Daehne homologace
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Daehne homologace
Vážení přátelé, prosím, kdo měl kdy problém s tímto pánem - a říkalo mně to mnoho lidí - prosím ozvěte se mně do soukromé zprávy. Zajímají mě konkrétní zkušenosti. Anonymita zaručena. Díky.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Daehne homologace
u me neni zadnym tajemstvim, napisu to verejne. me nechtel dopsat na devitku polarisy. nebyla zadna noznost (auto nema globalni homologaci bla bla bla). po moji jemne stiznosti ve svedsku ( u pani mony, prijmeni si uz nepamatuju) se najednou sam ozval a vse slo jak po masle
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 973
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Daehne homologace
Ja nevim, jestli s nim mam problem:) Kdyz jsem chtel dopsat nejaky normalni kola do tp, rekl mi ze to nejde, ze tam muze byt jen 205/50R16, 205/55R15, 195/60R15.
Takze jeden den dovoleny, 3000 Dekre, 50 na urade a mam tam oboje, co jsem potreboval.
Jestli to zabil pan Daehne, nebo to opravdu dopsat z nejakyho duvodu ve Volvu nemuzou, nevim.
Kdyby to melo k necemu byt, posli mi mail a preposlu ti komunikaci.
Takze jeden den dovoleny, 3000 Dekre, 50 na urade a mam tam oboje, co jsem potreboval.
Jestli to zabil pan Daehne, nebo to opravdu dopsat z nejakyho duvodu ve Volvu nemuzou, nevim.
Kdyby to melo k necemu byt, posli mi mail a preposlu ti komunikaci.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Daehne homologace
Řešil jsem problém Euro normy u V70. Ve Švédsku mají elektronickou kartu vozidla (protože v TP toho moc není), kde jsem si přečetl, že vozidlo plní Euro 3. Ok - zadarmo. Dovezl jsem auto a na technické zjistil. že mi tam napsali normu pro Euro 2. To jsem zjistil až na úřadě (nevím, co jaké číslo znamená) a chtěli po mě 3000. Z proncipu nebudu úřadu platit něco, co nemám platit a tak jsem volal do prodejny Volvo tady v ČR, kde mě odkázali na homologace. Pan Daehne to zvedl a po telefonu mi potvrdil, že moje auto opravdu dle výrobce plní euro 3, ale že potvrzení (které potřebuji) bude stát 2000 kč. Říkal jsem si, že DEKRA po mě bude chtít taky 2000 a kdoví co tam mají napsáno v tabulkách oni. Na STK jsem zjistil, že Volvo neudělalo pro rok 2000 homologaci v ČR (dělali naposled v půlce roku 1999 na euro 2) a tedy proto mi stk napsala to co volvo nahlásilo. Tedy všichni měli svoji pravdu. Tak jsem se ptsal, jestli bych to třeba nedostal zadarmo, když je to chyba VACZ. Pan Daehne řekl, že je to zpoplatněno podle sazebníku a že to by nedělali nic jiného, než povolovali kola do TP a že to musím zaplatit. Tak jsem to zaplatil, protože 2000 je pořád méně než 3000 pro úředníka. Takže Volvo v tom má bordel, do registru pro ČR nezapisuje kola, euronormy apod a my abychom to platili ze svého. Naštvalo mě to, ale nedalo se s tím nic dělat. Prý jsem za 15 let jeho působení ve Volvu první co to řeší. Ouřadovi jsem řekl, že jsem měl pravdu a že mě stála 2000kč. Vždyť bojovat za pravdu vždy něco stojí.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
Daehne homologace
zkušenost 2x, pokaždý pan D.byl neochotnej d.bil, bych b-lil, nebo ho z.bil.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Daehne homologace
otázka od neznalého - kde ten pán sedí??
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Daehne homologace
Ja s ním mám jen jednu zkušenost kdy jsem před lety chtěl do TP zapsat chybějící rozměr kol. Potvrzení mi poslali zdarma behem cca týdne od žádosti, takže za mě žádný problém.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Daehne homologace
Alebo v TopAuto Bratislava za 35Eur + posta...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 701
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Daehne homologace
Potřeboval jsem papír ke svému autu, že je EURO1 (což je). V ´95 globální homologace nebyla, takže i když kombinace holandského zastoupení a Švédské centrály zvládla dodat existující papíry za asi 37 hodin, nevyhrál jsem to (i proto, že ztráta z beztak zkrácené dovolené by přesáhla těch dalších 5k výpalného). Pan D. k tomu odmítal cokoliv říct, krom toho že takové papíry neexistují a větná stavba začínala ve stylu "bylo nebylo...".
Tažné zařízení. Na autě je origo Volvo na 750/1500 (1550) kg, s výstužným kitem (nenamontovaný) až do 1950 kg podle DE homologace. V holandských papírech psané jako 550/1500, což vycházelo z jejich tehdejší legislativy, aspoň co jsem zjistil. Štítek vzal za ty roky za své, chtěl jsem aby se na to někdo podíval, našel partnumber a napsal papír, že je to tažné to a to. Odpověď z holandského Volva a centrály jednoznačná, že jiné tažné to být nemůže, nic jiného nemontovali (v CZ k ničemu, protože neharmonizovaný homologační předpis-nevím co s tím). Na dovozovce si na identifikaci vzali půlden navíc, do popisu ho napsali správně 750/1550. Úředník napsal 550/1500, že bez papíru od CZ Volva nic (a já potřeboval být už dva dny pryč...). D. mi řekl, že si mám nechat namontovat nové tažné, nebo že za 2k se můžou zkusit podívat u nich v archivu, případně postoupit dotaz do SE, výsledek samozřejmě nemůže zaručit, je to přece hrozně dávno.
Váha auta v holandských papírech, váha v CZ popisu auta, váha na štítku-tři různé údaje, pro místního úředníka neřešitelný problém. V Holandsku váha kusu ve výbavě přistavené k homologaci, v CZ nějaký slint, na štítku auta hmotnost daného auta, jak to Volvo tehdy dělalo. Existuje papír podepsaný i D. pro auta do roku nevímkolik (celkem daleko po 2000), že v případě nesrovnalostí mezi jakýmikoliv papíry, popisy a štítky platí a patří zapsat údaje ze štítku toho konkrétního auta, že je to dáno neharmonizovaným postupem automobilky. Tenhle papír jsem našel naprostou náhodou sám. D. tvrdil, že vyjádření k hmotnostem za 2k peněz a 2-4 týdny u něj nebo u Dekry. Úředník ten papír měl taky znát, je/byl zahrnutý do oficiálních metodik. Musel jsem trochu řvát...
Zejména poslední případ s váhami vypovídá hodně o tom, jak D. funguje a co je zač. Na co jsem se v CZ Volvu potřeboval zeptat a nefiguroval v tom D., dostal jsem milou, vstřícnou a správnou odpověď. Na co jsem se ptal Volva v NL nebo SE. odpověď byla správná a rychlost limitovaná jen rychlostí elektronů v drátech a info bylo přesně k danému autu (!!!).
Jakmile v tom figuroval D., byly odpovědi špatně, zavádějící, nekompletní, nebo by mne stála 2k/ks za nic. Chvílemi se choval tak, že prodejce Zepter hrnců je proti němu vrchol serioznosti.
Paní Mona je skvělá
Tažné zařízení. Na autě je origo Volvo na 750/1500 (1550) kg, s výstužným kitem (nenamontovaný) až do 1950 kg podle DE homologace. V holandských papírech psané jako 550/1500, což vycházelo z jejich tehdejší legislativy, aspoň co jsem zjistil. Štítek vzal za ty roky za své, chtěl jsem aby se na to někdo podíval, našel partnumber a napsal papír, že je to tažné to a to. Odpověď z holandského Volva a centrály jednoznačná, že jiné tažné to být nemůže, nic jiného nemontovali (v CZ k ničemu, protože neharmonizovaný homologační předpis-nevím co s tím). Na dovozovce si na identifikaci vzali půlden navíc, do popisu ho napsali správně 750/1550. Úředník napsal 550/1500, že bez papíru od CZ Volva nic (a já potřeboval být už dva dny pryč...). D. mi řekl, že si mám nechat namontovat nové tažné, nebo že za 2k se můžou zkusit podívat u nich v archivu, případně postoupit dotaz do SE, výsledek samozřejmě nemůže zaručit, je to přece hrozně dávno.
Váha auta v holandských papírech, váha v CZ popisu auta, váha na štítku-tři různé údaje, pro místního úředníka neřešitelný problém. V Holandsku váha kusu ve výbavě přistavené k homologaci, v CZ nějaký slint, na štítku auta hmotnost daného auta, jak to Volvo tehdy dělalo. Existuje papír podepsaný i D. pro auta do roku nevímkolik (celkem daleko po 2000), že v případě nesrovnalostí mezi jakýmikoliv papíry, popisy a štítky platí a patří zapsat údaje ze štítku toho konkrétního auta, že je to dáno neharmonizovaným postupem automobilky. Tenhle papír jsem našel naprostou náhodou sám. D. tvrdil, že vyjádření k hmotnostem za 2k peněz a 2-4 týdny u něj nebo u Dekry. Úředník ten papír měl taky znát, je/byl zahrnutý do oficiálních metodik. Musel jsem trochu řvát...
Zejména poslední případ s váhami vypovídá hodně o tom, jak D. funguje a co je zač. Na co jsem se v CZ Volvu potřeboval zeptat a nefiguroval v tom D., dostal jsem milou, vstřícnou a správnou odpověď. Na co jsem se ptal Volva v NL nebo SE. odpověď byla správná a rychlost limitovaná jen rychlostí elektronů v drátech a info bylo přesně k danému autu (!!!).
Jakmile v tom figuroval D., byly odpovědi špatně, zavádějící, nekompletní, nebo by mne stála 2k/ks za nic. Chvílemi se choval tak, že prodejce Zepter hrnců je proti němu vrchol serioznosti.
Paní Mona je skvělá
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Daehne homologace
Za mě, postupoval podle nařízení svého nadřízeného- VACZ. Prostě to tam tak mají. Dobrý den -2000 korun
Samozřejmě co se týká předchozího případu s váhami apod. je to normální bordel a stížnost je asi na místě. "Být to zdarma, to bychom nedělali nic jiného, než zapisovali kola apod" byla odpověď, co mě naprosto odrovnala. A co by jako měl chlap na homologacích jako dělat než žehlit binec svého zaměstnavatele z hlediska homologace? Tradiční odpověď, "že je to dávno", protože auto starší než 10 let je vlastně starý, život ohrožující vrak, co pomalu ani nepatří na silnici mě taky z pohledu českého zastoupení Volva dost "mrzí". Že bych si měl každých 5 let koupit nové auto za 1 500 000 by se jim velmi líbilo, ale to bych musel brát jiné peníze. Ve Vídni byl prý vždy přístup naprosto vstřícný, o Holandsku či Dánsku a Švédsku nemluvě.
Samozřejmě co se týká předchozího případu s váhami apod. je to normální bordel a stížnost je asi na místě. "Být to zdarma, to bychom nedělali nic jiného, než zapisovali kola apod" byla odpověď, co mě naprosto odrovnala. A co by jako měl chlap na homologacích jako dělat než žehlit binec svého zaměstnavatele z hlediska homologace? Tradiční odpověď, "že je to dávno", protože auto starší než 10 let je vlastně starý, život ohrožující vrak, co pomalu ani nepatří na silnici mě taky z pohledu českého zastoupení Volva dost "mrzí". Že bych si měl každých 5 let koupit nové auto za 1 500 000 by se jim velmi líbilo, ale to bych musel brát jiné peníze. Ve Vídni byl prý vždy přístup naprosto vstřícný, o Holandsku či Dánsku a Švédsku nemluvě.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Daehne homologace
Tenhle chlápek je důkazem, že s neochotou, lpěním na liteře a neempatickým přístupem, to lze dotáhnout daleko. Počítám, že tenhle exemplář naštval víc volvařů v ČR, než kdokoliv jinej z VAC.
Obrázek napoví: https://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=automoto&c=A110111_162912_automoto_fdv&foto=FDV386b42_DSC01797_kopie.jpg
Neexistuje snad nikdo, kdo se motá kolem Volv, kdo by neslyšel nějakou barvitou historku o jeho legendární nevstřícnosti.
Obrázek napoví: https://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=automoto&c=A110111_162912_automoto_fdv&foto=FDV386b42_DSC01797_kopie.jpg
Neexistuje snad nikdo, kdo se motá kolem Volv, kdo by neslyšel nějakou barvitou historku o jeho legendární nevstřícnosti.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13595
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Daehne homologace
A řešil už někdo na něj nějakou stížnost s centrálou? Možná jsem naivní, ale kdyby se toho sešlo více tak by to třeba začali řešit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
Daehne homologace
Stezovat si na neochotu, aroganci, pripadne lpeni na litere predpisu? To se dela dost spatne, bohuzel Osobne jsem s panem D. mel rovnez parkrat co do cineni a je to opravdu takovy d., ze by jeden plakal - jenze co s tim? Chtelo by to nejaky skutecny preslap, neb to, ze s... vetsinu Volvi verejnosti v teto zemi neni argument.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Daehne homologace
Pokud po tobě někdo něco chce, máš v podstatě tři možnosti:
1) udělat to = nejvíc práce a časem se to rozkecá a bude jí ještě víc. Na druhou stranu za dvojku je to celkem slušnej byznys i pro VAC,
2) přiznat pravdu, že to dělat nechci a nebudu a ať si klidně políbíš... = cesta k vyhazovu, páč říct tohle nemůžeš nahlas a proto použiješ variantu níže,
3) tvrdit že to nejde a není možné a že za to může někde jinej proč to nejde a nemůžeš s tim nic dělat = nejmíň práce, protože se to rozkřikne a nikdo po tobě nic nechce.
1) udělat to = nejvíc práce a časem se to rozkecá a bude jí ještě víc. Na druhou stranu za dvojku je to celkem slušnej byznys i pro VAC,
2) přiznat pravdu, že to dělat nechci a nebudu a ať si klidně políbíš... = cesta k vyhazovu, páč říct tohle nemůžeš nahlas a proto použiješ variantu níže,
3) tvrdit že to nejde a není možné a že za to může někde jinej proč to nejde a nemůžeš s tim nic dělat = nejmíň práce, protože se to rozkřikne a nikdo po tobě nic nechce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Daehne homologace
Půl roku nahánění...nemůžu, nedokážu, nejde to atp. Fakt jsem ho otravoval drsně pomalu každý týden, než pochopil, že se nevzdám. Při posledním telefonátu mi sdělil toto: "Pochopil jsem, že pokud Vám potvrzení se vším co potřebujete nevydám, v životě se Vás nezbavím" Říkám ano, to jste pochopil správně. "Potvrzení je již připravené, zastavte se u mne"
Ale proč jsem ho musel dusit půl roku asi nikdo nezjistí, on je Robík prostě takovej Pravda je, že pokud bude neochotnej a každýmu na počkání bude říkat, že něco nejde, nemá tolik práce. Ono by asi chtělo, aby ta dvojka za potvrzení šla přímo jemu do kapsy. Pak věřím, že by mě na sedmikilo zapsal i 24 palcový ráfky a euronormu 12
Ale proč jsem ho musel dusit půl roku asi nikdo nezjistí, on je Robík prostě takovej Pravda je, že pokud bude neochotnej a každýmu na počkání bude říkat, že něco nejde, nemá tolik práce. Ono by asi chtělo, aby ta dvojka za potvrzení šla přímo jemu do kapsy. Pak věřím, že by mě na sedmikilo zapsal i 24 palcový ráfky a euronormu 12
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Daehne homologace
Měl se jmenovat spíš Nerobik
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Daehne homologace
Já bych si (asi naivně) představoval, že právě lidi jako "Nerobík" by měli u Volvařské obce vytvářet dojem, že firmě na nich záleží a jejich nadšení pro značku oceňuje, třeba právě tím, že občas pomůžou nad rámec běžné povinnosti.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Daehne homologace
Problém ale je, že on nepomůže ani v rámci své povinnosti. Protože to co jde na SVK za třetinovou cenu neRobík prostě "neumí" ani za tu jejich taxu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Daehne homologace
No tak to je smutná pohádka. Ještě bych dokázal pochopit literou posedlýho byrokrata, ale pokud to jinde jde a u nás ne...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Daehne homologace
Přiznávám, že už mě to taky napadlo...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Daehne homologace
Takže poslat odkaz Moně a v kopii Dae(ne)hneho ?
-
Offline
- Příspěvky: 701
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Daehne homologace
Ještě s tím počkejte. Paní Moně ( ) budeme muset vlákno přeložit aspoň do angličtiny. Udělal jsem si s kolegou jazykové okénko, jak Nerobíka DaeNehneho přeložit do angliny a je to dost oříšek.
Překládat Prachetta do češtiny je srandička
(sakra to je nápad koho oslovit...)
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Daehne homologace
také si nejsem jist, jaká je to zkušenost, ale jelikož u v70 jsem měl v tp korigovaný součinitel absorpce nesmyslných 0,4, tak jsem chtěl od něj vědět, zda-li by neuměl nějakou rozumnější cifru dostat na papír. odpověď byla: "Co se kouřivosti týče, tak tento údaj se mi nedaří vzhledem k vysokému stáří vozidla získat, tudíž Vám nejsme schopni vystavit jakékoliv potvrzení tohoto údaje." jestli tomu tak je nebo není, nejsem schopen posoudit
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé