Vybijeni autobaterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13066
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#51 Vybijeni autobaterie
Polomrtvá baterie.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#52 Vybijeni autobaterie
Taky může být. Já loni od září do prosince řešil 2 reklamace nových baterek. Takže je možné vše.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#53 Vybijeni autobaterie
.. a podle VINu můžu ověřit, zda-li není potenciální příčinou i tohle: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867
{resp. pokud je z uvedené série a nemá (zatím) žádné uvedené příznaky - tento problém tam může být = zvláště jestli problémy nastávají s vyššími teplotami. Další jinou baterku bych ale opravdu zkusil - je to to nejjednodušší, co lze zkusit.}
/PL
{resp. pokud je z uvedené série a nemá (zatím) žádné uvedené příznaky - tento problém tam může být = zvláště jestli problémy nastávají s vyššími teplotami. Další jinou baterku bych ale opravdu zkusil - je to to nejjednodušší, co lze zkusit.}
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Detva
- Vůz: S60 D5 2002
#54 Vybijeni autobaterie
Skusim dnes zmerať kľudový odber a ak sa podarí a zoženiem niekoho kto zmerá batériu. Raz keď mi merali ešte starú, keď dali prístroj priamo na batériu v kufri tak ukázal prístroj že je ok ale keď ju zameral v motorovom priestore tak ukázalo že je na výmenu. Cem ma HW číslo presne z tej série “šedej cem” o ktorej som čítal vo vlákne ale ako vravím zatiaľ s ňou nebol problém. Teda až na jeden prípad asi pred polrokom kedy ma nepustilo štartovať. Vtedy niečo vypísalo na palubáku a vida hlásila problém s Immo. Napísem čo som nameral v kľude.
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#55 Vybijeni autobaterie
Tak on ten jeden problém může být začátkem koncem dané CEM...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#56 Vybijeni autobaterie
MatoS: přesně tohle mi dělal starter....po výměně zatím bez problému.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=74026&start=50
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=74026&start=50
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#57 Vybijeni autobaterie
Moje koule hlásí:MatoS píše: ↑06 črc 2021 19:22 Ahojte. Mam problem s mojou XC90 d5 2004. Ked sa na aute jazdi denno denne, vsetko je bez problemov.
- Auto ked postoji 3 a viac dni, nenastartuje. Klucik poloha 2, vsetko sa pekne rozsvieti ale starterom ani len necukne (ale budiky v moment stiahne uplne).
- Dam startovacie kable, zaloznu baterku a bez cakania chyti na brnk.....
- Klucik na mieste nenechavam ani v polohe 1 lebo baterku vymlati do polhodiny.
Nejake tipi z vesteckej gule?
(mimochodem je to stále dokola - myslím ty stejné dotazy, k tomu stejné odpovědi)
Symptomy, které popisuješ
- po třech dnech nestartuje
- poloha "2" svítí, startér ani len...
- s novou baterkou chytá na brnk
- za půlhodiny vybitá s klíčkem v "1"
Hovoří celkem jasně v neprospěch mrtvé baterky. Velký vnitřní odpor, zanedbatelná kapacita, samovybíjení.
Otázka, která následuje: "Co ji zhuntovalo?" Může být horší oříšek k rozlousknutí...
Pokud tu "záložní" baterku přes kabely nedáváš rovnou na původní baterku, tak je tu ještě možnost, že někde po cestě mezi původní baterkou a startérem je velký přechodový odpor. Většinou svorky, oxidace, upevnění kabelu ve svorce, zlomený kabel, někdy i silně zoxidovanž kabel v izolaci, což vůbec neuvidíš a pod.
To vše se ale dá velice jednoduše změřit s multimetrem za stovku.
Startér, který je zralý na repas se chová též velice podobně, ale pokud to startuje v pohodě přes kabely, nebo když je baterka čerstvě nabitá, tak bych to na startér netipoval.
Člověk se základními znalostmi elektrotechniky dokáže stejně tak změřit i stav baterky. Netřeba žádných křišťálových koulí.
Pokud to sám nedáváš přizvi někoho. Nemusí každý umět všechno.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Detva
- Vůz: S60 D5 2002
#58 Vybijeni autobaterie
Takze zmerane hodnoty. Bateria je k.o. po necelych dvoch rokoch. Pri zatazi klesla behom par sekund na 7V. Niekolko rocna boschka z kamaratovej audiny kde hlasil power manager ze je uz na odpis frci v xcinke. Starter toci podstatne rychlejsie ako na tej baterii a vobec nestahuje budiky. Cize zrejme bateria vadna od vyroby. Inak odber po zamknuti je 70mA, po vytiahnuti cfe je to 50mA a po odpojeni poistky c20 (nejaky entertaiment) klesa na 20mA. Neviem ci je tych 70mA vela ked bude bateria v poriadku (ide na reklamaciu a exide nechcem uz ani vidiet).
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#59 Vybijeni autobaterie
70 mA je asi tak dvakrat tolik, nez by melo. No da to ~1.7 Ah denne ~12 Ah za tyden. Nova nabita baterka ma ~90. Takze hned ji to nevyzere.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Detva
- Vůz: S60 D5 2002
#60 Vybijeni autobaterie
Takze stale cakam na vyjadrenie z reklamacie. Aku novu bateriu by ste davali vy? Rec je o xc90, zere tam snad vsetko (v porovnani z s60). Klasicku/agm? Varta/bosch/volvo?
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#61 Vybijeni autobaterie
Já mám v devadesátce ještě původní z výroby, ale do dodávky jsem kupoval vartu 84 Ah a ta je naprosto v pohodě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#62 Vybijeni autobaterie
zdar, potřeboval bych odpověd od zkušených. Když odpojím na mínusu baterku /plus nechám zapojený /a připojím jeden kontakt multimetru na ten odpojený klem a druhý na mínus baterky tak mi to ukazuje napětí 12 a něco. Má to tak být nebo to někde probíjí?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#63 Vybijeni autobaterie
Protože je stále pod proudem CEMka (minimálně) a čeká na povel, tak to "probíjí" přes ní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 193
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#64 Vybijeni autobaterie
Exide jsem zrovna objednal tak jsem zvědavýMatoS píše: ↑07 črc 2021 20:35 Takze zmerane hodnoty. Bateria je k.o. po necelych dvoch rokoch. Pri zatazi klesla behom par sekund na 7V. Niekolko rocna boschka z kamaratovej audiny kde hlasil power manager ze je uz na odpis frci v xcinke. Starter toci podstatne rychlejsie ako na tej baterii a vobec nestahuje budiky. Cize zrejme bateria vadna od vyroby. Inak odber po zamknuti je 70mA, po vytiahnuti cfe je to 50mA a po odpojeni poistky c20 (nejaky entertaiment) klesa na 20mA. Neviem ci je tych 70mA vela ked bude bateria v poriadku (ide na reklamaciu a exide nechcem uz ani vidiet).
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#66 Vybijeni autobaterie
No jasan.
Je to stejné, jako když dáš voltmetr na baterku do serie se žárovkou. Žárovka svítit nebude, ale voltmetr bude ukazovat 12V
Je to stejné, jako když dáš voltmetr na baterku do serie se žárovkou. Žárovka svítit nebude, ale voltmetr bude ukazovat 12V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#67 Vybijeni autobaterie
díky pane
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek