Teplota oleje?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#26 Teplota oleje?
ne ..soudím že máš Xc60 t6 polestar a jelikož v seznamu není tak nastav v profil. připojení ,,všechna vozidla Volvo kompatibilní s obd2 a budou tam ,,základní snímače obd2,,
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5053
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#27 Teplota oleje?
To je divný na P3 mě to fungovalo out-of-box... jak na IOS tak na Androidu...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 84
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
#30 Teplota oleje?
Tak ISO mam stejne. Vypocet jsem nastavoval viz. Priloha, ale nevim co dat do toho spusteni/zastaveni. Co jsem nasel hodnoty k Nissanu, tak nefunguji (prekvapive ). Kdyby jsi tusil, nekdo vedel, co tam dat, budu rad. Chce to po mne jak na androidu, tak na ios v obouch aplikacich. Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 84
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
#31 Teplota oleje?
Ahoj, nikdo nedokaze poradit? Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 21
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Karolinka
- Vůz: Xc 90 7 mist, r.v. 2009, 2.4
#32 Teplota oleje?
Cus. Též občas použijí obd a apku car scanner pro verzi za cca 100. A ty základní věci ti ukáže. Nedávno s se vracel s dovolený přes velké kopce a při 40 teplotách a najednou převodovka začala blbnout, bohužel neměl sem u sebe OBD abych se mrknul na teplotu. Jinak si myslím že musela být celkem velká, pak po zastavení a ochlazení vše ok...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#33 Teplota oleje?
Teď jsem si vzpomněl na toto téma, po výměně budíků teplotu vidíš, snímač tam tedy být musí.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#34 Teplota oleje?
To je teplota vody a ještě bych pochyboval o tom jak přesně to bude ukazovat
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#35 Teplota oleje?
Jo, omlouvám se, je to voda
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#36 Teplota oleje?
ukazuje na stred uz pri 60°c a stale je stred aj pri 103
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#37 Teplota oleje?
Jj, o tom jsem se dnes bavil s p. Balcarem ve Svencaru. Střed ukazuje asi o 30°C dříve a pak drží. Mají to tak ale všechny P3, i s origo TFT.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#38 Teplota oleje?
Ahoj,
Zkusil jsem přes CarScanner na Androidu sledovat teplotu oleje, abych měl nějaké alespoň přibližné info po jaké době po vodě se ohřeje olej. A dost mě překvapilo, že po Praze (žádné cukání, ale cesta Blankou a po Jižní spojce) se olej po cca. 15km ohřeje na přibližně 50-60°C a po dalších 20km víc ani ťuk. Na 80°C a více stoupne až když člověk najede na dálnici nebo trošku více prožene po okresce
Jedná se o auto v podpisu (VEA diesel). Nemáte někdo podobnou zkušenost? Přijde mi že i po Praze by se měl po dostatečně dlouhé cestě ohřát více.
Zkusil jsem přes CarScanner na Androidu sledovat teplotu oleje, abych měl nějaké alespoň přibližné info po jaké době po vodě se ohřeje olej. A dost mě překvapilo, že po Praze (žádné cukání, ale cesta Blankou a po Jižní spojce) se olej po cca. 15km ohřeje na přibližně 50-60°C a po dalších 20km víc ani ťuk. Na 80°C a více stoupne až když člověk najede na dálnici nebo trošku více prožene po okresce
Jedná se o auto v podpisu (VEA diesel). Nemáte někdo podobnou zkušenost? Přijde mi že i po Praze by se měl po dostatečně dlouhé cestě ohřát více.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#39 Teplota oleje?
Hele, rekl bych, ze ten motor ma proste maly objem vody a tim se celkove chladi rychleji. U nasi V60 s VEA motorem, dokaze motor vychladnout behem 2hodin z provozni teploty. Ono celkove VEA se i dlouho zahriva, vodni okruh. Jak je pod 10°C tak je to fakt tragedie a bez pustenyho bufika uz ani neodjizdim. To se mi ani nahodou u XC70 s D5 nestane, tam je motor teply i za 5 hodin.
Takto ohratou V60 jsem mel po 26km po okreskach.
Takto ohratou V60 jsem mel po 26km po okreskach.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#40 Teplota oleje?
Super, dík za info. Ano takto to vypadá i u mě. Na dálnici je to zahřátý hned, ale mimo se tomu fakt moc nechce, ale voda mi přijde že je ohřátá vcelku rychle (mám tedy zapnutý automatický příhřev, takže si to asi v těchto teplotách bude pouštět bufíka samo).
Ty jezdíš se zapnutým bufíkem nebo pouze předehřev a když vyjíždíš tak vypínáš? Jde mi o to, že teď občas jezdím trasu jenom cca 20km, tak jestli má cenu to celé jet s bufem ať má o něco více tepla nebo ne
Ty jezdíš se zapnutým bufíkem nebo pouze předehřev a když vyjíždíš tak vypínáš? Jde mi o to, že teď občas jezdím trasu jenom cca 20km, tak jestli má cenu to celé jet s bufem ať má o něco více tepla nebo ne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#41 Teplota oleje?
Zapinam vzdy bufika 30min pred jizdou. Takze pak jeste chvili bezi pri jizde. Proste rad sedam do tepleho auta a i motor se drobet ohreje predem. Takze i na tech 20km ho klidne zapni.
A vypinam pak klidne po min 15min chodu bufika.
A hlavne ja jezdim pres tyden kratke trasy, takze bufik je hlavne kvuli predehrati motoru.
A vypinam pak klidne po min 15min chodu bufika.
A hlavne ja jezdim pres tyden kratke trasy, takze bufik je hlavne kvuli predehrati motoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#42 Teplota oleje?
Koukám že máš u V60 VDD Dongle. Našel jsem jako podporovanou funkci: "Sensus Connect: GPS coordinates". Umí tedy přes aplikaci odeslat cíl do navigace? Nebo je to jen stahování aktuální polohy podle Sensus Connect navigace?
Mám od D5T5 aktivovanou plnohodnotnou navigaci a nejde mi odesílat cíl přes zatím předplacené Volvo On Call (nejspíše protože Volvo nemá info o tom, že tohle auto má navigaci a na helpdesku Volva mě odkázali na návštěvu autorizáku, což nevím jestli je dobrý nápad, když navigace není origo ) A odpověď na tiket od D5T5 bude asi na delší lokte
Mám od D5T5 aktivovanou plnohodnotnou navigaci a nejde mi odesílat cíl přes zatím předplacené Volvo On Call (nejspíše protože Volvo nemá info o tom, že tohle auto má navigaci a na helpdesku Volva mě odkázali na návštěvu autorizáku, což nevím jestli je dobrý nápad, když navigace není origo ) A odpověď na tiket od D5T5 bude asi na delší lokte
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#43 Teplota oleje?
JJ mam jej v obou autech kvuli bufiku, diagnostice a stavu DPF. Odeslani cile myslim " zatim " neni v zajmu. Ale to je jen muj pocit. Nicmene mam taky Full navigaci a proste to tam natukam a je to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#44 Teplota oleje?
Včera jsem jel přes celou Prahu a po dálnici na Mělník a zkusil jsem sledovat teploty. Na těch cca. 50° se olej dostane poměrně rychle (cca. 10-15km), ale více ani ťuk. Jakmile se člověk rozjede na dálnici (140 tachometr), tak olej teměř okamžitě letí na cca. 75-80° a tam drží. Pak jsem jel dalších skoro 15km po okresce 90kmh a olej zase opět skoro hned po sjezdu z dálnice padne na 50-60° a tam se zase drží. Jakmile prostě motor točí pod 2000 otáček, tak se olej přes 60° nedostane. Voda už od 10km stále na 85-90°...
Vcelku by mě zajímalo jestli olej (voda 0w-20) pro VEA motory je na toto dělaný, že už při těch 50°je na 100% připravený dobře mazat (protože asi člověk nebude na plyn pořádně šlapat jenom na dálnici...) Nebo je to prostě motor dělaný jenom na dálnici a 1. třída/okresky mu přes nízkou teplotu nesvědčí...
Vcelku by mě zajímalo jestli olej (voda 0w-20) pro VEA motory je na toto dělaný, že už při těch 50°je na 100% připravený dobře mazat (protože asi člověk nebude na plyn pořádně šlapat jenom na dálnici...) Nebo je to prostě motor dělaný jenom na dálnici a 1. třída/okresky mu přes nízkou teplotu nesvědčí...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#45 Teplota oleje?
Ještě by bylo dobrý tyto hodnoty teploty oleje porovnat s jiným měřením, například dát teplotní čidlo do hlavního mazacího kanálu, tam co je čidlo tlaku.
Protože si myslím, že to, co vám zobrazuje Car Scanner nebo podobné aplikace, má velmi malou vypovídající hodnotu o skutečnosti.
To čidlo, ze kterého si bere údaje ř.j. a tím pádem i vaše aplikace, je na dně vany, kde je nejchladněji v celém motoru. Naopak nejteplejší bude olej na prvním pístním
kroužku, kde bude mít teplotu klidně okolo 200°C.
A pak se nabízí otázka, jak s údajem z teplotního čidla nakládá ECU. Když jí čidlo říká, že má olej teplotu 50°, myslí si, že má olej teplotu opravdu 50 nebo si nějakým vzorcem pak vypočítává, že je skutečná průměrná teplota nějaká jiná a podle toho upravuje dávku paliva?
Pozoruju, že čím dál tím víc lidí, co si pořídí nějakou apku nebo Vidu, tak získávají pocit, že mají auto rozbitý. Dokud ji neměli, tak jim auto jezdilo dobře, topilo, chladilo, startovalo, vypalovalo, ale teď?
A to je ještě dobrý, ale co se bude dít, až se jednou dostane na trh nějaký přístroj na domácí CT vyšetření, to bude pak umírajících...
Protože si myslím, že to, co vám zobrazuje Car Scanner nebo podobné aplikace, má velmi malou vypovídající hodnotu o skutečnosti.
To čidlo, ze kterého si bere údaje ř.j. a tím pádem i vaše aplikace, je na dně vany, kde je nejchladněji v celém motoru. Naopak nejteplejší bude olej na prvním pístním
kroužku, kde bude mít teplotu klidně okolo 200°C.
A pak se nabízí otázka, jak s údajem z teplotního čidla nakládá ECU. Když jí čidlo říká, že má olej teplotu 50°, myslí si, že má olej teplotu opravdu 50 nebo si nějakým vzorcem pak vypočítává, že je skutečná průměrná teplota nějaká jiná a podle toho upravuje dávku paliva?
Pozoruju, že čím dál tím víc lidí, co si pořídí nějakou apku nebo Vidu, tak získávají pocit, že mají auto rozbitý. Dokud ji neměli, tak jim auto jezdilo dobře, topilo, chladilo, startovalo, vypalovalo, ale teď?
A to je ještě dobrý, ale co se bude dít, až se jednou dostane na trh nějaký přístroj na domácí CT vyšetření, to bude pak umírajících...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#46 Teplota oleje?
Nezískávám pocit, že mám auto rozbitý. Jenom jsem si chtěl vypozorovat za jakou dobu auto ohřeje olej, protože nemá ukazatel na přístrojovce a tak nějak se mi příčí na něj šlapat když není olej ohřátý... A jenom jsem došel k tomu, že se vlastně moc neohřeje Ale evidentně to prostě dělají všechna VEA auta, takže končím z průzkumem a přestávám řešit.
A myslíš že jiné motory (D5 nebo např. VW, který ukazuje teplotu na palubce) mají čidlo jinde než ve vaně? Nebo prostě nezobrazují reálnou teplotu, ale třeba již nějak přepočtenou...
A myslíš že jiné motory (D5 nebo např. VW, který ukazuje teplotu na palubce) mají čidlo jinde než ve vaně? Nebo prostě nezobrazují reálnou teplotu, ale třeba již nějak přepočtenou...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#47 Teplota oleje?
Mě překvapuje to umístění čidla. To jako kvůli přístupu? Žiju v tom, že na mechaniky a snadný servis výrobce moc nehledí.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#48 Teplota oleje?
To je právě to, co nevím. Proto jsem psal, že by chtělo dát čidlo do hlavního mazacího kanálu a porovnat hodnoty.
Nevím, jestli ta hodnota, kterou vidíš na displeji je skutečná teplota oleje ve vaně nebo už nějak přepočtená. Nebo je skutečná a jednotka si ji následně nějak přepočítává? Taky nevím, proč je čidlo teploty oleje v nejchladnější části motoru? Mám k tomuto sledování teploty prostě příliš mnoho otázek na to, abych těm zobrazeným hodnotám (záměrně nepíšu naměřeným) přikládal nějakou relevanci.
Ale samozřejmě chápu záměr neubližovat motoru nebo mu ubližovat co možná nejmíň. Mám to stejně. A dělám to tak, že prvních deset a poslední 3 až 2 kilometry jedu naprosto klidnou jízdou. Zatím to asi vychází...
Naposledy upravil(a) Fíla dne 14 led 2022 14:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2924
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#49 Teplota oleje?
V práci to máme následovně: Teplotní čidlo oleje máme umístěné ve vaně a ani zde nemáme nejteplejší místo, ale na základě našich lab. měření známe závislost teploty v místě čidla a v nejteplejším místě. Na základě této závislosti je nastavené omezení výkonu motoru, jak při nízké tak i při vysoké teplotě. Toto nastavení je v ecm jen jako hodnota, ecm si nic nedopočítává jen ví, že pokud má na čidle xx°C po dobu yy sekund udělá to a nebo ono. Myslím, že by to mohlo mít podobně i Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2924
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#50 Teplota oleje?
Jo a na přístrojích je vidět realná teplota v místě čidla, takže to někdy může být matoucí. V případě testování komponent se používá ta nejvyšší teplota změřená v lab ne ta kterou vidíš na přístrojích.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 484 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 17 Odpovědi
- 750 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 2 Odpovědi
- 287 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od keramkecav
-
- 1 Odpovědi
- 282 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 6 Odpovědi
- 299 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od czemartin1