Kishmick - 940 Turbo-sedan

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#76 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Veřejné poděkování Urvanýmu za tip na třmeny :good:!!! Na jeho doporučení jsem vzal zadní brzdy-třmeny od SKV. K tomu jedny kotouče TRW. A to bych to nebyl já, abych je ještě nepokřtil nějakou další barvou(černá) a čirým lakem. U kotoučů TRW mi ušetřili práci-nastříkali je za mě už ve fabrice :D .
Zadní brzdy.jpg
Zadní brzdy.jpg (77.05 KiB) Zobrazeno 5413 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12092
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#77 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Tvl ty jedeš :good:
Na závoďáku jely dobře, cca 200km v Mostě byly bez problémů. Jako za cca 1400 kus nemá smysl se crcat s repasí...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#78 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

To jen, aby měly trochu větší životnost. A když se trochu ušetří, může se utratit zase někde jinde :twisted: . Dnes dorazilo nové turbo-staré dobré GT3076R ! Vybral jsem ho na stránkách Garrettu: https://www.garrettmotion.com/racing-and-performance/performance-catalog/turbo/gt3076r/(GTX sérii jsem už nechtěl). Objednáno v Praze. Je to skládačka ze dvou částí. Výfukovku-litinu jsem vzal tu nejužší(0.63 A/R) pro rychlejší náběh turba(je na výběr ze tří velikostí). Litina má výstup na V-band-to je celkem novinka. Na můj 3" výfuk super!!! A běžnou T3 přírubu-na ty nové svody(Jap Parts)to sedí přesně. S výfukovou částí jde točit dokola. Originál Garrett je fakt kvalita :thumbup:. Ještě 2x hadice na olej a na vodu a je to cca vše(Wastegate už na svodech mám). Přehození na auto plánuju možná až na jaro, až se trochu oteplí.
GT3076 R.jpg
GT3076 R.jpg (122.1 KiB) Zobrazeno 5298 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#79 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Protože klakson, který je nyní na autě, je v hrozném stavu. Je totálně zrezlý a jeho zvuk se podobá spíše zvuku malých motorek: Jawy Mustang apod :%) ... musel jsem vzít nový. Jako alternativu, ke slabšímu originálu, jsem vybral FIAMM AM80SX. Je to nástupce FIAMM AM80S, který je běžně v novějších autech zn.: Ford, Dodge, Jeep, Volvo, BMW atd. Modernější SXko je snad navíc trochu hlasitější a odolnější na teploty. Jinak zvuk: super trumpeta na lesní zvěř :D !!!
FIAMM AM80SX.jpg
FIAMM AM80SX.jpg (76.88 KiB) Zobrazeno 5149 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12092
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#80 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

LOL, ty jsem kupoval taky, takže plně schvaluju :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 411
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#81 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od berzerker »

SKV strmene mi odporucali tiez, kupoval som ich do Citrona a fungovalo to / Maxgear musel ist na reklamaciu / a riskol som aj SKV servo do Alfy a zatial ide :)
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13114
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#82 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od raolsa »

SKV třmeny jsem taky montoval a bez problémů, ale SKV čerpadlo řízení vydrželo jenom 90 km (slovy devadesát kilometrů) a bylo po něm. :o :%)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#83 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Jo, díky :good: . Já jsem chtěl nedávno zkusit třípalcovou SKV váhu(07SKV001). Ale ta moje stávající(taky třípalcová) je zatím super- takže není potřeba. Dnešní projížďka sedanu velice svědčila. Jen možná další-menší únik tlaku z turba, ale na to už jsem zvyklý z T5. Takže znovu: utahovat, utahovat, utahovat (a nestrhnout).
940 - 01 23.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#84 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Vzal jsem nové zapalovací kabely NGK. Staré kabely byl mix, který obsahoval i jeden původní-dvacetiletý kabel volvo! Tím pádem se mi, zaprvé, na motoru sešly už 3 věci od NGK: cívka, kabely a svíčky NGK. A zadruhé se tímto dostávám u zapalování ke Stage0 (když tedy nepočítám lepší jednotku+chip). Možná si už s autem troufnu vyjet i někam dál, že by i mimo město :D ?
P.S. Bohužel je mi líto předchozí-všude oslavované cívky BOSCH 0221118351, ale opravdu přestala fungovat. Škoda.
NGK 8469.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#85 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Ještě se vracím k houkačce. Po vyzkoušení klaksonů na autě jsem musel přejít k radikálnímu řešení. Hlasitost se zdála nic moc(tak o 15% menší). Až s pořádnými kabely(Renegade)se může hlasitost rovnat zvuku, který je stejný, jako po připojení přímo k baterii :D . Klaksony půjdou na stejné místo, jako byly origo, držák je z WV, relé se zalepí pro vodotěsnost. Okruh je přes další relé-přímo na baterii(jako jsem to udělal s palivovou pumpou-pro max. výkon).
FiammAM80SX.jpg
FiammAM80SX.jpg (109.8 KiB) Zobrazeno 4807 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#86 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Ipou(Isopropylalkoholem) čistím lehce všechny auta už asi 8 let. A tentokrát této menší očistě nebyl ušetřen ani relativně nový Redblock. IPA je nejúčinnější složkou čističe SeaFoam. A protože tady SeaFoam spray nekoupíte, používám čistý Isopropylalkohol. Ale pozor: s citem :D !!! Menší video: https://www.youtube.com/watch?v=niYjXROoeN8
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5052
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#87 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »

To bych mohl prubnout na staroušovi ! Přijde mi, že nechce nějak táhnout na to, že tam má být ST2...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#88 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Jasně Pythone, klidně zkus.
Já jsem po delší době konečně kápnul na netu na docela obstojný kabely. Jsou to: SPA TURBO(https://spaturbousa.com/) síla-10.4mm :crazy: ! Mají 5 jader-a lepší jsem zatím nikde jinde neviděl. Bohužel se tahle firma kabely už moc nezabývá(doprodej na eBay) a i tyto nejsou přímo na 940ku. Rozměrově ale sedí. Jen jsem kvůli kratšímu kabelu k rozdělovači musel trochu blíže posunout cívku. Konektory drží o hodně více(jsou o 2mm užší, než BOSCH), a mě se budou rozhodně hodit k silnější cívce. Plánuju MSD 8202-ať taky pořádně potrápím rozdělovač :D . K tomu jsem vzal šedivý teplotní návleky na fajfky-ty jsou teď prej hodně v módě.
SPATurbo 10.4mm.jpg
SPATurbo 10.4mm.jpg (110.02 KiB) Zobrazeno 4581 x
SPATurbo 10.4mm 2.jpg
SPATurbo 10.4mm 2.jpg (85.1 KiB) Zobrazeno 4581 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4833
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#89 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od PetrXC70 »

Ta tloušťka kabelu, to už je velký lákadlo i pro zběrače kovů... :D Pěkný to je! :good:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#90 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Díky. Super kabely 10.4mm jsou taky od "Taylor" a mraky dalších značek...
Dneska mi přišly zadní tlumiče Bilstein B6. Docela nečekaně se vrátily do prodeje na e-shopy za super starou cenu :good: !!! A já se je pokusím vyměnit společně se zadními brzdami. Přední vezmu až na jaře, protože jsem se včera konečně odhodlal objednat ve Švédsku kola Ocean Wheels MK18 Silver 8,5x18 (byl to slib známému, že je koupím z ušetřených peněz, které mi slevil, díky němu, prodávající při koupi auta-a cenově to vyšlo skoro přesně). Uvidíme, kdy to ze Švédska dorazí(doprava stála 108Euro) :D.
24-012744.jpg
24-012744.jpg (77.84 KiB) Zobrazeno 4439 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12092
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#91 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Pokud oželíš extra parádu, doporučuju okolí návaru spodního uložení tlumiče řádně a znovu natřít, protože ta původní vrstva barvy na tom vydržela asitak jednu zimu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4833
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#92 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od PetrXC70 »

Pravděpodobně proto, že to neni vařený kolem dokola... Chtělo by to barvu "nelejt" mezi, ale s tim si Kishmick poradí...

A sem fakt zvědavej, jak to na těch 18" bude vypadat...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#93 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec,díkes :good: . Kouknu na to. Je fakt, že u lepších tlumičů by to člověk nečekal, ale sůl je teď v zimě velká svi.ě.
Dneska taky jeden menší problém, kterej vzniknul díky tomu, že jsem koupil novou, jinou-větší věc :%) . Měl jsem připravenou hliník.svorku na kabely(běžně se dělaji prům. 7-8mm). Protože ale přišly na řadu ty "SPATurbo" kabely: 10.4mm, musel jsem ty díry zvětšit z 8mi na 10mm. Prkotina za 50Kč, ale aby to člověk nevyhodil-20minut na tom u stojanový vrtačky stráví(a svorky s 10mm dírou se jaksi-špatně shánějí-respektive: vůbec neexistují).
svorka.jpg
svorka.jpg (32.2 KiB) Zobrazeno 4422 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Basstl
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3202
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice

#94 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Basstl »

PetrXC70 píše: 01 bře 2023 16:50 A sem fakt zvědavej, jak to na těch 18" bude vypadat...
Vypadat to bude nějak takhle. :)

Rád to tu sleduju a těším se na výsledek. ;)
Přílohy
Obrázek1.png
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 119
Příspěvky: 723
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#95 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar. Díky. Jojo. Oceany MK18 jsou na Bricks-scéně už min.11let(na to se musim ještě optat), bohužel u nás ještě moc ne(taky je vlastně u nás nikdo neprodává). Jen se trochu bojím spojení toho ET6 s mými 25mm podložkami(vyndat se dají vždycky). Uvidíme... :D
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2129
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#96 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od peter cz »

No jo, ono taky u nás jezdit s krabicí na 18" není nic moc :D Podložky budeš muset vyndat určitě, resp. s tím et/šířkou disku/sníženým podvozkem budou stejně pneu v kompresi dřít o lemy, takže tě válcování nemine. Ale kola jsou to parádní :good:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5052
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#97 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »

To si nemyslím, přeci jen to kolo nejde rovnou nahoru, žejo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2129
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#98 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od peter cz »

Mám na 940 stejný podvozek a pneu 225/45 na diskách 7,5x17" et18 mi už tak lehce lížou podběhy, u disku 8,5 na et6 bude vnější hrana o cca 25mm víc ven (s podložkama by to bylo 50mm), takže si nedovedu představit jak by se to mohlo bez úprav vejít.
Naposledy upravil(a) peter cz dne 01 bře 2023 19:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5052
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#99 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »

Okej, na podložky jsem zapomněl :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12092
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#100 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

8,5J s ET11 dře i s 215/55/16 gumou, to je moje zkušenost. 8J je maximální šířka disku, která by se mohla vejít bez prasení a s ET15. Osobně mam vyzkoušeno v provozu i na Závoďáku 7J s 225/45/17, ET17 je přesně tak akorát za všech podmínek na obou nápravách. Nedovedu si představit 8,5J s ET6 osadit bez zásahu do kastle.
8,5J by se vešlo, ale musela by každá náprava mít jiný ET. Zadek odhaduju tak ET20, předek ET10.
Když jsem dělal 17 plechy, tak jsem hodně měřil a hodně zkoušel, a tohle si tak nějak pamatuju.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“