Kishmick - 940 Turbo-sedan

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 117
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#201 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Trochu jsem zapracoval na uložení budíků. Velké poděkování uživateli 940b230f(Roman). Rámeček ve žluté barvě s nápisem: "Volvo 940 Turbo", udělali s bráchou na 3D tiskárně. Jojo, uložit 5 přídavných budíků do 940ky, aby na to bylo ještě navíc za jízdy pořádně vidět, byl vždycky problém.
Gauge Holder.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#202 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Basstl »

Je to pěkný a efektní, akorát by mi vadila nefunkční ventilace.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#203 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Ty středový výdechy stejně nepoužívám. Kdyby Kishmick chtěl, tak může rozchodit ofuk kulí, kterej tam je, ale u devítek nebejvá připojenej. To nahradí středovej výdech hravě :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#204 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »

Koulofuk? To se může hodit :) :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 117
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#205 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Nepoužívám. :D
Tak převodovku už mám vyřešenou. Vzal jsem nakonec Getrag 265. 5ti rychlostní manuál - r.1990, co se dával do BMW M3(E30), Jaguáru XJS atd... Je to klasická možnost swapu, co se dělala dřív hodně u závodních 240tek. Měla by snést cca 500HP. Bell Housing M46 s adaptérem už je na cestě od Jonase z: https://bakaxel.se/. Lamelu beru opět odpruženou keramiku, BMW 228mm, 8.1mm z https://shop.klracing.se/(přítlačák nechávám asi stávající - 515Nm). Takže v létě se rozhodně nudit nebudu. Převodovka má sportovní "Dog-leg" řazení (viz obrázek) :D Jednička dozadu!!!
Přílohy
Getrag 265.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#206 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »



První věc na co jsem si vzpomněl! Tak bacha na to! :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7512
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#207 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Petr Marek »

Přesně to se vybavilo i mě, ale při ostřejší jízdě bude toto schéma řazení jednoznačně přínosem.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 117
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#208 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Jojo, už se těšim taky :D . Ale nebude sranda - dát to celý na auto.
Zatim jsem přehodil ty větší brzdy z XC90ky. Šlo to celkem hladce. Jen mi dalo trochu zabrat utáhnout předem ty adaptéry k držákům na 200Nm(píše se u XC90ky). Využil jsem tedy souseda a masivní násadu od krumpáče! :%) Řezání závitů do těhlice šlo překvapivě lehce-k závitníkům stačil malý klíč č.9. Hadice jsem dal pancéřové EBC a rozměr jsem vybral o 10cm delší, než origo(44cm)- pro maximální rejd do budoucna. A jako bonus jsem to všechno očistil a natřel černým akrylátem-dvousložkou. O kolik jsem si polepšil, je vidět na předposlední fotce(kotouč 354 mm versus origo-kotouč 280mm).
Adapter XC90 354mm.jpg
Adapter XC90 354mm 2.jpg
Adapter XC90 354mm 3.jpg
Adapter XC90 354mm 4.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 883
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#209 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od vityjan »

Kola tomu sluší a ten kotouč je brutální :good:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 117
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#210 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dík :good: , zrovna jsem to byl projet a je to fakt hodně velkej rozdíl. Brzdí to teda pekelně. Ve srovnání s S60 T5kou, kde mám Bremba z Rka, možná ještě líp! Další plán je takovej, že zadek nechám a udělám ventil na občasný uzavření zadního okruhu(na burnouty atd.) a přidám tam ještě jedny stejný třmeny na hydraulickou ručku. Adaptéry už k tomu mám a ty třmeny jsem si zatím stříknul do tyrkysu(taky barva Foliatec). Ať tedy žijou moji švédští výrobci adaptérů z: https://www.anderssonsteelspeed.se/en/ !!! :D
Hydraulic Hand Brake.jpg
Hydraulic Hand Brake.jpg (64.36 KiB) Zobrazeno 481 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#211 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tahle kára je strašnej nářez <3
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 117
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#212 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec, díky :good: ! Ale je to hlavně zásluhou lidí, který se tim ve Švédsku zabejvaji a vyrobí to. To je taky důkaz toho, že se teď, díky poptávce po zadokolkách-hlavně kvůli driftu atd.., na plný čáře vrací tyhle auta a dělaji se na to super moderní, fungující maxi-věci, který byly ještě tak před 5ti lety jen v říši snů. Nic proti klasice, ale zrovna brzdy jsou pro mě fakt asi nejdůležitější věc z celýho auta. Tak proč tam tedy nedát ty největší a ještě k tomu i od Volva, který se tam vejdou?
P.S. Navic jsou ještě nutný podložky min. 20mm(i na kola Ocean MK18 ET6!!!) a taky dost velký dojezdový kolo min.18" :D
Brake Caliper.jpg
354mm Discs.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 901
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#213 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Stalin »

Klobouk dolů ty brzdy jsou mazec. Pěkně to vyplniĺo ty disky. Teď si říkám co budeš dávat za disky na zimu😁.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 117
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#214 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar! Dík :good: . Brzdí to skvěle. V praxi to zabrzdí asi o polovinu lépe, než s origo. Z 50ti km/h to už není oněch klasických 15 metrů, příznačných pro běžné civilní vozítko, ale reálně se dostaneš pod 10m. Osobně bych byl spokojenej, kdyby to šlo pod 8m(což asi možná půjde), ale to změřím, až budou brzdy víc zajetý. A zimáky budu dávat taky 18ky. Proč ne? Zimáky pneu v 18kách jsou ještě i za celkem přijatelnou cenu. Zapsaný v TP jsou. Jenom mě mrzí ty límcový 17"- plecháče, který tam už nepůjdou nasadit a proto je zrovna bohužel prodávám - to jsem nevychytal.
Duben 2024.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 117
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#215 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Začíná se pracovat na lepší převodovce. Jako první věc, nutná pro výměnu, je jiné vstupní ložisko(vnitř.rozměr 12mm namísto 15mm Volvo). Vyřešeno, číslo ložiska je např.: SKF 361201 R. Jako další krok následuje adaptér, vyvrtaný Bell Housing a centrovací kroužek. Z bakaxel.se mi už od Jonase přišel adaptér i s vyvrtaným M46-Bell Housingem dohromady. Bylo tedy ještě nutné vyrobit na soustruhu centrovací kroužek(poté zavařen). Sedí to super, převodovka je už tedy v kuse, ready- připravená pro další práci. Další krok bude řadička, držák převodovky, kardan atd... Pár fotek...
O-Ring.jpeg
O-Ring.jpeg (125.24 KiB) Zobrazeno 180 x
Getrag & M46.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#216 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Vapik »

Paráda, já jsem naposledy dělal konverzi na GAZ69 Dával jsem tam 1.9TD s peugeota 405 a musím uznat že proti tvoji tomuhle to byla procházka růžovou zahradou. Doufám že se dočkám doby kdy budu mít čas dát manual na moje 2jz v lexusu.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4780
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#217 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od PetrXC70 »

O co je ta baworácka převodovka lepší? Kvůli krouťáku?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“