdou...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S80 V8
- Bydliště: Brandýs nad Labem
#2 Chcípá hajzlík.....
To samé jsem měl kdysi na Opelu Astra, příčinou byla škrtící klapka, která se přicucla a zpátky se jí nechtělo. Diagnostika to odhalila...
Naposledy upravil(a) Netolda dne 09 srp 2010 15:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
#3 Chcípá hajzlík.....
Co ukostření motoru nebo karoserie???Nebylo auto utopené??Fanula píše:Zdarec pánové. Tak mám novej problém. Z ničeho nic mi začal chcípat motor, jenže i normálně za jízdy! Na volnoběh zdechne a jde normálně zase nastartovat, za jízdy probliknou všechny kontrolky a chvíli zůstane svítit oranžová kontrolka motoru která pak zhasne. Jen to tak cukne a jede to zase dál. Většinou mi pak nějakou chvíli nefunguje tempomat ale po pár minutách se to zase hodí do normálu... Palubní PC na to nic neříká, tak nevím čím by to mohlo být... Poradíte mi někdo? Mám obavu že když zajedu do servisu a bude vše zrovna fungovat tak jen vyhodím nějaký prachy a na nic tam nepřijdou...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 Chcípá hajzlík.....
Obávám se že D5 škrtící klapku nemá ale má EGR a pokud je palivová soustava v pořádku, i filtr paliva a filtr vzduchu tak bych vyčistil to EGRTomiga píše:To samé jsem měl kdysi na Opelu Astra, úplně to samé, příčinou byla škrtící klapka, která se přicucla a zpátky se jí nechtělo. Diagnostika to odhalila...
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#5 Chcípá hajzlík.....
Ne, utopené určitě nebylo...martinopel píše:Co ukostření motoru nebo karoserie???Nebylo auto utopené??Fanula píše:Zdarec pánové. Tak mám novej problém. Z ničeho nic mi začal chcípat motor, jenže i normálně za jízdy! Na volnoběh zdechne a jde normálně zase nastartovat, za jízdy probliknou všechny kontrolky a chvíli zůstane svítit oranžová kontrolka motoru která pak zhasne. Jen to tak cukne a jede to zase dál. Většinou mi pak nějakou chvíli nefunguje tempomat ale po pár minutách se to zase hodí do normálu... Palubní PC na to nic neříká, tak nevím čím by to mohlo být... Poradíte mi někdo? Mám obavu že když zajedu do servisu a bude vše zrovna fungovat tak jen vyhodím nějaký prachy a na nic tam nepřijdou...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
#6 Chcípá hajzlík.....
Pěkně děkuji, copak je to EGR???karelvolvo píše:Obávám se že D5 škrtící klapku nemá ale má EGR a pokud je palivová soustava v pořádku, i filtr paliva a filtr vzduchu tak bych vyčistil to EGRTomiga píše:To samé jsem měl kdysi na Opelu Astra, úplně to samé, příčinou byla škrtící klapka, která se přicucla a zpátky se jí nechtělo. Diagnostika to odhalila...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Chcípá hajzlík.....
EGR je ventil, který přepouští výfukové plyny zpět do sání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#8 Chcípá hajzlík.....
mne auto zdochlo len tak na dialnici a uz neslo nastartovat - odpalene palivove cerpadlo - nejazdite na vypary ako ja
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#9 Chcípá hajzlík.....
No tak jsem byl na kompu a ani tam z toho nebyli moc moudří...Z mašinky vyběhnul soupis závad že by to ani nemělo jezdit. Pán říkal že pravděpodobně vynechává palivové čerpadlo (tomu se mi ale nechce moc věřit, protože to by mi chyběla nafta zejména v tahu jenže když dupnu na plyn tak to jede uplně normálně, většinou nastane problém při klidné jízdě, na tempomat, a nebo při brždění motorem) ale přesně mi to řekne kolega který má dovolenou. Takže vymazali všechna hlášení a mám s tím jezdit a prý uvidíme co to napíše do příště. Výpis přidávám pro ilustraci...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 Chcípá hajzlík.....
DIM-0001 - Mileage manipulated
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#11 Chcípá hajzlík.....
Jsem rád že se bavíš, ale já nemám tušení čemu se tak směješ....Sergej píše:DIM-0001 - Mileage manipulated
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 Chcípá hajzlík.....
K smíchu to není, ale nevím, proč v tom případě máš v podpisu napsanej i nájezd kmFanula píše:Jsem rád že se bavíš, ale já nemám tušení čemu se tak směješ....Sergej píše:DIM-0001 - Mileage manipulated
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 Chcípá hajzlík.....
No lebo presne taky si zelal mat...Ing.Magor píše: K smíchu to není, ale nevím, proč v tom případě máš v podpisu napsanej i nájezd km
Ale k veci: Potencionalna chyba by mohla byt CEM3A03 - Fuel Pump signal missing. Otazkou je, ci su to chyby sposobene zdochnutim motora, alebo pricina zdochnutia. Po dalsom zdochnuti treba behnut na diagnostiku a pozriet ktore chyby sa opakuju.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#14 Chcípá hajzlík.....
tak alespoň vím kolik jsem s tím najel já no...Sergej píše:No lebo presne taky si zelal mat...Ing.Magor píše: K smíchu to není, ale nevím, proč v tom případě máš v podpisu napsanej i nájezd km
Ale k veci: Potencionalna chyba by mohla byt CEM3A03 - Fuel Pump signal missing. Otazkou je, ci su to chyby sposobene zdochnutim motora, alebo pricina zdochnutia. Po dalsom zdochnuti treba behnut na diagnostiku a pozriet ktore chyby sa opakuju.
Jinak si myslím že se tam asi objeví zase všechno (téé k vzteku)
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
#15 Chcípá hajzlík.....
Ještě bych se vrátil k tomu EGR,už jsem si načetl co to je a k čemu to slouží, tak bych zkusil tu blbinu vyřadit nějakou záslepkou, to už vymyslím ale potřeboval bych vědět, jestli to ta moje mrcha nějak pozná a pokud ano jak se to projeví??? Nevíte náhodou někdo? Na fóru jsem se dočetl že na starších autech je to jedno ale D5 to prý pozná jenže už tam nikde není napsáno co se stane (nebo jsem to přehlídnul) až to pozná... Nerad bych to zku.... ještě víc než to je!
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#16 Chcípá hajzlík.....
Žádnej EGR,pokud všechno vypadne a pak zase naskočí a přečteš si pořádně ten výpis,tak
se zaměř na napájení ECM a CCM a věci s tím související-Relé,vodiče,uvolněné piny,oxidace........kostry.....zásuvky....nějakej debilní alarm nebo imobilizér atd.
Pokud je to moc těžké,svěř odborné opravně.
se zaměř na napájení ECM a CCM a věci s tím související-Relé,vodiče,uvolněné piny,oxidace........kostry.....zásuvky....nějakej debilní alarm nebo imobilizér atd.
Pokud je to moc těžké,svěř odborné opravně.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#17 Chcípá hajzlík.....
No jo, jenže které aby to tam nestálo měsíc, nebo nebylo levnější koupit jiné auto!David Patočka píše:Žádnej EGR,pokud všechno vypadne a pak zase naskočí a přečteš si pořádně ten výpis,tak
se zaměř na napájení ECM a CCM a věci s tím související-Relé,vodiče,uvolněné piny,oxidace........kostry.....zásuvky....nějakej debilní alarm nebo imobilizér atd.
Pokud je to moc těžké,svěř odborné opravně.
Že já pitomec jsem prodal Lagunu
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 Chcípá hajzlík.....
Nevěš hlavu, třeba to bude nakonec jen nějaká prkotinaFanula píše: No jo, jenže které aby to tam nestálo měsíc, nebo nebylo levnější koupit jiné auto!
Že já pitomec jsem prodal Lagunu
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#19 Chcípá hajzlík.....
No tak jsem vypucoval co jsem našel, strávil jsen na tom celej den. Asi už vím kde bude probém... Tady ta bedna je celá poškrábaná a zespod má ulámané ty packy co ji drží v konektoru. Zpravil jsem to jak to šlo, hlavně jsem ji upevnil aby se neválela jen tak v bedně a teď se uvidí.....Fanula píše:No jo, jenže které aby to tam nestálo měsíc, nebo nebylo levnější koupit jiné auto!David Patočka píše:Žádnej EGR,pokud všechno vypadne a pak zase naskočí a přečteš si pořádně ten výpis,tak
se zaměř na napájení ECM a CCM a věci s tím související-Relé,vodiče,uvolněné piny,oxidace........kostry.....zásuvky....nějakej debilní alarm nebo imobilizér atd.
Pokud je to moc těžké,svěř odborné opravně.
Že já pitomec jsem prodal Lagunu
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#20 Chcípá hajzlík.....
HMM,možná jsi na správné cestě.Ale kde máš tu plastovou krabici,ve které to všechno je schované??
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#21 Chcípá hajzlík.....
Ta tam samozřejmě je, akorát jak jsem se v tom vrtal tak jsem ji měl vyndanou, ona se skládá ze třech kusů a dá se rozebrat a vytáhout.David Patočka píše:HMM,možná jsi na správné cestě.Ale kde máš tu plastovou krabici,ve které to všechno je schované??
Jinak se to zatím jeví že by ten problém mohl být opravdu tady, ujel jsem skoro 300Km. v kuse a závada se neprojevila ani jednou, no uvidíme, nechtěl bych to zakřiknout....
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
#22 Chcípá hajzlík.....
Dalších 250 Km. a nic, asi to bylo opravdu ono
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#23 Chcípá hajzlík.....
teď ještě odvolej tu lagunu
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#24 Chcípá hajzlík.....
ODVOLÁVÁMdoktor píše:teď ještě odvolej tu lagunu
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
#25 Chcípá hajzlík.....
No tak už to dělá zase, se z toho po....
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek