Volvo 850 Italská T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#1 Volvo 850 Italská T5
Zdar všem,
si tady taky založím s dovolením vlákno.
prozatimní progress s mým Italem ze Švédska.
Dorazil tlumící materiál z Ahifi ( varinta tlumení s nízkou váhou cca 30 KG navíc ) o víkendu na to vletím..
Celou palubku mám na svaření a nový potažení, už se nemůžu dočkat až to nainstaluju do auta
Stropnice připraveno na montáž..
Horší to je s plánovanejma úpravama motoru.. Turbo mám objednáno z Kinugawy cca měs a půl.. Stále nic. Tak doufám, že se alespoň v létě už povozím.. Sání vzduchu se taky někde zaseklo. Budíky VDO nejsou nikde k dostání.. Atd.. Problém " covid "
Pár foto z demontáže vnitřku. Po týdle zkušenosti, bych se v tom už nikdy nevrtal. Je to strašná práce .. Oni mi to teda starší kolegové řikali, ale já si to vždycky musím vyzkoušet
si tady taky založím s dovolením vlákno.
prozatimní progress s mým Italem ze Švédska.
Dorazil tlumící materiál z Ahifi ( varinta tlumení s nízkou váhou cca 30 KG navíc ) o víkendu na to vletím..
Celou palubku mám na svaření a nový potažení, už se nemůžu dočkat až to nainstaluju do auta
Stropnice připraveno na montáž..
Horší to je s plánovanejma úpravama motoru.. Turbo mám objednáno z Kinugawy cca měs a půl.. Stále nic. Tak doufám, že se alespoň v létě už povozím.. Sání vzduchu se taky někde zaseklo. Budíky VDO nejsou nikde k dostání.. Atd.. Problém " covid "
Pár foto z demontáže vnitřku. Po týdle zkušenosti, bych se v tom už nikdy nevrtal. Je to strašná práce .. Oni mi to teda starší kolegové řikali, ale já si to vždycky musím vyzkoušet
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 321
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#2 Volvo 850 Italská T5
Obdivuju tuhle peclivou praci s odhlucnenim, at se dari i nadale
Jinak jak shanis sedacky v jinem tematu, tak tyhle nejsou hadrovy, ale tzv. polokuze (kozenka). Uplne bych je nezavrhoval. Podobne jsem mel ve V70 I a v zime i v lete jsem byl spokojenej.
Jinak jak shanis sedacky v jinem tematu, tak tyhle nejsou hadrovy, ale tzv. polokuze (kozenka). Uplne bych je nezavrhoval. Podobne jsem mel ve V70 I a v zime i v lete jsem byl spokojenej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#3 Volvo 850 Italská T5
Díky! Asi maš pravdu.. ty kožený stejně nebudou, nebo za raketu.
Já měním celý vnitřek, totiž tak jsem si řikal, že ty kožený sedačky by byli dokonalý .. odhlučňuju proto, že je to celkem jednoduchý, když mám auto bez interieru..
Po dokončení by to mělo vypadat nějak takhle ( Sedačky ještě musíme vyčistit.. ( :
Já měním celý vnitřek, totiž tak jsem si řikal, že ty kožený sedačky by byli dokonalý .. odhlučňuju proto, že je to celkem jednoduchý, když mám auto bez interieru..
Po dokončení by to mělo vypadat nějak takhle ( Sedačky ještě musíme vyčistit.. ( :
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 Volvo 850 Italská T5
Pěkně si se do toho dal
Turbo si objednával jaké 13G nebo větší 15G?a nebo ještě větší?
Turbo si objednával jaké 13G nebo větší 15G?a nebo ještě větší?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#5 Volvo 850 Italská T5
"Pěkně si se do toho dal
Turbo si objednával jaké 13G nebo větší 15G?a nebo ještě větší?"
Nakonec mně přesvědčil Aaron z Vastu, že bude nejlepší 19tka Mám na cestě od Kinugawa.. Tak uvidíme, jestli měl ten kluk pravdu.
http://shopping.kinugawaturbo.com/turbochargervolvos70850td04hl-19t-711bladesturbinewheelspoolfaster.aspx
Turbo si objednával jaké 13G nebo větší 15G?a nebo ještě větší?"
Nakonec mně přesvědčil Aaron z Vastu, že bude nejlepší 19tka Mám na cestě od Kinugawa.. Tak uvidíme, jestli měl ten kluk pravdu.
http://shopping.kinugawaturbo.com/turbochargervolvos70850td04hl-19t-711bladesturbinewheelspoolfaster.aspx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#6 Volvo 850 Italská T5
Kinugawu jsem kdysi dávno dával do auta taky, za mě bylo v poho, ale prej se přídíralo tvrdil novém majitel.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#7 Volvo 850 Italská T5
Soldní šichta to vytlumení auta.. Jsem si naivně myslel, že by se to za víkend dalo stihnout tak ne no.. Zas je ale krásně vidět, jak je kastle " zdravá"
- Přílohy
-
- střecha .jpg (92.92 KiB) Zobrazeno 1528 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#8 Volvo 850 Italská T5
To bereš pěkně od podlahy...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#9 Volvo 850 Italská T5
Malá prosba o radu/konzultaci na zkušenější.. Přemýšlím, že by bylo nejlepší instalovat ten tlumící materiál dovnitř dveří. Ne na plech stranu co je pod tapcem směrem do kabiny. Ale do dutiny dveří tam kam zajíždí okno na venkovní stranu .
Když teoreticky sundnám ten mechanismus viz obrázek, může se něco podělat? Jako že budu řešit nastavení výšky dovírání okna apod? Měl by jste někdo fotku rozdělaných dveří? Kuli místu, jestli je tam vůbec místo kam to nalepit...
Se mi nechce strávit hoďku rozděláváním, abych zjistil, že to nemám kam nalepit protože tam není místo.
Díky všem za případné komenty..
Když teoreticky sundnám ten mechanismus viz obrázek, může se něco podělat? Jako že budu řešit nastavení výšky dovírání okna apod? Měl by jste někdo fotku rozdělaných dveří? Kuli místu, jestli je tam vůbec místo kam to nalepit...
Se mi nechce strávit hoďku rozděláváním, abych zjistil, že to nemám kam nalepit protože tam není místo.
Díky všem za případné komenty..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#10 Volvo 850 Italská T5
850 nemám, ale kdyby Ti to pomohlo, kluci z ahifi mají návody: https://www.ahifi.cz/clanky/detail/jak-spravne-odhlucnit-dvere.htm
https://www.ahifi.cz/clanky/detail/jak-vytlumit-dvere-auta.htm
Možná už jsi četl.
https://www.ahifi.cz/clanky/detail/jak-vytlumit-dvere-auta.htm
Možná už jsi četl.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#11 Volvo 850 Italská T5
Ahifi, to má všechno hezky zpracováné. Kupoval jsem materiál od nich.. ( není to reklama, jenom konstatování )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#12 Volvo 850 Italská T5
U C70II se mi to veslo pod ten plech ale nevim kolik mista je v 850 v tomto prostoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#13 Volvo 850 Italská T5
Solidní šichta tu 850 vytlumit Konečně se to blíží ke konci ...
- Přílohy
-
- Střecha hotovo .jpg (78.47 KiB) Zobrazeno 1331 x
-
- podlaha .jpg (119.97 KiB) Zobrazeno 1331 x
-
- Dveře vytlumeno (1).jpg (124.6 KiB) Zobrazeno 1331 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#14 Volvo 850 Italská T5
Ale teď se bude cestovat hnedka lépe a co teprve to audio
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#15 Volvo 850 Italská T5
je to strašná práce, znám to od sebe... vždycky, když to dělám, říkám si, tohle bude jen na chvíli... a pak z toho je několik hodin
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#16 Volvo 850 Italská T5
Klidně ten plech sundej místa na dveřích je tam tolik že to ještě budeš chvíli vytlumovat. Já bych to pak nalepil i pod tapec. Mechanika je triviální a není na ni moc co pokazit
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#17 Volvo 850 Italská T5
"Klidně ten plech sundej místa na dveřích je tam tolik že to ještě budeš chvíli vytlumovat. Já bych to pak nalepil i pod tapec. Mechanika je triviální a není na ni moc co pokazit"
Už jsem na to přišel jak se to rozdělává ( díky Robertovi a jeho youtube kanálu ) .. A souhlas, místa je tam hodně
Už jsem na to přišel jak se to rozdělává ( díky Robertovi a jeho youtube kanálu ) .. A souhlas, místa je tam hodně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#18 Volvo 850 Italská T5
Jdeme do finále! v podstatě hotovo, akorát musím počkat na tapce dveří nevím kde všude se dotýkají plechu, tak abych to nevytlumil a pak znovu nesundával .. Preventivně jsem vyměnil i radiator topení, byl tam původní z roku 94, byl tam malej průsak v napojení trubek do radiatoru - těsnění v ha..lu.
- Přílohy
-
- 76EDB508-30C1-41A7-9B13-14A35C12DB4D.JPG (74.23 KiB) Zobrazeno 1147 x
-
- IMG_4877.jpg (95.24 KiB) Zobrazeno 1147 x
-
- IMG_4883.jpg (87.47 KiB) Zobrazeno 1147 x
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 321
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#19 Volvo 850 Italská T5
Dobra prace, radiator topeni se hodi vymenit
Doporucuje se zrusit i to komplikovane propojeni u motorove steny, viz
https://volvo850wagon.wordpress.com/2017/11/29/bypass-heater-hose-firewall-coupling/
Doporucuje se zrusit i to komplikovane propojeni u motorove steny, viz
https://volvo850wagon.wordpress.com/2017/11/29/bypass-heater-hose-firewall-coupling/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#20 Volvo 850 Italská T5
" Doporucuje se zrusit i to komplikovane propojeni u motorove steny, viz
https://volvo850wagon.wordpress.com/201 ... -coupling/ "
Díky za podnět!
https://volvo850wagon.wordpress.com/201 ... -coupling/ "
Díky za podnět!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#21 Volvo 850 Italská T5
Nevzdal jsem to ... Jdeme do finále, začal jsem vnitřek dávat zpět do auta.. nemám zatím hotovou palubku a nově počalouněný tapce dveří ( pan restaurátor na tom maká už pátý měsíc )
No,
Byl jsem to projet a i bez časti plastů, který ještě chybí nainstalovat to odhlučnění má velkej efekt ( nečekal jsem tak velký ) na komfort uvnitř auta i s SIMONS SPORT výfuk je v autě celkem klid. Ozve se od 4,5 tis výš, což je ideál. Půjde v tom jezdit i delší trasy a na dálnici si půjde se spolujezdcem povídat.. Nejsou slyšet kamínky jak naráží o podvozek a hučeni pneu je rovněž fuč..
Abych tu celou akci nějak shrnul.. Třeba to někoho bude zajímat. Nárust hmotnosti auta tak 5-10 kg oproti normálu mám lehkou verzi odhlučnění( původní izolaci jsem vyhodil ), není znatelný. Cena za materiál cca 10 tis. Práce strašná, nevypadá to ale, fakt je to náročný, celou tu kastli polepit správně. Řek bych, jako amatér v jednom dva full víkendy od rána do večera a bylo by to. Bez demontáže a montáže plastů, sedaček. Montáž vnitřku, asi záleží no, já se učil za pochodu.. Třeba vyndat tu po..ranou pojistku ze spouštěcího mech. okna mi zabralo celkem dlouho a dost jsem u toho pochyboval o správnosti směru trávení mého volného času.. ale to je fuk.
Dál se mi na týdle akci líbilo, že se vlastně celý auto dalo pořádně uklidit. Původní izolace byla sem tam chycená plísní, prach atd. jezdila od 94, tak ono tam něco napadá.. Koberce šli do čistírny.
Pár fotek..
No,
Byl jsem to projet a i bez časti plastů, který ještě chybí nainstalovat to odhlučnění má velkej efekt ( nečekal jsem tak velký ) na komfort uvnitř auta i s SIMONS SPORT výfuk je v autě celkem klid. Ozve se od 4,5 tis výš, což je ideál. Půjde v tom jezdit i delší trasy a na dálnici si půjde se spolujezdcem povídat.. Nejsou slyšet kamínky jak naráží o podvozek a hučeni pneu je rovněž fuč..
Abych tu celou akci nějak shrnul.. Třeba to někoho bude zajímat. Nárust hmotnosti auta tak 5-10 kg oproti normálu mám lehkou verzi odhlučnění( původní izolaci jsem vyhodil ), není znatelný. Cena za materiál cca 10 tis. Práce strašná, nevypadá to ale, fakt je to náročný, celou tu kastli polepit správně. Řek bych, jako amatér v jednom dva full víkendy od rána do večera a bylo by to. Bez demontáže a montáže plastů, sedaček. Montáž vnitřku, asi záleží no, já se učil za pochodu.. Třeba vyndat tu po..ranou pojistku ze spouštěcího mech. okna mi zabralo celkem dlouho a dost jsem u toho pochyboval o správnosti směru trávení mého volného času.. ale to je fuk.
Dál se mi na týdle akci líbilo, že se vlastně celý auto dalo pořádně uklidit. Původní izolace byla sem tam chycená plísní, prach atd. jezdila od 94, tak ono tam něco napadá.. Koberce šli do čistírny.
Pár fotek..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#22 Volvo 850 Italská T5
Dobra prace !!!!!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 36
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 850 T5 Ital
#23 Volvo 850 Italská T5
Zdravím všechny,
"projekt" pokračuje a já bych poprosil o radu/názor. Asi nebudu první kdo to řešil...
vzal jsem za své jednu radu co mi byla dána :
" Doporucuje se zrusit i to komplikovane propojeni u motorove steny, viz
https://volvo850wagon.wordpress.com/201 ... -coupling/ "
Faktem je, že to původní připojení je potencionální zdroj problémů. Vyhodil jsem ten původní konektor z plastu a origo kovové trubky jsem " naspojkoval" hadicemi a propojil hadice z motoru s výměníkem skrz motorovou přepážku.
Napadlo mně, že by bylo nejlepší vyrobit kovové trubky, které by vedly z radiátoru přímo do hadice která vede od/do motoru a naspojkovat to pouze z motorového prostoru. Spojení objímkou by tak bylo pouze na dvou přístupných místech a ne na šesti . . Odpadla by tak možnost, že se časem spojovací hadice skrz mot. přepážku prodře a bude tam Ch..át voda do kabiny. Kdo to dělal, ví že je tam celkem dost špatnej přístup.. Když už to mám rozděláný, rád bych to dodělal tak, že to nikdy v životě nebudu muset předělávat.
Doufám, že je to srozumitelně napsaný
Byl by někdo odsud schopný a ochotný vyrobit kovové vedení z radiatoru přímo do hadice co je v mot. prostoru ?
"projekt" pokračuje a já bych poprosil o radu/názor. Asi nebudu první kdo to řešil...
vzal jsem za své jednu radu co mi byla dána :
" Doporucuje se zrusit i to komplikovane propojeni u motorove steny, viz
https://volvo850wagon.wordpress.com/201 ... -coupling/ "
Faktem je, že to původní připojení je potencionální zdroj problémů. Vyhodil jsem ten původní konektor z plastu a origo kovové trubky jsem " naspojkoval" hadicemi a propojil hadice z motoru s výměníkem skrz motorovou přepážku.
Napadlo mně, že by bylo nejlepší vyrobit kovové trubky, které by vedly z radiátoru přímo do hadice která vede od/do motoru a naspojkovat to pouze z motorového prostoru. Spojení objímkou by tak bylo pouze na dvou přístupných místech a ne na šesti . . Odpadla by tak možnost, že se časem spojovací hadice skrz mot. přepážku prodře a bude tam Ch..át voda do kabiny. Kdo to dělal, ví že je tam celkem dost špatnej přístup.. Když už to mám rozděláný, rád bych to dodělal tak, že to nikdy v životě nebudu muset předělávat.
Doufám, že je to srozumitelně napsaný
Byl by někdo odsud schopný a ochotný vyrobit kovové vedení z radiatoru přímo do hadice co je v mot. prostoru ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#24 Volvo 850 Italská T5
Ahoj máš to krásny jinak tu trubku chyť si topenáře a ať ti to vyrobí z Cu trubek na topení s odpovídajícím průměrem
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#25 Volvo 850 Italská T5
Neměl bych dobrej pocit křížit CU trubky s AL vnitřkem motoru a radiátorů. Nešlo by to spíš udělat z trubek na hydrauliku??
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek