Čekal jsem někoho takového - dočkal jsem se... V technické specifikaci to je u tohoto vozu (sice mezinárodní, ale je). Navíc, jak píšu, zimní. Na léto mám 17" 225 a profil 50? Ted nevím. Ale na zimu nic takového nepotřebuji a hlavně tam právě nechci "lyže" 225, jaké mám teď. Navíc si myslím, že ty menší disky a větší profil pneu budou pro mě značně pohodlnější. Stačí jako vysvětlení?Zajsoft píše: A co nevymejslet blbosti a dat tam co tam patri? Na turbiny nepatri ani 195/x/16, ale 205/x/16 viz. uzivatelskej navod, to auto ma nejakou vahu a vykon, tudiz na to jsou potreba primerena kola/gumy a ne tam cpat neco, co se dava na kocarek... Sry, ze to pisu vostrejc(a to se jeste dost krotim), ale takovyhle lidi/auta pak opravdu dost nerad vidim na silnici...
Pro někoho je to možná horší úprava, ale pro mě by to naopak byla lepší úprava. Je potřeba brát v úvahu vícero věcí. Jezdíte rychle? Ano, je potřeba dát větší pneu, lepší chlazení brzd, třeba turbo. Pro mě, co ho baví jezdit podle pravidel a užívat si jízdu jsou takové úpravy kontraproduktuvní a naopak přemýšlím nad pohodlností z jízdy. Odpovídá i moje spotřeba... jezdím s autem pod 9 litrů (ne podle pc, ten ukazuje 10 až 10.5, ale podle tankování) a to jezdím 10km do práce a z práce.