Kishmick - 940 Turbo-sedan
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#101 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdarec. Díky. Díky . No...celková zkušenost u 940ky s koly Ocean MK18 u hodně lidí na netu je, že pneu. 215/35 R18 nedrhne o normální-neupravený blatník(i při snížení 60/40mm). Samozř. asi bez podložek. Zkusíme. Uvidíme.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#102 Kishmick - 940 Turbo-sedan
tak jako 215/35 na 8,5J... to chce koule hlavně u pneuservisáka, aby to tam natáhnul
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#103 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Taky bych se nechal na MK 18 Wheels umluvit. Ale to ETčko je vážně ukrutné. Papuče 215 nazuté na širokém ráfku ve mě ale silně evokují vesnický tuning, kdy to měli mladí a nemajetní kluci na golfech.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#104 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Ahoj
Parádní pokoukáníčko a počtení
Parádní pokoukáníčko a počtení
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#105 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdarec!
Urvanej: Neboj se nic Tome! Můj dvorní racing-přezouvač "Zvony" si s tim velice snadno poradí ten už toho v tomto směru asi zažil velice mnoho.
Výska: Díky. Vím, ale uvidíš, že to bude super. Ty MK18 se vlastně i na většině eshopech prodávají, v sadě s pneu, už jedině a pouze s pneu 215/35. Je to první a výchozí, doporučený rozměr od samotného výrobce. Ty další-větší rozměry jsou taky fajn, hlavně kvůli většímu šetření ráfků. To ať si každý vybere sám .
Petr.Chrpa: Zdar Petře! Díky. Ale jsem teprve na začátku a cesta ke konci je dlouhá a trnitá. Uvidíme, co z toho nakonec vzejde .
Dnešní rychlá výměna oleje(po cca 1200Km?). Motor se vlastně teprve zajíždí, tak budu teď muset olej měnit asi často. Olej.filtry: BOSCH 0451103219(doporučuje sám velký youtouber-Tommy Luhr-"Overboostracing" ). Olej Elf 5W-50. + moje kleště na povolování olej. filtru a můj vylévací 10l kanystr(od ředidla), kde je trochu vidět barva vyjetého oleje.
Urvanej: Neboj se nic Tome! Můj dvorní racing-přezouvač "Zvony" si s tim velice snadno poradí ten už toho v tomto směru asi zažil velice mnoho.
Výska: Díky. Vím, ale uvidíš, že to bude super. Ty MK18 se vlastně i na většině eshopech prodávají, v sadě s pneu, už jedině a pouze s pneu 215/35. Je to první a výchozí, doporučený rozměr od samotného výrobce. Ty další-větší rozměry jsou taky fajn, hlavně kvůli většímu šetření ráfků. To ať si každý vybere sám .
Petr.Chrpa: Zdar Petře! Díky. Ale jsem teprve na začátku a cesta ke konci je dlouhá a trnitá. Uvidíme, co z toho nakonec vzejde .
Dnešní rychlá výměna oleje(po cca 1200Km?). Motor se vlastně teprve zajíždí, tak budu teď muset olej měnit asi často. Olej.filtry: BOSCH 0451103219(doporučuje sám velký youtouber-Tommy Luhr-"Overboostracing" ). Olej Elf 5W-50. + moje kleště na povolování olej. filtru a můj vylévací 10l kanystr(od ředidla), kde je trochu vidět barva vyjetého oleje.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#106 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak kola Ocean MK18 přišly ze Švédska(https://th-pettersson.com/) v pořádku celkem rychle. Za 10 dní od objednání. Dnes jsem je obul na: Nankang ultra sport NS-II 215/35 R18 a zároveň jsem je vyzkoušel na zadku (samozř. bez podložek ) A opravdu. Jak mi bylo i od prodejce potvrzeno: "U ET6 ráfek na starých volvech cca lícuje s blatníkem, don't worry Thomas-je to easy". Pokud tedy nebudu extrémně snižovat-příště je můžu klidně obout i na širší pneu (např.: na 225/35 atd...). Mám docela radost i z toho, že jsem je vychytal ještě za dobrou cenu(týden po tom-co jsem disky objednal, se jednak o 18euro zdražily a pak i euro šlo opět nahoru). Snad se mi v budoucnu poštěstí i nějaká 740ka, na který by se mi líbily možná ještě více
Naposledy upravil(a) kishmick dne 28 kvě 2023 13:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3245
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#107 Kishmick - 940 Turbo-sedan
ty kola jsou porno
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#108 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdarec. Díky! Tvé přirovnání - toť projev nejvyššího uznání, jakého se mi mohlo dostat !!! Abych dodžel kolorit stylu-kam se asi tak chci s autem postupně dopracovat, vzal jsem zadní bílé lampy. Je to všem známá značka DEPO (Taiwan). Cena: 1tisíc za jednu lampu(u Skadixu je to např. skoro dvakrát tolik). Kvalita ucházející . Tím pro tento rok asi s exteriérem končím a pomalu se vrhnu na jiné věci: tlumiče, turbo, převodovka atd....bude toho hodně.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#109 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Ty bílý blinkry sluší
Jen bych někde pořídil "chromový" žárovky, aby ta oranžová v tom tak nesvítila.
Jen bych někde pořídil "chromový" žárovky, aby ta oranžová v tom tak nesvítila.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 898
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#110 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Rád sleduju všechny tvoje projekty. Líbí se mi jakým směrem s tím autem jdeš. Kola jsou pecka a asi jediný v ČR.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#111 Kishmick - 940 Turbo-sedan
No jedes pekne. Kola velka parada a jeste vetsi je to turbo garrett. Ticha zavist. Ja pokud vse pujde tk jdu do K04 na RS. A pokud vse pujde hodne dobre tak pujdu do garrettu nove generace G25-30. Ale zpet k tvemu projektu. Velka parada pane a kloboucek.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7543
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#112 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Také tento topik se zájmem sleduji, přestože vím, že moje Redblocky zůstanou bez úprav.
Bílé blinkry vypadají perfektně, jen je otázka životnosti lamp od Depa...
Ohledně žárovek do nich doporučuji buď Osram Diadem Chrome nebo Philips SilverVision.
Různé chromelooknounejmy mají ve srovnání s nimi žalostnou svítivost.
P.S. olejový filtr Bosch jsem nikdy nezkoušel, ve stejné cenové hladině mám oblíbený origo. Líbí se mi na něm Volví logo.
Bílé blinkry vypadají perfektně, jen je otázka životnosti lamp od Depa...
Ohledně žárovek do nich doporučuji buď Osram Diadem Chrome nebo Philips SilverVision.
Různé chromelooknounejmy mají ve srovnání s nimi žalostnou svítivost.
P.S. olejový filtr Bosch jsem nikdy nezkoušel, ve stejné cenové hladině mám oblíbený origo. Líbí se mi na něm Volví logo.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#113 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Urvanej: Zdarec! Chromový žárovky jsem neznal. Díky za tip. Koupím ihned !!!
Stalin: Dík, kola nebyla jiná možnost(původně byla v plánu taky: Japan Racing JR6, ale když jsem viděl, že Oceany jsou za stejnou cenu...)
S60 GOLD: Díky. Pomalu se přibližuji k tvojí bývalé S70 T5, ale to bych tu 940ku musel dát ještě do laku atd...cesta dlouhá(leštička možná postačí a Garrett si rozhodně kup)!!! Octavia II RS bezesporu taky super!
Petr Marek: Díky za tip na žárovky. Taiwanské DEPO podporuji ve stejném duchu, jako mistr Vystrčil a pozdravuj barmana Míru ze 7mičky (se spirálama na bradě) .
Dnes mi přišla silnější cívka MSD 8202. Klasika tvar-tkzv."canister style". Měla by dávat 45.000 Voltů !!! Možná se mi povede jí zkusit o víkendu na autě. Tak mi držte palce-ať nedojde k nějaké velké explozi P.S. Má jiný konektor, ale naštěstí mi SPAturbo poslali před měsícem omylem kabel, právě s touto tlustší-správnou koncovkou-viz foto.
Stalin: Dík, kola nebyla jiná možnost(původně byla v plánu taky: Japan Racing JR6, ale když jsem viděl, že Oceany jsou za stejnou cenu...)
S60 GOLD: Díky. Pomalu se přibližuji k tvojí bývalé S70 T5, ale to bych tu 940ku musel dát ještě do laku atd...cesta dlouhá(leštička možná postačí a Garrett si rozhodně kup)!!! Octavia II RS bezesporu taky super!
Petr Marek: Díky za tip na žárovky. Taiwanské DEPO podporuji ve stejném duchu, jako mistr Vystrčil a pozdravuj barmana Míru ze 7mičky (se spirálama na bradě) .
Dnes mi přišla silnější cívka MSD 8202. Klasika tvar-tkzv."canister style". Měla by dávat 45.000 Voltů !!! Možná se mi povede jí zkusit o víkendu na autě. Tak mi držte palce-ať nedojde k nějaké velké explozi P.S. Má jiný konektor, ale naštěstí mi SPAturbo poslali před měsícem omylem kabel, právě s touto tlustší-správnou koncovkou-viz foto.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#114 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak akce "cívka" se nezdařila. Dává nejspíš málo proudu-motor vynechával. Vrátil jsem starou dobrou NGK a zase vše super.
Dnes jsem udělal odfuk víka ventilů. V minulosti to u Redblocků(B20 atd...) řešilo olej.víčko s odfukem do PCV. Pak se od toho nějak upustilo, ale mám pocit, že to tomu motoru svědčí. Hadičku jsem svedl do mého double-Catch Canu(kde už je i odvětrání bloku). Zkusil jsem jízdu 10 Km pod plynem a perfektní- z hadičky žádný olej, jen horké-čisté páry.
Dnes jsem udělal odfuk víka ventilů. V minulosti to u Redblocků(B20 atd...) řešilo olej.víčko s odfukem do PCV. Pak se od toho nějak upustilo, ale mám pocit, že to tomu motoru svědčí. Hadičku jsem svedl do mého double-Catch Canu(kde už je i odvětrání bloku). Zkusil jsem jízdu 10 Km pod plynem a perfektní- z hadičky žádný olej, jen horké-čisté páry.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#115 Kishmick - 940 Turbo-sedan
O víkendu byla výměna palivových hadic u motoru. Hadice FUB 386-co je na fotce nahoře, byla celá ztvrdlá a popraskaná, šla ihned pryč. Vzadu před lištou zkouším Semperit TU 25 (vnitř.prům. 11mm). Ale nejnovější počin je Semperit FMO Fuel/Oil - D (vnitř. průměr 13mm!!!), perfektně pasuje k AN8 "Push Lock" fitinkám a je do teploty 120°!!! Dal jsem jí i na odfuk z víka ventilů. Do teflonových paliv.hadic, který se šroubujou do těch swivel fitinek asi zatím nejdu. Jsem zvyklej na spony-kde je to víc odhalený a je toho víc vidět-pokud to praskne. Dále jedna fotka na nových kolech Ocean MK18.
P.S. Včera mi při dotahování brutální spony GBS prasklo plast.hrdlo na chladiči(mezi chladičem a termostatem) . Musel jsem prozatím zalepit tmelem na skla(a vložit cca 7cm dlouhou mosaznou trubičku)-funguje to dobře. Ale stejně. Pro jistotu objednávám nový hliník.chladič od do88-tam se to nestane.
P.S. Včera mi při dotahování brutální spony GBS prasklo plast.hrdlo na chladiči(mezi chladičem a termostatem) . Musel jsem prozatím zalepit tmelem na skla(a vložit cca 7cm dlouhou mosaznou trubičku)-funguje to dobře. Ale stejně. Pro jistotu objednávám nový hliník.chladič od do88-tam se to nestane.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#116 Kishmick - 940 Turbo-sedan
To je hrozný porno...
* oxymoron.
* oxymoron.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#117 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Takhle na foto to vypadá, že je mezi blatníkem a kolem mraky místa.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#118 Kishmick - 940 Turbo-sedan
To python.p : Díky, díky
To Urvanej : Místa je dost(jsou tam -40mm Lesjofors pružiny ze Skandixu). Ale zatim asi snižovat nebudu. To je to poslední-co mě teď trápí. Jeden čas mi ta menší mezera na předku byla dokonce i sympatická.
Abych nemusel pořád leštit ventilový víko(dost to za čas zmatnělo), přeleštil jsem ho, nastříkal do teplotního laku a poprvé viděl vačku. Typ vačky by mě celkem zajímal. Značka je vyražená asi vzadu atd...ale moc ostře ta vačka nevypadá-bude to asi něj. T-standard. Trochu jetá, ale v ucházejícím stavu. Našel jsem jeden seznam vaček:
To Urvanej : Místa je dost(jsou tam -40mm Lesjofors pružiny ze Skandixu). Ale zatim asi snižovat nebudu. To je to poslední-co mě teď trápí. Jeden čas mi ta menší mezera na předku byla dokonce i sympatická.
Abych nemusel pořád leštit ventilový víko(dost to za čas zmatnělo), přeleštil jsem ho, nastříkal do teplotního laku a poprvé viděl vačku. Typ vačky by mě celkem zajímal. Značka je vyražená asi vzadu atd...ale moc ostře ta vačka nevypadá-bude to asi něj. T-standard. Trochu jetá, ale v ucházejícím stavu. Našel jsem jeden seznam vaček:
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#119 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Vačka má na straně rozdělovače vyražené písmenko. Ale je na čele, takže musí rozdělovač dolu. A nebo je na straně rozvodů? Tvl teď nevim a nepodívám se
Ale zdvih změřit můžeš, hodinkama na jedný vačce. Z toho se dá odhadnout. Cca 9,5mm má seriová T a VX má 11,5mm myslim. (omg, máš to v tej tabulce, sem si nevšiml)
EDIT: jo, u rozdělovače.
Ale zdvih změřit můžeš, hodinkama na jedný vačce. Z toho se dá odhadnout. Cca 9,5mm má seriová T a VX má 11,5mm myslim. (omg, máš to v tej tabulce, sem si nevšiml)
EDIT: jo, u rozdělovače.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#120 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdarec, vačku taky plánuju. Od iPd (109328), ta bude mít 11.95mm / 11.95mm. Což je taky celkem slušný!!!
Dneska přišel ze Švédska chladič od do88. Vypadá dobře. Měl by mít o 57% větší objem jádra. Je to celohliník. U toho se snad hrdlo neutrhne-
jako u toho plasťáku . O víkendu ho snad vyměním-vyzkouším. Dostane taky pěkně napít Glysantinu G48.
Dneska přišel ze Švédska chladič od do88. Vypadá dobře. Měl by mít o 57% větší objem jádra. Je to celohliník. U toho se snad hrdlo neutrhne-
jako u toho plasťáku . O víkendu ho snad vyměním-vyzkouším. Dostane taky pěkně napít Glysantinu G48.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#121 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Tak nový závodní chladič od do88 dnes vyměněn. Pasuje celkem bez problémů. Akorát se musí trochu upravit 2x držáky. A v mém případě jaksi zapomněli na 2 horní díry k uchycení plastového krytu vrtule(na fotce chyceno dvěma eska páskami..). Vyvrtat 2x otvor navíc zabralo cca 10min. Proplachuji čistou vodou(byla tam růžová kapalina-nejspíš Glysantin G65). Já potom dávám modrozelený Glysantin G48 (polská licenční produkce ).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#122 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Před pár lety se tady na fóru prodávaly perfekt. teplotní podložky na Redblock ze sklotextitu. Bohužel už prý nebudou, škoda... Jediná, celkem dostupná, byla tahle: od YOUNGTIMER MOTORSPORT(textit-5mm ) z ebay za litr. Mě bude stačit. Jak se říká: lepší, než drátem do oka.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#123 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Na netu se objevily nové flexi-silikon. hadice ke chladiči. Už jsem je na Redblocku na youtube jednou viděl. Po krátkém hledání se jako jedna z mála a možná, jako jedinná z možných, jevila flexi-hadice k BMW - průměr 34mm, délka 300mm. Funguje perfektně. Možností je asi fakt hafo. Fantazii se meze nekladou.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#124 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Měl jsem je v rukách v práci, chtěli tím u nás nahradit formováné hadice. Neprošly přes kapacitní test chlazení na brzdě, zhoršení chladícího výkonu o cca 7% díky výření přes ty varhanky. Byl to Teda jiný dodavatel, ale princip stejný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#125 Kishmick - 940 Turbo-sedan
Jen ještě doplním, že zrovna tenhle test je hodně přísný.
Motor se totiž brzdou zatiží na maximální deklarovaný výkon a na něm se drží tak dlouho dokud se nestabilizuje teplota chladící kapaliny, její růst se zastaví na 0.1°C/10min. Při teplotě okolí 40°C. V praxi je to 90-120min. Takže u normálního auta to zhoršení řidič nepozná.
Motor se totiž brzdou zatiží na maximální deklarovaný výkon a na něm se drží tak dlouho dokud se nestabilizuje teplota chladící kapaliny, její růst se zastaví na 0.1°C/10min. Při teplotě okolí 40°C. V praxi je to 90-120min. Takže u normálního auta to zhoršení řidič nepozná.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 76 Odpovědi
- 11415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 6 Odpovědi
- 837 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 11 Odpovědi
- 1815 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 22 Odpovědi
- 3135 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pospak
-
- 27 Odpovědi
- 576 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1