Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#476 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Snad nikomu nebude vadit kdyz si tady do galerie odlozim i fotky me male hracky ktera zatim nahradila cabro a budu si zde psat servisy i jeji...
Aprilia SR MAX 125
r.v.2014, 11kw, najeto cca.19tis.
Včera kompletni proplach BG 6900 pro čtyrdobé motory.
Set obsahuje 3 kouzelne lahvicky, jedna se soupne do stareho oleje pred vymenou a necha 20-30 minut bublat, dalsi se prida do noveho oleje ktery se vcera menil a posledni se lije do benzinu do plne nadrze Vervy
Jinak se menil rovnou i filtr.
Tuzing uz taky nejaky probehnul a to osazeni predniho kouroveho stitu Malossi, vyfuk Leo Vince, omotani vyfukove roury, lakovani stojanu, antivibracni navleky na packy brzd a dalsi male drobnosti.
Jinak vcera kdyz bylo teplo tak jsem se pustil i do detailingu a kompletne jsem ho vydrbal, ozivil vsechny plasty, gumy, kuzi na sedadle, navoskoval apod.
Aprilia SR MAX 125
r.v.2014, 11kw, najeto cca.19tis.
Včera kompletni proplach BG 6900 pro čtyrdobé motory.
Set obsahuje 3 kouzelne lahvicky, jedna se soupne do stareho oleje pred vymenou a necha 20-30 minut bublat, dalsi se prida do noveho oleje ktery se vcera menil a posledni se lije do benzinu do plne nadrze Vervy
Jinak se menil rovnou i filtr.
Tuzing uz taky nejaky probehnul a to osazeni predniho kouroveho stitu Malossi, vyfuk Leo Vince, omotani vyfukove roury, lakovani stojanu, antivibracni navleky na packy brzd a dalsi male drobnosti.
Jinak vcera kdyz bylo teplo tak jsem se pustil i do detailingu a kompletne jsem ho vydrbal, ozivil vsechny plasty, gumy, kuzi na sedadle, navoskoval apod.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#477 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Vezeš ho zpět na show room?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#478 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Hlavně vidím v garáži XC, ta už na tak velké auto není ani zvyklá, ne?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#479 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Jj 60tka zatim pres leto bude v garazi kdyz delam auta venku pod pergolou, v zime pujde zpet pod pergolu a v garazi se bude makat na autech. Navic jsem 60tku trochu rozlestil a navoskoval a nechci ji mit hned zaprasenou.
Jinak do garaze se vejdou ted i oba stroje najednou coz je vyhoda
Jinak do garaze se vejdou ted i oba stroje najednou coz je vyhoda
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#480 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Pred 14 dny probehla na 60tku montaz originalniho tazneho zarizeni s odnimatelnym bajonetem. Jedna se o origo tazne a probehlo ve SvenCaru v Ostrave. Cena byla cca. 25tis.
Nasledne nebylo treba uz jezdit na STK a jen jsem zasel na urad zapsat. Na urade jsem si rovnou nechal udelat 3spz na nosic kol.
Ten jsem samozrejme taky poridil kde jsem sel do nejvyssi rady od Thule XT kvuli preprave elektrokol a hlavne diky zpracovani a kvalite. Koukal jsem i na levnejsi znacky nosicu, ale nevyplati se na tomto setrit za me.
Foto asi neni potreba, vsichni vi jak vypada tazne a nosic kol.
Nasledne nebylo treba uz jezdit na STK a jen jsem zasel na urad zapsat. Na urade jsem si rovnou nechal udelat 3spz na nosic kol.
Ten jsem samozrejme taky poridil kde jsem sel do nejvyssi rady od Thule XT kvuli preprave elektrokol a hlavne diky zpracovani a kvalite. Koukal jsem i na levnejsi znacky nosicu, ale nevyplati se na tomto setrit za me.
Foto asi neni potreba, vsichni vi jak vypada tazne a nosic kol.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#481 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
U nosičů cenu a volbu nej kvality chápu, šel jsem do toho stejně a nelituji - není nic horšího, než už tak složité šachování s koly si znepříjemňovat jakoukoli navíc práci s uchycením.
Ale tažné za 25 tkč? Mi přijde docela síla. Jako kdyby bylo sklopné elektricky, pak ok, ale na tady ty sklopné pak co jsem slyšel, nemůžeš právě dát nosič na 4 kola.
Jinak na Octu jsme nechal dávat tažné za 7 500 kč, taky odnímatelné, povolíš za minutu 2 šrouby A jak říkal montér, stejně 99% lidí odnímatelné tažné neodnímají již nikdy. A má pravdu, za rok jsme na to nesáhl
Ale tažné za 25 tkč? Mi přijde docela síla. Jako kdyby bylo sklopné elektricky, pak ok, ale na tady ty sklopné pak co jsem slyšel, nemůžeš právě dát nosič na 4 kola.
Jinak na Octu jsme nechal dávat tažné za 7 500 kč, taky odnímatelné, povolíš za minutu 2 šrouby A jak říkal montér, stejně 99% lidí odnímatelné tažné neodnímají již nikdy. A má pravdu, za rok jsme na to nesáhl
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#482 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Tady byl asi spise priplatek za originalitu. Pevne vychazelo asi na 17tis. ale nechtel jsem opet tzv. levne reseni, ale priplatil jsem si, nacvaknuti a sundani trva asi 5s takze to opravdu sundavam a jeste davam krytku do narazniku aby nebylo nic videt.
Kdyz cistim auta co maji pevne tazne tak se pokazde kopnu do holene o nej a to mi staci u cizich ne u sveho
Kdyz cistim auta co maji pevne tazne tak se pokazde kopnu do holene o nej a to mi staci u cizich ne u sveho
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#483 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
jj, je to určitý kus železa, který občas při obcházení auta neuhne a zabolí to
Je u toho odnímatelného tažného nějaké to omezení pro nosič kol? Na internetu se člověk dočte, že ty bajonetové nejsou vhodné, neboť se výrazně snižuje životnost takového tažného. Ale v čem? Vím o tom prd...
Je u toho odnímatelného tažného nějaké to omezení pro nosič kol? Na internetu se člověk dočte, že ty bajonetové nejsou vhodné, neboť se výrazně snižuje životnost takového tažného. Ale v čem? Vím o tom prd...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#484 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Martas to netusim, ja zas to nebudu nejak extra pretezovat, budu vozit max 3 kola.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5187
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#485 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Tak na tažném máš v techničáku svislé zatížení, kde se bavíme plácnu 90Kg a potom máš zatížení nosiče kde mam třeba u Lídlu pro 2 kola 60Kg právě jako rezerva pro elektrokola.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#486 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Tak jsem ted aktualne dosel z garaze, nalozil do auta veskere prislusenstvi, vytahnul osobni veci a jelikoz auto zitra dopoledne odjede k novemu majiteli tak se byl tak nejak s nim rozloucit.
Zaroveň jsem dneska otocil Prahu kdy jsem vracel sluzebniho Focuse a bral zpet novou octu v combajnu a zitra vecer jeste jedeme pro nahradu za Volvo pro manzelku Peugeota 3008 tak to jsou takove 2 divoke dny kdy obe auta z garaze odjely a hned 2 nove prijedou
Zaroveň jsem dneska otocil Prahu kdy jsem vracel sluzebniho Focuse a bral zpet novou octu v combajnu a zitra vecer jeste jedeme pro nahradu za Volvo pro manzelku Peugeota 3008 tak to jsou takove 2 divoke dny kdy obe auta z garaze odjely a hned 2 nove prijedou
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#487 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Nepsal jsi tu nedavno náhodou, že ji prodávat nebudeš?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#488 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Jj psal, ale i kdyz jsem to napsal, tak se ozval zajemce a premluvil me k prodeji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#489 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Tak se rozepis o Octe i P3008. Co je na nich fajn a co ne
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#490 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Tak zatim muzu mluvit jen o octe peugeot od manzelky privezeme az dneska vecer.
Octa je sluzebak dostal jsem budget na vyber vozu tak jsem si ji nabouchal vsim co slo, nad vybavou uz pak slo jedine jit do sportlinu nebo RSa.
Je to automat, 1,5tsi etec (maly elektromotor ktery pomaha pri zrychleni a prudke akceleraci)
Vybava fakt asi vse co slo, od vyhrivaneho volantu, pres elektricky kufr, kamera vepredu vzadu, adaptivni tempomat, hlidani jizdnich pruhu apod.
Zatim mam najetou jen Prahu včera zpet domu a dneska tak 30km tady kolem komina a muzu rict ze oproti focusu ktereho jsem mel predtim je to nebe a dudy a moc to nejde porovnavat. Focus byl neskutecna motokara, podvozek drzel jak blby, mel jsem 110kw motor a s tim lehkym autem to fakt letelo, ale nebyl moc pohodlny, maly kufr apod.
Octa zatim uplny opak, pohodlna lod, naslapana technologii, virtualni kokpit apod. Kufr mensi nez u octavky 2015 co jsem v minulosti taky mel ale i tak porad dost velky.
Octa je sluzebak dostal jsem budget na vyber vozu tak jsem si ji nabouchal vsim co slo, nad vybavou uz pak slo jedine jit do sportlinu nebo RSa.
Je to automat, 1,5tsi etec (maly elektromotor ktery pomaha pri zrychleni a prudke akceleraci)
Vybava fakt asi vse co slo, od vyhrivaneho volantu, pres elektricky kufr, kamera vepredu vzadu, adaptivni tempomat, hlidani jizdnich pruhu apod.
Zatim mam najetou jen Prahu včera zpet domu a dneska tak 30km tady kolem komina a muzu rict ze oproti focusu ktereho jsem mel predtim je to nebe a dudy a moc to nejde porovnavat. Focus byl neskutecna motokara, podvozek drzel jak blby, mel jsem 110kw motor a s tim lehkym autem to fakt letelo, ale nebyl moc pohodlny, maly kufr apod.
Octa zatim uplny opak, pohodlna lod, naslapana technologii, virtualni kokpit apod. Kufr mensi nez u octavky 2015 co jsem v minulosti taky mel ale i tak porad dost velky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#491 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Dobrá firma, když dostaneš takový budget a volnou ruku
Tak pak se poděl o zkušenosti, v rodině jsou dvě auta s 1,5 TSi a obojí spokojenost. Jede to nadmíru dostatečně, tiché a jezdí to velmi úsporně. Tak jsem zvědavý na tvé postřehy.
Tak pak se poděl o zkušenosti, v rodině jsou dvě auta s 1,5 TSi a obojí spokojenost. Jede to nadmíru dostatečně, tiché a jezdí to velmi úsporně. Tak jsem zvědavý na tvé postřehy.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#492 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Pár fotek Peugeotu po prvnim rychlem oplachnuti na zimnich plechacich...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#493 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Zajimava predni sedadla. Tady uprimne si Francouzi moc s umistenim displaye nepohrali - to je jak kdyby na nej zapomneli a pak ho do palubky jen zapichli.
Cucim, ze mate manual - cekal jsem automat.
Jinak jako rodinny kocar to bude prijemne velke.
Co to je za motorizaci? Vzadu vidim PureTech - to bych cekal hybrid dle nazvu, ale to by pak nemelo manual.
Ta hezka oranzova na posledni fotce - to je co za vozitko? Taky nejsky Francouz?
Cucim, ze mate manual - cekal jsem automat.
Jinak jako rodinny kocar to bude prijemne velke.
Co to je za motorizaci? Vzadu vidim PureTech - to bych cekal hybrid dle nazvu, ale to by pak nemelo manual.
Ta hezka oranzova na posledni fotce - to je co za vozitko? Taky nejsky Francouz?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#494 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Ten hnusnej Displey vyrábíme u nás ve fabrice.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#495 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
U nas bohuzel auto pro manzelku musi byt manual, manzelka automat odmita ac ho jiz xkrat ridila, tak automat odmita a preferuje manual.
To.oranzove vzadu je MG od mamky, mel jsem ho tu na ocistu. Za 500tis to neni spatne auto, uvidime casem, ma ho 2 mesice.
Jinak peugeot je 1.2 benzin 130koni.
To.oranzove vzadu je MG od mamky, mel jsem ho tu na ocistu. Za 500tis to neni spatne auto, uvidime casem, ma ho 2 mesice.
Jinak peugeot je 1.2 benzin 130koni.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 267
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#496 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Tak po vice jak pul roce s obema autama spokojenost. Octa ma najeto 30tis. a přezul jsem ji na zimni Perseusy 18tky, ktere jsem si nechal poridit na firmu misto samotnych gum. Auto dost prokouklo.
Fotka pro porovnani, vzadu letni 17tky se kterymi se auto kupovalo a vepredu jiz nove 18tky se zimakama.
Peugeot ma za sebou rocni prohlidku v autorizaku kde se krome oleju delaly jeste tyce stabilizatoru vse za 13tis.
Manzelka spokojena. 2x jsme s nim byli na kolech na jizni morave a i se tremi elektrokoly jede auto porad pekne.
Fotka pro porovnani, vzadu letni 17tky se kterymi se auto kupovalo a vepredu jiz nove 18tky se zimakama.
Peugeot ma za sebou rocni prohlidku v autorizaku kde se krome oleju delaly jeste tyce stabilizatoru vse za 13tis.
Manzelka spokojena. 2x jsme s nim byli na kolech na jizni morave a i se tremi elektrokoly jede auto porad pekne.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 198
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
#497 Blade - Volvo XC60 D5 a C70 T5
Ahoj,
prosimte, mel bych na tebe dotaz, jako na byvaleho majitele C70 T5. Taky po nich zacinam trosku pokukovat, predFL modely s 5q automatem. Zajimal by me ten automat. Netusis, co to je zac? Ja se docetl, ze nejaky Geartronic, ale spis by me zajimalo, zda je OK a nebo je to nejaky nerepasovatelny kram, kteremu se radsi vyhnout? Pripadne nejaka dalsi doporuceni, na co si dat pozor?
Dekuji
//EDIT: Uz jsem se pod jednim video testem na YT docetl nasledujici, takze asi bohuzel nic...
ten stary 5kvalt automat je dnes uz opravdu prusvih a cenove se nevyplati pripadny repas, bud to nikdo nechce delat a navic cena dilu na repas je silena. Aisin nikdy nebyl na rychlejsi jizdu, je to proste na pohodu auto. Kdyz uz tak hledat 6 kvaltove automaty TF80, tedy poface verze
prosimte, mel bych na tebe dotaz, jako na byvaleho majitele C70 T5. Taky po nich zacinam trosku pokukovat, predFL modely s 5q automatem. Zajimal by me ten automat. Netusis, co to je zac? Ja se docetl, ze nejaky Geartronic, ale spis by me zajimalo, zda je OK a nebo je to nejaky nerepasovatelny kram, kteremu se radsi vyhnout? Pripadne nejaka dalsi doporuceni, na co si dat pozor?
Dekuji
//EDIT: Uz jsem se pod jednim video testem na YT docetl nasledujici, takze asi bohuzel nic...
ten stary 5kvalt automat je dnes uz opravdu prusvih a cenove se nevyplati pripadny repas, bud to nikdo nechce delat a navic cena dilu na repas je silena. Aisin nikdy nebyl na rychlejsi jizdu, je to proste na pohodu auto. Kdyz uz tak hledat 6 kvaltove automaty TF80, tedy poface verze
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1672 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 21 Odpovědi
- 1534 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zend3r
-
- 5 Odpovědi
- 1288 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 8 Odpovědi
- 726 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Gravy
-
- 1 Odpovědi
- 551 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomik T5