Ztráta motorového oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: VOLVO V90 CC D5
#1 Ztráta motorového oleje
Dobrý den, cca 3/4 roku vlastním VOLVO V90 CC D5, r.v. 2019, najeto 195000 km. Každých 5 tis. km dolévám 1 litr motorového oleje. Spodek motoru je suchý a nikde není zřejmý únik. Je to normální taková spotřeba resp. co ji může způsobovat? Netěsnící motor, turbo? Díky za jakoukoliv zkušenost či radu!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 132
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
#2 Ztráta motorového oleje
Pri tom nájazde je to bežná vec. Buď zodraty motor, turbo, alebo oboje.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#3 Ztráta motorového oleje
Nasadil bych BG kůru 2x po sobě a věřil, že to pomůže.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Ztráta motorového oleje
Pro zajímavost, jaké to mělo intervaly výměny oleje?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 428
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#5 Ztráta motorového oleje
A aký je pôvod auta?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 769
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#6 Ztráta motorového oleje
Běžná věc u těchto motorů už kolem 100tis km. Pokud tomu někdo dává za studena a servisní interval je po 30tis km.
Doporučuji dát co nejdříve do kupy, jinak katik a DPF udělá brzy pá pá.
Řešení jsou nové pístní kroužky, gufera ventilů a nejspíš repase obou turb. Počítej kolem 200tis Kč.
Doporučuji dát co nejdříve do kupy, jinak katik a DPF udělá brzy pá pá.
Řešení jsou nové pístní kroužky, gufera ventilů a nejspíš repase obou turb. Počítej kolem 200tis Kč.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 173
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#7 Ztráta motorového oleje
Z tebe asi hodnej vánoční skřítek nikdy nebude, spíš takovej Grinch
Já teď řešil jak tomu co nejvíc předejít s T8, v AO tam, po dobu záruk, cokoli jiného než Castrol lít odmítají. Takže zkrátit interval na 15, o chování ke studenému autu nemluvím. Otázkou je co po záruce, vozit si svůj olej do AO?
Já teď řešil jak tomu co nejvíc předejít s T8, v AO tam, po dobu záruk, cokoli jiného než Castrol lít odmítají. Takže zkrátit interval na 15, o chování ke studenému autu nemluvím. Otázkou je co po záruce, vozit si svůj olej do AO?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#8 Ztráta motorového oleje
Oni to sice odmitaji, ale pravni narok na to nemaji. Auto je tvoje a mas pravo tam nalit cokoliv co naplnuje predpis/normu vyrobce pro dany konkretni motor.
Ale chapu,ze hadat se pak s nima, az v motoru zakuka je vec, co si kazdy rad odpusti.
Ale chapu,ze hadat se pak s nima, az v motoru zakuka je vec, co si kazdy rad odpusti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 428
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#9 Ztráta motorového oleje
Tá cena je extrém. Na SK to robí znalý pánko do Volva za cca 3 tis €(turbá v tom nie sú zarátané) Servis obnáša aj zmenu oleja na 5W30(40)-už sa nemapätám, skrátenie olej. intervalu a výmenu chladiacej kvapaliny každé dva roky...
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 14 pro 2023 10:12, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#10 Ztráta motorového oleje
mě by zajímalo čím se ten olej ztrácí...
stírací kroužky?
dřík/těsnění ventilu?
turbo - je plny intercooler?
nebo netěsnosti?
ten 1l/5000km je nepříjemný, ale pokud to je u auta, které jezdi rychle po dálnici nebo dynamicky, tak asi akceptovatelný? On je u toho 4-valce docela vysoký litrový výkon - teplo mu bude Navíc u aut s SCR je teplota spalování (tím i účinnost) vyšší.
Už někdo lije místo 0W20 třeba 5w30?
Někdo už měnil stírací kroužky, dělal hlavu, nová turba?
Jsou to jen teoretické filozofické otázky Naštěstí u XC90II D5 co máme v rodině, není ani po 160tkm zvýšená spotřeba oleje. Ale s autem se jezdí rozumně, teda pokud se nedostane do ruky mě...
stírací kroužky?
dřík/těsnění ventilu?
turbo - je plny intercooler?
nebo netěsnosti?
ten 1l/5000km je nepříjemný, ale pokud to je u auta, které jezdi rychle po dálnici nebo dynamicky, tak asi akceptovatelný? On je u toho 4-valce docela vysoký litrový výkon - teplo mu bude Navíc u aut s SCR je teplota spalování (tím i účinnost) vyšší.
Už někdo lije místo 0W20 třeba 5w30?
Někdo už měnil stírací kroužky, dělal hlavu, nová turba?
Jsou to jen teoretické filozofické otázky Naštěstí u XC90II D5 co máme v rodině, není ani po 160tkm zvýšená spotřeba oleje. Ale s autem se jezdí rozumně, teda pokud se nedostane do ruky mě...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 132
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
#11 Ztráta motorového oleje
Michal: za 5w30 sa ti asi to druhé turbo veľmi nepodakuje.
Celý problém týchto nových motorov (a nielen u volva) je ten, že už pri 15t km olej nemá tie vlastnosti ako má mať a teda nemaže. S tým súvisí opotrebenie všetkých dielov, ktoré má mazať.
Celý problém týchto nových motorov (a nielen u volva) je ten, že už pri 15t km olej nemá tie vlastnosti ako má mať a teda nemaže. S tým súvisí opotrebenie všetkých dielov, ktoré má mazať.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2919
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#12 Ztráta motorového oleje
Otázka neznámého, co druhému turbu vadí na oleji 5w30? Za předpokladu že auto řídí řidič a ne prasátko.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#13 Ztráta motorového oleje
HHMatt: Proč zakládáš duplicitní vlákna?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=81187
Už tak je to tu dost zaplevelené!
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=81187
Už tak je to tu dost zaplevelené!
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 769
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#14 Ztráta motorového oleje
Dělali jsme teď u nás jednu XC90 D5, 2018 ještě bez SCR.
Motor žral olej cca 1L na 1000Km, hlásilo to chybu DPF a padalo do nouzového režimu, občas už hlásilo i nízký tlak oleje. Najeto 210tis km. Zde majitel bohužel spotřebu oleje ignoroval a proto následovalo to ostatní.
Měnili jsme olejové čerpadlo, pístní kroužky, gufera ventilů, čistilo se DPF a pro jistotu jsme repasovali turba.
Pístní kroužky total zakarbobované, gufera ventilů se rozpadala v ruce. Servisní interval byl po 30tis km.
Takže tak.
Olej bych rozhodně držel 0W-20, motor je na tuto viskozitu stavěný a nelaboroval bych s tím, na značce nezáleží. Castrol je v pohodě. Důležité je dodržet normu VCC RBS0-2AE
Pokud by chtěl někdo s olejem hodně experimentovat, max bych zvýšil letní viskózní číslo. Tedy 0W-30, 0W-40.
Na T8 jsem zkrátil servisní interval na 8tis km.
Motor žral olej cca 1L na 1000Km, hlásilo to chybu DPF a padalo do nouzového režimu, občas už hlásilo i nízký tlak oleje. Najeto 210tis km. Zde majitel bohužel spotřebu oleje ignoroval a proto následovalo to ostatní.
Měnili jsme olejové čerpadlo, pístní kroužky, gufera ventilů, čistilo se DPF a pro jistotu jsme repasovali turba.
Pístní kroužky total zakarbobované, gufera ventilů se rozpadala v ruce. Servisní interval byl po 30tis km.
Takže tak.
Olej bych rozhodně držel 0W-20, motor je na tuto viskozitu stavěný a nelaboroval bych s tím, na značce nezáleží. Castrol je v pohodě. Důležité je dodržet normu VCC RBS0-2AE
Pokud by chtěl někdo s olejem hodně experimentovat, max bych zvýšil letní viskózní číslo. Tedy 0W-30, 0W-40.
Na T8 jsem zkrátil servisní interval na 8tis km.
michal_0077 píše: ↑14 pro 2023 10:03 mě by zajímalo čím se ten olej ztrácí...
stírací kroužky?
dřík/těsnění ventilu?
turbo - je plny intercooler?
nebo netěsnosti?
ten 1l/5000km je nepříjemný, ale pokud to je u auta, které jezdi rychle po dálnici nebo dynamicky, tak asi akceptovatelný? On je u toho 4-valce docela vysoký litrový výkon - teplo mu bude Navíc u aut s SCR je teplota spalování (tím i účinnost) vyšší.
Už někdo lije místo 0W20 třeba 5w30?
Někdo už měnil stírací kroužky, dělal hlavu, nová turba?
Jsou to jen teoretické filozofické otázky Naštěstí u XC90II D5 co máme v rodině, není ani po 160tkm zvýšená spotřeba oleje. Ale s autem se jezdí rozumně, teda pokud se nedostane do ruky mě...
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#15 Ztráta motorového oleje
Jsem měl štěstí, že předchozí a první majitel měnil max do 15kkm, já pak v 60kkm přešel má 10 a letos jsem udělal 2x pruplach BG po sobě a po měsíci mne teď čeká další výměna oleje v autorizaku. Věřím, je to to nejlepší co můžu motoru dát.
Klep klep, olej nemusím doplňovat a ani nepozoruji úbytek.
Klep klep, olej nemusím doplňovat a ani nepozoruji úbytek.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5143
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#16 Ztráta motorového oleje
Jsem na tom podobne. Pri koupi v 70tis já dělal 4tou vymenu oleje. Tak dle servisky ze Švédska to zažilo max 18tis. A když odměřuji vypuštěný olej, tak loni 5,15L a letos 5,1L. Ale mozna by to dalo zas 5,15L. Páč se mi nechtělo čekat než to steče. Při náplni 5,2L za mě super. Kdy těch 5,2L je taky vcelku od oka dle rysky na 1L balení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 173
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#17 Ztráta motorového oleje
Po 8tis? To bych tam byl 8x ročně na olej . Jsem se tak nějak v hlavě nastavil že T8 po 15 a k tomu před výměnou BG. Čekal bych, že budeš i proti Castrolu.
Otázka je jestli má někdo vyzkoušeno co opravdu pomůže.
Otázka je jestli má někdo vyzkoušeno co opravdu pomůže.
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 769
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#18 Ztráta motorového oleje
Já teda ne 8x do roka ale cca 5x-6x.
BGčkem rozhodně nic nezkazíš
Jinak asi ty oleje tady na fóru zbytečně hrotíme (značky/ výrobce) , byl jsem před pár měsíci na školení od Castrolu a to co nám to předváděli a ukazovali co třeba řada EDGE umí a reálné rozdíly mezi normami atd. Netřeba se Castrolu ale ani jiné velké zaběhlé značky bát. Alfa a omega všeho je nekoupíte padělek a nenechávat olej v motoru 30tis km a víc.
BGčkem rozhodně nic nezkazíš
Jinak asi ty oleje tady na fóru zbytečně hrotíme (značky/ výrobce) , byl jsem před pár měsíci na školení od Castrolu a to co nám to předváděli a ukazovali co třeba řada EDGE umí a reálné rozdíly mezi normami atd. Netřeba se Castrolu ale ani jiné velké zaběhlé značky bát. Alfa a omega všeho je nekoupíte padělek a nenechávat olej v motoru 30tis km a víc.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 428
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#19 Ztráta motorového oleje
Moje skúsenosti s VEA motormi:
XC60 D3 110 kW AT 04/2017 - servisované len v autorizáku, liaty len Castrol 0W-20. Výmeny oleja raz ročne s intervalom po 30 tis, 28 tis, 18 tis, 29 tis, 19 tis, 27 tis km. Doteraz žiadne dolievanie oleja a celkovo žiadna porucha. Kúpené ako nové a teraz má cca 178 tis km.
XC60 D4 133kW AT 10/14 - servisované mimo autorizák kde lali Mobil Formula VC 0W-20. Výmena oleja raz ročne s intervalom po 10 tis, 27 tis, 15 tis, 19 tis, 13 tis, 7 tis, 5 tis, 14 tis, 12 tis. Pred poslednou výmenou oleja auto pýtalo doliatie pol litra oleja. odvedy jazdím na Castrol bez doliatia. Kúpené v 01/22 Pri 97 tis km, teraz má 128 tis km.
Čiže doteraz obe autá jazdia bez zvýšenej spotreby oleja.
Čo je zaujímavé, Volvo už nemá svoj Volvo motorový olej OW-20 ale leje Castrol. Autorizák pýta 30€ za liter.
XC60 D3 110 kW AT 04/2017 - servisované len v autorizáku, liaty len Castrol 0W-20. Výmeny oleja raz ročne s intervalom po 30 tis, 28 tis, 18 tis, 29 tis, 19 tis, 27 tis km. Doteraz žiadne dolievanie oleja a celkovo žiadna porucha. Kúpené ako nové a teraz má cca 178 tis km.
XC60 D4 133kW AT 10/14 - servisované mimo autorizák kde lali Mobil Formula VC 0W-20. Výmena oleja raz ročne s intervalom po 10 tis, 27 tis, 15 tis, 19 tis, 13 tis, 7 tis, 5 tis, 14 tis, 12 tis. Pred poslednou výmenou oleja auto pýtalo doliatie pol litra oleja. odvedy jazdím na Castrol bez doliatia. Kúpené v 01/22 Pri 97 tis km, teraz má 128 tis km.
Čiže doteraz obe autá jazdia bez zvýšenej spotreby oleja.
Čo je zaujímavé, Volvo už nemá svoj Volvo motorový olej OW-20 ale leje Castrol. Autorizák pýta 30€ za liter.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 132
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
#20 Ztráta motorového oleje
Lkopcansky: tie tvoje sú ale jednoturba, zásadne problémy majú biturba (hlavne keď sa im nakladá)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#21 Ztráta motorového oleje
Prosím a používáte někdo jako prevenci na rozpouštění karbonu nějaké přípravky?
Třeba BG 109 nebo K2 motor flush,tec2000
Třeba BG 109 nebo K2 motor flush,tec2000
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5025
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#22 Ztráta motorového oleje
Tak Ne Castrol a jo MObil 1 Rally Formula 5W50 tady razil pokud vím jeden člověk co sem už moc nechodí...
Za mě jak píše Thor, hlavně nějakej olej a často. Těch 10tkm by měl dát i motor z kaufu, pokud plní tu normu co tam má být.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 428
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#23 Ztráta motorového oleje
D4 133kW je biturbojergus.balaz píše: ↑19 pro 2023 06:38 Lkopcansky: tie tvoje sú ale jednoturba, zásadne problémy majú biturba (hlavne keď sa im nakladá)
https://en-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Volvo_Engine_Architecture?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=sk&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=tc
Spotreba oleja sa týka podľa príspevkov na fóre a FB skrz všetky výkonové verzie, od 88 po 173 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 132
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
#24 Ztráta motorového oleje
Lkopcansky: teraz na to pozerám a fakt, to je už bi. Dik.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 769
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#25 Ztráta motorového oleje
Na spotřebu oleje trpí všechny VEA motory, jak diesly tak benziny, jednoturba i biturba bez rozdílu.
Třeba na naší bývalé V40 D2 2.0 VEA 88kw byl měněný motor z důvodu spotřeby oleje ještě v záruce.
Třeba na naší bývalé V40 D2 2.0 VEA 88kw byl měněný motor z důvodu spotřeby oleje ještě v záruce.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek