ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#351 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Doporučuju mrknout na https://www.youtube.com/channel/UC-1M93zcB8M_eR8hyOettPA/videos má na t6 v podstatě všechny dostupný "bolt-on" hračky, zatím se seriovým turbem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#352 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Mam stejny ST2 na T6, ale problem je prevodovka, ta uz vetsi Nm neda, max do 550Nm to je limit z tovarny (400-425lb/ft), pak uz je to loterie na jeji repas, kdyz se s tim divoci.
Ale sanim to asi nepokazis. Turbem uz bys ale mohl. Tak bacha, at si taky neodpalis motor / prevodovku zbesilou a nedoporucenou vymenou.
Ale sanim to asi nepokazis. Turbem uz bys ale mohl. Tak bacha, at si taky neodpalis motor / prevodovku zbesilou a nedoporucenou vymenou.
Naposledy upravil(a) Roger dne 08 pro 2020 11:51, celkem upraveno 2 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#353 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Zvyšovat plnící tlak či měnit turbo se mi vůbec nechce. Byť ViVA dělá upravené turbo u kterého píší 25% nárůst na nějakých 385 koní. O tom omezení převodovky taky vím. Proto se ptám jen na průdušky. Víc asi nemá smysl, demotivační případ zde už máme. (promiň Ejdou...)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#354 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ono stačí když to ladič nepřežene s krouťákem a celkem vysoký výkon se z toho dá dostat taky. Když ještě přidáš přídavný chladič pro převodovku, tak by to měla dát https://kt4performance.com/volvo-big-turbo-kits/ (skoro dole).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#355 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
problem je v tom, ze kdyz chcete vysoky vykon, pak je nutne budto zvednout kroutici moment = trpi spojka, prevodovka, haldex, kardan... a nebo zvednout otacky = turbo, klika, loziska,... (nedostatecne mazani), bez dodatecnych HW uprav nemaji nektere parcialni upravy vubec smysl... ale rozsirenim prudusek a vyfuku se neda nic zkazit (jen tedy doporucuji se oblouzkem vyhnout primemu filtru a davat MANN nebo Volvo) a predelavat SW k tomu neni treba, jednotka se s tim popere pomoci adaptaci... ze by to byl ale opravdu znatelny rozdil, na to moc nesazim
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#356 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ještě pro zajímavost doplním pár projektů 3.0 T6 nalazené na 650+Nm bohužel nikdo není moc konkrétní co vše se dělalo.
https://fb.watch/2fJ1gZgXlw/
https://www.facebook.com/JKRacingHQ/posts/3865240060168434/
Kdyžtak to prosím někdo přesuňte, jestli už s tím zasíráme topic.
https://fb.watch/2fJ1gZgXlw/
https://www.facebook.com/JKRacingHQ/posts/3865240060168434/
Kdyžtak to prosím někdo přesuňte, jestli už s tím zasíráme topic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#357 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Obecnej dotaz na čip od D5T5 v autě s automatem. Jak reaguje převodovka na načipovanej motor? Řeší software od D5T5 nějak kalibrace pro řazení kvaltů?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#358 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Taky me to zajima jak se s tim srovna prevodovka
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 158
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#359 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Mal som na svojej XC90 MY2012 od D5T5 ST2 no a išlo to celkom pekne..auto malo 138.500km keď som to tam nahrával a bol tam predtým 2x menený olej v prevodovke, aj keď to malo tých 175kW, nejazdil som s tým ako hovädo, ale vedel som, že to tam mám..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 380
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#360 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Uvažuji nad optimalizací výkonu u mé 2,4T (automat). Auto jsem trošku připravil - komplet výměna vedení podtlaku, nový TCV ventil, váha vzduchu, senzor tlaku a teploty plnícího tlaku a repase škrtící klapky. Už mi jen zbývá vyměnit obě lambda sondy a zkontrolovat wastegate - na tom se pracuje....
Na D5T5 mám k dispozici tyto úpravy ORI, ST1 a ST2.
U ORI je stejný výkon jak tovární za 3024kč - proč ? ST1 a ST2 stejná cena jiný výkon - lze obě použit při továrním HW ?
Můžete mi vysvětlit co jednotlivé stupně znamenají, případně doporučit který stupeň zvolit ?
Díííík
Na D5T5 mám k dispozici tyto úpravy ORI, ST1 a ST2.
U ORI je stejný výkon jak tovární za 3024kč - proč ? ST1 a ST2 stejná cena jiný výkon - lze obě použit při továrním HW ?
Můžete mi vysvětlit co jednotlivé stupně znamenají, případně doporučit který stupeň zvolit ?
Díííík
- Přílohy
-
- Optimalizace vykonu.JPG (20.39 KiB) Zobrazeno 1689 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#361 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Jelikoz mam T6, tak jsem se na to dival, co ti polaci "jkracing" tam vse davali a delali, aby dostali cca 500HP a 700Nm, kazdopadne ta cena uz je vysoka za tyto upravy, cca: 450k CZK vcetne brzd, tlumicu a kol!peter cz píše: ↑08 pro 2020 23:22 Ještě pro zajímavost doplním pár projektů 3.0 T6 nalazené na 650+Nm bohužel nikdo není moc konkrétní co vše se dělalo.
https://fb.watch/2fJ1gZgXlw/
https://www.facebook.com/JKRacingHQ/posts/3865240060168434/
Kdyžtak to prosím někdo přesuňte, jestli už s tím zasíráme topic.
Cituji:
- large hybrid turbo with potential up to 500KM,
- stronger DV GFB valve,
- new, larger Bosch injectors,
- upper intake do88 version with carbon engine cover,
- lower intake (to and from intercooler) to88,
- large do88 intercooler,
- downpipe with MGmotorsport sport catalyst,
- MGmotorsport cat-back exhaust system with active pilot volume control flap,
- a modified Rica Engineering/JKRacing engine driver program,
- JKRacing gearbox oil cooler.
Also:
- a fully overhauled engine ,
- new 19" OZ Racing wheels with new Michelin Pilot Sport 5 tires,
- refurbished brake system with EBC USR discs and Yellowstuff blocks,
- fixed suspension with new Eibach ProKit springs.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 380
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#362 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Zkusím se zeptat ještě jednou jelikož jsem nedostal žádné info...
Už mám kabel a VDASH - můžu optimalizovat....
Kterou tam mám narvat ? Mě hlava říká zlatý střed takže ST1 - nebo se na to vykašlat úplně ?
Už mám kabel a VDASH - můžu optimalizovat....
Kterou tam mám narvat ? Mě hlava říká zlatý střed takže ST1 - nebo se na to vykašlat úplně ?
- Přílohy
-
- Optimalizace vykonu.JPG (20.39 KiB) Zobrazeno 588 x
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#363 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
ORI je originální SW auta. Takže buď ST1 nebo ST2.
Podle mě stačí ST1.
Podle mě stačí ST1.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#364 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Nejdřív ST0, tedy vše v cajku. Aby ses pak nedivil.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 380
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#365 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
raolsa: Dík !
python.p: mám, chtěl bych se mít jako moje auto
python.p: mám, chtěl bych se mít jako moje auto
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#366 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Když se kupuje ST na P2, tak se koupí jedna nebo druhá? Nekoupím si obě za tu jednu cenu, že bych mezi nimi mohl teoreticky přepínat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 723
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#367 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ty máš snad v autě nějaký "STAGE-přepínač" ? Můžeš to udělat ale i tak, jako jsem to dělal i já, že jsem si koupil víc jednotek a na každou jsem nahrál něco jinýho(s jiným výkonem)a pak to měnil. Ale vyměnit(doslova vypáčit) to jde celkem špatně i těma speciál.kleštěma. Pak už jsem to nedělal. Nechal jsem tu nejsilnější a i na tu si za čas zvykneš. Proč bys dával slabší?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#368 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Myslel jsem samozřejmě přehrát pomocí vdash.
No právě ještě nevím kterou, u D5 je 340/400/470Nm, což bude pro automat docela změna...
No právě ještě nevím kterou, u D5 je 340/400/470Nm, což bude pro automat docela změna...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 723
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#369 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
To je taky nesmysl. Jakmile si to nahraješ do auta, tak to máš v jednotce a z VDSH to zmizí.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#370 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
No to právě nevím, bo jsem to sám nikdy nedělal a proto se ptám...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4833
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#371 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Kolik váží S80?
Přidáno za 18 minut 17 sekund:
Ja dneska jen tak kouknul na Polestar a těch 16 - 18tis. asi nedám...
Přidáno za 18 minut 17 sekund:
Ja dneska jen tak kouknul na Polestar a těch 16 - 18tis. asi nedám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 651
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#372 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Zajímá mě to samý, co Tod2, rád bych si vyzkoušel ST1 i ST2 a pak až se rozhodnul, co si tam nechám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#373 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Přes Vdash to pak jde měnit, OriEgrOff/st1/st2 i když si třeba koupíš st2...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#374 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Takže za jednu cenu mohu přepínat mezi ORI/ST1/ST2 ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#375 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ano, do ceny toho nejdražšího co si zaplatíš (tzn. když si koupíš třeba levnější OriEgrOff tak na stage ti to samozřejmě nepůjde, naopak ano...)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek