Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Je vyloženě typický aby si Ital koupil celkem drahý naftový auto aby s ním najel 17000Km ročně...Asi nechtěl utrácet za drahý dálnice, tak nejezdil... :green: Výbava totál socka taky nepotěší..

TomB
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Zdravim ve spolek :)
Znamej shani S60, benzin kolem 100 tis..
Neviděl či neví nekdo náhodou něco o tomhle? Nebo nenarazil ted nekdo na neco zajimaveho v Praze či okolí? Diky Tom
http://autosoft.cz/soubory_autosoft/detail.php?id=AUTOBAZARDUO%2FA17_15%2F13.1.2015&nabidkaAdresarBazaru=autobazarduo

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12931
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Nevěřil bych tomu nájezd ani za zlatý prase. Fotokopie techničáku, případně číslo protokolu z poslední STK by celkem mohlo pomoci, protože by tam mělo být od začátku všecho uvedený vzhledem k nákupu novoty v čr.
Marně přemejšlim, proč to nenazvat totální sockou, ale to musí někdo chytřejší. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

TomB
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Souhlas vybava je mizerna, vubec tuhle kombinaci vyklikat pri koupi musel peknej silenec..
Mne osobne prijde za ty penize drahy.. ale rad bych nasal další názor.... jinak vse pro co kdyztak pojede necha nejdriv zkouknout v jednom z vyhlasenych Prazskych servisu :) Proto i S60 spis z Prahy..

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

protože to má litá kola, xenony, vyhřívání zadele, spaceball, automatickou klimu :)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Kuko28 píše:Martinopel tady na konci roku měl nějakou celkem hezkou XC70 na prodej - sice starší kousek, benzin s plynem, ale vyměnil tam snad všechny drahé pasti

bazary bych nechal až jako poslední možnost - začal bych lidma který se Volvům věnují a občas se u nich hezký kousek (tím myslím ve slušném technickém stavu, KM na tachu si pak můžes upravit podle vlastní potřeby) objeví
Přibyl externí chladič automatu(vyblokovali jsme původní chladič,protože nechceme riskovat prolínání propylenglykolu do automatu),a nový brzdový třmen PP kola a pochopitelně nové brzdové desky.Ještě uvidím,jestli do toho nepřibudou nové brzdové kotouče vpředu.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12931
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

haben: spaceball byl příplatkovej? já myslel že to byl standard některý generace :-o
xenony sem teda nenahmatal, ostatní je seriovka (asi i pro čr trh), kromě kol, ty byly za extra mastnej příplatek :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

ty já nevím, spaceball není v každém autě. Třeba sestra v MY 2001 neměla, byl tam až namontovaný předchozím majitelem jako "tuning"
Xenony tam dle mě jsou, nevidím kolečko regulace sklonu světel a taky jsou světla čirá. Zda vyhřívané sesle a automatická klima byl základ nevím, jen vycházím z toho, že jsou i auta bez tohoto.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:haben: spaceball byl příplatkovej? já myslel že to byl standard některý generace :-o
V MY2005 ceníku byl za 4000,- k jakékoli výbavě. Standart byl jen pro T5 a R. U tý T5 ale zjevně šel odkonfigurovat, protože uže jsem jich pár viděl s normálním klackem.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

TomB píše:Souhlas vybava je mizerna, vubec tuhle kombinaci vyklikat pri koupi musel peknej silenec.
To jste asi ještě neviděli toto S80 2007:
socka.jpg
Se divím, že to má vůbec dveře a rádio. :evil:
Asi někdo zkoušel, jak lze maximálně ohlodat výbavu, kam až systémy dovolí jít.
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

TomB
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Ty zkratky.. to jsou nejaka sprosta slova? :D
Jedine co z toho chapu ze dve tretiny auta je vypnuta :D

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

TomB píše:Ty zkratky.. to jsou nejaka sprosta slova? :D
Jedine co z toho chapu ze dve tretiny auta je vypnuta :D
Každá krabička je jedna řídící jednotka něčeho. ECM třeba motoru.

Ty šedé v autě vůbec nejsou. Uvedená konfigurace je ta snad skoro nejmenší. Ještě by tam šlo nedat rádio (IAM = Integrated Audio Module), všechno ostatní už tam skoro musí být.

PDM jsou dveře spolujezdce, DDM řidiče. CCM klima panel, DIM je palubka. SRS airbagy, BCM brzdy, SAS kroužek volantu. A CEM je centrální jednotka.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Zdravím, co říkáte na tohohle mazlíka?
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-xc-90-t6-premium-w%C3%BCstenrot/203535045.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=37&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&fuels=LPG&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&noec=1

Snižovali cenu, zde překlad:

V současné době má chybová zpráva Anti Skid
Podle error analýzy narušen 0094 Kommunikaion mezi řídicí jednotkou s DEM .
Z tohoto důvodu snížení ceny . Oprava servisní společnost rychloměr Service Moser nabízí opravu řídící jednotky až do 280 € .
A odstranění je snadné.
Pokud je někdo Technicky člověk může resolder pájecí samotné klouby.
Pevná cena vozidla € 6150

Víte, co je to za tu chybu 0094? Stálo by za to to zkusit?

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Stejný motor v kombinaci se stejnou převodovkou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48628 = stejné problémy.

Pokud budeš počítat se 70tis. na repas/výměnu převodovky (každých 100-150 tis. km), potom i nějakých 10tis. za opravu elektroniky Haldex jednotky (DEM) bude úplná malina. Opravit to jde.

6000€ plus >10tis Kč za dovoz není žádné terno, myslím.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5592
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Řídící jednotka haldexu je v hajzlu, takže momentálně pouze FWD. 145k se mi zdá nějak málo na ten věk. A ta T6ka? Není moc chválená, to ti snad napíše někdo jiný.

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

ok2ucx píše:Stejný motor v kombinaci se stejnou převodovkou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48628 = stejné problémy.

Pokud budeš počítat se 70tis. na repas/výměnu převodovky (každých 100-150 tis. km), potom i nějakých 10tis. za opravu elektroniky Haldex jednotky (DEM) bude úplná malina. Opravit to jde.

6000€ plus >10tis Kč za dovoz není žádné terno, myslím.

Pavel
jak jsem pochopil z tvého odkazu, má tohle auto blbou, poddimenzovanou převodovku? Na co bych se tedy měl při výběru zaměřit? Nějaké konkrétní ročníky nebo označení? Pls nasměruj mě, samo si radši připlatím a pak budu mít klid než naopak.. mám limit tak 8000 eur

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Romulusw píše:Řídící jednotka haldexu je v hajzlu, takže momentálně pouze FWD. 145k se mi zdá nějak málo na ten věk. A ta T6ka? Není moc chválená, to ti snad napíše někdo jiný.
to slyším prvně, že by někdo nadával na T6? Já to chci dát do plynu a jak jsem zde vyrozuměl, je to bezpečnější s T6 než s 2,5 T..?

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Vyhnout se motoru T6, radeji v8 nebo jine a cipnout. XC90 je tezka
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Tak tak. Jinak skvělý motor T6 se u S80/XC90 kombinuje s těžce poddimenzovanou 4Q převodovkou od GM. Provozovat se to dá, ale musíš počítat s tím, že typ. každých 100tkm se vysypeš za cca. 70 tis. za repasi AT. Když se tam dá performance kit, mohlo by to vydržet i déle (to ti tady poreferuje martinopel).

Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.

V automatu.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

ok2ucx píše:Tak tak. Jinak skvělý motor T6 se u S80/XC90 kombinuje s těžce poddimenzovanou 4Q převodovkou od GM. Provozovat se to dá, ale musíš počítat s tím, že typ. každých 100tkm se vysypeš za cca. 70 tis. za repasi AT. Když se tam dá performance kit, mohlo by to vydržet i déle (to ti tady poreferuje martinopel).

Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.

V automatu.

P.
OK! Díky chlape za jasnou radu! Ale bude trošku problém sehnat 2,5T ve čtyřkole a se vzhledovejma/funkčníma parametrama.. Zvuk premium, navi, tmavý interier... no, bude to nadlouho :-)
Osobně se mi taky 2,5 líbí víc (kvůli spotřebe), ale bál jsem se malého výkonu. že to jde nachipovat, jsem netušil. Btw můžu potom dát do nachipovanýho auta LPG bez obav?

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

ok2ucx píše: Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.

V automatu.

P.
Jak je na tom chipnutá 2.5T v porovnání s 3.2? Co se výkonu a spotřeby týče...?

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5592
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Ondra H. píše: Osobně se mi taky 2,5 líbí víc (kvůli spotřebe), ale bál jsem se malého výkonu.
To není auto na závodění a máš tam o 50 koní víc, než nejslabší petrolejky. :)

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

quaero píše:Jak je na tom chipnutá 2.5T v porovnání s 3.2? Co se výkonu a spotřeby týče...?
Spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/465-XC90.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=154&power_e=199&gearing=2

Výkonově to neumím posoudit, 3.2 byly až v novějších ročnících (proto jsem na tento motor zapomněl).
Výkon je papírově 175kW, takže to nebude úplně marné. Je to atmosféra, takže výsledný dojem může být maličko jiný. Ovšem všechno bude schované za automatem...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Mimochodem z výbavy Momentum to auto nemá jedinej prvek. Je to Kinetic možná s nějakým paketem (jmenovalo se to často Business nebo podobně) obsahujícím navigaci a telefon.

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Ondra H. píše: jak jsem pochopil z tvého odkazu, má tohle auto blbou, poddimenzovanou převodovku? Na co bych se tedy měl při výběru zaměřit? Nějaké konkrétní ročníky nebo označení? Pls nasměruj mě, samo si radši připlatím a pak budu mít klid než naopak.. mám limit tak 8000 eur
Všechny T6 kromě mojí XC90 mají poddimenzovanou převodovku.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé