Jaké cívky?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#1 Jaké cívky?
Ahoj, chystám se měnit zapalovací cívky a přemýšlím od jakého výrobce vybrat? Samo mi jde o co největší spolehlivost, rozum volí to, co je tam od výroby, ale to se taky není s časem, tak nevím...co dáváte vy?
Motor je 2.5T 186kw facelift...
Motor je 2.5T 186kw facelift...
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#2 Jaké cívky?
Bosch, NGK. Případně DENSO.
Reálný rozdíl mezi nimi v kvalitě podle mě dnes už nebude. Skoro bych se vsadil, že to prdí jedna fabrika z jednoho pásu někde na Taiwanu apod..
Pokud ti jde primárně pouze o kvalitu, kup je jako originální díl u dealera. Originál Bosch (nebo si dosaď jiné jméno jakéhokoliv prvovýrobce) koupený jako aftermarket nemusí a často není (i přes stejné číslo dílu a vzhled) stejná kvalita, jako totéž koupeno u dealera.
Nebo ještě přesněji díl XY například od Bosche MONTOVANÝ na lince v prvovýrobě není tentýž díl jako prodávaný mimo autorizovanou síť.
Rozumnější je podle mě koupit jednoho z osvědčených výrobců a jednu, dvě starší cívky vozit s sebou..A je to. "Konev funguje, šetří vodou."
Reálný rozdíl mezi nimi v kvalitě podle mě dnes už nebude. Skoro bych se vsadil, že to prdí jedna fabrika z jednoho pásu někde na Taiwanu apod..
Pokud ti jde primárně pouze o kvalitu, kup je jako originální díl u dealera. Originál Bosch (nebo si dosaď jiné jméno jakéhokoliv prvovýrobce) koupený jako aftermarket nemusí a často není (i přes stejné číslo dílu a vzhled) stejná kvalita, jako totéž koupeno u dealera.
Nebo ještě přesněji díl XY například od Bosche MONTOVANÝ na lince v prvovýrobě není tentýž díl jako prodávaný mimo autorizovanou síť.
Rozumnější je podle mě koupit jednoho z osvědčených výrobců a jednu, dvě starší cívky vozit s sebou..A je to. "Konev funguje, šetří vodou."
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2921
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3 Jaké cívky?
A ještě udělám trochu složitější protože ten díl, který se montuje na lince nemusí být shodný s tím samým dílem co koupíte v autorizované síti, také se to děje celkem často.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 717
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#4 Jaké cívky?
Čau! Třeba Elit catalog nabízí 10 možností. Cívka Bosch je tam nejlacinější "shi.ka" -ještě před Starline cívkou. Nejdražší je tam ERA 880133 1x za 3054,- (ta sá dá koupit jinde cca za 660,-)? Já jsem si třeba koupil na T5 cívky Facet 1x za 1.250,-, ale ty na tvoje auto nedoporučujou(nevim proč). Ty Boschky neber. Byly tam sice jako origo, ale doba pokročila-máš min. dalších 9 lepších možností.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#5 Jaké cívky?
No...
Prosim o konkretni a necim podlozeny fakt v cem je oproti Boshi 9lepsich moznosti.
Cim Bosch zaostava? Ono totiz moc firem,ktere delaji CELE vstrikovaci, zapalovaci a ridici systemy motoru moc neni. Takze rict Bosch je sracka je tedy na muj vkus hodne odvazne tvrzeni
Dekuju, neni to hate, ale toto me teda velice zajima, protoze je klidne mozne,ze mi takova informace uplne zmeni pohled na vec
Prosim o konkretni a necim podlozeny fakt v cem je oproti Boshi 9lepsich moznosti.
Cim Bosch zaostava? Ono totiz moc firem,ktere delaji CELE vstrikovaci, zapalovaci a ridici systemy motoru moc neni. Takze rict Bosch je sracka je tedy na muj vkus hodne odvazne tvrzeni
Dekuju, neni to hate, ale toto me teda velice zajima, protoze je klidne mozne,ze mi takova informace uplne zmeni pohled na vec
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 717
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#6 Jaké cívky?
Nazdar. Můj podložený fakt je ten, že mi postupně všechny slavné cívky Bosch odcházejí jedna po druhé-a to na obou autech. A myslím, že je tady lidí více, kdo je nestačí pořád měnit(třeba jen po 30tis.km). Před 20ti lety možná patřily k nejlepším. Dnes už rozhodně ne.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#7 Jaké cívky?
Ok. To beru jako platny argument. 2 auta uz jsou nejaky maly vzorek. Otazka taky ale jestli ty civky nekupujes na nejakym podradnym webu podle ceny.
Jake mas teda aktualne a kolik je na nich najeto ?
Jake mas teda aktualne a kolik je na nich najeto ?
#8 Jaké cívky?
Bosch nebrat, nic nevydrží. Já jsem kupoval originál.
Pokud jde o zvyšování výkonu, tak existujou i lepší možnosti, ale cena je trochu někde jinde.
Pokud jde o zvyšování výkonu, tak existujou i lepší možnosti, ale cena je trochu někde jinde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 Jaké cívky?
No já Bosch koupil a zatím drží. Ale mám na nich najeto jenom 5 kkm. Ale o cívkách je známo, že je to spotřebák. Já už mám asi 3 sadu. Teď poprvé úplně nové.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#10 Jaké cívky?
a co teda vzít? ngk ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Jaké cívky?
Dávám BERU a spokojenost
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4957
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#12 Jaké cívky?
Mi odešla jedna (asi origo) 2014 a dána boška. Má 70 a zatím se snaží
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#13 Jaké cívky?
Pokud někomu odchází jedna cívka za druhou, tak není problém ve značce cívek, ale v jejich kabeláži, případně u laděných vozů chyba SW řídící jednotky (klepání motoru). Praskání nebo nefunkčnost bývá většinou totiž způsobena příliš dlouhým časem nabíjení nebo nesprávným proudem.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#14 Jaké cívky?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#15 Jaké cívky?
Já dával zhruba před 50tis km cívky NGK a zatím jsou v pohodě.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#16 Jaké cívky?
Vidím to asi na ty NGK, díky za rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#17 Jaké cívky?
Podle čeho kupujete jiné než origo cívky? Pouze podle konektoru?
Na V8 jsem nenašel žádné náhrady, pouze origo.
A hlavně jsou jiné jak pro R5, R6, V8 tak i pro různé MY.
Děkuji
Na V8 jsem nenašel žádné náhrady, pouze origo.
A hlavně jsou jiné jak pro R5, R6, V8 tak i pro různé MY.
Děkuji
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Jaké cívky?
Hele a jaký ty boschky?
Našel jsem 2 možnosti a neznám rozdíl.
221 604 001
221 604 008
Našel jsem 2 možnosti a neznám rozdíl.
221 604 001
221 604 008
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5031
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#19 Jaké cívky?
Já šel do Boschek. Všechno ostatního byla slepá cesta.
doplnění: 008 jsem bral na 2,4T a bez problémů.
doplnění: 008 jsem bral na 2,4T a bez problémů.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Jaké cívky?
děkujiii
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1035 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 3 Odpovědi
- 540 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 16 Odpovědi
- 687 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 10 Odpovědi
- 409 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 22 Odpovědi
- 676 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kid