S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Brzdění z dlouhého kopce, když to tam znám a je potřeba brzdit. Třeba 80ka v Cholupickém tunelu nebo jak se vlastně jmenuje.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Jako jen tak tam šoupneš třeba trojku a necháš to bejt?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Přesně, dokud to drží 80, jinak ťuknu nahoru dolů, a za tunelem páku doprava a automat.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Využívám to stejně. Když vidím delší kopec dolu cvaknu manuál a nechám brzdit motor. Opačně když vidím táhlý kopec, tak si cvaknu manuální režim a třeba dám "1" a pod plynem si ho krásně vyhrabu s AWD a nechci aby automat tam hned dával "2" nebo "3". Jinak jezdím ale taky všechno na automat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Když se dobře zvolí kopec, tak to hrabe pořád 

_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Já pořád. Nejvíc, v 80% případů, když brzdím motorem. Potom když člověk jede do kopce nějaký zatáčky a ten automat tam pořád cpe šestku už v 70, tak si řadím manuálně. To je skvělá věc náhodou, určitě to zkuste.
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
No vidíš, mně přišlo, že polestar docela vyřešil odezvu na sešlápnutí plynu. Nesleduju jakou rychlost to zařadí, ale když šloupnu tak to jede. Předtím se to do kopce rozmýšlelo. Trochu mimo téma, má tempomat umět brzdit? Předpokládám, že nové to umí, ale od kdy?
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5893
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Přibrzdit umí pouze adaptivní tempomat tj. ACC
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
No já ACC nemám ale nikdy sem neměl problém že by auto jelo z kopce rychleji než co sem si na tempomatu zadal. Jinak myslíte si že to na tempomat žere více? Já osobně sem všechno počítal ale to Volvo neuvěřitelně kecá. Většinou dám 900 kilaku na nádrž. Dálky i 1200, zimy i 600 pokud jezdím po Praze. Osobně sem nikdy změnu nepostřehl ať jezdím jak jezdím. Jediný co mám ověřený je že s automatem se má jezdit "fuse and glide". Tzn. Akcelerovat tak aby automat nepodřazoval ale co nejrychleji se dostat na provozní rychlost a pak udržovat. Automat řadí líp pod plynem a spotřeba je stejná jako když to člověk rozjíždí jak vlak jen aby otáčky nešli přes 1500 

-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Tak teče gufero z převodky do diferáku, nebo mezi převodovkou a motorem. 1. Možnost je nejpravděpodobnější.. Je to přesně jak to řekl čínský mnich, čím více se auto opravuje, tím více se s*re. Uvidím kolko to bude stát ale každopádně udělám aspoň výplach automatu když už to tam bude. Tak moc sem chtěl auto kterýmu se nerozbije motor, až mám auto kterýmu se rozbijí vše okolo 

-
Offline
- Příspěvky: 5893
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Co jsem vyhrál?
-
Offline
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
To je pravda, ale brzdí brzdama a ne motorem. Když jedu z táhlého kopce a nechci dávat ruční řazení, tak jenom klepnu do brzdového pedálu a převodovka si sama podřadí a snaží se držet rychlost při jaké jsem přibrzdil. Pokud je kopec prudší a motor nestačí brzdit, zopakuji totéž se silnějším přibrzděním a převodovka podřadí znovu a snaží se o totéž. Samozřejmě to nelze praktikovat vždy - někdy je vhodnější zařadit ručně. Všiml jsem si tohoto jednání převodovky náhodně při sjezdech obcí, kdy jsem korigoval rychlost. Vyzkoušel jsem to i ve vyšších rychlostech z mírného kopce a funguje to tak. Mám ale Polestar (nevím jestli to je tím - s Polestarem jsem to již koupil, tak nemám možnost porovnání).Jakub Svoboda píše:Přibrzdit umí pouze adaptivní tempomat tj. ACC
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Hučení bylo vinou vadného diferáku, výměna v t6r za 22k i se servisem haldexu.
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Zadního diferáku?
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Jo. Jakmile sem to dal na Swespeed tak tam vyběhlo hafo thredů, tudíž se to asi stává u P3 často a příznaky jsou totožné.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
ANO, hučení zadního diferenciálu je běžná závada, takže by se dalo předepsat do servisní knížky,
že někdy mezi 150 - 200tis. km : Současně se servisní prohlídkou repasujte diferenciál
Není to nic tragického, jsou podstatně horší věci, třeba zanedbání výměny plochých řemenů a napínáku,
a následné potkání motoru za ranec.
Takže pokud někdo nebude vědět jak to řešit, může se na mě obrátit.
https://auto.bazos.cz/inzerat/109141754/Volvo-diferencial-pro-XC6070-a-90-Ford-Range-Rover.php
Toto není reklama ( i když si jí zde platím), pouze návod na řešení vzniklé situace, kdyby někdo měl nějaký pocit.
Volba servisu je vaše svobodné rozhodnutí.
A k té výsledné ceně 22 tis.:
Repase diferenciálu
Olej diferenciál
Olej Haldex
Filtr Haldex
Těsnění
Gufera
Demontáž + montáž z vozu 4 hod
Geometrie
Diagnostika Haldexu
Zkušební jízda
Kontrola po zkušební jízdě opět na heveru
Než zase někdo po česku vytrhne z kontextu, že inzeruji diferenciál za 12 bez dph, a ono to potom stojí 22 vč. dph.
že někdy mezi 150 - 200tis. km : Současně se servisní prohlídkou repasujte diferenciál
Není to nic tragického, jsou podstatně horší věci, třeba zanedbání výměny plochých řemenů a napínáku,
a následné potkání motoru za ranec.
Takže pokud někdo nebude vědět jak to řešit, může se na mě obrátit.
https://auto.bazos.cz/inzerat/109141754/Volvo-diferencial-pro-XC6070-a-90-Ford-Range-Rover.php
Toto není reklama ( i když si jí zde platím), pouze návod na řešení vzniklé situace, kdyby někdo měl nějaký pocit.
Volba servisu je vaše svobodné rozhodnutí.
A k té výsledné ceně 22 tis.:
Repase diferenciálu
Olej diferenciál
Olej Haldex
Filtr Haldex
Těsnění
Gufera
Demontáž + montáž z vozu 4 hod
Geometrie
Diagnostika Haldexu
Zkušební jízda
Kontrola po zkušební jízdě opět na heveru
Než zase někdo po česku vytrhne z kontextu, že inzeruji diferenciál za 12 bez dph, a ono to potom stojí 22 vč. dph.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Můžete elaborovat na ty napínáky? Klidně to sem hoďte stejně jako ta kalkuace výše, tedy pokud to tu již někde není. Jistě to neocením jenom já.
-
Offline
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Myslím, že kvůli takovým by David Patočka měl zavést na tomto fóru placenou poradnu.frantuvdedek píše:Můžete elaborovat na ty napínáky? Klidně to sem hoďte stejně jako ta kalkuace výše, tedy pokud to tu již někde není. Jistě to neocením jenom já.


_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Kolik to má najeto?frantuvdedek píše:Jo. Jakmile sem to dal na Swespeed tak tam vyběhlo hafo thredů, tudíž se to asi stává u P3 často a příznaky jsou totožné.
Měnil se tam někdy olej?
Co tam bylo vadné? Soukolí, nebo kuželová ložiska? (Pokud ti to teda laskavě vůbec sdělili)
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Prý nějaké ložisko. Nalítáno 230k. Do 170k "servisovaný" v Průhonicích takže nebylo měněno nic jen olej v automatu. Hučení se projevilo náhle, nikdy předtím nebyl problém. Na swespeed se právě zmiňovali také o ložiska, tudíž jsem neměl důvod se tápat dále a bral jsem to jako další neduh který nebyl z továrny vyřešen.
Jediné co mne zarazilo bylo sdělení pána v T6R že se v diferáku již dále olej měnit nemusí. Četl jsem totiž že to je úkon který se má dělat pravidelně tuším každých 60k.
A panu mackovi, až se tedy dostane na světlo ze zadku pana Patočky, děkuji za komentář, ovšem žádnou takovou kalkulaci jsem na fóru nenašel.
Jediné co mne zarazilo bylo sdělení pána v T6R že se v diferáku již dále olej měnit nemusí. Četl jsem totiž že to je úkon který se má dělat pravidelně tuším každých 60k.
A panu mackovi, až se tedy dostane na světlo ze zadku pana Patočky, děkuji za komentář, ovšem žádnou takovou kalkulaci jsem na fóru nenašel.
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
To samozřejmě není pravda, že se olej již měnit nemusí.frantuvdedek píše: Jediné co mne zarazilo bylo sdělení pána v T6R že se v diferáku již dále olej měnit nemusí. Četl jsem totiž že to je úkon který se má dělat pravidelně tuším každých 60k.
Za mě je interval mezi 60-80tis rozumný, pokud se občas zkontroluje auto zespoda, že z něj nic neteče. Jestliže po dvaceti tis odejde gufero, tak to teda 40tis bez oleje nedá. A platí to samozřejmě i pro převodovku a úhlovku.
Ale jinak ten nájezd bez výměny oleje, s následujícím odchodem ložiska je asi reálný.
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Třeba to myslel tak, že více jak 60K to auto už neodjezdifrantuvdedek píše: Jediné co mne zarazilo bylo sdělení pána v T6R že se v diferáku již dále olej měnit nemusí. Četl jsem totiž že to je úkon který se má dělat pravidelně tuším každých 60k.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Pana Patočku osobně neznám, ani jsem u něj nikdy nebyl na servisu, takže ani nevím ,kde bych jeho zadek hledal. Oceňuji ale jeho ochotu jako servisáka, kterého živí opravy našich cars, že nám tady občas poradí a má trpělivost s opakujícími se dotazy, které mu donekonečna pokládáme.frantuvdedek píše: A panu mackovi, až se tedy dostane na světlo ze zadku pana Patočky, děkuji za komentář, ovšem žádnou takovou kalkulaci jsem na fóru nenašel.
Cenu výměny plochého řemenu ani kladky tady samozřejmě nenajdeš, ale zkus se mrknout na Volvocars a tam zjistíš, že aut. servisy mají na toto akci 4+, 5+, 8+ (stáří auta) a na rozvody a na výměnu plochého řemenu mají speciální ceny. Patočka ti zřejmě potvrdí, že ani on konkrétně tuto opravu neudělá o moc levněji. Já to vždy u svých aut nechal dělat společně s rozvody (prostě to tak vyšlo).
Ono těch "radících" nezávislých opravců tady na fóru bylo více ale z výše uvedených příčin sem již nepíšou (Marra, Martinopel)
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 5893
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Volvo 31401425
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=31401425&odeslat=+&trideni=1
práce na 1 hodinu max. doma na dvorku.
+ ještě ke klimakompresoru
https://autodilos.cz/autodily/volvo/xc70-ii/d5-awd-151kw/remeny/klinovy-zebrovany-remen-sada?productId=124561
Takže příště si raději napiš do Volva úplně stejně arogantně a jsem zvědav zda a co ti vůbec odepíšou.
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=31401425&odeslat=+&trideni=1
práce na 1 hodinu max. doma na dvorku.
+ ještě ke klimakompresoru
https://autodilos.cz/autodily/volvo/xc70-ii/d5-awd-151kw/remeny/klinovy-zebrovany-remen-sada?productId=124561
Takže příště si raději napiš do Volva úplně stejně arogantně a jsem zvědav zda a co ti vůbec odepíšou.
-
Offline
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
S80 2010 AWD D5 hučení při jízdě 60 kmh
Vzhledem k tomu, že i s rozvodama to stojí 12 - 15 tis. podle modelu, tak si myslím, že po započítání slev (slevu dávají pouze i s prací tzn pokud si objednáš zakázku - ne na koupené ND samostatně), tak ta cena i s prací nebude dramaticky vyšší. Já mám takovou zkušenost, že ceny běžných servisních úkonů mi u Macha řeknou po zavolání rovnou do ucha (přibližnou cenu).
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé