Volvo V70 II T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#1 Volvo V70 II T5
Výrobce vozu: Volvo Car Corporation - Göteborg, Švédsko
Motor: přeplňovaný zážehový (B5244T5)
Zdvih. objem (cm3): 2 401
Válců / ventilů: 5/4
Max. výkon [kW] / ot. [min.]: 191/5 500
Točivý moment [Nm] / ot. [min.] 350/2 200
Zrychlení (0-100km/h): 7,1s
Převodovka: 6-ti stupňová manuální
Stav tachometru (km): 151 800
ALU disky:
7.5 x 17' Thor (zimní)
7.5 x 17' Tomason (letní) - Bright silver
Barva karosérie: Black Sapphire metallic (452-26)
Barva interiéru: světlý písek (AG51)
> sedadla: kožené sportovní
* * * * * * * * * * * * * * * * *
VIN: YV1SW544151484242
Platnost STK: 23.08.2025
Motor: přeplňovaný zážehový (B5244T5)
Zdvih. objem (cm3): 2 401
Válců / ventilů: 5/4
Max. výkon [kW] / ot. [min.]: 191/5 500
Točivý moment [Nm] / ot. [min.] 350/2 200
Zrychlení (0-100km/h): 7,1s
Převodovka: 6-ti stupňová manuální
Stav tachometru (km): 151 800
ALU disky:
7.5 x 17' Thor (zimní)
7.5 x 17' Tomason (letní) - Bright silver
Barva karosérie: Black Sapphire metallic (452-26)
Barva interiéru: světlý písek (AG51)
> sedadla: kožené sportovní
* * * * * * * * * * * * * * * * *
VIN: YV1SW544151484242
Platnost STK: 23.08.2025
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#2 Jak šel čas ...
2018
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#3 Jak šel čas ...
2019
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#4 Jak šel čas ...
2020
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#5 Jak šel čas ...
2021
- BSR výfuk
- BSR výfuk
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#6 Volvo V70 II T5
2022
- kola Tomason
- kola Tomason
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#7 Jak šel čas ...
2023
- poškození levých zadních dveří garážovými vraty
- poškození levých zadních dveří garážovými vraty
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 Volvo V70 II T5
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#9 Volvo V70 II T5
Parádní, černá V70 na Thorech, to je moje Tady navíc s nejlepším možným motorem a v manuálu
Jediné, co bych vytknul je absence křídla a trochu mi tam nesedí to tažné na pevno
Jediné, co bych vytknul je absence křídla a trochu mi tam nesedí to tažné na pevno
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#10 Volvo V70 II T5
Tady pán je koukam podle vseho stejne uchylnej na dokumentovani stavu,oprav atd jako ja
A taky to nabizi k prodeji, ale az po velkem servise, coz sice malicko nechapu, ale nabizim se,ze se toho za páďo ujmu
A taky to nabizi k prodeji, ale az po velkem servise, coz sice malicko nechapu, ale nabizim se,ze se toho za páďo ujmu
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#11 Volvo V70 II T5
Děkuji děkuji křídlo na něm v této konfiguraci nebylo a úplně nové jsem nesehnal. Když jsem kupoval díly, tak vždycky nové aby ten stav zůstal na netu jsem našel jen nové držáky ale křídlo skladem nebylo a bez tažného souhlasím že by to bylo pěknější ale někdo to považuje za benefit. Já ho nevyužíval
Přidáno za 8 minut 17 sekund:
Jsem v tomto ohledu pořádnej úchyl mám faktury seřazené podle roků, založené v eurofóliich a vše ještě zdokumentováno v Excelu, co se kdy a za kolik opravovalo nový majitel to jistě ocení.
K prodeji to nabízím, protože sháním úspornější auto. Mám teď po přestěhování rozptyl: práce (99km a 112km), rodina (65km) a s benzínem pro radost je to drahé cestování neumím s tím jet úsporně.
