predni tlumice 960 '91

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#1 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

U prvni generace 960 jde vymenit bud jen patrona, nebo cela vzpera. Jak mam poznat jestli staci jen patrona a nebo musim koupit tlumic vcetne vzpery? Marra doporucoval i se vzperou, ale me se zda ze neni duvod ji menit, kdyz jsem to zkoumal..

Dale se rozhoduju - Sachs, nebo Kayaba? Urcite pujdu do lepsich twin-tube plynovych..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Sergej »

Neviem o tom ze by sa na 960 I resp 760II musela menit vzpera, pokial nebolo auto burane. Vzpera je len rura s navarenym tanierom pre pruzinu a naspodu ma nalisovany (?) trn s nabojom kolesa. Tlmicova vlozka je vo vnutri vzpery. Co moze pri vymene odist je matica drziaca tlmic vo vnutri, byva riadne prihrdzavena. Tlmic, ktoreho sucastou je aj osadenie pruziny mali podla mojich vedomosti az 960II, ktore mali prednu napravu komplet prerobenu na obraz 850ky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

#4 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od GDPR_user »

Drtic píše:U prvni generace 960 jde vymenit bud jen patrona, nebo cela vzpera. Jak mam poznat jestli staci jen patrona a nebo musim koupit tlumic vcetne vzpery? Marra doporucoval i se vzperou, ale me se zda ze neni duvod ji menit, kdyz jsem to zkoumal..

Dale se rozhoduju - Sachs, nebo Kayaba? Urcite pujdu do lepsich twin-tube plynovych..
U jedničkové 960 jsou jen patrony,u dvojkové komplet tlumič

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#5 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

Tomasss: Akce dobra, ale ja potrebuju jen 2 :( nechce nekdo zadni tlumice?

A co to srovnani Kayaba vs Sachs? Co myslite co bude pohodlnejsi? Chci mekke a houpave :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#6 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

Nikdo nic? To vsichni jezdite na origo Sachsech? :roll:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:Nikdo nic? To vsichni jezdite na origo Sachsech? :roll:
tak nejak... Ale tlmice nove planujem... uz 3 roky...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#8 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

A co takhle Bilstein touring?
To mi doporucili na IPD... nejvetsi strach mam z toho, ze tam dam novy tlumice a bude to tvrdy jak oktavka nebo jakakoliv jina moderni plecka a houpavost zmizi... :(
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Dad
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 39
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#9 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Dad »

ja dostal Kayaba, ze prej je s nima dobra zkusenost, a nestezuju si. Tlumej a zmeny v houpavosti (ktera mi beztak prijde nedostatecna) jsem nepozoroval.
_________________
960 sedan, 91, 3.0 benzin/LPG, 210k Km

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#10 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

Tak jsem nakonec vymekl a objednal sachs Super Touring z MJAuto..2100,- za kus.
Jsem zvedav na vysledek :Yahoo!:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#11 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

Dnes prisly Sachsy super touring, je mi divny ze ten pist v patrone v pohode jen silou ruky zamacknu dovnitr a ven a ten pist se netlaci zpatky jako u zadnich tlumicu - ty jsem nezmacknul ani svou vahou.. to je normal ?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:Dnes prisly Sachsy super touring, je mi divny ze ten pist v patrone v pohode jen silou ruky zamacknu dovnitr a ven a ten pist se netlaci zpatky jako u zadnich tlumicu - ty jsem nezmacknul ani svou vahou.. to je normal ?
Ano. A skus ho zatlacit rychlo ;-) Tlmice maju funkciu tlmiacu, nie nosnu. Nosnu funkciu ma pruzina. A nivomaty maju aj nosnu funkciu, takze ak sa daju stlacit, tak uz su nanic.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#13 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

Prave ze na rychle stlaceni ma az velkou vuli, nez zacne klast odpor...
Pro poradek : snahu tlacit pist ven z pistnice maji pouze plynokapalinove tlumice.
ALE - puvodni tlumice na radach 700/900 by mely dle literatury byt plynokapalinove, a taky ze jsou ( to, co jsem vyndal je) a co hur, tlumic co jsem chtel menit mel daleko lepsi tlumici schopnosti, nez olejovy Sachs Super Touring.

Dalsi zrada je, ze radu Super Touring od Sachsu maji v katalogu mjauto v kategorii plynokapalinovych tlumicu, pricemze vyrobce uvadi, ze tlumice teto rady jsou jak olejove tak plynokapalinove - ruzne dle typu auta.

Rada Sachs Advantage oproti tomu je pouze plynokapalinova technologie.

Resume - Super Touring nebrat, je to blato. Ja sam je vratim a vezmu misto nich radu Advantage.

:%)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#14 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

Sachs Advantage namontovano i s novym ulozenim, levy tlumic uz tam byl tak nejak spis pro paradu, takze bylo fakt na case :D
Ale zas to krasne houpalo :evil:
Jinak bych rekl ze Advantage jsou uchazejici.. neni to takova pecka jak jsem si predstavoval, ale nic lepsiho co do pohodli asi moc poridit nepujde..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Sergej »

Co hovorite na tlmice Meyle ? Konkretne plynokvapalinove 5266240000 ? Vsetky 4 na 760 (zadna tuha naprava) za cca 125Eur...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#16 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od HonzaA »

Drtic píše:Dale se rozhoduju - Sachs, nebo Kayaba? Urcite pujdu do lepsich twin-tube plynovych..
Mel jsem k dispozici 940, kde byly tlumice vymenene tusim za Kayaby, oproti mym ostatnim devitkam. Ackoli jizdni vlastnosti byly lepsi, pohodli a charakter podvozku utrpely. I proto bych nevidel duvod k experimentovani s jakoukoli znackou a osadil origo Sachsy.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#17 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Fritzko »

Drtic píše:A co takhle Bilstein touring?
To mi doporucili na IPD... nejvetsi strach mam z toho, ze tam dam novy tlumice a bude to tvrdy jak oktavka nebo jakakoliv jina moderni plecka a houpavost zmizi... :(
prepacte z vstupujem do temy,ale ked uz tu riesite tlmice tak si dovolim opytat sa na tlmice na 240. cital som tu aj o tej houpavosti atd,ale.. aj moje auto houpe a to uz mam pocit ze az nezdravo.. pokial ja viem este neboli menene ani pruziny ani tlmice... zadne pruziny boli uz tak fuc ze som si musel nechat vyrobit 1cm podlozky aby mi zadok nesedel... ale s5 k tlmicom... ako sa brutalne naklana. myslim,ze keby nemam dvere a nedrzim sa volantu ako kliest tak v zakrute vypadnem z auta. priklad : k nam domov mame odbocku z hlavnej cesty priblizne v uhle :rovnych 16:00h! a tu zakrutu prechadzam od 30-40 km/h no a naklana to brutalne... je to az nekomfortne a uz mi to vadi.. preto by som asi menil tlmice pripadne aj pruziny.. viete nejake poradit? na tu houpavost si moc nepotrpim. ale rad by som volil nejaku zlatu strednu cestu... zas nech je aj zvezenie komfortne,ale zas v norme.dakujem za rady...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#18 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Ondra. »

Fritzko píše: zadne pruziny boli uz tak fuc ze som si musel nechat vyrobit 1cm podlozky aby mi zadok nesedel
to nic není já měl na dvojce podložky dokonce 6 cm :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Sergej »

Fritzko píše:
Drtic píše:A co takhle Bilstein touring?
To mi doporucili na IPD... nejvetsi strach mam z toho, ze tam dam novy tlumice a bude to tvrdy jak oktavka nebo jakakoliv jina moderni plecka a houpavost zmizi... :(
prepacte z vstupujem do temy,ale ked uz tu riesite tlmice tak si dovolim opytat sa na tlmice na 240. cital som tu aj o tej houpavosti atd,ale.. aj moje auto houpe a to uz mam pocit ze az nezdravo.. pokial ja viem este neboli menene ani pruziny ani tlmice... zadne pruziny boli uz tak fuc ze som si musel nechat vyrobit 1cm podlozky aby mi zadok nesedel... ale s5 k tlmicom... ako sa brutalne naklana. myslim,ze keby nemam dvere a nedrzim sa volantu ako kliest tak v zakrute vypadnem z auta. priklad : k nam domov mame odbocku z hlavnej cesty priblizne v uhle :rovnych 16:00h! a tu zakrutu prechadzam od 30-40 km/h no a naklana to brutalne... je to az nekomfortne a uz mi to vadi.. preto by som asi menil tlmice pripadne aj pruziny.. viete nejake poradit? na tu houpavost si moc nepotrpim. ale rad by som volil nejaku zlatu strednu cestu... zas nech je aj zvezenie komfortne,ale zas v norme.dakujem za rady...
No dvojka sa naklanat ma, je to jej vlastnost. Ale odtial potial. pravdepodobne mas uz tlmice neucinne, takze treba kupit nove, nie su to velke palky, ak tomu venujes trocha casu. Cenu za predne + zadne som pisal vyssie, samo, sachsy su trochu drahsie. Pruziny sa oplati tiez vymenit, jedna vyjde u Kuceru na cca 60E, ked pohladas daju sa aj za menej. Pripadne mozes skusit pouzit pruziny z kombika, su tuhsie a trocha vyssie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#20 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Fritzko »

ved ja aj potrebujem na kombika ,lebo kombik mam,ale zas rozmyslam,ze by som trochu na ukor vyuzitelnosti auta celkovo auto spustil trochu nizsie... takze mal by som tie sachs,alebo nejaka ina varianta?a prosim ta nejaky link na tie tlmice? u nas v svk? dik
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Sergej »

Fritzko píše:ved ja aj potrebujem na kombika ,lebo kombik mam,ale zas rozmyslam,ze by som trochu na ukor vyuzitelnosti auta celkovo auto spustil trochu nizsie... takze mal by som tie sachs,alebo nejaka ina varianta?a prosim ta nejaky link na tie tlmice? u nas v svk? dik
Ja ich budem brat odtialto: http://www.akusat.sk/
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#22 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Fritzko »

no a tlmice skor ktore? monroe vs. sachs?--- olejove vs.plynovo-(kvapalinove)? nejake info skusenosti? aky je tam rozdiel okrem ceny? dakujem
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Sergej »

Fritzko píše:no a tlmice skor ktore? monroe vs. sachs?--- olejove vs.plynovo-(kvapalinove)? nejake info skusenosti? aky je tam rozdiel okrem ceny? dakujem
Sachs sa motoval origo, nieco sa dozvies aj v tomto topicu. Ja budem davat plynokvapalinove Meyle. Na Monroe som pocul dost rozporuplne nazory. Prestuduj sekciu Jak co vyladit, tam o tom par tem bolo... Tento topic je o tlmicoch do 960ky...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#24 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Drtic »

Olejove tlumice budou mekci, teoreticky vic houpave, nez plynokapalinove.
Plynokapalinove tvrdsi, ale ve smyslu vetsi tlumici schopnosti, tim dle meho i vetsim jizdnim komfortem.. Tedy pokud se bavime o standartni tvrdosti, zadne sport ani tuning verze.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 predni tlumice 960 '91

Příspěvek od Sergej »

Vcera som vymenil v devine (B6304F, 1992) predne tlmice. Boli tam origo Volvo pravdepodobne este z vyroby. Posledny mesiac uz pravy zacal vrzgat, po vytiahnuti bolo jasne ze uz to ma za sebou. Lavy vyzeral ok, ale bol olejovy. Napchal som tam plynokvapalinove Meyle. Rozdiel v jazde, okrem chybajuceho vrzgania, som si nevsimol. Ak boli stare tlmice povodne, potom vydrzali 275k km.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“