
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je vyloženě typický aby si Ital koupil celkem drahý naftový auto aby s ním najel 17000Km ročně...Asi nechtěl utrácet za drahý dálnice, tak nejezdil...
Výbava totál socka taky nepotěší..

-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim ve spolek 
Znamej shani S60, benzin kolem 100 tis..
Neviděl či neví nekdo náhodou něco o tomhle? Nebo nenarazil ted nekdo na neco zajimaveho v Praze či okolí? Diky Tom
http://autosoft.cz/soubory_autosoft/detail.php?id=AUTOBAZARDUO%2FA17_15%2F13.1.2015&nabidkaAdresarBazaru=autobazarduo

Znamej shani S60, benzin kolem 100 tis..
Neviděl či neví nekdo náhodou něco o tomhle? Nebo nenarazil ted nekdo na neco zajimaveho v Praze či okolí? Diky Tom
http://autosoft.cz/soubory_autosoft/detail.php?id=AUTOBAZARDUO%2FA17_15%2F13.1.2015&nabidkaAdresarBazaru=autobazarduo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevěřil bych tomu nájezd ani za zlatý prase. Fotokopie techničáku, případně číslo protokolu z poslední STK by celkem mohlo pomoci, protože by tam mělo být od začátku všecho uvedený vzhledem k nákupu novoty v čr.
Marně přemejšlim, proč to nenazvat totální sockou, ale to musí někdo chytřejší.
Marně přemejšlim, proč to nenazvat totální sockou, ale to musí někdo chytřejší.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Souhlas vybava je mizerna, vubec tuhle kombinaci vyklikat pri koupi musel peknej silenec..
Mne osobne prijde za ty penize drahy.. ale rad bych nasal další názor.... jinak vse pro co kdyztak pojede necha nejdriv zkouknout v jednom z vyhlasenych Prazskych servisu
Proto i S60 spis z Prahy..
Mne osobne prijde za ty penize drahy.. ale rad bych nasal další názor.... jinak vse pro co kdyztak pojede necha nejdriv zkouknout v jednom z vyhlasenych Prazskych servisu

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
protože to má litá kola, xenony, vyhřívání zadele, spaceball, automatickou klimu 

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přibyl externí chladič automatu(vyblokovali jsme původní chladič,protože nechceme riskovat prolínání propylenglykolu do automatu),a nový brzdový třmen PP kola a pochopitelně nové brzdové desky.Ještě uvidím,jestli do toho nepřibudou nové brzdové kotouče vpředu.Kuko28 píše:Martinopel tady na konci roku měl nějakou celkem hezkou XC70 na prodej - sice starší kousek, benzin s plynem, ale vyměnil tam snad všechny drahé pasti
bazary bych nechal až jako poslední možnost - začal bych lidma který se Volvům věnují a občas se u nich hezký kousek (tím myslím ve slušném technickém stavu, KM na tachu si pak můžes upravit podle vlastní potřeby) objeví
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
haben: spaceball byl příplatkovej? já myslel že to byl standard některý generace 
xenony sem teda nenahmatal, ostatní je seriovka (asi i pro čr trh), kromě kol, ty byly za extra mastnej příplatek

xenony sem teda nenahmatal, ostatní je seriovka (asi i pro čr trh), kromě kol, ty byly za extra mastnej příplatek

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ty já nevím, spaceball není v každém autě. Třeba sestra v MY 2001 neměla, byl tam až namontovaný předchozím majitelem jako "tuning"
Xenony tam dle mě jsou, nevidím kolečko regulace sklonu světel a taky jsou světla čirá. Zda vyhřívané sesle a automatická klima byl základ nevím, jen vycházím z toho, že jsou i auta bez tohoto.
Xenony tam dle mě jsou, nevidím kolečko regulace sklonu světel a taky jsou světla čirá. Zda vyhřívané sesle a automatická klima byl základ nevím, jen vycházím z toho, že jsou i auta bez tohoto.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V MY2005 ceníku byl za 4000,- k jakékoli výbavě. Standart byl jen pro T5 a R. U tý T5 ale zjevně šel odkonfigurovat, protože uže jsem jich pár viděl s normálním klackem.Urvanej píše:haben: spaceball byl příplatkovej? já myslel že to byl standard některý generace
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To jste asi ještě neviděli toto S80 2007: Se divím, že to má vůbec dveře a rádio.TomB píše:Souhlas vybava je mizerna, vubec tuhle kombinaci vyklikat pri koupi musel peknej silenec.

