Nosič kol na tažné
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#76 Nosič kol na tažné
Jen pro info, třeba někomu pomůže. Já mám HAKR Trip 3 TOP Plus a naprostá spokojenost. Zdá se bytelný a strýc na něm vezl do Rakouska 2 elektro a úplně v pohodě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Annecy
- Vůz: XC70 D5 man
#77 Nosič kol na tažné
Tak sem zvedav, kterej to nakonec vyhraje Jinac ten co ti padl do oka, je mozna i zbytecnej pro gravel biky neb je pro ebiky a s vetsi nosnosti byvaj i drazsi.
_________________
XC70 D5 169kw 2014 man // a byla V70 D5 136kw 2006 man
XC70 D5 169kw 2014 man // a byla V70 D5 136kw 2006 man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 273
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#78 Nosič kol na tažné
jo to jsem taky zvedav co nakonec ulovím. Jo ten EuroPower je na elektrokola, ale líbilo se mi že ho sklopíš šlápnutím nohy, a měl i tu páku na nasazení. Uvidíme co, rozhodovat bude i cena.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#79 Nosič kol na tažné
Sklopny nohou chtej urcite.
A utazeni na kouli pomoci paky si dej jako podminku. Mas nasazeno a zaaretovano za 3-5 sec. Sroubovani je ocistec, musis si nejak drzet nosic v rovine a utahovat nejdriv rukou a pak klicem. Na to zapomen - to je pravek, otrava a byl bys z toho jen nasrany - a to je slusne slovo
A utazeni na kouli pomoci paky si dej jako podminku. Mas nasazeno a zaaretovano za 3-5 sec. Sroubovani je ocistec, musis si nejak drzet nosic v rovine a utahovat nejdriv rukou a pak klicem. Na to zapomen - to je pravek, otrava a byl bys z toho jen nasrany - a to je slusne slovo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#80 Nosič kol na tažné
Jo a jeste tady dle me nebyly zmineny nasledujici 2 za me dulezite pozadavky:
1) pogumovame a mekke dosedaci plochy drzaku, kterym to chytas za ram kola. Je rozdil mezi gumou Thule (mekka, poddajna) a gumoplastem treba od Wjenczek. Tam fakt nechces novy ram davat. Ja mam az takovou paranoiu, ze misto, kde chytam kola za ram jeste pod Thule drzaky obmotam mekcenym paskem ala karimatka
2) chtej drzaky na ramy, ktere z toho kovoveho oblouku tahem se zmacklou pojistkou sundas/nandas. Ne ty, co jsou tam chyceny sroubky “napevno”. Ty napevno pak musis totiz pred uchycenim prvniho kola slozite provlect pozadovanym mistem v ramu prvniho kola, abys je dostal na ram druheho. To je opruz. Ty nacvakavaci umistis ci zmenis jejich polohu kdykoli behem par sekund
1) pogumovame a mekke dosedaci plochy drzaku, kterym to chytas za ram kola. Je rozdil mezi gumou Thule (mekka, poddajna) a gumoplastem treba od Wjenczek. Tam fakt nechces novy ram davat. Ja mam az takovou paranoiu, ze misto, kde chytam kola za ram jeste pod Thule drzaky obmotam mekcenym paskem ala karimatka
2) chtej drzaky na ramy, ktere z toho kovoveho oblouku tahem se zmacklou pojistkou sundas/nandas. Ne ty, co jsou tam chyceny sroubky “napevno”. Ty napevno pak musis totiz pred uchycenim prvniho kola slozite provlect pozadovanym mistem v ramu prvniho kola, abys je dostal na ram druheho. To je opruz. Ty nacvakavaci umistis ci zmenis jejich polohu kdykoli behem par sekund
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Annecy
- Vůz: XC70 D5 man
#81 Nosič kol na tažné
Na Euroride 940 se šroubuje, ale klíč k tomu nepotřebuješ. Je tam vrtule, kterou se utahuje a jde to v pohodě. Vždy utáhnu, aby držák držel, pak vyrovnám a dotáhnu. Určitě páka bude pohodlnější, ale tento systém není dle mýho vůbec zlej. Stejně tak sklápění rukou je v klídku, vytáhneš pojistku a sklopíš. Na dvě kola dostačující. Mluvím jen o Thule Euroride 940, jiné značky sem nezkoušel.
_________________
XC70 D5 169kw 2014 man // a byla V70 D5 136kw 2006 man
XC70 D5 169kw 2014 man // a byla V70 D5 136kw 2006 man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 273
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#82 Nosič kol na tažné
Kolari, mohl bych mit novy VeloCompact 924 za 7900 Kc, je to dobry kup? Nebo ma cenu cekat na bazosi?
Edit: objednano z Hervisu
https://www.hervis.cz/shop/Vybaven%C3%AD/Cyklopř%C3%ADslušenstv%C3%AD/Ostatn%C3%AD/Thule/VeloCompact-2-13-pin/p/COLOR-2193169
Edit: objednano z Hervisu
https://www.hervis.cz/shop/Vybaven%C3%AD/Cyklopř%C3%ADslušenstv%C3%AD/Ostatn%C3%AD/Thule/VeloCompact-2-13-pin/p/COLOR-2193169
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
#83 Nosič kol na tažné
Ahoj, co jsou to prosím za světla? Bylo nutné kvůli nim dávat i zásuvku s canbus kvůli LED? Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 273
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#84 Nosič kol na tažné
jo a zapomněl jsem napsat že mi tam fungoval kod HERVIS20, takže ve výsledku opravdu za 7863 Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#85 Nosič kol na tažné
To je pěkna cena. Teď ještě zařidit na magistratu 3 SPZ a pak už litat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
#86 Nosič kol na tažné
nn, jen výměna světel, je to zapojeno na bajonet. jediný problém byl, že origo světla jsou připevněny šrouby a ta led světla mají už v sobě štefty, ale krátké. takže jsem musel plast zafrézovat, aby se tam nechaly dát matky. ale není to velký problém. a světla jsem kupoval na vapp.czXC60_Bjorn píše: ↑09 úno 2022 09:30Ahoj, co jsou to prosím za světla? Bylo nutné kvůli nim dávat i zásuvku s canbus kvůli LED? Díky moc
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#87 Nosič kol na tažné
Já pojedu prvně s nosičem na kolo v životě a to ještě Chorvatsko (vezu na něm nafukovák člun) na a řeším jak to udělat abych neotevřel el. kufr dálkou což na sto pro udělám a tím si ho o trubku nosiče pořádně orvu což bych fakt nerad jenže tohle se prostě stane že zapomenu. To je jiostota.
Nejde to dálkové otevírání kufru u P3 nějak dočasně zablokovat a otevírat pouze tlačítkem kufru?
Na tu trubku jsem pu izolaci z trubky na vodovod, ale je to moc slabé a měkké.
Nejde to dálkové otevírání kufru u P3 nějak dočasně zablokovat a otevírat pouze tlačítkem kufru?
Na tu trubku jsem pu izolaci z trubky na vodovod, ale je to moc slabé a měkké.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#88 Nosič kol na tažné
Hmmm, odpojit pojistku?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#89 Nosič kol na tažné
a musíš tam mít tu trubku?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#90 Nosič kol na tažné
Zajsoft : má to pojistku přímo na kufr? to by zase nešlo čudlem zřejmě.
Já spíš jestli nejde dočasně zakázat diagnostiku třeba pouze dálka.
Harry : To jsem si říkal ,ale s tím rámem to bude na tak dlouhou cestu určitě lépe držet. Svařil jsem si na to držák z trubek tak člun bude na rovném a stáhnu kurtama, ale s rámem by to bylo zapřeno i z jedné strany a měl bych fakt jistotu že to
bude držet. Možná to tam dám nakonec bez trubky, ale blokace dálky by byla ideální. Čudl na palubce mohu přelepit ,ale klíček ten ne.
Tobě se to ještě nikdy nestalo? Vozíš box tak rám tam také máš ne?
Já spíš jestli nejde dočasně zakázat diagnostiku třeba pouze dálka.
Harry : To jsem si říkal ,ale s tím rámem to bude na tak dlouhou cestu určitě lépe držet. Svařil jsem si na to držák z trubek tak člun bude na rovném a stáhnu kurtama, ale s rámem by to bylo zapřeno i z jedné strany a měl bych fakt jistotu že to
bude držet. Možná to tam dám nakonec bez trubky, ale blokace dálky by byla ideální. Čudl na palubce mohu přelepit ,ale klíček ten ne.
Tobě se to ještě nikdy nestalo? Vozíš box tak rám tam také máš ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#91 Nosič kol na tažné
A nemá to náhodou blokaci otevírání kufrů při zapojené zásuvce TZ? Minimálně u original TZ by to mělo jít, když umí potlačit parkovaky i mlhovku.
#92 Nosič kol na tažné
Mám tam rám i box a nestalo se, zatím. mám ale keyless, takže klíč k otevírání moc nepoužívám, spíš vůbec.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#93 Nosič kol na tažné
Já to ještě zkusím,ale myslím že jsem to normálně zkoušel otevřít a mlhovky svítí i s nosičem.
vědět že má origo tuhle funkci tak bych se na samodomo montáž vyprdl. To člověka nenapadne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#94 Nosič kol na tažné
I neorigo co mám já, vypíná mlhovku na autě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#95 Nosič kol na tažné
Já snad kupoval el.podle tebe. To je divny, jeste to zkontroluji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#96 Nosič kol na tažné
Jenže ty musíš mít vždy něco extra.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#97 Nosič kol na tažné
Tvl to fakt jo. Naposledy ty vyžrané šrouby z Z ramene na my14 a přitom na každém videu ze staršího auta tahaj krásné šrouby...
Dneska jsem to nestihl zkusit tak zítra, dělám si to napínavé
Dneska jsem to nestihl zkusit tak zítra, dělám si to napínavé
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#98 Nosič kol na tažné
Neorigo jsem kupoval přesně co máš ty ,abych zas neměl něco extra a fakt mi to mlhovky nevypíná - divný co?
Teda alespoň mne potěšilo že s nasazeným nosičem park. čidla pískaj jen když dám R což je dobře protože si vzpomenu že tam mám nosič kol. Ono jak není vidět ani ze shora či ze stran tak se s ním fakt špatně jede, používám ho na převoz člunu a aerodynamika celkem jde takže vlastně spokojenost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#99 Nosič kol na tažné
Na nosiči je mlhovka?
#100 Nosič kol na tažné
jestli je to thule tak určitě, na jedné straně couvačka, na druhé mlhovka
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek