Nepravidelný chod V70XC B5244T3
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2928
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#1 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
Nazdar mám tady jednoho pacienta V70XC rok 2001 co si ho nově pořídila kolegyně z práce.
Auto kupováno s poruchou, motor šel nepravidelně na volnoběh, cokoli od 2 do 4 válců. Nad 2500RPM se chod uklidní. Vida hlásila Missfire postupně na všech válcích jinak jen drobnosti (zámek dveří sem tam špatná žárovka). Vytáhl jsem cívky a svíčky. Cívky všeho chuť různého stáří všechny rozpraskané, svíčky bosch u třech prasklý izolátor (nejspíš plazivé proudy).
Takže jsem objednal nové svíčky (na tomto motoru mám vyzkoušené DENSA IK20TT) cívky jsem vzal BOSCH. Dneska jsem vše přehodil a chod se trochu zlepšil, teď už jde na všechny válce na 1500RPM, volnoběh je pořád strašný. Vida přestala hlásit Missfiry a je čistá.
Odpojováním cívek nebo vstřiků se mi nepodařilo najít válec, který by to dělal, vypadá to, že se to hodně stěhuje.
Takže jsem změřil tlak na palivové liště = cca 0,4Mpa (za mě v pohodě)
Komprese na motoru v provozní teplotě, před měření už spustila sahara:
1. = 0,9Mpa
2. = 0,95Mpa
3. = 0,9Mpa
4. = 0,9Mpa
5. = 0,95Mpa
Je to pod limitem nicméně si myslím, že by to s těmihle tlaky mělo fungovat.
Cvičně jsem zkontroloval první válec kamerou přes díru pro svíčku a hlava pístu čista na stěnách válce znatelné stopy honování, žádné viditelné poškození.
Prošel jsem kabeláž u cívek a vstřiků a nic jsem nenašel. Cvičně jsem odpojil váhu za chodu a projev se nezměnil.
Napadají mě kapající vstřiky a nebo klapka (je tam magnet marely)
Napadá někoho něco dalšího?
Předem díky za nápady.
Auto kupováno s poruchou, motor šel nepravidelně na volnoběh, cokoli od 2 do 4 válců. Nad 2500RPM se chod uklidní. Vida hlásila Missfire postupně na všech válcích jinak jen drobnosti (zámek dveří sem tam špatná žárovka). Vytáhl jsem cívky a svíčky. Cívky všeho chuť různého stáří všechny rozpraskané, svíčky bosch u třech prasklý izolátor (nejspíš plazivé proudy).
Takže jsem objednal nové svíčky (na tomto motoru mám vyzkoušené DENSA IK20TT) cívky jsem vzal BOSCH. Dneska jsem vše přehodil a chod se trochu zlepšil, teď už jde na všechny válce na 1500RPM, volnoběh je pořád strašný. Vida přestala hlásit Missfiry a je čistá.
Odpojováním cívek nebo vstřiků se mi nepodařilo najít válec, který by to dělal, vypadá to, že se to hodně stěhuje.
Takže jsem změřil tlak na palivové liště = cca 0,4Mpa (za mě v pohodě)
Komprese na motoru v provozní teplotě, před měření už spustila sahara:
1. = 0,9Mpa
2. = 0,95Mpa
3. = 0,9Mpa
4. = 0,9Mpa
5. = 0,95Mpa
Je to pod limitem nicméně si myslím, že by to s těmihle tlaky mělo fungovat.
Cvičně jsem zkontroloval první válec kamerou přes díru pro svíčku a hlava pístu čista na stěnách válce znatelné stopy honování, žádné viditelné poškození.
Prošel jsem kabeláž u cívek a vstřiků a nic jsem nenašel. Cvičně jsem odpojil váhu za chodu a projev se nezměnil.
Napadají mě kapající vstřiky a nebo klapka (je tam magnet marely)
Napadá někoho něco dalšího?
Předem díky za nápady.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13144
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
Ukostření? Jak motoru tak přímo cívek? Ale to by asi hlásilo missfire. Jak to jede? Nerozsvítí se za jízdy kontrolka motoru?
Klapku zkus vyčistit.
Klapku zkus vyčistit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2928
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
Nazdar Radku, kostry skontroluju po práci. Autem jsem moc nenajel, ale pokud jedeš nad těch 1500 zda se projev normální. K chodu si teď uvědomuju, že když přidám plyn nad hranici nestability běhu a držím je, tak i přes to otáčky hodně pomaličku klesají.
Taky se mi projevilo při měření tlaku na palivové liště, že při odpojení tlakoměru otáčky vzrostou a chod se uklidní na chvilku. Tohle jsem si vysvětlují automatickou regulací na pokles tlaku v pal. systému.
Taky se mi projevilo při měření tlaku na palivové liště, že při odpojení tlakoměru otáčky vzrostou a chod se uklidní na chvilku. Tohle jsem si vysvětlují automatickou regulací na pokles tlaku v pal. systému.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13144
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
Palivový filtr je jak starý? Tlak při přidání plynu nezakolísá?
Škoda že to nemá LPG, hned by se vědělo jestli je to v palivu nebo jinde.
Škoda že to nemá LPG, hned by se vědělo jestli je to v palivu nebo jinde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2928
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#5 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
Palivovy filtr je jak nový, ale mám v plánu ho vyměnit. Toho lpg je škoda. Tlak paliva jsem měřil jen na volnoběh. Měl jsem jen nanometr na liště, vymyslm jak to změřit v dalších režimech.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#6 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
Až to vymyslíš, tak to sem prosím napiš.
Já bojuju s cukáním ve vyšších otáčkách a podezírám filtr - ještě jsem se k tomu nedostal. A pak palivovou pumpu...
Já bojuju s cukáním ve vyšších otáčkách a podezírám filtr - ještě jsem se k tomu nedostal. A pak palivovou pumpu...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2928
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#7 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
Ono to není nic světoborného, jen potřebuju dobastlit hadici k nanometrů ať na ní vidím z místa řidiče.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#8 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
To je vlastně fakt. asi si udělám cestu do mé oblíbené vodo-topo prodejny.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2928
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#9 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
problém s kostrou prověřen , kontrola stávajících bodů bez problémů a pro test jsem doplnil jednu cestovní kostru.
Tlak paliva na liště taky vylučují. Drží krásné na hodnotách 3,47-4.1 bar. Nakonec bylo nejjednodušší vzít hydac a udělat záznam. Z toho co mě napadá zbývá klapka a vstřiky, takže jdu vytáhnout klapku a vyčistim ji.
Pro info, mohl bych si půjčit klapku MM z s60 stejný motor, nevíte co určuje že soft bude fungovat? Ať pro ni nejedu a netahám ji z auta zbytečně?
Tlak paliva na liště taky vylučují. Drží krásné na hodnotách 3,47-4.1 bar. Nakonec bylo nejjednodušší vzít hydac a udělat záznam. Z toho co mě napadá zbývá klapka a vstřiky, takže jdu vytáhnout klapku a vyčistim ji.
Pro info, mohl bych si půjčit klapku MM z s60 stejný motor, nevíte co určuje že soft bude fungovat? Ať pro ni nejedu a netahám ji z auta zbytečně?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2928
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#10 Nepravidelný chod V70XC B5244T3
Tak a máme vítěze. Klapka vytažena vyčístena a můžeme pokračovat. Manzeta na přední poloose. Praskla prechodovy hadice na turbu a pár dalších drobností, které jsem nechtěl dělat dřív než budu mít jistotu že motor pojede.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 8 Odpovědi
- 318 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PaulN
-
- 2 Odpovědi
- 528 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marcus
-
- 18 Odpovědi
- 3585 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od oxi
-
- 0 Odpovědi
- 371 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz