PALIVO - Čerpadlo je v háji
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#1 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Ahoj, za poslední týden se mi stalo asi 3x, že mi při jízdě najednou spadly otáčky na nulu a motor prostě chcípnul. Nastartovat za jízdy šlo hned, tak jsem se začal připravovat na nejhorší, které přišlo dneska. Při jízdě spadly otáčky, na plynový pedál motor nereagoval, zařazená rychlost taky na nic a po zastavení jsem zkusil bezúspěšně nastartovat. Startér točí, občas to má tendenci jakoby chytnout, ale ve finále nechytne.
Tipuji to na palivový filtr, neboť co vím, tak ho za celou dobu (190tkm) asi nikdo neměnil.
Výměnu jsem našel, tak snad jí zvládnu https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=12462
Musí se to pak nějak odvzdušnit? Jsem na toto laik...
Dále mě napadá čerpadlo. Jak zjistím, zdali je v pořádku?
Svíčky mám měněné cca před půl rokem.
Nějaké další nápady?
Díky dopředu za rady a tipy a triky
Tipuji to na palivový filtr, neboť co vím, tak ho za celou dobu (190tkm) asi nikdo neměnil.
Výměnu jsem našel, tak snad jí zvládnu https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=12462
Musí se to pak nějak odvzdušnit? Jsem na toto laik...
Dále mě napadá čerpadlo. Jak zjistím, zdali je v pořádku?
Svíčky mám měněné cca před půl rokem.
Nějaké další nápady?
Díky dopředu za rady a tipy a triky
Naposledy upravil(a) EarlSin dne 29 srp 2010 17:18, celkem upraveno 2 x.
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
#2 MOTOR, PALIVO - prostě nejede
co palivo? nenatankoval jsi náhodou směs benzínu s naftou? zjistíš pomocí papíru - jestli papír zůstane mastný tak máš naftu v benzínu. V takovém případě nejezdit, vypustit, vyčistit, reklamovat.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 MOTOR, PALIVO - prostě nejede
To může být víc věcí: čerpadlo, snímač otáček, cívka, napájení řídící jednotky ...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#4 MOTOR, PALIVO - prostě nejede
díky za tipy, zítra budu zkoušet možnosti...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#5 MOTOR, PALIVO - prostě nejede
odvzdusovat asi nemusis, jelikoz tam je podavaci cerpadlo... jestli je to jako na v40 1,8i tak by na motoru u vstriku mela byt centralni rozvadeci lista paliva a z boku by tam mel byt ventilek jako u kola.. staci zmacknout a caka banzin... tak zjistis, jestli ti to tlakuje (pokud je to stejny...netusim)
sviti nejaky kontrolky na palubce?
jinak bych se asi taky priklanel k tomu snimaci otacek / polohy motoru
sviti nejaky kontrolky na palubce?
jinak bych se asi taky priklanel k tomu snimaci otacek / polohy motoru
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#6 MOTOR, PALIVO - prostě nejede
jeste me napadlo, kdyz moje v40 nereagovala na plyn (ale bezela na volnobeh), tak svitil znak lambdy a ve finale to byl vadnej snimac polohy skrtici klapky...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#7 MOTOR, PALIVO - prostě nejede
Právě že žádné kontrolky nesvítily.
Pak dám vědět, jak jsem postoupil...
Děkuju za tipy.
Pak dám vědět, jak jsem postoupil...
Děkuju za tipy.
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#8 MOTOR, PALIVO - prostě nejede
tak jsem zjistil, že do čerpadla nejde proud. Pojistka se na při zkoušení zkoušečkou nerozsvítila.
Rozdělal jsem skříň a zjistil jsem, že mi k ní vede jen jeden kabel. Zkoušel jsem i ABS, které je hned vedle a zjistil jsem, že tam není pravděpodobně ten přívodní kabel.
Kabel ale nemůžu najít!
Nebo je to tam nějak jinak řešené??
Nevíte někdo, které relátko je k palivovému čerpadlu?
Nějak ho tam nemůžu podle popisu najít.
Nemá někdo fotku, jak to tam má vypadat?
EDIT: změna názvu topicu
Rozdělal jsem skříň a zjistil jsem, že mi k ní vede jen jeden kabel. Zkoušel jsem i ABS, které je hned vedle a zjistil jsem, že tam není pravděpodobně ten přívodní kabel.
Kabel ale nemůžu najít!
Nebo je to tam nějak jinak řešené??
Nevíte někdo, které relátko je k palivovému čerpadlu?
Nějak ho tam nemůžu podle popisu najít.
Nemá někdo fotku, jak to tam má vypadat?
EDIT: změna názvu topicu
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#9 ELEKTROINSTALACE - nejde proud do palivového čerpadla
tak kabel vede jeden ke 3 pojistkám, takže to bylo v pořádku... Jinak se mi podařilo dostat proud k palivovému čerpadlu, ale to se ani nehlo.
Takže ho jdu zkusit vyndat..
Takže ho jdu zkusit vyndat..
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 PALIVO - Čerpadlo je v háji
tipuji cenovku za čerpado kolem cca 2,000 kč
němělo to dlouhodobě nějaké příznaky?
Mě se už asi 4 měsíce stává, že když cca 3 dny auto stojí tak pak napopvé o hodně déle točí, odhaduji to na spadlej benzín.
němělo to dlouhodobě nějaké příznaky?
Mě se už asi 4 měsíce stává, že když cca 3 dny auto stojí tak pak napopvé o hodně déle točí, odhaduji to na spadlej benzín.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#11 PALIVO - Čerpadlo je v háji
za poslední týden se mi asi 3x stalo, že mi zhasl motor při jízdě. Vždy to šlo nastartovat. Nicméně jsem to připisoval palivovému filtru - právě proto, že to pak zase 2 dny šlapalo v pohodě.
Dlouhodobě ale nic...
Jinak na Autokelly nové stojí 6 litrů
Snad někdo bude něco mít...
Dlouhodobě ale nic...
Jinak na Autokelly nové stojí 6 litrů
Snad někdo bude něco mít...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Zkoušel jsi k čerpadlu připojovat oba kabely + i - ?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#13 PALIVO - Čerpadlo je v háji
to vyzkouším hned, jak se mi to povede vyndat.
Nebo to mám nějak natáhnout?? Nemám zas tolik možností, dělám to před barákem na parkovišti.
Stačí jako přímo od baterky? Či od jinud?
Nicméně šťáva do něj jde, jen se nic nestane..
Nebo to mám nějak natáhnout?? Nemám zas tolik možností, dělám to před barákem na parkovišti.
Stačí jako přímo od baterky? Či od jinud?
Nicméně šťáva do něj jde, jen se nic nestane..
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Ono jde o to jestli to má i kostru - může být přerušená. Jestli ti do čerpadla jde proud tak zkus kouskem drátu připojit kostru. Jestli i potom nic tak je to jasný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#15 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Kabely odzkoušené, proud do toho jde, ale čerpadlo ani nepípne... Takže jdeme shánět...raolsa píše:Ono jde o to jestli to má i kostru - může být přerušená. Jestli ti do čerpadla jde proud tak zkus kouskem drátu připojit kostru. Jestli i potom nic tak je to jasný.
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Njn, Kelly je asi nejlevnější: Delphi 5802,- nebo origo Bosch 7200,-. Akorát, že je nemají na skladě. Nebo zkus http://www.saabtuning.cz tam jsem viděl ceny od 191,- euro (cca 4800,- kč) stránka pdf katalogu 115.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#17 PALIVO - Čerpadlo je v háji
jj, viděl jsem to tam taky.raolsa píše:Njn, Kelly je asi nejlevnější: Delphi 5802,- nebo origo Bosch 7200,-. Akorát, že je nemají na skladě. Nebo zkus http://www.saabtuning.cz tam jsem viděl ceny od 191,- euro (cca 4800,- kč) stránka pdf katalogu 115.
Ale asi zkusím nejdříve nějaký jetý...
Jinak raolso, děkuji za tipy a rady. A za trpělivost
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 PALIVO - Čerpadlo je v háji
No jestli máš možnost, tak jetý zkus určitě.EarlSin píše:jj, viděl jsem to tam taky.
Ale asi zkusím nejdříve nějaký jetý...
Jinak raolso, děkuji za tipy a rady. A za trpělivost
Jinak nemáš zač.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#19 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Mám funkčné čerpadlo z mojej V40.EarlSin píše:jj, viděl jsem to tam taky.raolsa píše:Njn, Kelly je asi nejlevnější: Delphi 5802,- nebo origo Bosch 7200,-. Akorát, že je nemají na skladě. Nebo zkus http://www.saabtuning.cz tam jsem viděl ceny od 191,- euro (cca 4800,- kč) stránka pdf katalogu 115.
Ale asi zkusím nejdříve nějaký jetý...
Jinak raolso, děkuji za tipy a rady. A za trpělivost
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#20 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Tak jsem se vrátil z projížďky...
Motorek do čerpadla jsem koupil nový za 1850.- + pošta, tedy celkem 2030,- Kč.
http://rs-tuning.cz/product_info.php?cPath=377_380&products_id=845&osCsid=cece618a42024dca67cdf82994fae3bf
Poskládal jsem to dohromady a když si to nacucalo dost paliva, tak jsem to jel projet.
Tímto ještě jednou děkuji za rady a nabídky.
a hurá do dalších drobných oprav...
Motorek do čerpadla jsem koupil nový za 1850.- + pošta, tedy celkem 2030,- Kč.
http://rs-tuning.cz/product_info.php?cPath=377_380&products_id=845&osCsid=cece618a42024dca67cdf82994fae3bf
Poskládal jsem to dohromady a když si to nacucalo dost paliva, tak jsem to jel projet.
Tímto ještě jednou děkuji za rady a nabídky.
a hurá do dalších drobných oprav...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Super cena. Pasovalo, nebo jsi musel dělat nějaké úpravy?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#22 PALIVO - Čerpadlo je v háji
Pasovalo, jen filtr, který je dole se musel trošku upravit - otočit o 180 stupňů. Práce na 2 minuty.
Jinak za týden jsem měl motorek doma a pan Beneš byl velmi ochotný...
Jinak za týden jsem měl motorek doma a pan Beneš byl velmi ochotný...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek