šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#1 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
ahoj,
tak mám takovej pocit, že mi asi brzo odejde šachta pro klíček v autě (ignition switch)
řešil někdo,jakoby tam byl jen unavenej mechanismus vyjiždění klíčku, da se mu pomoct,nebo se to mění..
tak jednotka Ignition switch (31268326) 5720kč bez dph a udajně 2x software za 2376kč bez dph....hezký....-) když to nepůjde jinak
david
tak mám takovej pocit, že mi asi brzo odejde šachta pro klíček v autě (ignition switch)
řešil někdo,jakoby tam byl jen unavenej mechanismus vyjiždění klíčku, da se mu pomoct,nebo se to mění..
tak jednotka Ignition switch (31268326) 5720kč bez dph a udajně 2x software za 2376kč bez dph....hezký....-) když to nepůjde jinak
david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Viem ze na mojom to menili este v autorizaku nez som ho kupil. Ale dovod bohuzial nepoznam. Ja som to mal tiez demontovane ale len preto ze som menil ten ramcek kde sa strka kluc za chromovany
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
NO to to pěkně začíná..... Takových peněz. A to se ta šachta musí kódovat?
Bych jako čekal, že to pouze přečte klíček a pošle do CEM? Takže kus za kus by byl asi moc jednoduchý.
Jak se chyba vůbec projevuje nebo co to dělá či nedělá?
Bych jako čekal, že to pouze přečte klíček a pošle do CEM? Takže kus za kus by byl asi moc jednoduchý.
Jak se chyba vůbec projevuje nebo co to dělá či nedělá?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#4 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
... nenastartuje. Problém s IMO tam je, pokud si to dobře pamatuji.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#5 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
klicek mi po vypnuti nevyjede ven, tenhle mechanismus je jen takovy divadlo , stacilo by, kdyby se tam klic vlozil, jako v novejsich v60 treba , ja jeste nastesti nastartuju, tak to necham na leden, a ano jde tam o nahrani Immo, koupim novou sachtu, sehraju si svoje Immo pres vdash, vymenim a natahnu zpet,po sleve by ta sachta mela stat 5200kc a pak jen prace a vdash , tak mam hned lepsi naladu , vyndat snad jen budiky a jednu trubku topeni, co jsem se dival, to bude v pohode
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#6 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Snad si to s necim nepletu, ale uz se to tady nekde resilo a Martinopel znal postup jak to opravit. Myslim, ze tam odeslo/praskla nejaka pruzinka.
Zkus mu zavolat, za to nic nedas a mozna ti to usetri nejakou kacku.
Zkus mu zavolat, za to nic nedas a mozna ti to usetri nejakou kacku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#7 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
A nešlo o zámek volantu? Ale za zavolání fakt asi nic nedáš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#8 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
"
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#9 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
myslim, prave, ze slo o zamek volantu
ten mi maka, da se taky prakticky odebrat, ale funguje a preci jenom bych ho tam rad nechal , ja resim jen misto pro klicek
zatim to chodi relativne dobre, ale nekolikrat se mi stalo, kdyz jsem chtel vyndat klic, tak jsem macknul, a byl jsem uplne natvrdo, a klic nevyjel, takze vymenit za novy a bude klid , pokud klekne zamek volantu, kterej bude urcite na sroubech, co se musi trhat (kvuli zlodejum) tak bych vyresil, nebo vykychal ten v lednu objednam a vymenim ten SCU , takze to zase tak hrozne nakonec nebude a vymena je jednoducha navic jsem rad, ze si to udelam sam
ten mi maka, da se taky prakticky odebrat, ale funguje a preci jenom bych ho tam rad nechal , ja resim jen misto pro klicek
zatim to chodi relativne dobre, ale nekolikrat se mi stalo, kdyz jsem chtel vyndat klic, tak jsem macknul, a byl jsem uplne natvrdo, a klic nevyjel, takze vymenit za novy a bude klid , pokud klekne zamek volantu, kterej bude urcite na sroubech, co se musi trhat (kvuli zlodejum) tak bych vyresil, nebo vykychal ten v lednu objednam a vymenim ten SCU , takze to zase tak hrozne nakonec nebude a vymena je jednoducha navic jsem rad, ze si to udelam sam
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Taky si to pamatuju a šlo u P3 o šachtu. Zámek volantu se řeší na P2.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#11 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Negative:
- zámek volantu (SCL) se řeší u P1 a P3 (je to stejný krám). Prakticky jej (pouze u P3) umíme SW vypnout (ale v autě musí zůstat - odemčený).
- šachta pro klíček (SCU) je taky troublemaker u P3, v zásadě ale zatím jen ta hýbající se starší verze od Forda. Tam to vypnout nejde, nahrát přes VDASH ano (až se odemče CEM). Nahradit tou nehýbající se (novější) asi taky nepůjde
Jo - a ano - oba krámy jsou součástí immobilizéru. Odpojíš = nejede. Vyměníš za jiný kus a nespáruješ = nejede. Zámek SCL se nepodaří zamčít nebo odemčít = nejede. SCU se zasekne = nejede.
/PL
- zámek volantu (SCL) se řeší u P1 a P3 (je to stejný krám). Prakticky jej (pouze u P3) umíme SW vypnout (ale v autě musí zůstat - odemčený).
- šachta pro klíček (SCU) je taky troublemaker u P3, v zásadě ale zatím jen ta hýbající se starší verze od Forda. Tam to vypnout nejde, nahrát přes VDASH ano (až se odemče CEM). Nahradit tou nehýbající se (novější) asi taky nepůjde
Jo - a ano - oba krámy jsou součástí immobilizéru. Odpojíš = nejede. Vyměníš za jiný kus a nespáruješ = nejede. Zámek SCL se nepodaří zamčít nebo odemčít = nejede. SCU se zasekne = nejede.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#12 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
tak tak, tohle jsou fakt kurvitka , zatim jeste bezi, tak stahnu immo, vymenim sachtu za novou a poslu zpet soft, a snad bych mohl mit zase na 10 let pokoj
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#13 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Tak zde vidím asi jednu z výhod Keyless.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#14 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Ano! Proto to tam strkám co nejmíň!
Jakub Svoboda píše:Tak zde vidím asi jednu z výhod Keyless.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#15 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Martinopel uměl vyřešit tento problem i problem se zámkem volantu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#16 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
vyresim vymenou sachty, na tu starou se pak podivam, je tam unavenej nejakej motor co loaduje klicek, nebo ho vyjizdi zase ven, treba zjistim co se s tim da event udelat.ale proste je to mechanicka zalezitost a to se nejspis casem unavi, jinak auto zatim startuje a po el. strance je vse ok.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#17 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Třeba to půjde vyřešit jako zámky dveří, když říkáš motorek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#18 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
to me prave napadlo, uvidim, az se do nej dostanu
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#19 šachta klíčku Volvo XC70 P3 D5
Podle videa to vypadá na nic složitého Dave tak ať se dílo podaří a zatíží co nejméně rozpočet
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek