TDi - syndrom vyhoření? :D

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#51 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak to ja mam moje auto rad ....ale taky me nekdy tak se.....Vim ,ze pujde do sveta a pokud budu resit neco jineho tak bud Audi S4 ,Bmw e60 550i,Bmw 335i. Nejradeji bych sel do 335i ale ty jsou zatim dost drahe. Ale asi bych ani nepohrdal 335d......
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#52 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od python.p »

volvoperformance píše: 03 bře 2021 08:20 Byl jsem velký odpůrce platformy P3, protože Ford. Čas používání mi dal procitnout a dnes tvrdím, že XC90 I generace a S80,V70 a XC70 platformy P3 je to nejpovedenější co volvo od roku 2000 vyrobilo. Pochopitelně top jsou modely V8 a v P3 i T6
Moje bývalá XC70 T6 je na prodej za 300 tis tohle auto mohu plně doporučit.

https://auto.bazos.cz/inzerat/131999899/volvo-xc70-30-t6-awd.php
Z větší dálky to vyfotit nešlo? :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#53 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od volvoperformance »

To se ptej majitele, ne mne. Ale chápu, že máš potřeba cokoliv ode mne kritizovat.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#54 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Tak jsem šel s myšlenkou obměny vozového parku s kůží na trh. Doma. Kupodivu bez nějakých protestů. :D
No a když jsem mé hezčí polovičce ukázal V60, úplně se jí rozzářily oči. :green: Což už je co říci, bo auta jí nechávají fakt v klidu. A tak se ptám - není to auto vevnitř moc malý? Strašně bych teď chtěl zalézt někam do autobazaru a V70III i V60 si prostě vyzkoušet a osahat...
Jak jsou na tom ty motory D3/D4? To jsou stejný motory akorát jinak naladěný? Mám se bát vyšších nájezdů třeba 300tkm+?
Konkrétněji třeba tento kousek:
https://auto.bazos.cz/inzerat/132132508/volvo-v60-bixenonykozeny-interier-vyrobeno-2011.php
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#55 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

A víš proč ti na to bez debaty kejvla? Protože to není starý vzhledově a nebudeš se vrtat ve 3 krámech jako to máš teď.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#56 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Sup »

Ja bych tuhle 2.0 považoval za nejlepší motorizaci, při klidné jízdě jedeš za pět. Jedno turbo, nemá takové problémy s praskáním vložek jako nejsilnější D5.

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#57 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

Já jen dodám info, že známej měl služebáka XC60 s D4 v automatu (2.0 a 133kW) a za 3 roky a 150tkm udělal motor pápá. Nevim další bližší informace jak a proč. Jen vím, že se dával nový motor, půl roky jezdil a pak jim skončil operák a nafasovali Peugety 3008 1.5 turbo benál s manualu a byl z toho zoufalej.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#58 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Romulusw »

z-d-e-n-a píše: 07 bře 2021 12:55
Jak jsou na tom ty motory D3/D4? To jsou stejný motory akorát jinak naladěný? Mám se bát vyšších nájezdů třeba 300tkm+?
Motorů, které nesou označení D3 a D4 je hromada. Tady je jakýsi přehled
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#59 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

f.e.e.t píše: 07 bře 2021 13:14 A víš proč ti na to bez debaty kejvla? Protože to není starý vzhledově a nebudeš se vrtat ve 3 krámech jako to máš teď.
Tvl ale přesně pro to to chci obměnit i já! :lol:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#60 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

f.e.e.t píše: 07 bře 2021 13:35 Já jen dodám info, že známej měl služebáka XC60 s D4 v automatu (2.0 a 133kW) a za 3 roky a 150tkm udělal motor pápá. Nevim další bližší informace jak a proč. Jen vím, že se dával nový motor, půl roky jezdil a pak jim skončil operák a nafasovali Peugety 3008 1.5 turbo benál s manualu a byl z toho zoufalej.
Nejsou ty 133kw (=130kw) už novější modely? Páč to už by bylo stejně mimo můj rozpočet.
Jde mi primárně o předfejsliftový 100 a 120 kw.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#61 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Pep »

f.e.e.t píše: 07 bře 2021 13:35 Já jen dodám info, že známej měl služebáka XC60 s D4 v automatu (2.0 a 133kW) a za 3 roky a 150tkm udělal motor pápá. Nevim další bližší informace jak a proč. Jen vím, že se dával nový motor, půl roky jezdil a pak jim skončil operák a nafasovali Peugety 3008 1.5 turbo benál s manualu a byl z toho zoufalej.
Tipuju prásklý vložky válců, nic jinýho to u těchto motorů snad ani být nemůže...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#62 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Tom0 »

z-d-e-n-a píše: 07 bře 2021 14:16
f.e.e.t píše: 07 bře 2021 13:35 Já jen dodám info, že známej měl služebáka XC60 s D4 v automatu (2.0 a 133kW) a za 3 roky a 150tkm udělal motor pápá. Nevim další bližší informace jak a proč. Jen vím, že se dával nový motor, půl roky jezdil a pak jim skončil operák a nafasovali Peugety 3008 1.5 turbo benál s manualu a byl z toho zoufalej.
Nejsou ty 133kw (=130kw) už novější modely? Páč to už by bylo stejně mimo můj rozpočet.
Jde mi primárně o předfejsliftový 100 a 120 kw.
hlavně ty 110, 133kW už jsou novodobější 4válce... s objemem 1969
5ti válce jsou 100, 120kW s objemem válců 1984
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#63 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Sup »

Tome nebyly i verze pětiválce 2.0 s 110kW? Jinak ano VEA 1969ccm je takový nepodelek. Praská to jak pětiválce, do toho se to dusí karbonem. Těch EGR ventilu a chladičů co se vyměnilo, pak byla další modernizace a výměna na záruku, u aut mino záruku za půlku, ale musely být do 5let a prijet s tou chybou v diag. Pak servisní postupy jak u Franty v garáži, tady prerizněte hadici, vložte mezikus, utáhnete hadicovymi svorky. Tenhle vývod z motoru zaslepte gumovou hadicí se špuntem. Fakt hnus kam to Volvo dopravovalo pod Číňany. Hlavně že uprostřed má veeelky tablet na výšku jak Tesla. Je to in. Asi jsem už moc starý na tyhle srandy.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#64 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Tom0 »

Jo, asi byla i 110kW 5ti válcová.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#65 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od lkopcansky »

Najlepší zoznam na motory má anglická wikipédia. Klasický 5 valec 2,0 110kw verzia bola, ale pravdepodobne iba v V40.

https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V40_(2012%E2%80%932019)

https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60

Sám mám S60 D3 MY12 - 120kw a zatiaľ celkom spokojnosť. Kúpené pri 150 tis km, teraz 212 tis km. Pár malých opráv, ale celkovo OK. Treba si dať pozor na hliníkovú hadicu vedúcu ku turbu. Má hliníkové úchyty ktoré sa časom odlomia. Buď sa to zavarí alebo sa vymenia hadice za modifikované(3ks) za cca 480€ s robotou v autorizáku. Ako tu bolo spomínané, jazdenie za 5 litrov si moc neviem prestaviť. Mám síce automat, ale ani manuál v bežnej prevádzke chodiť za 5 litrov nebude. Tých cca 1650 kg treba nejako rozpohybovať. Najnižšiu odmeranú spotrebu som mal na trase Bratislava-Zurich za 5,5 litra.

Čo sa týka spotreby je super spritmonitor:

manuál https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1213-V60.html?fueltype=1&constyear_s=2010&constyear_e=2013&power_s=155&power_e=170&page=5&gearing=1&powerunit=2

automat https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1213-V60.html?fueltype=1&constyear_s=2010&constyear_e=2013&power_s=155&power_e=170&gearing=2&powerunit=2

VEA 2,0 110 kW má mama v XC60 MY2017, kúpené ako nové, teraz má 100 tis km a bez poruchy. Dnes som sa bavil v autorizáku o VEA motoroch a podľa nich čo sa kazí v motore u XC90 sa moc nekazí u S/V90, bohužiaľ motor u XC90 nestíha...
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#66 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od imrija »

K prvnímu příspěvku - zbavit se TDI bylo to nejlepší co jsem za svou volví kariéru zatím udělal :D Akorát já šel opačným směrem, do minulosti. Lituju akorát toho, že jsem to neudělal dřív, je to paráda.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 195
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

#67 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od outdoor »

jen si tak říkám, zda V70II v TDI je v dnešní době vůbec ještě prodejné...

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#68 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

Zdenda má ale V70I s TDI. ;-)
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 195
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

#69 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od outdoor »

no jasný, jedničkový jsou na tom jinak, ale právě uvažuji o svém V70II

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#70 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To imrija - jo, četl jsem tvoje patálie. Asi slabší kus :D
Taky jsem tu motorizaci chvíli proklínal, viz.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=45071
Ale s motorem nemám problém, jen už to chci pošoupnout všechno o kousek dál. Paradoxně po výplachu BGčkem a přechodu na 5w50 je teď v nejlepší kondici a jede jak nikdy. Klasika, když chceš něco prodat. :green:
Vrkám s TDíčkem už 10 let (!), nikde mě nenechalo, ale kdyby tam bylo alespoň to turbo s VGT (jó, já vím, nechalo by se)... prostě je to na daily v těch nejblbějších letech. Starý na nějaký frajeřiny a moc mladý aby to bylo cool.
Ještě jsem si projížděl výpisy z STK a koukám že mám v průměru nálet 13,5tkm/ročně. Xakru proč žiju v domnění že mám nájezd 20k ročně? :lol:
Má vůbec smysl teda přemýšlet nad naftovým autem?
Otázka do pranice...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#71 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

Přesně takový nájezd mám v průměru ročně za tu dobu co moje TDIčko vlastním. A víš co? Je to buřt, nafta nenafta.

Celou zimu jedu bufíka, spotřebu mám s bufíkováním od 7 do 8.5litru nafty a jezdím denně 9km/9km.

Kdybych si tehdy koupil Saab 9-5 2.3 turbo benzin, jezdil bych o chlup vic, ale vlastne by to asi nebyl takovej problem. Vsechno je v hlave. A pak o penezich a prioritach.

A třeba teď, už několik dní mi leží v hlavě, že koupím starej neperspektivní užranej pekáč a ještě do něj nasypu další peníze.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#72 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

No myslím že to tak jako tak dopadne - prostě se koupí další starej neperspektivní pekáč. :green:
Pořád se peru mezi třemi variantami "posunu":
- V70III v benzínu (tam bych chtěl manuál)
- V70III v dehtu (tam je možno MT i AT)
- V60 v dehtu (možno AT i MT)

U té V60 mi benzíny přijdou mimo (fordí čtyřhrnky).
Hlavně v cenový relaci do 200k vč. základního ponákupního servisu není takřka nic kloudnýho:
Hromada naftovejch sedmdesátek i itošky bez výhřevu seslí (výhřev je podmínkou).
Benzíny bys pohledal.
A V60 v tenhle cenové se už z fotek jeví jako vylítaný vrány.
Dlužno podotknout že jsem nejel ani v jedné z výše uvedených specifikací. Třeba to rozhodne.
A navíc doba cestování po bazarech nepřeje.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#73 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

Tak Zdenda má přechod a prodej za sebou. Kdo bude další uprchlík?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#74 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od python.p »

Stejně jsem bojoval já když jsem hledá sedmdesátku... No nakonec jsem volil D5, protože najít kloudny benzín, to bylo na dlouhé lokty + jsem měl strach z AT.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#75 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jen takovej apdejt jak jsem zatím dopadl - po prodeji TDi jsem ženský pořídil V50 2.4i v automatu (na městský pojížďky sympatický, hbitý a ideálně veliký auto). I mě příjemně překvapilo jak se s tím hezky jezdí (můj první automat). Doteď měla V50 T5 s manuálem ale to řazení ji moc nešlo, proto volba automatu.
No a tak jsem začal jako daily používat právě onu V50 T5. Jakože prozatím. No a jak to tak bývá, provizorium vydrží vždycky nejdéle. 😁
A vlastně jsem si to docela zamiloval. Dost mě v tom autě baví ten dlouhý šestikvalt (s láskou vzpomínám na Kadetta s nekonečným pětikvaltem), umí to na 4.kvalt cca 215 km/h :green:
Na druhou stranu se s tím nechá v pohodě svižně jezdit za 8,5l (s TDi jsem jezdil za 7), takže zatím si ji nechám. Trochu ale bojuji s menším kufrem, po přidání roletky je do kufru přístup skoro jako do sedanu 😄
Je zase fakt, že jsem zatím odvezl vše co jsem potřeboval, skříň to asi neodveze tak jako V70 ale zatím se vejdu v poho.
Co je zajímavý - TDi mi vůbec nechybí. Vlastně ani P80 jako taková. Mám teda stále 850T5 jako hobbyauto, ale nedávno jsem se svezl s 850 TDi a už si to nedokážu představit jako daily.
Stejně tak včera jsem strávil cely den v S60I, kdy jsme se jeli podívat na jednu S80I z inzerce a jen mě to utvrdilo že P2 taky není cesta pro mě. Nemastný neslaný.
Takže momentálně zůstávám u “holčičí” V50. Zajímavý…
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“