Za 50 by nebyl ani ten výfuk cena bude trošku vyšší
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#13 Volvo V70 II T5
To by se mi moc líbilo k mojí černý 850 T5. Taky by mě zajímala přibližná cena
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#14 Volvo V70 II T5
Cena bude 250 000,-Kč a bude v ní zahrnuto následující:
- ALU disky Tomason 17' s pevnostními ventilky a bezpečnostními šrouby
- ALU disky Volvo Thor 17's bezpečnostními šrouby
- středový díl výfuku na obr. uprostřed (aktuálně je na autě straight-pipe na obr. vpravo) - výměna je snadná
- gumové koberečky a vana do kufru v barvě interiéru
- držák na chytrý telefon Brodit
- chladící taška a deštník Volvo
Pozn.
- auto má promáčklinu na levých zadních dveřích od garážových vrat. Je možné, že půjde promáčklina "vytáhnout" ale pokud ne, auto prodám i s náhradními dveřmi.
K autu dodám servisní historii tj. všechny faktury
- ALU disky Tomason 17' s pevnostními ventilky a bezpečnostními šrouby
- ALU disky Volvo Thor 17's bezpečnostními šrouby
- středový díl výfuku na obr. uprostřed (aktuálně je na autě straight-pipe na obr. vpravo) - výměna je snadná
- gumové koberečky a vana do kufru v barvě interiéru
- držák na chytrý telefon Brodit
- chladící taška a deštník Volvo
Pozn.
- auto má promáčklinu na levých zadních dveřích od garážových vrat. Je možné, že půjde promáčklina "vytáhnout" ale pokud ne, auto prodám i s náhradními dveřmi.
K autu dodám servisní historii tj. všechny faktury
- Přílohy
-
- vyfuk.jpg (28.83 KiB) Zobrazeno 522 x
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Volvo V70 II T5
Auto pěkný a podle ceny, si ho chceš ještě dlouho nechat, což schvaluju
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#16 Volvo V70 II T5
Dlouho asi ne ale zatím to auto dost potřebuju, proto je cena taková až jej nebudu potřebovat, tak půjde o pár desítek tísíc dolů
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#17 Volvo V70 II T5
Na rok 2023 to auto má poměrně nízký nájezd. Drtivá většina ostatních bude mít minimálně o 100.000km vyšší. Auto vypadá na fotkách krásně, zachovalej kousek!
Manuál, v podstatě nejpotentnější motorizace, která se dala do P2 platformy sehnat - B5244T5. Tenhle motor má obvykle velký potenciál pro dodatečné lazení výkonu.
Komu se obecně líbí design P2 V70 a chce dálničního sleepera, tak moc jiných možností nemá. Jak se tu občas veřejně pozastavuji nad cenami některých ojetin, tak
tady se budoucího prodávajícího naopak zastanu. Originál T5 v kombíku po Face-Liftu s 2.4 motorem moc nebude a v hezkém stavu ještě méně.
EDIT: pardon za plevelení
mě osobně by se teda nejvíc zamlouval tenhle motor B5244T5 + třeba zadní PoFace Světlomety v těch starších PředFace kastlích. Protože jediné, co se Face-Liftu
na P2 povedlo je ten motor, zadní světlomety a lakování lišt - v nadsázce. Jinak je celej ten jejich face-lift v porovnání s před-faceliftem krok zpět.
Příklad: tenčí plechy karoserie, plastový světla, nekvalitní reproduktory (včetně žluté řady! po face žlutá řada je už s papírovejma blánama , horší antikorozní ochrana,
horší kvalita kůže na seslích, horší bezpečnostní funkce zadní lavice (hlavně že ušetřili 10kg) atd. Těhle vošmelů a úliteb novým Euro normám jsou ty face-lifty plný
Manuál, v podstatě nejpotentnější motorizace, která se dala do P2 platformy sehnat - B5244T5. Tenhle motor má obvykle velký potenciál pro dodatečné lazení výkonu.
Komu se obecně líbí design P2 V70 a chce dálničního sleepera, tak moc jiných možností nemá. Jak se tu občas veřejně pozastavuji nad cenami některých ojetin, tak
tady se budoucího prodávajícího naopak zastanu. Originál T5 v kombíku po Face-Liftu s 2.4 motorem moc nebude a v hezkém stavu ještě méně.
EDIT: pardon za plevelení
mě osobně by se teda nejvíc zamlouval tenhle motor B5244T5 + třeba zadní PoFace Světlomety v těch starších PředFace kastlích. Protože jediné, co se Face-Liftu
na P2 povedlo je ten motor, zadní světlomety a lakování lišt - v nadsázce. Jinak je celej ten jejich face-lift v porovnání s před-faceliftem krok zpět.
Příklad: tenčí plechy karoserie, plastový světla, nekvalitní reproduktory (včetně žluté řady! po face žlutá řada je už s papírovejma blánama , horší antikorozní ochrana,
horší kvalita kůže na seslích, horší bezpečnostní funkce zadní lavice (hlavně že ušetřili 10kg) atd. Těhle vošmelů a úliteb novým Euro normám jsou ty face-lifty plný
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Dolany u Olomouce
- Vůz: Volvo V70 II T5
#18 Volvo V70 II T5
Děkuji moc k nájezdu mohu říct toto:
Auto tehdá koupili s nájezdem 136 386km rodiče přes pána, co vozil (možná stále vozí) Volva z Německa, takže první majitel je z Německa, druhým majitelem byly rodiče (mamka), kteří než se auto přepsalo na mě najezdili necelé 3000km za 3 roky, já už trošku více. Měl jsem ještě Volvo V40 2.0 na denní ježdění do práce/na nákup apod. a toto sloužilo jen pro radost. V40 jsem přenechal bráchovi a nyní mám pouze V70, proto v poslední době kilometry trošku narostly ale i tak je nájezd nízký.
Přiznám se, že řadu repro-soustavy bych musel zjistit, nevrtal jsem nikdy do elektroniky. Používám FM transmitter a stále si vyrábím hudební CD.
Každopádně moc děkuji za komentář. Potěšil
Auto tehdá koupili s nájezdem 136 386km rodiče přes pána, co vozil (možná stále vozí) Volva z Německa, takže první majitel je z Německa, druhým majitelem byly rodiče (mamka), kteří než se auto přepsalo na mě najezdili necelé 3000km za 3 roky, já už trošku více. Měl jsem ještě Volvo V40 2.0 na denní ježdění do práce/na nákup apod. a toto sloužilo jen pro radost. V40 jsem přenechal bráchovi a nyní mám pouze V70, proto v poslední době kilometry trošku narostly ale i tak je nájezd nízký.
Přiznám se, že řadu repro-soustavy bych musel zjistit, nevrtal jsem nikdy do elektroniky. Používám FM transmitter a stále si vyrábím hudební CD.
Každopádně moc děkuji za komentář. Potěšil
_________________
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
majitel vozu Volvo V70 II T5 (r.v.2004)
- Motor: 2 401ccm (B5244T5)
- Výkon: 191kW / 250k
- barva: černá metalíza
- převodovka: 6ti stupňová manuální
Stav tachometru: 152 XXX km
Země původu: Německo
Poznámka: bude na prodej za 200 000,-Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#19 Volvo V70 II T5
To rozdvojení výfuku je kvůli koncovému tlumiči, bo měl 2 vstupy? Nebo jakej to má vyznám? díky
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Volvo V70 II T5
Jop, tyhle laďáky, typu Simmons apod. to mají takhle řešené.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 Volvo V70 II T5
To je kvůli světlé výšce, aby tam nebyla jedna velká trubka, co by byla na podvozku první na ráně...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#22 Volvo V70 II T5
nejakej zdroj pls?Ejdou Rotacak píše: ↑21 zář 2023 12:59 Jinak je celej ten jejich face-lift v porovnání s před-faceliftem krok zpět.
Příklad: tenčí plechy karoserie, plastový světla, nekvalitní reproduktory (včetně žluté řady! po face žlutá řada je už s papírovejma blánama , horší antikorozní ochrana,
horší kvalita kůže na seslích, horší bezpečnostní funkce zadní lavice (hlavně že ušetřili 10kg) atd. Těhle vošmelů a úliteb novým Euro normám jsou ty face-lifty plný
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#23 Volvo V70 II T5
To zní rozumně, díky! Nenapadlo mě to.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1396 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 5 Odpovědi
- 1283 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ogar
-
- 107 Odpovědi
- 14006 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 53 Odpovědi
- 2437 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 47 Odpovědi
- 3228 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej