PALIVO - Čerpadlo je v háji

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#1 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od EarlSin »

Ahoj, za poslední týden se mi stalo asi 3x, že mi při jízdě najednou spadly otáčky na nulu a motor prostě chcípnul. Nastartovat za jízdy šlo hned, tak jsem se začal připravovat na nejhorší, které přišlo dneska. Při jízdě spadly otáčky, na plynový pedál motor nereagoval, zařazená rychlost taky na nic a po zastavení jsem zkusil bezúspěšně nastartovat. Startér točí, občas to má tendenci jakoby chytnout, ale ve finále nechytne.
Tipuji to na palivový filtr, neboť co vím, tak ho za celou dobu (190tkm) asi nikdo neměnil.
Výměnu jsem našel, tak snad jí zvládnu https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=12462
Musí se to pak nějak odvzdušnit? Jsem na toto laik...

Dále mě napadá čerpadlo. Jak zjistím, zdali je v pořádku?
Svíčky mám měněné cca před půl rokem.


Nějaké další nápady?

Díky dopředu za rady a tipy a triky :D
Naposledy upravil(a) EarlSin dne 29 srp 2010 17:18, celkem upraveno 2 x.
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#2 MOTOR, PALIVO - prostě nejede

Příspěvek od deanoli »

co palivo? nenatankoval jsi náhodou směs benzínu s naftou? zjistíš pomocí papíru - jestli papír zůstane mastný tak máš naftu v benzínu. V takovém případě nejezdit, vypustit, vyčistit, reklamovat.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3 MOTOR, PALIVO - prostě nejede

Příspěvek od raolsa »

To může být víc věcí: čerpadlo, snímač otáček, cívka, napájení řídící jednotky ...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#4 MOTOR, PALIVO - prostě nejede

Příspěvek od EarlSin »

díky za tipy, zítra budu zkoušet možnosti...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#5 MOTOR, PALIVO - prostě nejede

Příspěvek od tymon »

odvzdusovat asi nemusis, jelikoz tam je podavaci cerpadlo... jestli je to jako na v40 1,8i tak by na motoru u vstriku mela byt centralni rozvadeci lista paliva a z boku by tam mel byt ventilek jako u kola.. staci zmacknout a caka banzin... tak zjistis, jestli ti to tlakuje (pokud je to stejny...netusim)

sviti nejaky kontrolky na palubce?

jinak bych se asi taky priklanel k tomu snimaci otacek / polohy motoru
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#6 MOTOR, PALIVO - prostě nejede

Příspěvek od tymon »

jeste me napadlo, kdyz moje v40 nereagovala na plyn (ale bezela na volnobeh), tak svitil znak lambdy a ve finale to byl vadnej snimac polohy skrtici klapky...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#7 MOTOR, PALIVO - prostě nejede

Příspěvek od EarlSin »

Právě že žádné kontrolky nesvítily.
Pak dám vědět, jak jsem postoupil...

Děkuju za tipy.
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#8 MOTOR, PALIVO - prostě nejede

Příspěvek od EarlSin »

tak jsem zjistil, že do čerpadla nejde proud. Pojistka se na při zkoušení zkoušečkou nerozsvítila.
Rozdělal jsem skříň a zjistil jsem, že mi k ní vede jen jeden kabel. Zkoušel jsem i ABS, které je hned vedle a zjistil jsem, že tam není pravděpodobně ten přívodní kabel.

Kabel ale nemůžu najít!

Nebo je to tam nějak jinak řešené??
Nevíte někdo, které relátko je k palivovému čerpadlu?
Nějak ho tam nemůžu podle popisu najít.

Nemá někdo fotku, jak to tam má vypadat?

EDIT: změna názvu topicu
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#9 ELEKTROINSTALACE - nejde proud do palivového čerpadla

Příspěvek od EarlSin »

tak kabel vede jeden ke 3 pojistkám, takže to bylo v pořádku... Jinak se mi podařilo dostat proud k palivovému čerpadlu, ale to se ani nehlo.
Takže ho jdu zkusit vyndat..
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#10 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od doktor »

tipuji cenovku za čerpado kolem cca 2,000 kč

němělo to dlouhodobě nějaké příznaky?

Mě se už asi 4 měsíce stává, že když cca 3 dny auto stojí tak pak napopvé o hodně déle točí, odhaduji to na spadlej benzín.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#11 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od EarlSin »

za poslední týden se mi asi 3x stalo, že mi zhasl motor při jízdě. Vždy to šlo nastartovat. Nicméně jsem to připisoval palivovému filtru - právě proto, že to pak zase 2 dny šlapalo v pohodě.
Dlouhodobě ale nic...

Jinak na Autokelly nové stojí 6 litrů :(

Snad někdo bude něco mít...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#12 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od raolsa »

Zkoušel jsi k čerpadlu připojovat oba kabely + i - ?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#13 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od EarlSin »

to vyzkouším hned, jak se mi to povede vyndat.
Nebo to mám nějak natáhnout?? Nemám zas tolik možností, dělám to před barákem na parkovišti.
Stačí jako přímo od baterky? Či od jinud?
Nicméně šťáva do něj jde, jen se nic nestane.. :(
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od raolsa »

Ono jde o to jestli to má i kostru - může být přerušená. Jestli ti do čerpadla jde proud tak zkus kouskem drátu připojit kostru. Jestli i potom nic tak je to jasný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#15 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od EarlSin »

raolsa píše:Ono jde o to jestli to má i kostru - může být přerušená. Jestli ti do čerpadla jde proud tak zkus kouskem drátu připojit kostru. Jestli i potom nic tak je to jasný.
Kabely odzkoušené, proud do toho jde, ale čerpadlo ani nepípne... Takže jdeme shánět...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od raolsa »

Njn, Kelly je asi nejlevnější: Delphi 5802,- nebo origo Bosch 7200,-. Akorát, že je nemají na skladě. :unknown: Nebo zkus http://www.saabtuning.cz tam jsem viděl ceny od 191,- euro (cca 4800,- kč) :good: stránka pdf katalogu 115.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#17 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od EarlSin »

raolsa píše:Njn, Kelly je asi nejlevnější: Delphi 5802,- nebo origo Bosch 7200,-. Akorát, že je nemají na skladě. :unknown: Nebo zkus http://www.saabtuning.cz tam jsem viděl ceny od 191,- euro (cca 4800,- kč) :good: stránka pdf katalogu 115.
jj, viděl jsem to tam taky.
Ale asi zkusím nejdříve nějaký jetý...

Jinak raolso, děkuji za tipy a rady. A za trpělivost :)
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#18 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od raolsa »

EarlSin píše:jj, viděl jsem to tam taky.
Ale asi zkusím nejdříve nějaký jetý...

Jinak raolso, děkuji za tipy a rady. A za trpělivost :)
No jestli máš možnost, tak jetý zkus určitě.
Jinak nemáš zač. :beer:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#19 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od Peťo »

EarlSin píše:
raolsa píše:Njn, Kelly je asi nejlevnější: Delphi 5802,- nebo origo Bosch 7200,-. Akorát, že je nemají na skladě. :unknown: Nebo zkus http://www.saabtuning.cz tam jsem viděl ceny od 191,- euro (cca 4800,- kč) :good: stránka pdf katalogu 115.
jj, viděl jsem to tam taky.
Ale asi zkusím nejdříve nějaký jetý...

Jinak raolso, děkuji za tipy a rady. A za trpělivost :)
Mám funkčné čerpadlo z mojej V40. :wink:
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#20 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od EarlSin »

Tak jsem se vrátil z projížďky...
Motorek do čerpadla jsem koupil nový za 1850.- + pošta, tedy celkem 2030,- Kč.
http://rs-tuning.cz/product_info.php?cPath=377_380&products_id=845&osCsid=cece618a42024dca67cdf82994fae3bf

Poskládal jsem to dohromady a když si to nacucalo dost paliva, tak jsem to jel projet.


Tímto ještě jednou děkuji za rady a nabídky.

a hurá do dalších drobných oprav... :)
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#21 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od raolsa »

Super cena. :good: Pasovalo, nebo jsi musel dělat nějaké úpravy?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#22 PALIVO - Čerpadlo je v háji

Příspěvek od EarlSin »

Pasovalo, jen filtr, který je dole se musel trošku upravit - otočit o 180 stupňů. Práce na 2 minuty.
Jinak za týden jsem měl motorek doma a pan Beneš byl velmi ochotný...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“