Úprava motoru S80 2.8 200kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S80 B6284T 2.8 98
#1 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli není nějaké větší téma ohledně úpravy motoru B6284T 2.8 200kw. Chtěl bych z toho dostat nějaké pěkné čísla, tak bych chtěl vědět co si dovolit. Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#2 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Proč na to asi nejsou témata? Zkus se zamyslet? Jaké je nejčastěji skloňované problém s tímhle motorem?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S80 B6284T 2.8 98
#3 Úprava motoru S80 2.8 200kw
To netuším
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#4 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Převodovka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S80 B6284T 2.8 98
#5 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Jo takhle, o převodovce vím ale chtěl bych vědět co by dokázal zvládnout motor, jestli je třeba reálné cca 500 koní.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#6 Úprava motoru S80 2.8 200kw
A k čemu je 500koní když je nedostaneš na kola?
Švédi jsou schopní z 6 válců dostat i 800 koní, ale to už je vyšší dívčí a pokud neřešíš převodovku tak je to asi i nad tvoje možnosti. Někde jsem viděl jak do PRV nebo téhle 2.8 dostali písty z nové T6, veký turbo, velký všechno a 800 kobyl - nebo tak nějak, ale bylo to hooooodně práce a pak hooodně koní.
Švédi jsou schopní z 6 válců dostat i 800 koní, ale to už je vyšší dívčí a pokud neřešíš převodovku tak je to asi i nad tvoje možnosti. Někde jsem viděl jak do PRV nebo téhle 2.8 dostali písty z nové T6, veký turbo, velký všechno a 800 kobyl - nebo tak nějak, ale bylo to hooooodně práce a pak hooodně koní.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S80 B6284T 2.8 98
#7 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Jo takhle, už to chápu. Nedá se to překopat ani na manuál?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#8 Úprava motoru S80 2.8 200kw
UTFG.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#9 Úprava motoru S80 2.8 200kw
V sériové podobě motor jako takový zvládne i 500koní (s adekvátním turbem), tady si můžeš trochu počíst, motor sice v jiné kastli, ale pro představu... https://www.turbobricks.com/index.php?threads/245-gl-90-b6284t-and-other-6-cyl-builds.309746/ Manuál z atmosféry použít lze, ale je to dost práce, potenciální problém na stk atd...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 193
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#10 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Hlavně nechápu proč v takovém autě chtít 500+ koní i těch 270 je dost.
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#11 Úprava motoru S80 2.8 200kw
na tu váhu ani ne
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 193
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#12 Úprava motoru S80 2.8 200kw
A co s tím chceš jezdit okruhy?
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#13 Úprava motoru S80 2.8 200kw
To by mě s takhle těžkou krávou s převisama nad oběma nápravami, s přeposilovanym řízenim a zdechlym, jako že "Limo-Komfort" tlumenim ani nenapadlo.
Na druhou stranu, může to bejt fajn dálniční stíhačka.
Swap za manuál se jeví divácky atraktivní. Obávám se, že to ale nebude atraktivní pro nervy a peněženku tazatele
STK se asi dá vždycky nějak zařídit, pokud nepřijedeš vyloženě s cikánskou károu pro 18 leté floutky (lešenářská trubka místo vejfuku, černé fólie i na čelnim skle a ideálně 40mm podložky pod kola
a třešnička na dortu je zam*danej dehtovej čtyřvalec, z kterého se valí oblaka sazí - Garage Stage 3 od Laca za 2.000kč)
- jen to chce mít osobní vazby na provozovnu, popřípadě mít v okolí někoho ochotného, kdo ty vazby má.
Na druhou stranu, může to bejt fajn dálniční stíhačka.
Swap za manuál se jeví divácky atraktivní. Obávám se, že to ale nebude atraktivní pro nervy a peněženku tazatele
STK se asi dá vždycky nějak zařídit, pokud nepřijedeš vyloženě s cikánskou károu pro 18 leté floutky (lešenářská trubka místo vejfuku, černé fólie i na čelnim skle a ideálně 40mm podložky pod kola
a třešnička na dortu je zam*danej dehtovej čtyřvalec, z kterého se valí oblaka sazí - Garage Stage 3 od Laca za 2.000kč)
- jen to chce mít osobní vazby na provozovnu, popřípadě mít v okolí někoho ochotného, kdo ty vazby má.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S80 B6284T 2.8 98
#14 Úprava motoru S80 2.8 200kw
STK není vůbec žádný problém. Jako cigán kára to taky nevypadá. Prostory na vytáhnutí prevodovky taky jsou. Teď už jen zjistit jakou převodovku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#15 Úprava motoru S80 2.8 200kw
vyprdni se na to, nestojí to za to.
Já měl pár let taky koníčka rvát prachy do auta, ale je to házení prachů do kanálu. Tady v ČR leda v noci a stejně má člověk staženou prdel.
Já jel s V70 vlastně jen 1x úplně na krev. Ručička zapíchlá vpravo dole. Podle GPS asi 265km/h (vypnutý omezovač od Hilton Tuning).
A k čemu? abych zbylých 364 dní v roce jezdil víceméně +20km/h nadlimit.
Já měl pár let taky koníčka rvát prachy do auta, ale je to házení prachů do kanálu. Tady v ČR leda v noci a stejně má člověk staženou prdel.
Já jel s V70 vlastně jen 1x úplně na krev. Ručička zapíchlá vpravo dole. Podle GPS asi 265km/h (vypnutý omezovač od Hilton Tuning).
A k čemu? abych zbylých 364 dní v roce jezdil víceméně +20km/h nadlimit.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Kašli na předělání na manuál i na zvyšování výkonu.
Fakt to za to nestojí.
Předělávku dělalo myslím T6R a nakonec to stejně skončilo v kopřivách, protože nikdo nedokázal přepsat mapy motoru a to auto nefungovalo.
Zvýšení výkonu zas neustojí už tak poddimenzovaná převodovka.
Fakt to za to nestojí.
Předělávku dělalo myslím T6R a nakonec to stejně skončilo v kopřivách, protože nikdo nedokázal přepsat mapy motoru a to auto nefungovalo.
Zvýšení výkonu zas neustojí už tak poddimenzovaná převodovka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
#17 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Nejdřív pořeš jestli dokážeš udělat tu převodovku. Manuál snad zatím nikdo v ČR nedotahnul do konce, protože neexistuje software, který by si rozuměl s řídící jednotkou.
Takže bych se soustředil na ten automat. V kuloárech se objevily informace o aftermarketovych dílech z Asie, takže možná oprava a případně vylepšení asi existuje. Ale zatím nikdo neměl ty koule
Takže pojď do nás a zkus ten automat udělat na pořádný výkon. Rozhodně je to levnější cesta než tam zkoušet manuál.
Zvednout výkon u tohodle motoru už bude čajíček
Takže bych se soustředil na ten automat. V kuloárech se objevily informace o aftermarketovych dílech z Asie, takže možná oprava a případně vylepšení asi existuje. Ale zatím nikdo neměl ty koule
Takže pojď do nás a zkus ten automat udělat na pořádný výkon. Rozhodně je to levnější cesta než tam zkoušet manuál.
Zvednout výkon u tohodle motoru už bude čajíček
_________________
C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Myslím si, že elektronika už v dnešní době nemůže být problem, t6r to dělalo hodně let dozadu... Třeba https://hiltontuning.com/product/volvo-vehicle-manual-conversion/ nebo D5T5
Ale jinak pětiválec s manuálem bude určitě na lazení jednodušší platforma
Ale jinak pětiválec s manuálem bude určitě na lazení jednodušší platforma
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#19 Úprava motoru S80 2.8 200kw
Jako decentní úprava výkonu proč ne. Ale proč tahat výkon z auta, kde to absolutně nedává smysl?
S80 bude bez kompletní výměny všeho na podvozku houpavý obývák, bez jakýchkoliv možností agresivní jízdy. A i pak to bude těžká svině se špatným rozložením váhy.
I kdyby si tu převodovku upravil, tak je to outdated líná lemra.
Nedává to smysl.
S80 bude bez kompletní výměny všeho na podvozku houpavý obývák, bez jakýchkoliv možností agresivní jízdy. A i pak to bude těžká svině se špatným rozložením váhy.
I kdyby si tu převodovku upravil, tak je to outdated líná lemra.
Nedává to smysl.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#20 Úprava motoru S80 2.8 200kw
2 peter cz
ARD už ale neexistuje ne? tak cca od prosince 2019. D5T5, řekl bych, čerpá z původních databází a nic moc nového (ve smyslu velkého projektu) nevyvíjí.
Předpokládám, že už jen nalejvaj běžné Stage 2. Žádné individuální úpravy ve smyslu swapů motorů při ponechání původní ECU a ostatních čidel.
Optimalizace manuální převodovky z jiného vozu na B6284T bude asi stejný případ. Ale mohu se mýlit.
ARD už ale neexistuje ne? tak cca od prosince 2019. D5T5, řekl bych, čerpá z původních databází a nic moc nového (ve smyslu velkého projektu) nevyvíjí.
Předpokládám, že už jen nalejvaj běžné Stage 2. Žádné individuální úpravy ve smyslu swapů motorů při ponechání původní ECU a ostatních čidel.
Optimalizace manuální převodovky z jiného vozu na B6284T bude asi stejný případ. Ale mohu se mýlit.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 2498 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kouba89
-
- 13 Odpovědi
- 769 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 0 Odpovědi
- 167 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 10 Odpovědi
- 1449 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gusto
-
- 3 Odpovědi
- 1151 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mvtechnik