Asi někdo zkoušel, jak lze maximálně ohlodat výbavu, kam až systémy dovolí jít.
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ty zkratky.. to jsou nejaka sprosta slova? 
Jedine co z toho chapu ze dve tretiny auta je vypnuta

Jedine co z toho chapu ze dve tretiny auta je vypnuta

-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Každá krabička je jedna řídící jednotka něčeho. ECM třeba motoru.TomB píše:Ty zkratky.. to jsou nejaka sprosta slova?
Jedine co z toho chapu ze dve tretiny auta je vypnuta
Ty šedé v autě vůbec nejsou. Uvedená konfigurace je ta snad skoro nejmenší. Ještě by tam šlo nedat rádio (IAM = Integrated Audio Module), všechno ostatní už tam skoro musí být.
PDM jsou dveře spolujezdce, DDM řidiče. CCM klima panel, DIM je palubka. SRS airbagy, BCM brzdy, SAS kroužek volantu. A CEM je centrální jednotka.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím, co říkáte na tohohle mazlíka?
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-xc-90-t6-premium-w%C3%BCstenrot/203535045.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=37&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&fuels=LPG&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&noec=1
Snižovali cenu, zde překlad:
V současné době má chybová zpráva Anti Skid
Podle error analýzy narušen 0094 Kommunikaion mezi řídicí jednotkou s DEM .
Z tohoto důvodu snížení ceny . Oprava servisní společnost rychloměr Service Moser nabízí opravu řídící jednotky až do 280 € .
A odstranění je snadné.
Pokud je někdo Technicky člověk může resolder pájecí samotné klouby.
Pevná cena vozidla € 6150
Víte, co je to za tu chybu 0094? Stálo by za to to zkusit?
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-xc-90-t6-premium-w%C3%BCstenrot/203535045.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=37&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&fuels=LPG&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&noec=1
Snižovali cenu, zde překlad:
V současné době má chybová zpráva Anti Skid
Podle error analýzy narušen 0094 Kommunikaion mezi řídicí jednotkou s DEM .
Z tohoto důvodu snížení ceny . Oprava servisní společnost rychloměr Service Moser nabízí opravu řídící jednotky až do 280 € .
A odstranění je snadné.
Pokud je někdo Technicky člověk může resolder pájecí samotné klouby.
Pevná cena vozidla € 6150
Víte, co je to za tu chybu 0094? Stálo by za to to zkusit?
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Stejný motor v kombinaci se stejnou převodovkou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48628 = stejné problémy.
Pokud budeš počítat se 70tis. na repas/výměnu převodovky (každých 100-150 tis. km), potom i nějakých 10tis. za opravu elektroniky Haldex jednotky (DEM) bude úplná malina. Opravit to jde.
6000€ plus >10tis Kč za dovoz není žádné terno, myslím.
Pavel
Pokud budeš počítat se 70tis. na repas/výměnu převodovky (každých 100-150 tis. km), potom i nějakých 10tis. za opravu elektroniky Haldex jednotky (DEM) bude úplná malina. Opravit to jde.
6000€ plus >10tis Kč za dovoz není žádné terno, myslím.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Řídící jednotka haldexu je v hajzlu, takže momentálně pouze FWD. 145k se mi zdá nějak málo na ten věk. A ta T6ka? Není moc chválená, to ti snad napíše někdo jiný.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jak jsem pochopil z tvého odkazu, má tohle auto blbou, poddimenzovanou převodovku? Na co bych se tedy měl při výběru zaměřit? Nějaké konkrétní ročníky nebo označení? Pls nasměruj mě, samo si radši připlatím a pak budu mít klid než naopak.. mám limit tak 8000 eurok2ucx píše:Stejný motor v kombinaci se stejnou převodovkou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48628 = stejné problémy.
Pokud budeš počítat se 70tis. na repas/výměnu převodovky (každých 100-150 tis. km), potom i nějakých 10tis. za opravu elektroniky Haldex jednotky (DEM) bude úplná malina. Opravit to jde.
6000€ plus >10tis Kč za dovoz není žádné terno, myslím.
Pavel
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to slyším prvně, že by někdo nadával na T6? Já to chci dát do plynu a jak jsem zde vyrozuměl, je to bezpečnější s T6 než s 2,5 T..?Romulusw píše:Řídící jednotka haldexu je v hajzlu, takže momentálně pouze FWD. 145k se mi zdá nějak málo na ten věk. A ta T6ka? Není moc chválená, to ti snad napíše někdo jiný.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vyhnout se motoru T6, radeji v8 nebo jine a cipnout. XC90 je tezka
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak tak. Jinak skvělý motor T6 se u S80/XC90 kombinuje s těžce poddimenzovanou 4Q převodovkou od GM. Provozovat se to dá, ale musíš počítat s tím, že typ. každých 100tkm se vysypeš za cca. 70 tis. za repasi AT. Když se tam dá performance kit, mohlo by to vydržet i déle (to ti tady poreferuje martinopel).
Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.
V automatu.
P.
Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.
V automatu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
OK! Díky chlape za jasnou radu! Ale bude trošku problém sehnat 2,5T ve čtyřkole a se vzhledovejma/funkčníma parametrama.. Zvuk premium, navi, tmavý interier... no, bude to nadlouhook2ucx píše:Tak tak. Jinak skvělý motor T6 se u S80/XC90 kombinuje s těžce poddimenzovanou 4Q převodovkou od GM. Provozovat se to dá, ale musíš počítat s tím, že typ. každých 100tkm se vysypeš za cca. 70 tis. za repasi AT. Když se tam dá performance kit, mohlo by to vydržet i déle (to ti tady poreferuje martinopel).
Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.
V automatu.
P.

Osobně se mi taky 2,5 líbí víc (kvůli spotřebe), ale bál jsem se malého výkonu. že to jde nachipovat, jsem netušil. Btw můžu potom dát do nachipovanýho auta LPG bez obav?
-
Offline
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak je na tom chipnutá 2.5T v porovnání s 3.2? Co se výkonu a spotřeby týče...?ok2ucx píše: Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.
V automatu.
P.
-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To není auto na závodění a máš tam o 50 koní víc, než nejslabší petrolejky.Ondra H. píše: Osobně se mi taky 2,5 líbí víc (kvůli spotřebe), ale bál jsem se malého výkonu.

-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/465-XC90.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=154&power_e=199&gearing=2quaero píše:Jak je na tom chipnutá 2.5T v porovnání s 3.2? Co se výkonu a spotřeby týče...?
Výkonově to neumím posoudit, 3.2 byly až v novějších ročnících (proto jsem na tento motor zapomněl).
Výkon je papírově 175kW, takže to nebude úplně marné. Je to atmosféra, takže výsledný dojem může být maličko jiný. Ovšem všechno bude schované za automatem...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mimochodem z výbavy Momentum to auto nemá jedinej prvek. Je to Kinetic možná s nějakým paketem (jmenovalo se to často Business nebo podobně) obsahujícím navigaci a telefon.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Všechny T6 kromě mojí XC90 mají poddimenzovanou převodovku.Ondra H. píše: jak jsem pochopil z tvého odkazu, má tohle auto blbou, poddimenzovanou převodovku? Na co bych se tedy měl při výběru zaměřit? Nějaké konkrétní ročníky nebo označení? Pls nasměruj mě, samo si radši připlatím a pak budu mít klid než naopak.. mám limit tak 8000 eur
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé