XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Okres Kladno
Vůz: zatím nemám

#1 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Maron »

Zdravím zdejší komunitu.
Plánuji koupi XC60 r. 13-16, automat, benzín... Asi největší důvod je pozink karoserie, bezpečnost a pod. Chtěl bych si jej nechat cca 10r.
Jezdím cca 10-15tis ročně. Většinou město z 70% nákupy, práce a pod. Občas delší cesta.
Rád bych nechal auto předělat na plyn, ale nevím, jestli je to vhodné. Některá auta to nesnáší- praskají ventily a pod.
Jak je to s motory Volvo?
Máte s tím někdo zkušenost?
Jaký motor by s jste mi poradili na ty "cesty kolem komína"? Musí to být s automatem.
Děkuji za pomoc.

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#2 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od simons93 »

Ahoj, tady je volba celkem jednoduchá. Buď T6 nebo 3.2. Obojí je na plyn v pohodě. Za mě spíš T6...3.2 mám a nijak extra to nejede. Na druhou stranu kolem komína to stačit bude. Pořád je to řadovej šestiválec s minimem vibracî a fajn projevem. :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 313
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#3 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od ivanvanata »

zdar řada lidí jezdí obecně na plyn v pohodě... za mě když už tak cng než lpg. nicméně ber tak, že T6 je našlapaná a je to už tak dost "horkej"motor, dal bych to spíš to atmosféry a s dobrým olejem a svíčkama. důvod jsou jiný teploty, kyselost oleje daleko dřív a než u benzínu atd. nicméně já jsem rádce naprd...osobně bych neměl srdce v tom topit plynem, protože 60K dáš za úpravu a než to ušetříš musíš najet 100tis. nemůžeš do nákupáče a podzemní garáže, častý kontroly atd... radši bych u T6 pustil prachy do toho aby to jezdilo po zadních :)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Zajsoft »

Ahoj,
sam mam vetsinu Daily aut v LPG, sem jeho zastancem, ale pri najezdu 10-15kkm/rok je otazka zda to ma smysl...
Motorizace uz byly vhodne doporuceny, zalezi co od toho cekas vykonove, uz ta 3.2 je velmi slusna.
A osobne bych se pro zmenu vyhnul CNG, malo cerpacek, mensi dojezd nez LPG, min servisu, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Okres Kladno
Vůz: zatím nemám

#5 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Maron »

Důvodem je, že budu jezdit spíše kratší trasy- proto benzín.
Jenže ty silný motory budou asi hodně žrát -počítám tak 9-11l/ město a dálnice 120km - 10-12l/100km.
Vzhledem k tomu, že bych do auta dal tak 450-550 tis. a ještě takovou spotřebu- tak to mne položí na lopatky...
Vidím, že asi Volvo nebude promne... ŠKODA, MOC BYCH HO CHTĚL :crazy:

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 502
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#6 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od gigy »

9-11 město u T6 nebo 3.2 je scifi. Počítal bych tak o 3 litry víc pokud to bude fakt čistě jen město. 9 Bude ve městě žrát D5
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5226
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#7 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Warcz »

Jj tak to bude a CNG je podle me mrtve a nema smysl pri soucasnych cenach prestaveb a cene paliva
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Zajsoft »

gigy píše: 27 čer 2020 15:27 9-11 město u T6 nebo 3.2 je scifi. Počítal bych tak o 3 litry víc pokud to bude fakt čistě jen město. 9 Bude ve městě žrát D5
Bejvalka jezdila se starou T6 za 11-13. Mlada jezdi za to samy s V8.
Kdyz to zenska honi, tak 15, coz je moje nehonici spotreba, ja kdyz to honim, tak je to za 20...
Vse mysleno v LPG...

3.2 ma temer stejnej vykon/kroutak/spotrebu jako 2.4/2.5T...
Osobne bych zacal tim, ze bych se povozil s danou motorizaci, klidne v jinym aute, ktery ma cca stejnou hmotnost.
Neb pro nekoho je 2.4T raketa a pro jine T6/V8 je lina... Pak teprve resit co je vubec k mani a na co jsou prachy.
Nez treba resit rok/km...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Okres Kladno
Vůz: zatím nemám

#9 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Maron »

gigy píše: 27 čer 2020 15:27 9-11 město u T6 nebo 3.2 je scifi. Počítal bych tak o 3 litry víc pokud to bude fakt čistě jen město. 9 Bude ve městě žrát D5
Tak to je tím pádem asi vyřešeno. Budu se muset dívat po jiné značce auta...
Celé to moje vzplanutí vzniklo, že jsem se jel podívat prodejci na Opel Zafira 2018. Auto se nám ale provedením nelíbilo- bylo nižší, než jsme čekali a 2řada sedaček fakt jen pro deti a navíc placatá lavice.
Padlo nám tam do oka Volvo XC60 3/2017 D5, 2,4L / 45tis,km v max výbavě. Jako by vyjelo z fabriky-nádhera. Ještě nemělo ani cenovku. Za 2 dny nám řekli cenu 660tis.
Tolik jsme dát nechtěli, ale chytli jsme se do pasti a od té doby trávím hodiny a hledám. Nejvíce mne lákala ta pozinkovaná karoserie a (snad) příslovečná spolehlivost...
Zatím jsem si ujasnil, že naftu bychom utrápili krátkou trasou a benzín zase moc žere, investice do plynu se nám asi nevyplatí...
Byl to zkrátka takový ústřel. No, aspoň jsme neprovedli žádnou blbost.
Děkuji všem za rady.

Shockey
Ověřený

#10 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Shockey »

Mel jsem XC70 3.2 a mesto je opravdu kolem 13 l, delsi trasy i mimo dalnice se daji kolem tech 10.
Nez jsem zase skoncil u Volva, mel jsem z benzinovych aut vyhlidnuty BMW 3 GT (ale sehnat v CR benzinovy auto v pokud mozno max. vybave se nepodarilo) a Subaru Levorg. To uz jsem malem koupil, pak ale zacal majitel vymyslet, ze ma dalsiho zajemce, ktery nabizi vic a mam pridat.. no tak nic, mam D4 :D

Nevim, jaky mas priority, kazdopadne ten Levorg je hodne fajnovy auto a benzinova 1,6 jezdi kolem tech 9 l.

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 502
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#11 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od gigy »

Levorg je super ale bude na ně nízký z toho co píše, že šel ze zafiry radši do xc60.
Edit: ale forester nebo outback by to splňovat mohl a jsou to super auta
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#12 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od hajnej »

Já tohle téma tak nějak nechápu. Hledáš SUV s benzínovým motorem a chceš dát do LPG (asi kvůli vyšší spotřebě). Do této chvíle to chápu. No a pak se tu řeší, že ta spotřeba benzínu je pořád vysoká. Tak proč vlastně hledáš SUV s benzínovým motorem? :unknown:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5226
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#13 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Warcz »

Bud si kup Dacii Duster v LPG a neřeš a jezdi. A penize utrať za něco jineho, nebo to bude něco stat :(
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#14 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Zajsoft »

Ja si zas rikam, ze by me zajimalo zda ve FaceLiftu byla i nejaka prakticka zmena/"oprava", aby byl duvod trvat na 2013+...
Pacz staci neresit rok/km a vidim, ze se jich dost s najezdem kolem 200kkm, prodava kolem 300k = takze pri stanovenem rozpoctu, vic nez mala rezerva na slusnej servis a LPG...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 313
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#15 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od ivanvanata »

no pravda je že cng je dobré asi jen v praze a okolí... to mi nedošlo. podle mě tedy není důvod nejít do D5...když se bojíš spotřeby (ta jezdí za 7-9l). hledej starší ročník v pěkném stavu a máš vyřešeno, ale osobně bych si nekupoval auto s limitním rozpočtem, myslím že každá ojetina v prvním roce spolkne kilo+ aby byla vyťukaná...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Okres Kladno
Vůz: zatím nemám

#16 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Maron »

Zajsoft píše: 28 čer 2020 14:45 Ja si zas rikam, ze by me zajimalo zda ve FaceLiftu byla i nejaka prakticka zmena/"oprava", aby byl duvod trvat na 2013+...
Pacz staci neresit rok/km a vidim, ze se jich dost s najezdem kolem 200kkm, prodava kolem 300k = takze pri stanovenem rozpoctu, vic nez mala rezerva na slusnej servis a LPG...
1- Jak jsem již psal, potřebuji, aby mi to auto vydrželo cca 10 let, proto řeším rok/km...
2- spotřebu 10+více fakt nechci, proto dotaz na LPG. Netušil jsem, že Volvo nedělalo motory s menším obsahem a rozumnou spotřebou. Ted je třeba dělá, ale to jsou nové vozy mimo muj dosah.
3- Auto potřebuji vyšší, mám zdravotní problémy.
Jo a tu doporučovanou D5 bych samo bral, ale je tu zase ten problém, že většina našich cest je do 10km.
Prostě, tato rovnice nemá řešení...

Leda že bych se rozhodl, že budu "ničit" D4-D5 a před TK nechám vždy vyčistit filtr. Ale ono asi nejde jen o filtr p.č.,ale také o vstřiky a pod.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#17 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Zajsoft »

1) A to ma s tim spolecneho presne co? Jako ze starsi nema pozink, nebo, ze mladsi nemuze bejt vice dohuntovane?
Aneb res realny stav a ne nejake "pofiderni" cislo... Dost z nas mas znacne starsi kusy(a ne vzdy proto, ze musime, ale proto ze chceme :D)

2) Spotrebu do 10, nebo LPG(ktere sice bude mit o cca 10% vyssi spotrebu, ale naklady na palivo o 1/3-1/2 nizsi),
takze neres spotrebu, ale realne naklady...
Ono mozna kdyby jsi pouzil Google a precetl si nejakou recenzi, nebo se podival do Wiki, tak by jsi treba zjistil,
ze se delal 2.0T, ale kdyz pominu, ze bych to osobne fakt nechtel, uz jen proto, ze se bavime o aute co ma 1.9t,
tak na jezdeni kolem komina lepsi atmosfera.

3) Chapu.

To cisteni pred TK je kravina, uz jenom proto, ze lepsi je to nekurvit a dane naklady radsi dat rovnou do paliva...

Aneb nezlob se na me, ale proste za me na to jdes spatne, hledas jak to nepujde... ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 579
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#18 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od volvoperformance »

Maron píše: 27 čer 2020 15:21 Důvodem je, že budu jezdit spíše kratší trasy- proto benzín.
Jenže ty silný motory budou asi hodně žrát -počítám tak 9-11l/ město a dálnice 120km - 10-12l/100km.
Vzhledem k tomu, že bych do auta dal tak 450-550 tis. a ještě takovou spotřebu- tak to mne položí na lopatky...
Vidím, že asi Volvo nebude promne... ŠKODA, MOC BYCH HO CHTĚL :crazy:
Já bych to tak tragicky neviděl. XC60 T6 se cenově bude pohybovat okolo 300tis Kč při spotřebě 13l/100km a předpokládaném nájezdu 15 tis. km / rok je to cca 60 tis Kč v palivu. Na druhou stranu u tohoto auta nikdy nebudeš řešit rozvody a spoustu dalších věcí. Přestavba na LPG pak vyjde okolo 38 tis. Kč a rázem máš náklady na palivo na polovině . Pokud chceš, můžeš mi zavolat na 775148152 a povím Ti k tomu více.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#19 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od hajnej »

Když se budeme bavit o rozdílu spotřeby 2l LPG na 100km tak ročně to udělá ca 4tis Kč při nájezdu 15tis km. To je v nákladech na servis a údržbu takového vozu úplně zanedbatelná částka. Nebo snad nečekáš, že budeš 10let jen jezdit a měnit olej v motoru...?
Já si myslím, že za bezpečí a komfort a nereznoucí kastli se prostě musí někde připlatit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Okres Kladno
Vůz: zatím nemám

#20 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Maron »

Samozřejmě nečekám, že budu jen investovat do oleje a paliva...
- Ale například co jsou nejčastější investice do XC60 vzhledem k počtu KM/rv? (mot. T5-6)
- Jak je to s převodovkou? Někde jsem četl informaci, že ty silné motory (T a D obecně) dávají převodovkám zabrat? Musí se dříve repasovat nebo tak nějak...
- co by se dalo považovat za rozumný nájezd KM a rok výroby?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od hajnej »

Klasika je odcházející klimakompresor a servo čerpadlo.
AWD potřebuje taky péči - oleje + filtr. Dál umí odejít zadní diferák, kde bylo od výroby málo oleje.
Automat - zde záleží na předchozí péči tzn. výměny oleje (to ale volvo ofiko nepředepisovalo). Ty aisiny jsou připravené na velký krouťák od D5 nebo T6, největší problém je starý olej. Doporučuje se dělat výměny (ale opravdu výměny s proplachem) po 60tkm.

A nebo koupit a prostě jezdit a čekat. Třeba najedeš dalších x let bez jakékoliv údržby. I to se může stát.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#22 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Zajsoft »

XC60 sice nemam, ale je to furt tak nejak to samy dokola, co se tyce spotrebaku...
Takze podvozkovy veci, letita zkusenost je, ze podvozek vydrzi z vyroby cca 250kkm.
Chces si auto nechat cca 10let, takze co si vymenis, to si ojezdis...

Prevodovku neres v teoreticke rovine, ale opet realny stav, jsou lidi co menili/opravovali prevodovku v 200kkm, stejne tak jsou kusy co maj 400/600kkm a stale jezdej,
zalezi jak se menil olej a jak se k tomu kdo choval(holt kdyz nekdo z krizovatky vyjizdi s plynem na podlaze a jeste nejlepe kdyz je to studeny...).
Takze ono to neni o silnem motoru, ale o ty veci mezi sedackou a volantem.

Uz sem to psal vejs, ale holt teda jeste jednou, ani jedno cislo nema vicemene(pokud treba do nejakeho cisla kastle/MY nebyla nejaka zasadni vada(ktera se neda dozumne lecit)),
tak je to uplne burt. Holt co usetris na nakupu, das do servisu, ale nemusis, stejne tak muzes koupit neco za 500 a narvat jeste mrdu do servisu...

Spis si najdi nejakej kus/inzerat co by se Ti libilo konkretne a diskutujme o tom.
Jeste lepe si vem nekoho kdo ty auta zna sebou, s diagnostikou, na prohlidku daneho kusu.
Nemluve o tom, ze treba u aut porizenych v CR, pripadne jezdicich do autorizaku se kolikrat da i dohledat historie.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5226
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#23 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Warcz »

Souhlas, jenom me napada netrpela XC60 na korozi ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12095
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Urvanej »

Uvědomujete si, že se tazatel jel kouknout na zafiru a přeskočil na XC60? Tzn. stejná očekávání má od obojího včetně spotřeby a servisních nákladů.
Srovnávat SUV a MPV je špatné a pokud chceš jen hezké auto, tak budeš muset někde slevit. Nemůžeš chtít, aby XC se spoustou výkonu v benzínu jezdila za stejnou spotřebu jako zafira s pár krysama.
Až si tohle ujasníš, tak pak si můžeš dobře vybrat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Okres Kladno
Vůz: zatím nemám

#25 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Maron »

Abych byl upřímný, tak jsem si myslel, že XC60 bude větší držák než Opel Zafira a náklady na servis budou "skoro" stejné... Opel sice bude mít asi levnější díly, ale bude je asi potřebovat častěji.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“