Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#1 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Chtěl jsem Vás poprosit o radu či zkušenosti.
Dojíždím do práce docela zatáčkovitou trasou(část trasy) a už mě nebaví kupovat téměř každý rok nové pneu na předek. Jezdím svižně, ale žádnou kudlu aby mi hvízdaly gumy Roční nájezd mám cca 40-45.000 čili to vychází v průměru na 22,5 na letní/zimní. Zkoušel jsem Dunlop BluResponse a momentálně Continental ContiPremuimContact 5 a u obou pneu je to zhruba stejné. Použivám rozměr 195/65/R15.
Jen se (zatím) odmítám smířit s tím, že pneu vydrží jen 25 tisíc
Pomohl by třeba jiný rozměr? Širší pneu?
Dojíždím do práce docela zatáčkovitou trasou(část trasy) a už mě nebaví kupovat téměř každý rok nové pneu na předek. Jezdím svižně, ale žádnou kudlu aby mi hvízdaly gumy Roční nájezd mám cca 40-45.000 čili to vychází v průměru na 22,5 na letní/zimní. Zkoušel jsem Dunlop BluResponse a momentálně Continental ContiPremuimContact 5 a u obou pneu je to zhruba stejné. Použivám rozměr 195/65/R15.
Jen se (zatím) odmítám smířit s tím, že pneu vydrží jen 25 tisíc
Pomohl by třeba jiný rozměr? Širší pneu?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Kup Michelin.
Jsou ty pneu sjetý rovnoměrně?
Jsou ty pneu sjetý rovnoměrně?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Vcelku i jo, po krajích možná trošku víc.raolsa píše:Kup Michelin.
Jsou ty pneu sjetý rovnoměrně?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
A kolik je foukáš?
Michelinky mi zatím vždycky vydržely nejdéle.
Michelinky mi zatím vždycky vydržely nejdéle.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#5 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Foukám je i trošku víc, vpředu na 2,7(má být 2,5) a vzadu 2,4(2,2)...raolsa píše:A kolik je foukáš?
Michelinky mi zatím vždycky vydržely nejdéle.
A jaké máš Micheliny? EnergySaver?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Jj, energy saver.
Tlak tedy v cajku, takže to bude těma zatáčkama.
Zkus ty Micheliny, uvidíš.
Tlak tedy v cajku, takže to bude těma zatáčkama.
Zkus ty Micheliny, uvidíš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#7 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
akorát bacha, ať nevypochoduješ čumákem po tečně ze zatáčky. Ona je ta výdrž něco za něco ... v tomhle případě za tvrdší, méně přilnavou gumu
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#8 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Díky moc, zkusím je pro příští sezónuraolsa píše:Jj, energy saver.
Tlak tedy v cajku, takže to bude těma zatáčkama.
Zkus ty Micheliny, uvidíš.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#9 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Úplně na hraně nejezdím, ale díky za radu Radši při první jízdě pojedu trochu pomaleji A nebo bych mohl zkusit Michelin v širším profilueLzyx píše:akorát bacha, ať nevypochoduješ čumákem po tečně ze zatáčky. Ona je ta výdrž něco za něco ... v tomhle případě za tvrdší, méně přilnavou gumu
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
To je fakt, letos už u těch 8 let starých gum pozoruju jistou nedotáčivost.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#11 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Jak jsou na tom ty Micheliny na mokru? Četl jsem zase někde, že nic moc...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#12 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Máme je na pažoutovi a zatím jsem si nějakého podivného chování na mokru nevšiml. Líbí se mi na nich, že na při rychlém tempu mají takový dobře odhadnutelný chování, dlouho dopředu jde poznat, že se blíží hrana. A ubývají fakt málo, na autu jsou od nova, to znamená, že jen ty letní kola budou mít za sebou alespoň 40 000 km, a stále mají kousek přes 6 mm vzorku.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#13 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Díky moc, na příště je zkusímStepanB píše:Máme je na pažoutovi a zatím jsem si nějakého podivného chování na mokru nevšiml. Líbí se mi na nich, že na při rychlém tempu mají takový dobře odhadnutelný chování, dlouho dopředu jde poznat, že se blíží hrana. A ubývají fakt málo, na autu jsou od nova, to znamená, že jen ty letní kola budou mít za sebou alespoň 40 000 km, a stále mají kousek přes 6 mm vzorku.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
#14 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Na ty Michelinky bacha, mně se na V70I moc neosvědčily. Mají měkké bočnice a sjížděly se mi na stranách. Novější Volva sjíždějí pneumatiky mnohem rovnoměrněji, než V70I. Píšeš, že se ti pneumatiky sjíždějí rovnoměrně, což může být právě tím, že mají Dunlopy bočnice hodně pevné. Continentaly mám na Saabovi a měl jsem je na firemním Meganovi, ale v ruce jsem je neměl. Když jsem měl na V70 I Micheliny, měly uprostřed 4mm a na bocích byly zhoblované. Jak letní, tak zimní. Přisuzuju to právě tomu, že bočnici mají měkoučkou. Michelinky zimní vydržely na V70 III asi 80.000 km, včetně toho, že se dojížděly v létě a ještě nebyl vzorek na vyhození. Na V70 I šly nejpozději po 50.000 km pryč, protože boky už nebyly, zatímco uprostřed vzorek byl. A to pneu přefukuju, geometrii dělám co dva roky a jezdím více dálnice.
Michelinky bych proto, že jezdíš zatáčkovitou trasu, z výběru vynechal. Buď pneu s tvrdýma bočnicemi - Pirelli, Dunlop, nebo já jsem šel minulý rok do Číny za míň než poloviční cenu s tím, že mi nebude líto, když je vyhodím po dvou sezonách a budou mít uprostřed vzorek jak víno a na boku budou zhoblované. Zatím na nich mám najeto cca 20.000 km, ale jezdím převážně dálnice a vypadá to, že je budu měnit nejdřív až po další sezoně, takže těch 35-40.000 km v pohodě dají. Na bocích se sjíždějí někde mezi těmi Michelinkami a Pirelkami.
Jinak ale musím říct, že ty Pirelky byly skvělý gumy. Sice tvrdý, takže byl cítit každý přejetý brouk, ale držely na mokru i na suchu excelentně. Mnohem lépe, než ty Micheliny. Ty zase byly měkoučké jak bačkůrky a jízda s nimi byla mnohem komfortnější. Ty Číny drží na mokru jak ty Michelinky, na suchu o trochu líp, hlavně v zatáčkách - bočnici mají pevnější, komfort je o chlup horší než u Michelinek, ale zase Michelinky jsem jezdil na 15", Číny mám na 16".
Michelinky bych proto, že jezdíš zatáčkovitou trasu, z výběru vynechal. Buď pneu s tvrdýma bočnicemi - Pirelli, Dunlop, nebo já jsem šel minulý rok do Číny za míň než poloviční cenu s tím, že mi nebude líto, když je vyhodím po dvou sezonách a budou mít uprostřed vzorek jak víno a na boku budou zhoblované. Zatím na nich mám najeto cca 20.000 km, ale jezdím převážně dálnice a vypadá to, že je budu měnit nejdřív až po další sezoně, takže těch 35-40.000 km v pohodě dají. Na bocích se sjíždějí někde mezi těmi Michelinkami a Pirelkami.
Jinak ale musím říct, že ty Pirelky byly skvělý gumy. Sice tvrdý, takže byl cítit každý přejetý brouk, ale držely na mokru i na suchu excelentně. Mnohem lépe, než ty Micheliny. Ty zase byly měkoučké jak bačkůrky a jízda s nimi byla mnohem komfortnější. Ty Číny drží na mokru jak ty Michelinky, na suchu o trochu líp, hlavně v zatáčkách - bočnici mají pevnější, komfort je o chlup horší než u Michelinek, ale zase Michelinky jsem jezdil na 15", Číny mám na 16".
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#15 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Děkuju moc za zajímavý pohledZeb píše:Na ty Michelinky bacha, mně se na V70I moc neosvědčily. Mají měkké bočnice a sjížděly se mi na stranách. Novější Volva sjíždějí pneumatiky mnohem rovnoměrněji, než V70I. Píšeš, že se ti pneumatiky sjíždějí rovnoměrně, což může být právě tím, že mají Dunlopy bočnice hodně pevné. Continentaly mám na Saabovi a měl jsem je na firemním Meganovi, ale v ruce jsem je neměl. Když jsem měl na V70 I Micheliny, měly uprostřed 4mm a na bocích byly zhoblované. Jak letní, tak zimní. Přisuzuju to právě tomu, že bočnici mají měkoučkou. Michelinky zimní vydržely na V70 III asi 80.000 km, včetně toho, že se dojížděly v létě a ještě nebyl vzorek na vyhození. Na V70 I šly nejpozději po 50.000 km pryč, protože boky už nebyly, zatímco uprostřed vzorek byl. A to pneu přefukuju, geometrii dělám co dva roky a jezdím více dálnice.
Michelinky bych proto, že jezdíš zatáčkovitou trasu, z výběru vynechal. Buď pneu s tvrdýma bočnicemi - Pirelli, Dunlop, nebo já jsem šel minulý rok do Číny za míň než poloviční cenu s tím, že mi nebude líto, když je vyhodím po dvou sezonách a budou mít uprostřed vzorek jak víno a na boku budou zhoblované. Zatím na nich mám najeto cca 20.000 km, ale jezdím převážně dálnice a vypadá to, že je budu měnit nejdřív až po další sezoně, takže těch 35-40.000 km v pohodě dají. Na bocích se sjíždějí někde mezi těmi Michelinkami a Pirelkami.
Jinak ale musím říct, že ty Pirelky byly skvělý gumy. Sice tvrdý, takže byl cítit každý přejetý brouk, ale držely na mokru i na suchu excelentně. Mnohem lépe, než ty Micheliny. Ty zase byly měkoučké jak bačkůrky a jízda s nimi byla mnohem komfortnější. Ty Číny drží na mokru jak ty Michelinky, na suchu o trochu líp, hlavně v zatáčkách - bočnici mají pevnější, komfort je o chlup horší než u Michelinek, ale zase Michelinky jsem jezdil na 15", Číny mám na 16".
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#16 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Ahoj, můžeš napsat značku tý činy? Nějak se mi nechce věřit, že by byli lepší jak Michelin . Dík.Zeb píše:Na ty Michelinky bacha, mně se na V70I moc neosvědčily. Mají měkké bočnice a sjížděly se mi na stranách. Novější Volva sjíždějí pneumatiky mnohem rovnoměrněji, než V70I. Píšeš, že se ti pneumatiky sjíždějí rovnoměrně, což může být právě tím, že mají Dunlopy bočnice hodně pevné. Continentaly mám na Saabovi a měl jsem je na firemním Meganovi, ale v ruce jsem je neměl. Když jsem měl na V70 I Micheliny, měly uprostřed 4mm a na bocích byly zhoblované. Jak letní, tak zimní. Přisuzuju to právě tomu, že bočnici mají měkoučkou. Michelinky zimní vydržely na V70 III asi 80.000 km, včetně toho, že se dojížděly v létě a ještě nebyl vzorek na vyhození. Na V70 I šly nejpozději po 50.000 km pryč, protože boky už nebyly, zatímco uprostřed vzorek byl. A to pneu přefukuju, geometrii dělám co dva roky a jezdím více dálnice.
Michelinky bych proto, že jezdíš zatáčkovitou trasu, z výběru vynechal. Buď pneu s tvrdýma bočnicemi - Pirelli, Dunlop, nebo já jsem šel minulý rok do Číny za míň než poloviční cenu s tím, že mi nebude líto, když je vyhodím po dvou sezonách a budou mít uprostřed vzorek jak víno a na boku budou zhoblované. Zatím na nich mám najeto cca 20.000 km, ale jezdím převážně dálnice a vypadá to, že je budu měnit nejdřív až po další sezoně, takže těch 35-40.000 km v pohodě dají. Na bocích se sjíždějí někde mezi těmi Michelinkami a Pirelkami.
Jinak ale musím říct, že ty Pirelky byly skvělý gumy. Sice tvrdý, takže byl cítit každý přejetý brouk, ale držely na mokru i na suchu excelentně. Mnohem lépe, než ty Micheliny. Ty zase byly měkoučké jak bačkůrky a jízda s nimi byla mnohem komfortnější. Ty Číny drží na mokru jak ty Michelinky, na suchu o trochu líp, hlavně v zatáčkách - bočnici mají pevnější, komfort je o chlup horší než u Michelinek, ale zase Michelinky jsem jezdil na 15", Číny mám na 16".
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
#17 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Jsou to Landsail. Neřekl bych, že jsou lepší, ale s V70I si lépe rozumí, aspoň u mě.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#18 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Narazil jsem na to, že Pirelli dělá i pneu CARRIER XL, které by měly být určené pro těžší vozidla. Bylo by to také řešení?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#19 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
imho to je guma na dodávky, nebo zdodávkovatěné osobáky. Tj. s předpokladem nákladu, bez předpokladu závodění.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#20 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
já měl na C70 Westlake, protože v pneuservisu nic jiného neměli skladem a já tam dojel s roztrahanou gumou. Po 60t km měli přes 5 mm vzorku. Jejich nevýhodou byla značná hmotnost, proti Continentalu tak 2kg na gumě.Zeb píše:Jsou to Landsail. Neřekl bych, že jsou lepší, ale s V70I si lépe rozumí, aspoň u mě.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#21 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Koukal jsem, že mají rychlostní index 190, což je pro mě dostačující, víc fakt nejezdím A s chrochtem se stejně nedá (moc) závoditeLzyx píše:imho to je guma na dodávky, nebo zdodávkovatěné osobáky. Tj. s předpokladem nákladu, bez předpokladu závodění.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#22 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Ale třeba si jen vymýšlím kravinykubexxx píše:Koukal jsem, že mají rychlostní index 190, což je pro mě dostačující, víc fakt nejezdím A s chrochtem se stejně nedá (moc) závoditeLzyx píše:imho to je guma na dodávky, nebo zdodávkovatěné osobáky. Tj. s předpokladem nákladu, bez předpokladu závodění.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#23 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Závodník od vedle se chválí Nankang NS2R, v rozměru jiném, ale třeba se to bude dělat i v rozoměru kterej potřebujete. Má ZR, takže zpevněné a jsou to jediné gumy který stíhají jemu a tomu stádu kobyl.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 910
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#24 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Na rychlostní index se vykašli, spíš kontroluj nosnost. Pro 2,5TDI určitě 91.
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#25 Výdrž pneu - zatáčkovitá trasa
Nakonec jsem šel do Pirelli P1, hmotnostní index 95. Uvidíme jak vydrží
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 528 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 27 Odpovědi
- 6393 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 18 Odpovědi
- 1372 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Gluteus
-
- 6 Odpovědi
- 723 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89