Ahoj, tak pohrebak je evidentne kdysi bouranej na levou zadni...vzhledem k tomu, ze pro poradnou opravu to bude asi vyzadovat vyndat to velke okno, rad bych to ted alespon nejak zakonzervoval, nez to odpada uplne.Nema s tim nekdo zkusenosti?Napadlo me to nechat vyschnout/vysusit a do tech mezer vmestnat nejakou pryskyrici, nebo neco podobneho.Diky za napady
K
Konzervace popraskaneho laku a kitu
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#1 Konzervace popraskaneho laku a kitu
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#2 Konzervace popraskaneho laku a kitu
To bude slušná sochařina...
Odbrousit, konzervovat, plnič, lak?
Odbrousit, konzervovat, plnič, lak?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#3 Konzervace popraskaneho laku a kitu
Ja mel spis na mysli, jestli by nestacilo vyplnit ty mezirky a dostat neco pod ty kusy laku, ktery jsou odfoukly a drzej tam vlastne nejakou svoji silou vule.Nejde mi uplne o vizualni vjem, spis aby to neodpadalo uplne.Samozrejme chapu, ze to je takovy polovicaty reseni a stejne se asi nakonec dostanu k tomu, ze to bude muset k doktorovi na vetsi zasah...
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#4 Konzervace popraskaneho laku a kitu
Víš jak to bude vypadat podtím?
To bych to radši omlátil, vzal šmirglem a nechal klidně natřený Hammerite. Páč když to "uděláš" nějak tak to pod tím bude dál hnít a to snad nechceš ne?
To bych to radši omlátil, vzal šmirglem a nechal klidně natřený Hammerite. Páč když to "uděláš" nějak tak to pod tím bude dál hnít a to snad nechceš ne?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#5 Konzervace popraskaneho laku a kitu
Jo, mas pravdu...jen jsem to zkousel ))
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Konzervace popraskaneho laku a kitu
Zakrytím nic nevyřešíš, protože pokud tam zůstane vzduchová mezera a to zůstane, tak to bude hnít dál, viz python.p nade mnou.
Muj postup by byl: Flexa, dráťák a až na kov, přetřít brunoxem, cáknout základem a pak černým vrchem, případně ještě lakem, pokud je to metla. Proč tolik vrstev? Kvůli trvanlivosti ochrany.
Bude to pak hnusný, bude. Přestane to hnít? Jo, pokud nebudeš jezdit v soli, tak máš na 5 let pokoj. Ale musíš oloupat všechno, co je odfouklý a všude, kde jsou mezery mezi kovem a kitem.
Druhá možnost je zamezit změnám teploty a vlhkosti tam, kde auto parkuje, aby se k tomu nic nedostávalo. Tzn. ideálně podzemní garáž, pořádně ohřát místa třeba horkovzduškou, aby to vyschlo a silikonem + přelepit izolačkou, aby si přístup vzduchu ztížil. Ale to je ultra prasácký řešení, jehož přínos je diskutabilní, ale jistý je, že neuškodí.
Muj postup by byl: Flexa, dráťák a až na kov, přetřít brunoxem, cáknout základem a pak černým vrchem, případně ještě lakem, pokud je to metla. Proč tolik vrstev? Kvůli trvanlivosti ochrany.
Bude to pak hnusný, bude. Přestane to hnít? Jo, pokud nebudeš jezdit v soli, tak máš na 5 let pokoj. Ale musíš oloupat všechno, co je odfouklý a všude, kde jsou mezery mezi kovem a kitem.
Druhá možnost je zamezit změnám teploty a vlhkosti tam, kde auto parkuje, aby se k tomu nic nedostávalo. Tzn. ideálně podzemní garáž, pořádně ohřát místa třeba horkovzduškou, aby to vyschlo a silikonem + přelepit izolačkou, aby si přístup vzduchu ztížil. Ale to je ultra prasácký řešení, jehož přínos je diskutabilní, ale jistý je, že neuškodí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#7 Konzervace popraskaneho laku a kitu
Jojo takhle jsem to psal hned ze startu, ale protože jsem línej, tak je tu i líná verze.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#8 Konzervace popraskaneho laku a kitu
Případně auto dát do nějaké velkého pytle, vysát vzduch a naplnit nějakým plynem a hermeticky uzavřit
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek