Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#576 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Na V40 jsem o víkendu udělal kompletní dekontaminaci laku, dvoukrokové strojní leštění a nanešení keramiky Gyeon Pure Q² . Na přední skla keramika View Q².
Pěkně to prokouklo a keramika by měla při správné údržbě vydržet až 18. měsíců, tak jsem zvědav.
Ještě to čeká S80 a XC70.
Přílohy
IMG_20230507_192703.jpg
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#577 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Jocker »

Jak psí gule
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#578 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

A ještě venku na světle :)
Přílohy
received_250511977552662.jpeg
received_1450573795760315.jpeg
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#579 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign, XC70 D5

Příspěvek od Thor123 »

U S80 proběhl olejový servis AWD, výměna rozvodů, včetně gufer, krytů, hlavní řemenice a kompletního domku olejového filtru.
Komplet uložení motoru
PDR vytažení důlku na PP blatníku
A výměna čelního skla. :)
Přílohy
IMG-20230509-WA0023.jpg
IMG-20230512-WA0011.jpg
IMG-20230509-WA0026.jpg
IMG-20230512-WA0011.jpg
IMG-20230512-WA0016.jpg
IMG-20230512-WA0024.jpg
IMG-20230512-WA0024.jpg (104.7 KiB) Zobrazeno 4944 x
IMG-20230512-WA0029.jpg
IMG-20230512-WA0037.jpg
IMG-20230512-WA0039.jpg
IMG-20230512-WA0040.jpg
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 18 kvě 2023 21:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#580 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

A ještě něco :D
Přílohy
IMG-20230512-WA0020.jpg
IMG-20230503-WA0034.jpg
IMG-20230503-WA0065.jpg
IMG-20230503-WA0049.jpg
IMG-20230509-WA0004.jpg
IMG-20230509-WA0005.jpg
IMG-20230512-WA0012.jpg
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#581 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ten spodní kryt planuji s rozvody udelat také.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#582 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Rozhodně doporučuji, není tak drahý a lepší než aby něco vlétlo do řemene.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#583 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Tak S80 se konečně dočkala Do88 intercooleru a při tom rovnou i vodní chladič a klima kondenzátor.
Vyměnil jsem i spodní ocelovou příčku.

Do88 intercooler sedí na milimetry přesně a už by se nevešel ani o píď větší. Mají to dobře vymakané
Přílohy
IMG_20230527_101433.jpg
IMG_20230527_091814.jpg
IMG_20230527_084347.jpg
IMG-20230527-WA0003.jpg
IMG-20230527-WA0002.jpg
IMG-20230527-WA0001.jpg
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#584 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od python.p »

A je to tak nějak znát?

I když s tím výkonem, už to bude asi jen drobný nárůst. A nebude to jen placebo. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#585 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Za mě osobně je to znát výrazně, teď mě mrzí, že jsem se k tomu dostal až teď.
Dle mě tam pocitově může být nárůst výkonu kolem 15-20koní.
Ještě namontuju vysokoprůtokový FMV regulátor vysokotlakého čerpadla.
Měřil jsem 100-160 před výměnou tak to pak zkusím změřit teď po výměně.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#586 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od python.p »

Já jsem pro to taky rozhodnuté, pokud někdy řešit IC ať na staroušovi nebo D5, tak rozhodně Do88... :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#587 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Vyplatí se počkat na podzim na Black Friday, slevy jsou značné. :)
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5014
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#588 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od PINĎABC »

Je to progres co je hodně poznat ten intercooler!

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#589 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

PINĎABC: Už jen když je máš venku vedle sebe, tak se to nedá srovnat. Jak váhou, tak rozměry. Ten Do88 je cca jednou tolik tlustší než origo, jen tak tak se vejde za přední příčku/ výztuhu. Musí se i upravit držák kabeláže radaru. Je to fakt obří hovado 😃
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#590 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Urvanej »

A víte proč ho tam nedají velký už rovnou z výroby? (teda pokud pominu cenu hliníku :-D) Protože by spousta lidí brečela, že jim to trvá, než se "roztočí turbo". Tohle jsou dva efekty, který jdou proti sobě a proto jsou ti, kteří vymění, tak spokojení, protože chtějí za cenu pomalejšího nástupu, větší výkon. :good: Otázka pak ale je, co dělá SW, jestli neomezuje výkon úmyslně kvůli třeba převodovce, nebo poloosám apod.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#591 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Nepřijde mi, že by u toho biturba byl nástup výkonu pomalejší. Ale je možné, že u jednoturbove D5 by ten nástup mohl být znát víc. :)
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#592 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Vapik »

Fyziku neočuráš. Čím větší cooler tím větší turbo díra, proto dneska hodně výrobců jde do malých výměníku voda vzduch.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#593 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od python.p »

Tak tak, nástup bude pomalejší, ale výsledek lepší.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5014
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#594 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od PINĎABC »

U sebe jsem před výměnou pozoroval, že za tepla to tak nejelo, jako by to vadlo. V doporučení u chipu byl i větší intercooler.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#595 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Vapik píše: 29 kvě 2023 17:17 Fyziku neočuráš. Čím větší cooler tím větší turbo díra, proto dneska hodně výrobců jde do malých výměníku voda vzduch.
Jo, to už je bohužel na většině nových aut, případně i s kombinací klasického IC.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#596 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od jirkaTDI »

Proč bohužel? Vodní IC má o dost větší účinnost, proto to dávají, plynou z toho nižší emise a vyšší výkon. Samozřejmě za cenu vyšší složitosti a občasného selhání čerpadla nebo prasknutí jádra :D

Jinak do88 IC parádní :thumbup: a k tomu náběhu, při 2000 ot. je průtok vzduchu 20 l/s. I kdyby ten IC měl objem o 2 l větší, tak zhoršení náběhu bude max o 0,1 s delší, takže za mě zanedbatelné.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#597 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Tak a dnes ještě vysokoprutokový FMV ventil paliva na vysokotlaké čerpadlo od BSR.
Přílohy
IMG_20230530_121717.jpg
IMG_20230530_121020.jpg
IMG_20230530_120957.jpg
IMG_20230530_120928.jpg
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#598 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od papaya »

Koukal jsem, že bsr nabízí kit na st4 338hp/575Nm a součástí jsou Tebou instalované komponenty...že by?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#599 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Ne,ne 😃 Jen jsem nakoupil díly ale SW zůstane od D5T5/ObbeTuning , možná se to od nich jen jemně doladí. 🙂
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#600 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od papaya »

"Škoda" by mě zajímalo, jak to bude fungovat, zejména ty Nm.

Jinak to máš tuze hezké
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“